vierailija
Ei näy.Sen voi selvittää ultralla
Ei näy.Sen voi selvittää ultralla
Elimistössä tapahtuu päivittäin näitä epigeneettisiä muutoksia.Ihmisen solut on pieniä biologisia koneita jotka kykenevät oman tehtävänsä lisäksi kopioimaan itseään vaurioituneiden ja vanhentuneiden osien korjaamiseksi. Joskus tätä kopiointia säätelevä mekanismi vioittuu ja koneet alkavat tuottamaan toisia yksilöitä joilla on sama viallinen säätelymekanismi ja näin on syöpä syntynyt.
Eikun se on kuin loinen, jota ruokitaan tiheään nopeilla hiilareilla!Perustelut tälle. Syövässä solut siis ovat muuntuneita ja viallisia eivät ole ns terveitä.
Jos syöpää ei yritetä parantaa, leikata tai hoitaa muulla tavalla, syövän tavoite ja tarkoitus on kuolema.
Kyllä monella on näkynyt sellainen mikä ei mammossa ole näkynyt.Ei näy.
Ja päinvastoin. Ei näy ultrassa mutta TTssä kyllä.Kyllä monella on näkynyt sellainen mikä ei mammossa ole näkynyt.
Sitten kaikki maailman ihmiset jotka syövät hiilareita saavat oletuksesi perusteella syövän.Eikun se on kuin loinen, jota ruokitaan tiheään nopeilla hiilareilla!
Ikävä et seulonnoissa ei ole käytössä se. Olen kysynyt kauan sitten. Onko tuo muuttunut?Sen voi selvittää ultralla
En usko. Kyllä se syntyy korjaamaan vaurioitaVoiko syövän tarkoitus oikeasti olla se, että omat solut yrittävät pelastaa ihmisen ja tarjoavat vajavaisuuksiin ratkaisuksi syöpää? Syöpää tuskin olisi ilman niin monia häiriötekijöitä nykyelämässä.
Kas kun ei mun vastaus näySitten kaikki maailman ihmiset jotka syövät hiilareita saavat oletuksesi perusteella syövän.
Omin kustannuksin ainakin?Sen voi selvittää ultralla
Niin oon minäkin ymmärtänytElimistössä tapahtuu päivittäin näitä epigeneettisiä muutoksia.
eipä voi valita sitä, vaan röntgen pelkästäänSen voi selvittää ultralla
Mammografiassa käytetään röntgeniä ja jos jotain hälyttävää löytyy niin sitten UÄ ja biopsia.eipä voi valita sitä, vaan röntgen pelkästään
Paitsi jos se ei saa energiaa/ravinteitaPerustelut tälle. Syövässä solut siis ovat muuntuneita ja viallisia eivät ole ns terveitä.
Jos syöpää ei yritetä parantaa, leikata tai hoitaa muulla tavalla, syövän tavoite ja tarkoitus on kuolema.
Hei syöpäkasvain on loinen, joka nakertaa ihmisestä kaiken elämän ja voimat. Ei sitä tarvitse ruokkia tai olla ruokkimatta. Nopein ilmeisesti on haimasyöpä.Paitsi jos se ei saa energiaa/ravinteita