Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Puhuin kyllä tässä Käärijästä itsestään. Palkinnon huomiointi tuli vasta seuraavan päivän illalla joskus kuuden aikaan.
Aaa, nyt tajusin mitä tarkoitit! Itse luulen että K juuri sen takia jätti MTV-kiitoksen postaamisen iltapäivälle, jotta enemmän ihmisiä näkisi sen tuoreelta koska se oli oikeasti tärkeä juttu hänelle. Toisin kuin K:n tyypilliset aamuviiden sekasorto-postaukset..
 
vierailija
oli ainakin kampaajan ja meikkaajan käsittelyssä ennen sitä Lordi-stooria, mutta ei siinä varmaan samalla värjätty... Itse pidän kärpyn mustista hiuksista <3 tuovat kivan kontrastin sinisille silmille
Voi olla jossain kuvassa joka oli eilen ei ollut vaan yhtään juurikasvua niin ajattelin jos värjättiin juuri myös.

Itse epäilen, että tykkää tuosta lookista ja tuskin tulee sitä nyt vaaleaksi muuttamaan
 
vierailija
Mihinköhän aikaan ne pikkoujoulujutut on... ratkean kyl uteliaisuudesta jos mitään tägäyksiä ei koskaan tule koko jutusta. K onkin jossain miljonäärin yksityissynttäreillä jossa ei ole ketään muita kuin se miljonääri itse, ja josta ei ikinä saada tietää mitään.
 
vierailija
Vauvalta taas vissiin poisteltu viestejä kun nyt myöhässä yritin ottaa kiinni. Miksihän niitä nyt oli poisteltu? Mutta vetikö K mössössä märkää? Siellä voi olla melkoiset firman pikkujoulut. Toivottavasti siellä on nauta tai joku postaa jotain.
 
vierailija
Mihinköhän aikaan ne pikkoujoulujutut on... ratkean kyl uteliaisuudesta jos mitään tägäyksiä ei koskaan tule koko jutusta. K onkin jossain miljonäärin yksityissynttäreillä jossa ei ole ketään muita kuin se miljonääri itse, ja josta ei ikinä saada tietää mitään.
Se on ollut jo monta tuntia Maarienhaminassa :D helikopteri haki sen Lahdesta ja se laitettiin lahjapakettiin kuusen alle <3
 
vierailija
Vauvalta taas vissiin poisteltu viestejä kun nyt myöhässä yritin ottaa kiinni. Miksihän niitä nyt oli poisteltu? Mutta vetikö K mössössä märkää? Siellä voi olla melkoiset firman pikkujoulut. Toivottavasti siellä on nauta tai joku postaa jotain.
Ainakin Jessen instastoorissa on Finlandiavodkapullot sun muut bäkkärillä, mut eiköhän oo ihan porukan kesken jaettu. Tais se lavalla jonkun verran ottaa.
 

Yhteistyössä