Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Sori, mä erehdyin ja luulin että olit yksi niistä vänkääjistä jotka yriti vääntää siitä EMA-palkinnosta jotain mummonperän hiihtokisojen lusikkapalkintoa ym.
🤭
En tietenkään. Hieno juttuhan se oli. Se juuri minua vähän huvitti kun K reagointi oli hieman hidas asiaan. Minä luulen että hänen alkaa olla vaikeaa jo ottaa näitä jatkuvia palkintoja vastaan jollain tavalla. Nöyrä jalat maassa oleva tyyppi pohjimmiltaan
 
vierailija
Pidän mustasta K:lla :) Mutta ehkä ne luonnollisetkin olisivat ok... Juurikasvu K:lla näyttää aina niin vaalealta verrattuna mustaan, mutta aika tummat ne ovat kun kasvavat kokonaan.. mutta on niistä myös klippejä, joissa näyttävät vaaleammilta... Ehkä ne vaalenevat auringossa
 
vierailija
Pidän mustasta K:lla Mutta ehkä ne luonnollisetkin olisivat ok... Juurikasvu K:lla näyttää aina niin vaalealta verrattuna mustaan, mutta aika tummat ne ovat kun kasvavat kokonaan.. mutta on niistä myös klippejä, joissa näyttävät vaaleammilta... Ehkä ne vaalenevat auringossa
Ei ole ne luonnolliset ok ainakaan pottana. Piste.

Ja jos ei ole potta niin koko ihminen muuttuu. Vois vaikka sitten ottaa vähän blondia raitaa.

Käärijä on paras ja ainoa tummana pottatukkana
 
vierailija
Ei ole ne luonnolliset ok ainakaan pottana. Piste.

Ja jos ei ole potta niin koko ihminen muuttuu. Vois vaikka sitten ottaa vähän blondia raitaa.

Käärijä on paras ja ainoa tummana pottatukkana
Onpas, K:n hunajanvärinen auringon vaalentama pottatukka oli ihana! Kuten myös musta, ja talvenruskea. <3 <3 <3 Se hunajanvärinen pottatukka ois kiva nähdä edes kerran K:n nykyisen rajumman meiningin ja parran kanssa, laadukkaasti livetettynä YLEXn taholta tai jotain. Ehkä joku vuosi tämäkin tapahtuu. :D
 
vierailija
Laittaisi vaikka sitten punaiseksi! Täysin musta harvemmin pukee suomalaista ihoa.
Punainen se vasta punakkaa suomalaisihoa huonosti pukeekin. Silti 50% suomimammoista valitsee sen itselleen jostain käsittämättömästä syystä. 🥴

Kärpylle sopii kyllä toi viittä vaille mustakin hienosti, kun on noin upeet tummat kulmatkin. Ja onhan se huomiota herättävämpi kuin se oma, luonnollinen väri, mutta ite silti fiilistelen sitä vuodenajan ja auringonvalon mukaan tummuusastetta vaihtavaa hunajaista omaa. 🥰

T. annaliisa ja erityisesti kesän 2021 version kuolaaja
 
vierailija
Juu! K laittoi oikein kiitollisen ja söpön kiitoksen MTV-palkinnostaan sekä faceen että ig:seen. Tuo tämän päivän stoori oli enemmän huumorimielessä jaettu. Ja kyllä: EMA:sta uutisoitiin MTV,HS, Turun sanomat, seiska, iltalehti... Kaikki suurimmat mediat. On joillakin lyhyt muisti, kun ei tapahtunut tänään
Ehkä siinä tarkoitettiin sitä, että K jakoi sen nopeammin? Ja kyllä ai akin HS uutisoi myös tuon, oletettavasti nuo muutkin mediat.
Ehkä K ei niin sellaista fanien sormien näpyttelyllä saatua palkintoa kauheasti arvosta.
 
vierailija
Aaa, nyt tajusin mitä tarkoitit! Itse luulen että K juuri sen takia jätti MTV-kiitoksen postaamisen iltapäivälle, jotta enemmän ihmisiä näkisi sen tuoreelta koska se oli oikeasti tärkeä juttu hänelle. Toisin kuin K:n tyypilliset aamuviiden sekasorto-postaukset..
Mitä väliä sillä on, tuskinpa hän miettii, että fanien pitää nähdä se tuoteeltaan? Eiköhän sellainen ole tärkeää vain lapsellisimmille faneille. Näkyy anyways 24 h siellä.
 
vierailija
Eikös tuosta MTV saa jonkun pystin? Jos saa, niin K varmaan tekee siitä vielä erillisen julkaisun. Oli miten oli, niin musta tuntuu, että palkinto ei jäänyt vuoden ainoaksi. Taitaa K pokata pystejä tulevana vuonna aika paljon..
 
vierailija
Eikös tuosta MTV saa jonkun pystin? Jos saa, niin K varmaan tekee siitä vielä erillisen julkaisun. Oli miten oli, niin musta tuntuu, että palkinto ei jäänyt vuoden ainoaksi. Taitaa K pokata pystejä tulevana vuonna aika paljon..
 
vierailija
Onko joku muu, joka odottaa, että JOn esiintymisasut alkaisi taas vaihtelemaan vähän? Mä tykkään kyllä paljonkin niitten nykyisistä, mutta niillä on niin paljon muitakin kivoja (ja hotteja), että vähän nyt virkistäisi taas vaihtelu välillä...
 
  • Tykkää
Reactions: LadySLO:)
vierailija
Olen jatkanut energiatyöskentelyä, mutta nostelen välillä myös oraakkelikortteja pojille, en aina vain romantiikkaan liittyen. Ne ovat vaikuttaneet varsin relevanteilta. Myöhään eilen illalla nostin kortin aiheesta "Jokereiden uranäkymät etenkin Bojanin näkökulmasta" ja tuli kortti "Belonging" jossa lukee "May you welcome yourself home". Kortin selityksessä lukee seuraavaa:

"The sea does not judge. It does not require evidence of your status and qualifications before it lets you in. Stepping into the sea, you are simply accepted. Amongst a magnificent diversity of creatures lies a whole world in which to know you are at home.

May your community be kindness. May you see strength in difference. May you be accepted as you are. May you first belong to yourself.
"

Tuntuu tosi mielenkiintoiselta liittyen UK-hommaan. Itse näen tuossa myös vähän epäilyksiä asiaa kohtaan, esim. "May you first belong to yourself". Ulkomaille meneminen ei ratkaise sisäisiä konflikteja. Kuten sanotaan, wherever you go, there you are. Mutta ehkä vain projisoin tähän omia näkemyksiäni aiheesta ja ehkä tuo amongst-alkuinen lause viittaa johonkin muuhun. Vaikea olla näkemättä myös LGBT-teemoja tuossa tekstissä.

"May your community be kindness" kuulostaa kivasti myös Jokereilta. :)

-energiamamma
 
vierailija
Onko joku muu, joka odottaa, että JOn esiintymisasut alkaisi taas vaihtelemaan vähän? Mä tykkään kyllä paljonkin niitten nykyisistä, mutta niillä on niin paljon muitakin kivoja (ja hotteja), että vähän nyt virkistäisi taas vaihtelu välillä...
En varsinaisesti. Tkkään siitä, ettei luoda kertakäyttövaatteita ja kun nuo keikkaklipit eivät niin hirmu laadukkaita ole en kuitenkaan erottaisi muitakaan vaatteita hyvin.
 
vierailija
Olen jatkanut energiatyöskentelyä, mutta nostelen välillä myös oraakkelikortteja pojille, en aina vain romantiikkaan liittyen. Ne ovat vaikuttaneet varsin relevanteilta. Myöhään eilen illalla nostin kortin aiheesta "Jokereiden uranäkymät etenkin Bojanin näkökulmasta" ja tuli kortti "Belonging" jossa lukee "May you welcome yourself home". Kortin selityksessä lukee seuraavaa:

"The sea does not judge. It does not require evidence of your status and qualifications before it lets you in. Stepping into the sea, you are simply accepted. Amongst a magnificent diversity of creatures lies a whole world in which to know you are at home.

May your community be kindness. May you see strength in difference. May you be accepted as you are. May you first belong to yourself.
"

Tuntuu tosi mielenkiintoiselta liittyen UK-hommaan. Itse näen tuossa myös vähän epäilyksiä asiaa kohtaan, esim. "May you first belong to yourself". Ulkomaille meneminen ei ratkaise sisäisiä konflikteja. Kuten sanotaan, wherever you go, there you are. Mutta ehkä vain projisoin tähän omia näkemyksiäni aiheesta ja ehkä tuo amongst-alkuinen lause viittaa johonkin muuhun. Vaikea olla näkemättä myös LGBT-teemoja tuossa tekstissä.

"May your community be kindness" kuulostaa kivasti myös Jokereilta.

-energiamamma
Mielenkiintoinen myös tuo meri, koska Barve Oceanassa henkilö menee valtameren ääreen rauhoittumaan, ja kappale olikin Bojanin omakohtainen biisi, eikä jostain naisesta.
 
vierailija
Mielenkiintoinen myös tuo meri, koska Barve Oceanassa henkilö menee valtameren ääreen rauhoittumaan, ja kappale olikin Bojanin omakohtainen biisi, eikä jostain naisesta.
Nuo ovat siis meriaiheiset kortit, eli kaikki kortit liittyvät jotenkin mereen, mutta kyllä se tuntuu usein varsin relevantilta, esim. merentakaisuus, eri maissa asuminen jne. Kerran nousi yksi ihan supermielenkiintoinen kortti liittyen merenpohjaan, mutta se taisi olla Jerelle.

-energiamamma
 

Yhteistyössä