Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Oli pakko ottaa Deanin seuranta pois kun en jaksanut noita Loreen kuvia.
Mua vaan naurattaa, kun Deanin aikaisemmatkaan Lortsu-kuvat eivät ole saaneet mitään huippusuosiota. Jopa Alessandrasta otetut kuvat on saaneet enemmän tykkäyksiä. :'D En usko mitään tykkäysaaltoa näillekään, oli miten hienoja kuvia tahansa. Ei kiinnosta. Onneksi Dean kohta rupeaa taas varmaan laittelemaan kuvia suosikkiaiheistaan, Bojanista ja Kärtsästä.
 
vierailija
Kirjoitin, etten lue kaikkia heidän postauksiaan niin tarkasti. Tuskinpa olen ainoa fani. Pointti, jota et halua ymmärtää oli, että päivitykset tuosta olivat sellaisia, ettei Suomea mainittu ISOSTI niissä, eli ei ollut videolla esim englanniksi sanottu, että saatiin Suomesta kultalevy, videoon ei ollut laitettu mitään suomenlippukuvitusta eikä mitään tekstiä Suomi tai Finland.
Kyllä oli esim Bojanilla stoori jossa luki englanniksi ja taisi olla Suomen lippu. Siitä alunperin huomasin uutisen. Kris postasi suomeksi kiitos jne
 
vierailija
Olen menossa junalla Turusta Helsinkiin ja tulin katsomaan, että mikä täällä on meno. Eilen oli tosi kiva tunnelma ja hyvää keskustelua, joten ajattelin että jos juttu voisi vähän jatkua siitä mihin jäätiin. Nähtävästi turha luulo, uusi päivä ja uudet puheenaiheet.😂

Itselläni on lopahtanut kiinnostus Jokereiden musiikkiin. Heidän esiintymisiä ja ryhmädynamiikka on ihan kiva seurata, mutta kyllä mä olen tässä ketjussa pelkästään Kärtsy&Boitsu kuvion sekä Käärijän takia. Ohittelen sitten keskustelut, jotka ei kiinnosta.
 
vierailija
Olen menossa junalla Turusta Helsinkiin ja tulin katsomaan, että mikä täällä on meno. Eilen oli tosi kiva tunnelma ja hyvää keskustelua, joten ajattelin että jos juttu voisi vähän jatkua siitä mihin jäätiin. Nähtävästi turha luulo, uusi päivä ja uudet puheenaiheet.

Itselläni on lopahtanut kiinnostus Jokereiden musiikkiin. Heidän esiintymisiä ja ryhmädynamiikka on ihan kiva seurata, mutta kyllä mä olen tässä ketjussa pelkästään Kärtsy&Boitsu kuvion sekä Käärijän takia. Ohittelen sitten keskustelut, jotka ei kiinnosta.
Ja päätin sitten tuoda oman panoksensa tähän hyvän mielen jutusteluun..?!
 
vierailija
Hei, viittiskö kukaan avustaa ulkomaan nautaa? Olisin ostanut pukin konttiin muutaman parin Kärtsärikorviksia Gmoodin sivuilta, mutta mulle tulee critical error-viesti joka kerta kun yritän lisätä tuotteen ostoskoriin. Voisiko joku kokeilla onnistuuko ostoskoriin lisäys Suomesta käsin? Vai onko jotain häikkää sivustolla.
 
vierailija
Hei, viittiskö kukaan avustaa ulkomaan nautaa? Olisin ostanut pukin konttiin muutaman parin Kärtsärikorviksia Gmoodin sivuilta, mutta mulle tulee critical error-viesti joka kerta kun yritän lisätä tuotteen ostoskoriin. Voisiko joku kokeilla onnistuuko ostoskoriin lisäys Suomesta käsin? Vai onko jotain häikkää sivustolla.
Testasin, ei toimi mullakaan.
 
vierailija
Hei, viittiskö kukaan avustaa ulkomaan nautaa? Olisin ostanut pukin konttiin muutaman parin Kärtsärikorviksia Gmoodin sivuilta, mutta mulle tulee critical error-viesti joka kerta kun yritän lisätä tuotteen ostoskoriin. Voisiko joku kokeilla onnistuuko ostoskoriin lisäys Suomesta käsin? Vai onko jotain häikkää sivustolla.
Joo kriittistä virhettä pukkaa myös mulla.
 
vierailija
Mielenkiinnosta kysyn, että kuinka monella täällä on ollut joskus jotakin tuollaista, kuin mitä Bojanilla ja Käärijällä on? Mä en tiedä, olenko koskaan hehkunut kenenkään kanssa samalla tavalla kuin mitä he hehkuvat yhdessä. Se saa vähän surulliseksi. Kuinka harvinaista tuonkaltainen rakkaus ja kemia ovat?
Eksän kanssa oli jotain tuollaista. Ennen häneen tutustumista en olisi voinut kuvitellakaan, että sellaista voi oikeasti olla olemassa. Ja kyllä pidän tosi harvinaisena enkä usko enkä oleta enää tuollaista kokevani (toki eksän kanssa se tietty yhteys on edelleen vaikka eksä onkin).
 

Yhteistyössä