Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mutta kannattaisi myös miettiä, miltä kommenttinne tuntuvat kyseisestä henkilöstä. Ihme, ettei raivostu takianne lisää.
Ei tässä nyt aleta hänelle mitään pahoittelemaan (et tätä varmaan tarkoittanutkaan), mutta samaa pyörittelin juuri mielessä että täytyisi varmaan nyt olla varovainen jokaisen täällä ettei triggeröidä häntä lisää. Sen verran epävakaata on käytös.
 
vierailija
Ei tässä nyt aleta hänelle mitään pahoittelemaan (et tätä varmaan tarkoittanutkaan), mutta samaa pyörittelin juuri mielessä että täytyisi varmaan nyt olla varovainen jokaisen täällä ettei triggeröidä häntä lisää. Sen verran epävakaata on käytös.
Ei tartte olla varovainen, vaan normaalin ystävällinen ja huomioiva. Osa täällä tuntuu kiihottuvan siitä, että saa olla ilkeä ja yrittää pomottaa ihmisiä, joilla on jokin ongelma. Todella ikävää käytöstä.
 
vierailija
*pre-partyista, joilla K oli myös, tarkoitin siis.
Takana lukee Barcelona, ei ollut K siellä. Eikä mhöskään tuota paitaa niissä prepartyissä joissa K oli (joo en itsekään keväällä aavistanut että tiedän marraskuussa aika tarkkaan missä vaatteissa Euroviisuissa 20. huonommalle puolelle sijoittuneen slovenialaisen rokkibändin laulaja esiintyi PREpartyilla🙈
 
vierailija
Ei tartte olla varovainen, vaan normaalin ystävällinen ja huomioiva. Osa täällä tuntuu kiihottuvan siitä, että saa olla ilkeä ja yrittää pomottaa ihmisiä, joilla on jokin ongelma. Todella ikävää käytöstä.
No nuo henkilöt ei ole ymmärtäneet, että kyseessä ei ole mikään normaali trolli ja siksi ovat ilkeitä. Kyllä iso osa on nyt tajunnut ettei ole siitä kyse ja on ihan oikeasti huolissaan ja siksi kehottanut hankkimaan apua.
 
vierailija
No nuo henkilöt ei ole ymmärtäneet, että kyseessä ei ole mikään normaali trolli ja siksi ovat ilkeitä. Kyllä iso osa on nyt tajunnut ettei ole siitä kyse ja on ihan oikeasti huolissaan ja siksi kehottanut hankkimaan apua.
Avun hakemisen kehottaminenkin on vähän. . . kun ei kunnolla edes tiedetä, mikä oli ongelmana. Ei siihen välttämättä mitään avun hakua tarvita vaan ihmisiä, jotka kuuntelee. Ei toki määräänsä enempää, mutta ketjun aiheisiinhan se asia voi liittyä ja hänellä on jostain selkeästi paha mieli. Niin ei se oikein auta kun palstalla vaan huudetaan ja torjutaan. Ei ole kertaakaan edes kysytty, että mistä paha mieli on alkanut tms
 
vierailija
Hei laivan fellow-analyysiosasto! Oon kirjoittanut tästä aiemminkin tänne tai toiselle puolen, ja tuli mieleen uudestaan, kun tää NT:ltä Treelta CCC video toiselle puolelle.

Mulla kiinnitti jo silloin keikan jälkeen videoita katsoessa Kn katseet lavalle tullessa, ennen kuin menee Käärijä-rooliin ja alkaa laulaan.

En ees oikeen löydä sanoja, miltä nuo katseet näyttää. Silloin ajattelin, että se on yleisesti tilanteeseen kohdistuvaa ihmettelyihastusta "tähän ollaan tultu. nää tyypit on täällä soittamassa mun biisiä" ja fiilistelyä ennen rooliin menoa ja laulua. Kun eikö yleensä K tuu ns uhittelevan näköisenä Käärijä roolissa lavalle.

Nyt kun katsoin koneen näytöltä paremmalla laadulla, niin Khan katsoo koko ajan Bojania ne pienet hymyhetket, ennen kuin alkaa laulamaan. Ja vilkuilee alaviistoon katseiden välillä. Yhtä hyvin toki voi vilkuilla välillä yleisöön, mutta musta näytti enemmän olevan hämmentyneen hyvillään tai otettu tms.

Yritin keksiä, mitä K sanois kyseisessä hetkessä, jos ilmeestä päättelisi, mutta ei tullut kuvausta mieleen.

Varsinkin parhaimmalla laadulla (2160p) katsoessa näkee aika hyvin Kn ilmeet

En tosiaan osaa selittää miksi, mutta mun silmään nää oli aitoja ja jotenki aika intiimejäkin katseita, melkein tulee olo, että katselkaa toisia kahdestaan rauhassa, onko mun silmille jne.

Näkyy parhaiten 00.26-00.29:


Heippa, se olin minä joka laitoin tänään tuon videon toiselle puolelle, teki vaan mieli nähdä se jostain syystä... 😘

Olen samaa mieltä kanssasi, tarkkaa analyysiä! Ei ole aiemmin tullut mieleen tuo, mutta nyt kun sanot niin juuri tuoltahan nuo Jeren /Kn ilmeet näyttää.

Itse tein videosta myös ihan uuden löydön: lopussa kun K on jo astelemassa lavalta pois ja Boitsukka on kaikesta vähän hämillään ja sanoo sen " aijaijaijai who let this guy - out of all people - go on stage", olen koko ajan luullut että Jan tekee kitaralla sellaista aijaijaijaita mukailevaa ääntä. MUTTA eihän se ole Jan, vaan kukapa muukaan kuin meidän ykkösfani Kris? Ilahduttava havainto, en tajua miten en ole aiemmin sitä huomannut! 😍
 
vierailija
Avun hakemisen kehottaminenkin on vähän. . . kun ei kunnolla edes tiedetä, mikä oli ongelmana. Ei siihen välttämättä mitään avun hakua tarvita vaan ihmisiä, jotka kuuntelee. Ei toki määräänsä enempää, mutta ketjun aiheisiinhan se asia voi liittyä ja hänellä on jostain selkeästi paha mieli. Niin ei se oikein auta kun palstalla vaan huudetaan ja torjutaan. Ei ole kertaakaan edes kysytty, että mistä paha mieli on alkanut tms
Ketjuun kirjoittavilla ei ole kuitenkaan mitään hoitovastuuta toisista. Päinvastoin se voi tuottaa vain molemminpuolista hallaa. Parempi yrittää rohkaista toista hakeutumaan keskusteluavun piiriin toisaalle, esim. Mieli ry:n chattiin.
 
vierailija
Ketjuun kirjoittavilla ei ole kuitenkaan mitään hoitovastuuta toisista. Päinvastoin se voi tuottaa vain molemminpuolista hallaa. Parempi yrittää rohkaista toista hakeutumaan keskusteluavun piiriin toisaalle, esim. Mieli ry:n chattiin.
Ei olekaan. Itse voisin kyllä mielelläni kuunnella. Se vaan, että ei ne noissa mieli ry:ssä heti tajua asioista tiettyjä juttuja. Että miksi jokin juttu on pettymys tässä keississä, esim. Se on niin pitkä tie saada apua rauhoittumiseen, helposti. Se kun joku kanssakulkija olisi hetken empaattinen saattaisi auttaa paljon nopeammin.
Mitään vastuuta sellaiseen ei kenelläkään palstalla tietenkään ole. Ja en itsekään aina ymmärrä toisten solmuja, mutta mielelläni usein ensin yritän ymmärtää. Siksi en tajua asennetta, että pelätään ja vihataan ja nähdään ongelmia omaavat jonain väärintekijöinä!
 
vierailija
Heippa, se olin minä joka laitoin tänään tuon videon toiselle puolelle, teki vaan mieli nähdä se jostain syystä... 😘

Olen samaa mieltä kanssasi, tarkkaa analyysiä! Ei ole aiemmin tullut mieleen tuo, mutta nyt kun sanot niin juuri tuoltahan nuo Jeren /Kn ilmeet näyttää.

Itse tein videosta myös ihan uuden löydön: lopussa kun K on jo astelemassa lavalta pois ja Boitsukka on kaikesta vähän hämillään ja sanoo sen " aijaijaijai who let this guy - out of all people - go on stage", olen koko ajan luullut että Jan tekee kitaralla sellaista aijaijaijaita mukailevaa ääntä. MUTTA eihän se ole Jan, vaan kukapa muukaan kuin meidän ykkösfani Kris? Ilahduttava havainto, en tajua miten en ole aiemmin sitä huomannut! 😍
Heippa tälläkin puolella! :) Ihanaa kun jaoit videon, sillä oon joskus harmitellut, että ilmeet ei näy tarkasti. Tässähän oli laatua jo aivan enemmän kuin tarpeeksi:D

Myös tuo Bojanin nimen hokeminen josta oli täällä on aika hauska! Kkin taitaa tykätä hokea Bojanin nimeä, tai siis ollaanhan me se jo huomattu. BojanBojanBojan.
 

Yhteistyössä