Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Oikeastaan ihan fiksu päätös. Miksipä sitä materiaalia instaan ilmaiseksi tuuppaamaan jatkuvasti.
Aika harva ”kuuma” materiaali on K:n itsensä ottamaa sinne. Jotkut keikan jälken pukkarissa -kuvat, ja puku päällä -kuvat. Ne ovat olleet aika harvassa.
Ja siis en sano tätä happamia sanoi kettu pihlajanmarjoista -ajatuksilla, minua ei enää uusi ”kuuma” K-materiaali kiinnosta, se mitä on olemassa on tarpeeksi itselleni. Minulle K on kuuma vain Bojanin kanssa tätä nykyä.
 
vierailija
Jos muut joksut oli villillä päällä keikalla niin omaan silmään klippien perusteella jan vaikutti taas aika vaisulta ei näkynyt paljoon riehumassa muitten kans ja novi valin kohdallakin vaan seisoskeli siinä nacen syleilyssä toivottavasti kaikki on ok 🥺
 
vierailija
Jos muut joksut oli villillä päällä keikalla niin omaan silmään klippien perusteella jan vaikutti taas aika vaisulta ei näkynyt paljoon riehumassa muitten kans ja novi valin kohdallakin vaan seisoskeli siinä nacen syleilyssä toivottavasti kaikki on ok
Joo ollut näin nyt parilla keikalla, en tiedä onko ollut vaan kipeänä tai joku muu painaa. Kiva, että Nace ollut kuitenkin tukena. 💚
 
vierailija
Viime yön unessani Jere ja Bojan keskustelivat ja siihen liittyi jotenkin Umazane misli -kappale. Näen nykyään paljon unia Joksujen biiseistä. Mutta ei siinä ollut kuitenkaan kai mitään tuhmaa, en minä näitä ikinä muista tarkemmin. :)
 
vierailija
Tämä on varmaan yksi syy, miksi itse ainakin vielä marraskuussa täällä roikun; välillä tuntuu että joku korkeampi voima käsikirjoittaa tätä tarinaa, eikä oikein voi luovuttaa, kun ei tiedä montako jaksoa vielä on tulossa vai joko lopputekstit on löhtenyt rullaamaan.
Juuri niin 😂 Ihan samat fiilikset, aina tulee kulman takaa jotain täysin odottamatonta. Ja miten voikin olla, että sattuma myös tosiaankin niin vahvasti kirjoittaa tätä saagaa 😅
 
vierailija
Kyllä tuo vanhoista ympyröistä irtaantuminen voi tehdä hyvää kenelle tahansa. Itsekin lähdin parikymppisenä Suomesta ulkomaille useammaksi vuodeksi, ja olihan se ihanan vapauttava ja virkistävä kokemus jättää taakseen kaikki ne ympäristön asettamat paineet ja odotukset, jotka silloin koki stressaavina ja rajoittavina. Ei siinä, etteikö kaikissa maissa olisi omat odotuksensa ja norminsa, mutta ulkomaalaisena saat niistä jossain määrin vapautuksen, ainakin jos oleskelet maassa vain tilapäisesti, eikä sinuun kohdistu samanlaista painetta mukautua tiettyyn muottiin kuin omassa kulttuuripiirissä.
Mä oon Helsingistä kotoisin, niin ei ollut kyllä mitään tuollaisia paineita.
 
vierailija
Mä oon Helsingistä kotoisin, niin ei ollut kyllä mitään tuollaisia paineita.
Minäkin olen Helsingistä ja olen kokenut ulkomailla asumisen hyvin vapauttavana, tosin en haluaisi koskaan asua vaikkapa Lontoossa. Brittien kulttuuri osaa kuitenkin olla monella tapaa aika tukahduttava. Koen, että siellä känniörvelletäänkin samaan tyyliin kuin Suomessa siksi, että kännissä normit eivät enää pädekään.
 
vierailija
Joo ollut näin nyt parilla keikalla, en tiedä onko ollut vaan kipeänä tai joku muu painaa. Kiva, että Nace ollut kuitenkin tukena.
Olin keikalla kun Jan oli kipeänä ja silloin hän oli vaisu ja vähän poissaoleva, nyt hän on vaikuttanut ihan erilaiselta, enemmän surulliselta. Toki ihmisen elämässä tapahtuu aina välillä surullisia asioita, siitä ei pääse mihinkään.
 
vierailija
Jos nyt johonkin pitää osoittaa syyttävä sormi niin sen trailerin tekijöihin, nehän sen Bn runkkaamassa sinne ovat laittaneet ja ihan tietoisena varmasti siitä että tulee kohua ja klikkauksia.

B ei paljoa ole asiaan voinut vaikuttaa kun on aikoinaan mukaan lähtenyt kuvauksiin. Tuskinpa tiesi tai osasi unelmoidakaan 2v. sitten, että on vuonna -23 maailmatähteyden tai ainakin kv.läpimurron kynnyksellä. Voi olla että B ei enää suostuisi moiseen kohtaukseen, mutta näinhän se monesti menee että innokas ja nuori alallle haluava ihminen on valmis melkein mihin vain.

Mutta toivottavasti B ottaa asian kuten kuuluukin: kyse on elokuvan kohtauksesta, no big deal! Ei ole hänen häpeänsä jos ihmiset menevät siitä sekaisin.
👍👍
 
vierailija
Nyt tulee vähän too much info ja aivan asian vierestä mutta mieli järkkyi just sen verran että en tiedä miten päin olla 🤭.

Tää palstailu ei ole ollut yhtään hyväksi mulle. Olen muutenkin aikamoinen yliseksuaalinen isopervo suljettujen ovien takana, mutta tässä viimeisen puolen vuoden aikana olen suorastaan räjähtänyt kuorestani. Mulla on ollut jo parin vuoden ajan vähän säätöä yhden todella mielenkiintoisen tyypin kanssa, joka asuu tyyliin maailman toisella laidalla. Ollaan todella hyviä ystäviä ja säännöllisesti yhteydessä 🤭, ja kaikennäköistä aika rankkaakin vihjailua ollut puolin ja toisin. Viime aikoina olen sitten rohkaistunut ja suurinpiirtein kinunnut kiusallani vähän lisähuomiota... Tänä aamuna heräsin siihen, että sieltä oli aamuyöllä tullut liikkuvaa kuvaa. Siis ihan kunnon onlyfansmatskua, saatesanoilla rate my d*ck 🤭🤣. Kahvit ei ollutkaan enää tän jälkeen suussa kun menin avaamaan viestin aamupalalla. Ja tää on tosiaan nyt Bojanin ja Käärijän vika, kun eilen toisen tumputtamisesta rohkaistuneena tuli laitettua vähän graafista tekstiä sinne suuntaan, sekä ruutukaappaus Kärtsän ja Härtsän jouluylläristä.

Rating oli 10+ ja lupasin tilata heti tyypin onlyfanssin.... 🙈😶💀🥵

Sori tästä avautumisesta 😆
 

Yhteistyössä