Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Sanoiko se myös yhdessä vaiheessa että jos olisin parisuhteessa, mutten ole, kun puhui siitä seksimaskista? Ja nyt ette käynnistä jankkausta, ei ole mun pointti. Haluan vaan tietää kuuliko muut.
En kuullut tuota, mutta jotain K sanoi siitä, että jos joku tulee tällainen maski päässään makkariin, niin aviovaimot tai aviomiehet tai kuka nyt onkaan tietää että kohta lähtee (tai jotain tähän suuntaan).
 
vierailija
Sanoiko se myös yhdessä vaiheessa että jos olisin parisuhteessa, mutten ole, kun puhui siitä seksimaskista? Ja nyt ette käynnistä jankkausta, ei ole mun pointti. Haluan vaan tietää kuuliko muut.
Kuulin kanssa jotain tyyliin että tästä maustetta makkariin mutta koska yleisössä on alaikäisiä niin ei mennä sille linjalla. En kuullut puhuiko mitään parisuhteista.
 
vierailija
En kyllä tajua, miten pystytte tuota liveä kuuntelemaan tai katsomaan, kun pätkii ja kuuluu tavu sieltä ja toinen täältlä, musa on pelkkää mölinää ja kuvakin pikselimössöä. Yritin taas hetken tuossa ICIPissä mutta ei kestänyt korvat eikä silmät.
 
vierailija
En kyllä tajua, miten pystytte tuota liveä kuuntelemaan tai katsomaan, kun pätkii ja kuuluu tavu sieltä ja toinen täältlä, musa on pelkkää mölinää ja kuvakin pikselimössöä. Yritin taas hetken tuossa ICIPissä mutta ei kestänyt korvat eikä silmät.
No minä oon sen verran hullu että katson jos vaan jotain näkyy ja kuuluu. Ihan vähänkin riittää.
 
vierailija
Jännä välispiikki tähän väliin Kärtsältä, muistutti siitä, ettei kaikkea pidä tuomita ensivaikutelman perusteella (kertomalla tarinan lapsuudestaan ja siitä, miten hän tapasi Jessen ja ajatteli, että tämä on idiootti ekan tapaamiskerran perusteella). Puhui lööpeistä ja siitä, että ihmisten pitäisi pysähtyä tekemään myös omat johtopäätöksensä eikä vain luottaa sokeasti lehtien kirjoituksiin. Hm.
Tässä oli aika tosissaan.
 
vierailija
Meni siis näin oman muistikuvani mukaan:
Luki kyltin
Selitti jotain kuka tietää joker outin, edusti viisuissa Sloveniaan jne..
Meni sisilian luo ja joku tunki leivän sille
K ihmetteli ettei mitään muuta annettavaa ollut ja selitti miten Bojanjuttu meni pilalle.
 
vierailija
Meni siis näin oman muistikuvani mukaan:
Luki kyltin
Selitti jotain kuka tietää joker outin, edusti viisuissa Sloveniaan jne..
Meni sisilian luo ja joku tunki leivän sille
K ihmetteli ettei mitään muuta annettavaa ollut ja selitti miten Bojanjuttu meni pilalle.
Sanoi lisäksi ainakin, että yes I can tell you about, ja mainitsi Bn nimen useamman kerran.
 

Yhteistyössä