Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Minä olin ajatellut, että se eilinen live oli tavallaan ”kiitos” tälle Discord-yhteisölle, kun tehtailevat niitä videoedittejä.

En itsekään Discordista pidä, mutta en keksi parempaa alustaa järjestää noita editointikilpailuja.
Varmaan jonkinlaista kateutta multa, mutta jotenkin ärsyttää tällainen, että haluaisivat 'parempia' faneja. En ole ihan ymmärtänyt tuon editointikilpailun ideaa. Ilmeisesti siinä on tarkoitus saada fanit lisäämään joksujen näkyvyyttä. Ja editoijat on niitä parempia faneja, ei tällaisia tavallisia tyhmiä, jotka ei osaa editoida. Tiedän, etteivät joksut näin ajattele, vaan ainoastaan minä. Oon discordissa, mutta en ole syvällisesti perehtynyt siihen, kun sinne tulevaa matskua löytyy muualtakin.
 
vierailija
Minä luulen että JO-discordin ajatus on tarjota moderoitu alusta ja turvallinen tila erityisesti näille nuorille faneille. Twitterissä on paljon kiusaamista ja hyvin nuoret fanit ovat altistuneet monilla alustoilla erilaiselle nsfw-sisällölle, minkä ovat kokeneet ahdistavana. Kilpailujen avulla voidaan myös hallita hieman sitä millaisia faniedittejä tiktokiin tehdään.
 
vierailija
Minä luulen että JO-discordin ajatus on tarjota moderoitu alusta ja turvallinen tila erityisesti näille nuorille faneille. Twitterissä on paljon kiusaamista ja hyvin nuoret fanit ovat altistuneet monilla alustoilla erilaiselle nsfw-sisällölle, minkä ovat kokeneet ahdistavana. Kilpailujen avulla voidaan myös hallita hieman sitä millaisia faniedittejä tiktokiin tehdään.
Tuo on kyllä hyvä pointti ja varmaan ainakin yksi syy JO-Discordin perustamiselle. Hyvä nuorille faneille ja kaikille muillekin kiinnostuneille. Itse en ole mennyt Discordiin ja yritän jatkossakin vältellä vielä uusien sovellusten käyttöönottoa tätä harrastusta varten 😆 Toivon mukaan JO jatkossakin joutuu livettämään Instassa 😇
 
vierailija
Minä luulen että JO-discordin ajatus on tarjota moderoitu alusta ja turvallinen tila erityisesti näille nuorille faneille. Twitterissä on paljon kiusaamista ja hyvin nuoret fanit ovat altistuneet monilla alustoilla erilaiselle nsfw-sisällölle, minkä ovat kokeneet ahdistavana. Kilpailujen avulla voidaan myös hallita hieman sitä millaisia faniedittejä tiktokiin tehdään.
Ok, tuossa ehkä on joku ajatus. Koska tosiaankin tuolla Discordissa on todella nuoria faneja keskusteluista päätellen. Mutta tietenkään se ei estä millään tavalla esim. Twitterin käyttöä. Luulen, että nuoret käyttävät sujuvasti yhtäaikaa kaikkia alustoja ja sen suhteen tuo jonkinlainen kaitsiminen ei toimi. Enkä usko, että esim. Tiktok hallitseminen Discordin avulla onnistuu. Yleensäkään julkisuuden ja erityisesti somen hallitseminen on aika mahdotonta nykyään.
 
vierailija
Minä luulen että JO-discordin ajatus on tarjota moderoitu alusta ja turvallinen tila erityisesti näille nuorille faneille. Twitterissä on paljon kiusaamista ja hyvin nuoret fanit ovat altistuneet monilla alustoilla erilaiselle nsfw-sisällölle, minkä ovat kokeneet ahdistavana. Kilpailujen avulla voidaan myös hallita hieman sitä millaisia faniedittejä tiktokiin tehdään.
Kuulostaa uskottavalta. En osannut ajatella näin fiksusti, kun tuolla nurisin aiemmin joksujen motiiveista.
 
vierailija
Discord yleisesti ottaen on todella toksinen paikka ja sekava. Täällä ymmärretään yleisesti käyttäytymissäännöt mutta foorumilla missä olin , oli välillä niin sairasta ja sakeeta juttua että vähemmästäkin on kunnianloukkaussyytteitä jaettu. Lähdin sieltä veke mielenrauhan vuoksi.
 
vierailija
Discord yleisesti ottaen on todella toksinen paikka ja sekava. Täällä ymmärretään yleisesti käyttäytymissäännöt mutta foorumilla missä olin , oli välillä niin sairasta ja sakeeta juttua että vähemmästäkin on kunnianloukkaussyytteitä jaettu. Lähdin sieltä veke mielenrauhan vuoksi.
Minusta on vähän hassua sanoa, että Discord on toksinen paikka, kun riippuu ihan millaisilla palvelimilla siellä on. Itse olen esim. ylläpitänyt yhtä Discordia vuosia, enkä ole joutunut bännäämään sieltä kolmeen vuoteen ketään ja silloinkin kyseessä oli joku Redditistä tullut trollilauma. Ja olen tavannut useita tyyppejä, joihin olen tutustunut siellä, myös livenä.
 
vierailija
New interview (in Croatian), K is talked about, again about a possible collab (never say never) and how they keep in contact a lot
Aa, thank you for this! I can't wait for the translation. Thank you for summarizing the most important bits! :D
 
  • Tykkää
Reactions: LadySLO:)
vierailija
New interview (in Croatian), K is talked about, again about a possible collab (never say never) and how they keep in contact a lot :)
Thank you so much 💚 everything is fine then like I have thought all the time. Can you please post this to vauva too?
 
  • Tykkää
Reactions: LadySLO:)
Hey LadySLO! I'm the one who signed my posts Occasionally as "Linguist" on the other forum in the summer. I'm still aboard this ship but haven't posted much lately. That wasn't my post but funnily, I had the exact same thought about Bojan's pronunciation yesterday! About the throaty h's, too! Nice to see you sticking around, LadySLO!
Hello again! :)
Funny thing is I actuallly wrote a college paper on this exact k/g thing (e.g. interestinK). 😂
It is one of the most common pronunciation mistakes of Slo speakers in English!
 
vierailija
Discord yleisesti ottaen on todella toksinen paikka ja sekava. Täällä ymmärretään yleisesti käyttäytymissäännöt mutta foorumilla missä olin , oli välillä niin sairasta ja sakeeta juttua että vähemmästäkin on kunnianloukkaussyytteitä jaettu. Lähdin sieltä veke mielenrauhan vuoksi.
Discordiin voi kuka tahansa perustaa vaikka millaisen serverin, mutta tässä puhuttiin JO:n virallisesta serveristä, joka on tiukasti moderoitu. Itsekin uskon että tiktokeditkilpailu on varmasti hyvä kannustin tekemään nimenom. sääntöjen mukaisia edittejä. Onhan kilpailussa hyvät palkinnotkin, lippuja keikoille ja parhaimmillaan pääsee tapaamaan idoleitaan. Mutta ei tietenkään fanijoukkoa tuolla kaitsita. ”Darkside of London” on se julkisuuden ikävämpi puoli joka on vaan hyväksyttävä. On kuitenkin helppo ymmärtää tarve ja pyrkimys rakentaa fandomista turvallisempi paikka erityisesti faneille.
 
Thanks! What do they say exactly about the amount of contact? :)
Interviewer: Eurovision also brought some new friendships to you, in particular the Finnish representative, K. You were also a guest at his concert, and you had a Nordic tour there as well. do you keep in touch, do you plan on a collab?
B says: At the moment, no plans for a collab, but never say never.Maybe a song happens in the future, if it happens organically. We keep in contact a lot, we talk a lot, we love to hang out whenever possible (scratches his head), he has a lot of concerts, we have a lot of concerts, so we don't plan far ahead into the future, but it's great, it's great

:)
 
vierailija
Hello again!
Funny thing is I actuallly wrote a college paper on this exact k/g thing (e.g. interestinK).
It is one of the most common pronunciation mistakes of Slo speakers in English!
I have Balkan friends (not from Slovenia) who have lived abroad for many years (some of them in English-speaking countries) and they still say "thinkink" and "khhheart". :) And I find myself catching those prominent h's when speaking English!

- Joymuffin
 
  • Haha
Reactions: LadySLO:)
Of course hardly any Balkan interview can go on without asking at least one awkward personal question.
The guy wanted to ask if they are single or not, but went about it really awkwardly.
He asks about fans and their "proposals", it's hard to translate this, but he kind of asks if that "road" is busy (road as the line of communication that is used for these "proposals" from the fans)... B busts out laughing at the way the guy says it (I'm curious how JOsubs will translate this - I'd have to think about it hard how to word this nicely and not lose its funny meaning) and says that "yes, it's very busy. It's "Autohbahn". Nace agrees, Jan adds "Rush hour"
The guy asks: "Is there a rest stop on this Autobahn?"

LOL you have to love these Balkan interviewers, they don't give up :))

B: I'm not 100% sure what you're getting at?
The interviewer: Well I'm referring to these love.....(doesn't finish the sentence)
B: Ah yes! Well, I think we're still waiting for Ausfahrt from Autobahn.

LOL

For those who don't speak German: Autobahn is the freeway, and Ausfahrt is the exit from the freeway.
 

Yhteistyössä