Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Unohtui kysyä, että ketä sinä sitten kaipaat?

Yksi opiskelukaveri sieltä vuosien takaa oli mielessä. Hän tuskin kaipaa minua enää ja tilanne olisi nykyelämissämme muutenkin aivan mahdoton. Ajoitus ei koskaan ollut puolellamme. Emme koskaan saaneet juteltua avoimesti väleistämme. Puhuimme kyllä paljon, mutta ne tärkeimmät asiat eli meidän väliset tunteet, jäivät puhumatta.

On kyllä aivan selvää, että niitä tunteita oli molemminpuolin. Tavallaan niillä ei ole enää mitään merkitystä, mutta harmittaa silti vieläkin, että ei koskaan saatu puhuttua asioita ja tapahtumia läpi. Olisin halunnut kertoa, mitä todellisuudessa hänestä ajattelin ja tunsin. Olin vähän hankalassa tilanteessa silloin ja esitin ettei tunteita häntä kohtaan ole tai ne ovat vain kaverillisia..En voi kuitenkaan enää ottaa yhteyttä, koska en halua sekoittaa mitään ja muutenkin liikaa vuosia kulunut. Toivon vain, että hän on nykyelämässään onnellinen.

Tarinan opetus on, että jos tilanne ei ole aivan mahdoton niin kertokaa ja puhukaa tunteistanne. Nykyisellä elämänkokemuksella toimisin toisin kun olen ymmärtänyt ettei sellaisia tunteita ja vastaavaa kemiaa synny kuin hyvin hyvin harvoin. Eikä ne tunteet tukahduttamallakaan oikein katoa kokonaan. Jostain ne puskee läpi ja kanavoituu sitten esim. tämmöiseen kaipaus-ketjun lukemiseen, haaveiluun ja todellisuuspakoiluun.
 
  • Tykkää
Reactions: Maskottikeisari
Ymmärrän oikein hyvin. Tavallaan minullakin on ollut tuollainen tilanne Jklän opintoihin liittyen. Oli esim. eräs nainen, jonka kanssa olin hyvä kaveri. Joskus tuntui, että olikohan hän kiinnostunut minusta. En koskaan kysynyt. Pidin hänestä kyllä paljon, mutta oli eräs seikka, joka minua arvelutti. Aikaa kului, muutettiin eri paikkakunnille, hän alkoi seurustella, meni naimisiin, sai pari lasta jne. Vuosia myöhemmin se minua arveluttanut seikka ikään kuin kääntyi päälaelleen ja menetti merkityksensä. Jälkeen päin ajateltuna tein hänen tapauksessaan ison virheen, mutta en kyennyt näkemään sitä silloin. Nyt on jo liian myöhäistä, mutta aina joskus toki mietin, mitä hänelle mahtaa kuulua. Elämässä on etsikkoaikoja. Ne ovat lyhyitä, eivät toistu, ja ne pitäisi osata käyttää hyödykseen ja tarttua epäröimättä tilaisuuteen.
 
vierailija
Ymmärrän oikein hyvin. Tavallaan minullakin on ollut tuollainen tilanne Jklän opintoihin liittyen. Oli esim. eräs nainen, jonka kanssa olin hyvä kaveri. Joskus tuntui, että olikohan hän kiinnostunut minusta. En koskaan kysynyt. Pidin hänestä kyllä paljon, mutta oli eräs seikka, joka minua arvelutti. Aikaa kului, muutettiin eri paikkakunnille, hän alkoi seurustella, meni naimisiin, sai pari lasta jne. Vuosia myöhemmin se minua arveluttanut seikka ikään kuin kääntyi päälaelleen ja menetti merkityksensä. Jälkeen päin ajateltuna tein hänen tapauksessaan ison virheen, mutta en kyennyt näkemään sitä silloin. Nyt on jo liian myöhäistä, mutta aina joskus toki mietin, mitä hänelle mahtaa kuulua. Elämässä on etsikkoaikoja. Ne ovat lyhyitä, eivät toistu, ja ne pitäisi osata käyttää hyödykseen ja tarttua epäröimättä tilaisuuteen.
Olet symppis. Hyvää huomenta ja joulua! Toivottavasti tavoitat kaivattusi.
 
vierailija
Ymmärrän oikein hyvin. Tavallaan minullakin on ollut tuollainen tilanne Jklän opintoihin liittyen. Oli esim. eräs nainen, jonka kanssa olin hyvä kaveri. Joskus tuntui, että olikohan hän kiinnostunut minusta. En koskaan kysynyt. Pidin hänestä kyllä paljon, mutta oli eräs seikka, joka minua arvelutti. Aikaa kului, muutettiin eri paikkakunnille, hän alkoi seurustella, meni naimisiin, sai pari lasta jne. Vuosia myöhemmin se minua arveluttanut seikka ikään kuin kääntyi päälaelleen ja menetti merkityksensä. Jälkeen päin ajateltuna tein hänen tapauksessaan ison virheen, mutta en kyennyt näkemään sitä silloin. Nyt on jo liian myöhäistä, mutta aina joskus toki mietin, mitä hänelle mahtaa kuulua. Elämässä on etsikkoaikoja. Ne ovat lyhyitä, eivät toistu, ja ne pitäisi osata käyttää hyödykseen ja tarttua epäröimättä tilaisuuteen.
Kävikö niin, että et saanut pillua ja jouduit estolistalle 😄
 

Yhteistyössä