Haaveena vauva 2024

Ihme lyhyt kierto tähän väliin. Tänään oli menossa kp 24/25-31...Iso pettymys, kun menkat aamulla alkoi.😑
Mut heti ajattelin, että onneksi eilen ja toissailtana harrasteltiin..🥰 Ja sama kommentti oli miehelläkin, että onneksi eilen...😚 Nyt saattaa tulla yhden tai jopa kahden illan paussi seksistä. Mut pärjätään just.😅

Eli mulle voi päivittää tälle päivää
kp1.

Tympäsee toooo-si paljon.😭😭😭
Mutta mielummin lyhyt, kuin pitkä kierto.😁

Pisin tärpännyt yk meillä on ollut yk6 ja toki ymmärrettävää, että nyt tulee pisin..kun ollaan vanhempia kuin koskaan ym.
Jospa sitä jaksais rauhassa ja suht.hyvillä mielin tästä kuitenkin jatkaa yritystä.🥲
Pääsis taas toiset pikkujoulutkin viettää ja vähän...
🥂💃

Ihanaa joulunodotusta kaikille!🤶🎅
 
Miten @Sunsetcoast ootko jo testannut?
Tein 14.11 (kp31) PC testin iltapäivällä mutta täys puhdas nega. Jotenki pelkäsin ja arvasin että monen vuoden pillereitten jälkeen kierto olis sekasin eikä pääsis palautuun heti. Aattelin huomenna soitella neuvolaan ja kysyä mitä ne tuumii. Pystyiskö ne edes vielä auttaan vai pitääkö vaa odotella? Ei pienintäkään merkkiä siitä että menkat alkais… olis vielä yks testi nii vois ennen töitä testata huomenna aamulla varmuuden vuoks jos ihme olis tapahtunu mutta epäilen…
 
  • Tykkää
Reactions: Browneye2023
VAUVA 2024

Ilmoitathan tietosi listalle ja päivityksesi punaisella, jos väri ei toimi, voit myös @-merkitä listan kyseisen päivän päivittäjän.

Lista päivitetään kerran päivässä. Kuka vain voi päivittää listan, vaihdellaan vuoroa. Päivitä lista vastaamalla edellisen päivän viestiin, poista [ ]-sulut teksteineen alusta ja lopusta, lisää kierto- ja piinapäiviin yksi päivä lisää. Plussanneet siirtyvät YA-listalta plussanneiden listalle (muista ilmoittaa kun haluat siirtyä).

Kiertopäivä- ja piinalistalta voidaan poistaa, jos käyttäjä ei ole ollut aktiivinen vähään aikaan. Takaisin pääsee tottakai heti halutessaan!

★★★★★★★★★★★★★★★

Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi

@W.we ★ 11/15 ★ 1.
@Heinis2017 ★ 11/19 ★ 2.
@Saaga86 ★ 06/21 ★ 2.
@K3rttuli ★ 08/21 ★ 1.
@aida91 ★ 09/21 ★ 1.
@Eadni1992 ★ 10/21 ★ 1.
@hermoilija_ ★ 12/21 ★ 1.
@Korkkeli ★ 02/22 ★ 1.
@Mamiks ★ 02/22 ★ 4.
@Dinaas ★ 03/22 ★ 1. ★ kkm 07/23
@heltsuli ★ 08/22 ★ 1.
@meinaas ★ 08/22 ★ 3. ★ kkm 10/22
@RLiisukka ★ 08/22 ★ 1. ★ ku 02/23
@haaveillen ★ 11/22 ★ 1.
@imsos ★ 11/22 ★ 1.
@marik91 ★ 11/22 ★ 1. yhteinen
@Samovaari ★ 12/22 ★ 4. (1. yhteinen)
@lenkkitossut ★ 12/22 ★ 1.
@alessiina ★ 02/23 ★ 1.
@Liilja ★ 02/23 ★ 4.
@Cherrymint ★ 03/23 ★ 6. (1. yhteinen)
@rimpsukka84 ★ 03/23 ★ 3.
@Min204 ★ 3/23 ★ 2.
@ireh ★ 04/23 ★ 1.
@pikkuhaave ★ 04/23 ★ 2.
@Vohvelitohveli ★ 04/23 ★ 2.
@burkei ★ 05/23★ 1. yhteinen
@Päivänsäde84 ★ 05/23 ★ 6.
@Frija ★ 05/23 ★ 1.
@esparsetti ★ 06/23 ★ 3.
@syksynsävel_ ★ 06/23 ★ 1.
@Cara-mel ★ 06/23 ★ 3.
@nonnaam ★ 06/23 ★ 1.
@Masunen ★ 06/23 ★ 2.
@tamuli ★ 06/23 ★ 1.
@pikkukakkonen24 ★ 07/23 ★ 2.
@Miima81 ★ 07/23 ★ 4.
@heidisofia ★ 08/23 ★ 2. (1. yhteinen)
@idapieni ★ 08/23 ★ 2.
@Noups ★ 08/23 ★ 2.
@Jonna_83 ★ 10/23 ★ 4.
@Sunsetcoast ★ 10/23 ★ 1.
@muumimamma__ ★ 10/23 ★ 3. ★ km 11/23
@tesssa__ ★ 11/23 ★ 3.
@aninna ★ 11/23 ★ 2.


★★★★★★★★★★★★★★★

22.11.2023 keskiviikko

Nimi ★ Kiertopäivä ★


@Sunsetcoast kp 39/26-30
@marik91 kp 31/28-31
@pikkuhaave kp 26/30
@haaveillen kp 21/25-28
@tesssa__ kp 20/26-27
@heltsuli kp 17/28
@meinaas kp 17/27-28
@Jonna_83 kp 14/26-28
@Cara-mel kp 12/24-27
@Cherrymint kp 12/26
@aida91 kp 12/25-28
@heidisofia kp 10/28-32
@rimpsukka84 kp 9/30
@Heinis2017 kp 8/27-29
@Dinaas kp 5/27-33
@Masunen kp 4/24-28
@tamuli kp 4/27
@syksynsävel_ kp 3/28
@Päivänsäde84 kp 2/25-31
@esparsetti kp 1/28
@Frija kp 1/28-30
@Noups kp 1/26-28

★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat
Nimi ★ DPO


@marik91 DPO 17
@tesssa__ DPO 8
@haaveillen DPO 6
@aninna DPO 5
@Jonna_83 DPO 3
@meinaas DPO 2
@heltsuli DPO 1
@Mamiks DPO 0

★★★★★★★★★★★★★★★

Plussanneet
Nimi ★ yritys aloitettu ★ monesko lapsi ★ plussa <3


@Hattaja ★ 03/23 ★ 3. ★03/23
@Selis ★ 11/21★ 4. (1. yhteinen) ★ 04/23
@Babyhaaveissa ★ 11/22 ★ 2. ★ 04/23
@pikkukirppu15 ★ 01/23 ★ 3. ★ 04/23
@Summer2 ★ 05/23 ★ 3. ★ 05/23
@cordola89 ★ 02/22 ★ 1. ★ 05/23
@Mimerkki ★ 06/21★3. (1.yht)★ kkm x3★ 05/23
@ekapikkunen ★ 01/23 ★ 1. ★ km 02/23★ 05/23
@minttuni ★ 06/22 ★ 2.★ 05/23
@Kyfi ★ 01/21 ★ 5. ★ 05/23
@vauvakuume7 ★ 08/22 ★ 7.★ kkm 03/23 ★ 06/23
@Rapujellona ★ 05/2023 ★ 1. ★ 06/23
@Peanutbuttercup ★ 09/22 ★ 1. ★ 06/23
@tiipanen ★ 03/22 ★ 1. ★ 06/23
@laikkuvehka ★ 04/23 ★ 5. ★ 06/23
@Eswe ★ 05/23 ★ 1. ★ 07/23
@Haavejuttu ★ 06/23 ★ 2. ★ 07/23
@pieni_toive ★ 01/14 ★ 3. ★ ku, km x2, rk ★ 07/23
@Naatuska90 ★ 06/23 ★ 2. ★ 08/23
@Tiukuna ★ 08/22 ★ 2. ★ ku+km 10/22 ★ 08/23
@zatzat ★ 05/23 ★ 1. ★ 09/23
@iloksi ★ 10/20 ★ 3. ★ 09/23
@suunnaton lentäjä ★ 03/23 ★ 1. ★ 09/23
@Karvakorvat ★ 06/23 ★ 2. ★ 09/23
@Leonida ★ 08/23 ★ 2. ★ 11/23
 
Viimeksi muokattu:
Kp 14 ja nyt tuli digitestiin hymynaama. Vilkaisin testin viivoja pois ottaessa ja oli aika hailu se viiva.. eli onko siinä syy, miksi en ole noilla perus tikuilla oikein saanut oviksesta kiinni. 🤷 Itse olisin laskenut testin negaksi. 😬 No lämpötiloistahan tuo selviää, mutta vasta sitten jälkikäteen tulee vahvistus.
 
Eilen kateltiin kuinka munarakkulat on kypsyneet hormoneilla. Oon tosi pettynyt kun näytti olevan 5 isoa ja kaksi pienempää, tavoite oli 10-20. Oon tuupannu jos jonkinlaista piikkiä itteeni😂 onneksi pää on ainakin kunnossa enkä huomaa mitää sivuvaikutuksia. Perjantaina keräys, se jännittää ja pelottaa. Saan onneksi kunnon mömmöt ku tiedustelin asiaa niin ehkä siitä selviää. Nyt täytyy toivoo että ne 5kpl ois priimaa että saatais pakkaseenki ettei tarvisi käydä tätä rumbaa uudelleen. Maanantaina sitten istutus jos kaikki ok ja sit viel Teroluteja pari viikkoa ja joku yks piikki että kiinnittyisi. Toivotaan parasta😱 nyt voin myös syödä hyvillä mielin ku lääkäri käski lihottaa pari kiloo😂
 
Eilen kateltiin kuinka munarakkulat on kypsyneet hormoneilla. Oon tosi pettynyt kun näytti olevan 5 isoa ja kaksi pienempää, tavoite oli 10-20. Oon tuupannu jos jonkinlaista piikkiä itteeni onneksi pää on ainakin kunnossa enkä huomaa mitää sivuvaikutuksia. Perjantaina keräys, se jännittää ja pelottaa. Saan onneksi kunnon mömmöt ku tiedustelin asiaa niin ehkä siitä selviää. Nyt täytyy toivoo että ne 5kpl ois priimaa että saatais pakkaseenki ettei tarvisi käydä tätä rumbaa uudelleen. Maanantaina sitten istutus jos kaikki ok ja sit viel Teroluteja pari viikkoa ja joku yks piikki että kiinnittyisi. Toivotaan parasta nyt voin myös syödä hyvillä mielin ku lääkäri käski lihottaa pari kiloo
oi että! tsemppiä hulluna ja toivotaan että nuo 5 ainakin priimatavaraa! 🥰
 
Täällä vihdoin dpo0 🥳

Talletukset osui jälleen Dpo-3 ja Dpo-1, eli tosi jees. Nyt mulla alkaa yövuorot, jos haluttais vielä yrittää niin se olis kuppihommat sitten, mutta tää taitaa olla ihan hyvä näin kun kriittisimmät päivät saatii .

Mulla onnsemlonen tunne että nyt kun mä oon käynyt salilla taas kk verran ja vähän alan tässä noudattaa voimailuohjelmaa voimanostoon jos menis joskus vaikka kisalavalle itseänsä voittamaan niin tärppää varmaan ihan pian 😌 No ainakin mulla on nyt muuta mietittävää ja helpotti tätä kierron alkutaipaletta tosi paljon kun mä nyt himoitsen vaan koko ajan sinne salille enkä oo jatkuvasti ajan tasalla mikä kp menossa. Josko tää loppukierto menis kans vähän iisimmin etten tiedä koko ajan mikä Dpo 😝


mut hei , tässä sitä ollaan ja parin viikon odotus alkakoon🤞

isot tsempit kaikille omiin tilanteisiin ❤
 
Täällä vihdoin dpo0

Talletukset osui jälleen Dpo-3 ja Dpo-1, eli tosi jees. Nyt mulla alkaa yövuorot, jos haluttais vielä yrittää niin se olis kuppihommat sitten, mutta tää taitaa olla ihan hyvä näin kun kriittisimmät päivät saatii .

Mulla onnsemlonen tunne että nyt kun mä oon käynyt salilla taas kk verran ja vähän alan tässä noudattaa voimailuohjelmaa voimanostoon jos menis joskus vaikka kisalavalle itseänsä voittamaan niin tärppää varmaan ihan pian No ainakin mulla on nyt muuta mietittävää ja helpotti tätä kierron alkutaipaletta tosi paljon kun mä nyt himoitsen vaan koko ajan sinne salille enkä oo jatkuvasti ajan tasalla mikä kp menossa. Josko tää loppukierto menis kans vähän iisimmin etten tiedä koko ajan mikä Dpo


mut hei , tässä sitä ollaan ja parin viikon odotus alkakoon

isot tsempit kaikille omiin tilanteisiin
siis mitä tarkoittaa kuppihommat? 😂🙈
 
Täällä alkoi tänä aamuna tiputteluvuoto... Itselläni vahva epäilys tuulimunaraskaudesta, sopisi olemaan kun ei viivatkaan vahvistuneet kunnolla. Ei ole kuitenkaan aivan veristä vuotoa vielä, sellaista vaalean pinkkiä/ rusehtavaa. Saas nyt nähdä oliko se siinä..
Nojoo eiköhän se mennyt kesken, tänään vuotanut jo paljon reippaammin.. 😞
 
Hei kaikille! Olen tätä palstaa jo yrityksen alusta seuraillut, mutta plussasin niin nopeasti, etten koskaan kirjoittamaan ehtinyt. Nyt kuitenkin heinäkuinen alku meni kesken rv 7-8, joten palaan haaveilemaan vauvasta vuodelle 2024

Keskenmenovuoto vielä päällä, joten ei vielä ihan hetkeen haaveita uudesta plussasta. Mutta vois lisätä mut jo haaveilijoiden listalle

@muumimamma__ ★ 10/23 ★ 3. ★ km 11/23
 
Hei kaikille! Olen tätä palstaa jo yrityksen alusta seuraillut, mutta plussasin niin nopeasti, etten koskaan kirjoittamaan ehtinyt. Nyt kuitenkin heinäkuinen alku meni kesken rv 7-8, joten palaan haaveilemaan vauvasta vuodelle 2024

Keskenmenovuoto vielä päällä, joten ei vielä ihan hetkeen haaveita uudesta plussasta. Mutta vois lisätä mut jo haaveilijoiden listalle

@muumimamma__ ★ 10/23 ★ 3. ★ km 11/23
voi ei, tosi paljon tsemppiä! ❤
 
  • Tykkää
Reactions: muumimamma__
Hei kaikille! Olen tätä palstaa jo yrityksen alusta seuraillut, mutta plussasin niin nopeasti, etten koskaan kirjoittamaan ehtinyt. Nyt kuitenkin heinäkuinen alku meni kesken rv 7-8, joten palaan haaveilemaan vauvasta vuodelle 2024

Keskenmenovuoto vielä päällä, joten ei vielä ihan hetkeen haaveita uudesta plussasta. Mutta vois lisätä mut jo haaveilijoiden listalle

@muumimamma__ ★ 10/23 ★ 3. ★ km 11/23
Olen pahoillani. Mulla meni kesken 2020 keväällä ensimmäinen. Saatiin sitten onneksi syyskuinen 2021. Toivottavasti pian onnistaa. ❤
 
  • Tykkää
Reactions: muumimamma__
Eilen kateltiin kuinka munarakkulat on kypsyneet hormoneilla. Oon tosi pettynyt kun näytti olevan 5 isoa ja kaksi pienempää, tavoite oli 10-20. Oon tuupannu jos jonkinlaista piikkiä itteeni😂 onneksi pää on ainakin kunnossa enkä huomaa mitää sivuvaikutuksia. Perjantaina keräys, se jännittää ja pelottaa. Saan onneksi kunnon mömmöt ku tiedustelin asiaa niin ehkä siitä selviää. Nyt täytyy toivoo että ne 5kpl ois priimaa että saatais pakkaseenki ettei tarvisi käydä tätä rumbaa uudelleen. Maanantaina sitten istutus jos kaikki ok ja sit viel Teroluteja pari viikkoa ja joku yks piikki että kiinnittyisi. Toivotaan parasta😱 nyt voin myös syödä hyvillä mielin ku lääkäri käski lihottaa pari kiloo😂
Oi miten jännät ajat siellä menossa! Paljon tsemppiä perjantaille ja toivottavasti ne 5 on tosiaan priimaa! ❤ Onko mahdollista, että ehtisi vielä kypsyä lisää munasoluja ennen perjantaita? Itse en näistä tiedä niin mielenkiinnosta kyselen siis vaan 😊
 
siis mitä tarkoittaa kuppihommat?
Joo siis kuppihommat aka muumimukimenetelmä jonka mä oon kehitellyt kotona sitten siihen että mies hommailee tavaransa mun kuukuppiin jonka mä asettelen paikalleen ja sit peppu ylös ja jos pystyy niin sitten vielä hoitelen itseni jotta kaverit pääsee oikeaan paikkaan.
Tätä jouduttu joskus harrastaa kun oli vaikeuksia päästö loppuun normaalilla yhdynnällä sekä silloin jos mun työt menny tosi pahasti oviksen kanssa, esim just yövuorot. Silloin käytännössä mahdotonta harrastella kun lapset päivällä kotona ja meillä ei oikein kyetä ”rauhalliseen” seksiin niin ettö se johtaa tulemiseen. Pitäö olla aika kovat kyydit 🤭
Jotkut tekevät siis muumimukiin tai vastaavaan sieltä imee tavaran vaikka panadol ruiskulla ja ruiskuttaa emättimeen.

oon kokenut ton käteväksi ton kuukupin. 😌
 
Joo siis kuppihommat aka muumimukimenetelmä jonka mä oon kehitellyt kotona sitten siihen että mies hommailee tavaransa mun kuukuppiin jonka mä asettelen paikalleen ja sit peppu ylös ja jos pystyy niin sitten vielä hoitelen itseni jotta kaverit pääsee oikeaan paikkaan.
Tätä jouduttu joskus harrastaa kun oli vaikeuksia päästö loppuun normaalilla yhdynnällä sekä silloin jos mun työt menny tosi pahasti oviksen kanssa, esim just yövuorot. Silloin käytännössä mahdotonta harrastella kun lapset päivällä kotona ja meillä ei oikein kyetä ”rauhalliseen” seksiin niin ettö se johtaa tulemiseen. Pitäö olla aika kovat kyydit
Jotkut tekevät siis muumimukiin tai vastaavaan sieltä imee tavaran vaikka panadol ruiskulla ja ruiskuttaa emättimeen.

oon kokenut ton käteväksi ton kuukupin.
ahaa, I see. Aina oppii uutta 😅
 
Joo siis kuppihommat aka muumimukimenetelmä jonka mä oon kehitellyt kotona sitten siihen että mies hommailee tavaransa mun kuukuppiin jonka mä asettelen paikalleen ja sit peppu ylös ja jos pystyy niin sitten vielä hoitelen itseni jotta kaverit pääsee oikeaan paikkaan.
Tätä jouduttu joskus harrastaa kun oli vaikeuksia päästö loppuun normaalilla yhdynnällä sekä silloin jos mun työt menny tosi pahasti oviksen kanssa, esim just yövuorot. Silloin käytännössä mahdotonta harrastella kun lapset päivällä kotona ja meillä ei oikein kyetä ”rauhalliseen” seksiin niin ettö se johtaa tulemiseen. Pitäö olla aika kovat kyydit
Jotkut tekevät siis muumimukiin tai vastaavaan sieltä imee tavaran vaikka panadol ruiskulla ja ruiskuttaa emättimeen.

oon kokenut ton käteväksi ton kuukupin.
Mun ystävällä on kuppimenetelmä lapsi. Siis samat syyt ja taustat kuin teilläkin, eli mies teki kuppiin, siitä ruiskulla sisään ja sit se hoiteli ittensä ja jäi odottelee makkariin jalat seinää vastenn. Tärppäs ekasta kupista, ennen sitä ei millään! Paljon helpompaa tää on kuin esim. lapsettomuushoidoissa tehty inssi, vaatii enemmän aikaa yms yms.. Tsempit sinne!
 
  • Tykkää
Reactions: Mamiks
Joo siis kuppihommat aka muumimukimenetelmä jonka mä oon kehitellyt kotona sitten siihen että mies hommailee tavaransa mun kuukuppiin jonka mä asettelen paikalleen ja sit peppu ylös ja jos pystyy niin sitten vielä hoitelen itseni jotta kaverit pääsee oikeaan paikkaan.
Tätä jouduttu joskus harrastaa kun oli vaikeuksia päästö loppuun normaalilla yhdynnällä sekä silloin jos mun työt menny tosi pahasti oviksen kanssa, esim just yövuorot. Silloin käytännössä mahdotonta harrastella kun lapset päivällä kotona ja meillä ei oikein kyetä ”rauhalliseen” seksiin niin ettö se johtaa tulemiseen. Pitäö olla aika kovat kyydit
Jotkut tekevät siis muumimukiin tai vastaavaan sieltä imee tavaran vaikka panadol ruiskulla ja ruiskuttaa emättimeen.

oon kokenut ton käteväksi ton kuukupin.
Samanlaista oon miettinyt, koska arjen hektisyys. Mieheltä menee halut kaikesta kalenteriin liittyvästä ja lapsiarjessa ei ees ehdi hirveästi haluttaa, eli kalenteria tarvii katsella. 🤷

Mut mites säilytys ja kauan tavaran voi antaa oottaa lastausta? 😁
 

Yhteistyössä