Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Se Brunetten miss you -kysely oli erityisesti hänen faneilleen ei vain muille viisuartisteille. Siellä fanit sitten kyselivät mm. yhteiskuvia eri viisuartistien kanssa. Kuvat löytyivät mm. Mian ja Blancan kanssa. Bojanista ei löytynyt kuvaa, mutta tuo video missä hän vilahti Bruneten kanssa. Sellainen viisumuistelo.
 
vierailija
Se Brunetten miss you -kysely oli erityisesti hänen faneilleen ei vain muille viisuartisteille. Siellä fanit sitten kyselivät mm. yhteiskuvia eri viisuartistien kanssa. Kuvat löytyivät mm. Mian ja Blancan kanssa. Bojanista ei löytynyt kuvaa, mutta tuo video missä hän vilahti Bruneten kanssa. Sellainen viisumuistelo.
Miksi Bojan sit varta vasten jakoi tuon stoorin instassaan "miss you"n kanssa jos se ei ollut edes hänelle osoitettu, vaan faneille?
 
vierailija
Bojanin instan Electric ballroomin you = Brunette (Armenian tämän vuoden viisuedustaja).
Lähetti instan kautta hänelle postia " I miss you", Brunette vastasi "I miss you too".
Bojan valitteli, että ei löytänyt heistä yhteistä kuvaa.
Näillä on joku yhteinen fanittajakin Bojettefan, joka hehkuttaa kommenttikentässä.
Tää on kyllä niin kaukaa haettu, ettei enää kauempaa vois hakea... Mutta ihan hauska :)
 
vierailija
Mitä muita pareja tai millaisia pareja ootte shipannee? Miten teidän eri shippimatkat on ollut erilaisia (tai samanlaisia) keskenään? Ja kiinnostaisi myös kuulla, miten tai shippaus on päättynyt? Tätä viimeistä ihan vaan sen mun ystävän puolesta kyselen... Viikon tai parin takaista fanifiktio/shippaus-keskustelua muistellen, se oli todella mielenkiintoista kuultavaa ekaa kertaa shippaavalle ja fandomissa hengaavalle.
Mitä muita pareja tai millaisia pareja ootte shipannee? Miten teidän eri shippimatkat on ollut erilaisia (tai samanlaisia) keskenään? Ja kiinnostaisi myös kuulla, miten tai shippaus on päättynyt? Tätä viimeistä ihan vaan sen mun ystävän puolesta kyselen... Viikon tai parin takaista fanifiktio/shippaus-keskustelua muistellen, se oli todella mielenkiintoista kuultavaa ekaa kertaa shippaavalle ja fandomissa hengaavalle.
Mielenkiintoisia kysymyksiä. Olen koittanut miettiä mikä mulla yhdistää K/B:tä ja muita shippejäni. Olen aiemmin shipannut fiktiivisiä nais-ja miespareja, jotka eivät päädy tarinassaan yhteen, mutta joiden välillä olen nähnyt kemiaa. Aiemmissa shipeissäni onkin ollut jonkinlainen melankolinen pohjavire ja tarinaan pettyminen, jonka olen halunnut shippaamisella korjata. Aiemmat shippini ovat olleet aina ns.päähenkilö ja tämän sidekick, joten he eivät ole olleet tasavertaisessa asemassa, ja tästä on syntynyt valtaan liittyvää tematiikkaa ja angstia.

K ja B on erilainen shippi kuin aiemmin; iloisempi ja mielessäni tasa-arvoinen. Sellainen missä en shippaamisella pyri korjaamaan mitään, vaan iloitsen vain heidän kemiastaan ja haaveilen romanttisesta rakkaudesta heidän välillään. En tiedä miksi tai mikä näissä kahdessa sai minut rikkomaan vanhan shippikaavani. Tuntuu että käsittelen ja pohdin näiden kahden kautta tällä hetkellä sitä, millainen on tasa-arvoinen ja hyvää tekevä ihmissuhde, missä on iloa ja naurua.
 
vierailija
Ei joku tuntematon tiedä mitenkään hetken juteltuaan mikä jonkun suuntautuminen on. Ihan itsestään selvää. Olen itse nyt seurannut kumpaakin keväästä asti enkä lähtisi sanomaan mitään varmaa.

Sen uskalla sanoa, että välittävät mielestäni toisistaan. Muuta en osaa sanoa
 
vierailija
Aiemmin oli mainintaa siitä, että tässä fandomissa tai shipissä on poikkeuksellisen ekakertalaisia. Tuli vähän aikaa sitten kirjoitetusta viestistä mieleen, että onko tässä shipissa myös paljon ensimmäistä kertaa RPF-paria tms shippaavia? Mistä aattelette sen johtuvan, että tää on vetäny tavalla tai toisella ekakertalaisia (tai fandomeissa kokeneita mutta RPF ei oo vetäny mukaan aiemmin)? Mulla tuli ainoastaan mieleen Euroviisujen näkyvyys ja laaja yleisö, verrattuna esim tiettyyn bändiin tai sarjaan.
Mä luulen että se on näiden kahden poikkeuksellinen kemia, mikä ei ole jäänyt huomaamatta, yhdistettynä laajaan yleisöön.
 
vierailija
Bojan oli vielä laittanut videota Ballroomissa tanssivasta Brunettesta juurikin tähän viimeiseen instaan.
??? Jätkää repostaa viisukaverin stoorin, ja sitten lätkäistään tällaisia tulkintoja siitä? Medialukutaito, oikeasti.... Brunette tanssi siinä Carpe Diemin tahtiin semifinaali 2:n aikana. Korjaa nyt ihmeessä jos olen väärässä, mut ei kai nyt Euroviisuja järjestetty Electric Ballroomissa.
 
vierailija
Ensimmäinen fandomini oli X-Filesien Mulder/Scully ja löysin ficit aivan sattumalta teininä, kun koin ihan valtavaa tarvetta purkaa jotenkin innostustani näihin kahteen. Ja sitten en voinut uskoa silmiäni, kun tajusin, että internetissä on ihmisiä jotka oli miettineet ihan samaa ja kirjoittaneet siitä vielä tarinoita miten he päätyvät yhteen . Tätä kesti jonkin aikaa kunnes eräs aivan ehdoton lempparisarjani alkoi pyöriä tv:ssä ja mielenkiinnosta etsin siitä ficcejä ja se olikin sitten menoa. Löytyi slash-ficit ja Mulder/Scully jäi samantien unholaan . Ja sillä tiellä ollaan edelleen, fandomit on vain vaihtuneet useaan otteeseen sen jälkeen,
Ohis, mutta Mulder/Scully oli minunkin ensimmäisiä shippejä - ja ainoa heteroshippi 😁
 
vierailija
Eli ihmiset jonka kanssa B on julkisesti viestimässä instassa on: WY tyypit, Mia ja Brunette. Oliko näitä vielä lisää? LaZarraan ei ole tainnut olla mitään julkista yhteyttä moneen kuukauteen.
Salenan kommenttiin B on vastannut ainakin lentäjä postauksessa, jos tässä nyt tarkoitettiin tämän tyyppistä yhteyttä. Vai kysyttiinkö säännöllisemmästä viestinnästä. Entä Alessandra, eikö hänen kanssaan ole mitään?
 
vierailija
Mielenkiintoisia kysymyksiä. Olen koittanut miettiä mikä mulla yhdistää K/B:tä ja muita shippejäni. Olen aiemmin shipannut fiktiivisiä nais-ja miespareja, jotka eivät päädy tarinassaan yhteen, mutta joiden välillä olen nähnyt kemiaa. Aiemmissa shipeissäni onkin ollut jonkinlainen melankolinen pohjavire ja tarinaan pettyminen, jonka olen halunnut shippaamisella korjata. Aiemmat shippini ovat olleet aina ns.päähenkilö ja tämän sidekick, joten he eivät ole olleet tasavertaisessa asemassa, ja tästä on syntynyt valtaan liittyvää tematiikkaa ja angstia.

K ja B on erilainen shippi kuin aiemmin; iloisempi ja mielessäni tasa-arvoinen. Sellainen missä en shippaamisella pyri korjaamaan mitään, vaan iloitsen vain heidän kemiastaan ja haaveilen romanttisesta rakkaudesta heidän välillään. En tiedä miksi tai mikä näissä kahdessa sai minut rikkomaan vanhan shippikaavani. Tuntuu että käsittelen ja pohdin näiden kahden kautta tällä hetkellä sitä, millainen on tasa-arvoinen ja hyvää tekevä ihmissuhde, missä on iloa ja naurua.
Ihana kuvaus ja ihana viesti, kiitos sen kirjoittamisesta! Niin mielenkiintoista kyllä lukea! Tää avas mulla myös ymmärrystä siitä, miten monia ns. shippausasetelmia voi olla päählöiden keskinäisen dynamiikan ja aseman suhteen. Myös tuo melankolia vs ilo on kyllä kiinnostava. Tuntuu, että tässä (rpf)shippauksessa mennään ilon ja leikin kautta. Ja siitä iloitsemista, mitä on, sen sijaan, että jäisi vaille tai harmittelisi sitä, mitä ei ole nyt tai ei voi olla. Tai tällainen viba mulle tulee noista meidän sankareista päällimmäisenä.
 

Yhteistyössä