Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Eiköhän tuo Boris-shippi ole ihan siitä lähtöisin, että B ja Kris ihan oikeasti välillä (varsinkin lavalla) näyttävät siltä, että haluaisivat suunnilleen syödä toisensa. Krisillä on yleensä kädet kiinni kitarassa lavalla, mutta esim haastatteluissa saattaa kyllä esim hipelöidä Boitsua jos sattuu olemaan vieressä (madame cykan tarinoissa juuri nyt esim esimerkki sellaisesta). Yksinkertaisesti näyttävät ajoittain himoitsevan toisiaan, kuten muistaakseni joku asian pari päivää sitten muotoili.
B ja Kris on 🔥🔥🔥 yhdessä!
 
vierailija
Olen koko viikon vaan miettinyt strippari-Bojan-ficciäni, kun minulla on siihen niin jänniä juonenkäänteitä plänättynä, mutta etenkin tiistain jälkeen mennyt kaikki voimat keikan prosessointiin. Nyt tuntuu että alkaa vihdoin voimat palata ja pääsee taas kirjoittamaan. :D

- Joymuffin
 
vierailija
Olen koko viikon vaan miettinyt strippari-Bojan-ficciäni, kun minulla on siihen niin jänniä juonenkäänteitä plänättynä, mutta etenkin tiistain jälkeen mennyt kaikki voimat keikan prosessointiin. Nyt tuntuu että alkaa vihdoin voimat palata ja pääsee taas kirjoittamaan.

- Joymuffin
Tsemppiä, täällä odottellaan, tulee tätä nykyä K&B vähän hitaammin, noi B ja Kris ficit ei uppoa sitten yhtään
 
vierailija
Taas täällä on mammat menneet lankaan kun joku on käynyt esittämässä h omoa. Ja kummasti on ollut kiire ja sanonut juuri sellaisia asioita mitä täällä halutaan kuulla. Joo mulla oli samanlaista hommaa kuin K:lla ennenkuin tulin kaapista., jus niin tietenkin. Kaikki nuo h omot on jotain perus Pirkkoja.
 
vierailija
vierailija
Hän kirjoitti Kinktober-sarjan, jossa on jatkuva juoni, jossa Kris, Nace ja Jan ovat D/s-suhteessa (jossa välillä tulee aikamoisia ihmissuhdedraamoja), Kris aloittaa myös Juren kanssa D/s-suhteen ja Jere on Bojanin kanssa. Myös hänen sen jälkeiset ficcinsä tuntuvat sijoittuvan samaan universumiin. https://archiveofourown.org/works/50440450
Ei hyvänen aika! Lääkkeet jäänyt ottamatta. Tästä ketjusta sais hyvää matskua esim. johonkin psykologian tutkielmaan.
 
vierailija
Tsemppiä, täällä odottellaan, tulee tätä nykyä K&B vähän hitaammin, noi B ja Kris ficit ei uppoa sitten yhtään
Nyt tosiaan on tullut vähemmän K/B-ficcejä. Varsinkin sarjoihin on tullut nihkeästi täydennystä. Mulle ei oikein muut parituksen uppoa MUTTA juuri eilen luin jonkun Kinktober-ssrjan Jance-aiheisen tarinan, ja se kyllä teki vaikutuksen 🥵 Ehkä poikkeus vahvistaa säännön.
 
vierailija
Taas täällä on mammat menneet lankaan kun joku on käynyt esittämässä h omoa. Ja kummasti on ollut kiire ja sanonut juuri sellaisia asioita mitä täällä halutaan kuulla. Joo mulla oli samanlaista hommaa kuin K:lla ennenkuin tulin kaapista., jus niin tietenkin. Kaikki nuo h omot on jotain perus Pirkkoja.
Samaa mieltä. Näille menee läpi kaikki jutut jos joku vaan sanoo olevansa mies. Paras näistä perus Pirkoista on se joka luulee olevansa joku vapaapainija. Salli mun nauraa mitä satuja näillä muikkeleilla.
 

Yhteistyössä