Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Anteeksi nyt vain mutta en Käärijää tässä haukkunut vaan kerroin että MINUN mielenkiintoni ei riitä häneen enkä ole samaa mieltä hänen persoonastaan.. Ymmärrän oikein hyvin että monen mielenkiinto riittää. En ole Käärijää ikinä haukkunut missään tai tule haukkumaan, mutta minulla lienee oikeus olla seuraamatta häntä ja pitää ennemmin jokereista samoin kun sinulla on oikeus pitää enemmän K:stä.
okei. Tämä on kuitenkin yhteispalsta, jolla on kummankin faneja. Joka kerta kun vähättelet K:ta, sattuu se täällä hänen fanejaan ja saattaa saada aikaan vastareaktion niiltä, joita JO ei taas kiinnosta.
 
vierailija
Tykkään itse paljon molemmista, niin musiikista kuin muutenkin. Vähän enemmän Joksuista, mutta Kärtsäkin on ihana, enkä toivo tänne yhtään vastaanasettelua, toisen osapuolen dissausta, vertailua kumpi on mukavampi persoona jne.

- Joymuffin
Aamen!
Moni näilläkin palstoilla kehuu K:n ihmistuntemusta ja sosiaalisia taitoja. Kun hän on hyvä ihmistuntija ja ilmeisen hyvin viihtyy B:n seurassa, B lienee ihan hyvä tyyppi hänkin. Toki hän on nuorempi kuin K eikä takana samanlaisia kokemuksia kuin K:lla, mutta eiköhän hänenkin elämäänsä osu pettymyksiä ja kasvun paikkoja kuten meidän kaikkien muidenkin.
 
vierailija
Kyllä! Juuri samaa oon miettinyt ja ajatellut, että varmaan vaan kuvittelen. Mutta jos muutkin on huomanneet saman, niin kyllä jotain himmailua taitaa olla. Toki ymmärrettävää, etteivät halua liikaa korostaa yhtä maata, mutta toisaalta olisi fiksua myös pitää kiinni laajasta suomalaisesta fanikunnasta. Helsinki edelleen ykkönen jokereiden Spotify-kuunteluissa. Ja se kultalevy Suomesta, toistaiseksi heidän ainoa kansainvälinen kultalevy. Mutta ihan ok näinkin, onhan sentään jotain huomiota saatu.
Juu. Vaikka olenkin ihan ok sen kanssa, että vaikka eivät olisi huomioineet mitenkään tuota, niin silti kun huomioivat, niin onhan se nyt vähän ärsyttävää, että jonkun Belgradin keikan varjossa?! Mutta ehkä ei sitten vain ole tosiaan varaa "vaatia" yleisöltään mitään että herkkähipiäiset, fanittakaa sitten jotain korealaisbändejä(?), vaan pitää koittaa olla niin, ettei kukaan ryhmä koe toisen saavan liikaa huomiota heiltä...
No, hyvä, etten ollut ainut, purettu ärsytys on puoli ärsytystä! 😄
 
vierailija
Aamen!
Moni näilläkin palstoilla kehuu K:n ihmistuntemusta ja sosiaalisia taitoja. Kun hän on hyvä ihmistuntija ja ilmeisen hyvin viihtyy B:n seurassa, B lienee ihan hyvä tyyppi hänkin. Toki hän on nuorempi kuin K eikä takana samanlaisia kokemuksia kuin K:lla, mutta eiköhän hänenkin elämäänsä osu pettymyksiä ja kasvun paikkoja kuten meidän kaikkien muidenkin.
Varmasti kyllä! Ja hänhän on todella nuori vielä! Mitä enemmän elää, sen enemmän kasvaa ja kehittyy <3 Useat tuntevat K:sta erityisen persoonan viisuajalta, ja olen vain ylpeä, että Suomesta on tullut näin hurmaava persoona, jota ulkomailla ihasteltiin <3 Rauhaa ja rakkautta kaikille!
 
vierailija
okei. Tämä on kuitenkin yhteispalsta, jolla on kummankin faneja. Joka kerta kun vähättelet K:ta, sattuu se täällä hänen fanejaan ja saattaa saada aikaan vastareaktion niiltä, joita JO ei taas kiinnosta.
Niinpä. Täällä on jotenkin hyväksyttävää dissata K:ta, mutta B/JO ei saa pohtia mitenkään kuin ruusunpunaisten lasien läpi. Keskustelu on hyvin epätasapainossa ja se välillä molempien fanina turhauttaa.
 
vierailija
Niinpä. Jos ei nyt leimailtaisi ketään mul kuksi epämääräisten epäilyiden ja vibojen takia. Aidosti mukavia ja välittäviä ihmisiä koko sakki!
En mä ainakaan ole ketään leimannut, kohteliaisuutta ja ystävällisyyttä se vaan oli jos on sanonutkin että olisi kiva jos pääsisit vaikka tietäisi jo ettei toinen oikeasti pääse. Suomessa ollaan vaan niin suorapuheisia ja vakavia että tuollaiset voi olla melkein kättä päälle -puheita kun monessa maassa be on kohteliaisuuksia.
 
vierailija
Juu. Vaikka olenkin ihan ok sen kanssa, että vaikka eivät olisi huomioineet mitenkään tuota, niin silti kun huomioivat, niin onhan se nyt vähän ärsyttävää, että jonkun Belgradin keikan varjossa?! Mutta ehkä ei sitten vain ole tosiaan varaa "vaatia" yleisöltään mitään että herkkähipiäiset, fanittakaa sitten jotain korealaisbändejä(?), vaan pitää koittaa olla niin, ettei kukaan ryhmä koe toisen saavan liikaa huomiota heiltä...
No, hyvä, etten ollut ainut, purettu ärsytys on puoli ärsytystä!
Okei, liityn tähän lievästi ärsyyntyneiden kerhoon, vaikka tämä pikkumaista onkin. :D En ymmärrä, miksei sitä kultalevyjulkaisua voinut tehdä omanaan, vaan se todella piti jakaa Belgradin keikan kanssa? Luulisi, että ensimmäinen kultalevy on nyt kuitenkin sen verran kiva juttu, että sille voisi viisi minuuttia varata someaikaa... Mutta ehkä heillä ei nyt ollut hirveästi aikaa keikkojen välissä, ja kun keikastakin oli pakko joku julkaisu tehdä, niin löivät sitten kaksi kärpästä samalla iskulla, varsinkin kun se kultalevy noudettiin Serbian toimistolta.
 
vierailija
En mä ainakaan ole ketään leimannut, kohteliaisuutta ja ystävällisyyttä se vaan oli jos on sanonutkin että olisi kiva jos pääsisit vaikka tietäisi jo ettei toinen oikeasti pääse. Suomessa ollaan vaan niin suorapuheisia ja vakavia että tuollaiset voi olla melkein kättä päälle -puheita kun monessa maassa be on kohteliaisuuksia.
Tarvitaanko tähän oikeasti kulttuurienvälinen tulkki? Pitääkö oikeasti kysyä LadySLOlta, että jos haastattelussa B on sanonut kutsuneensa K:n keikalle esiintymään ja valitettavasti se ei onnistunut, niin onko se vain kohteliaisuutta? Mä väitän edelleen, ettei kukaan mene sanomaan tuollaista haastattelussa, jos se on vain tyhjää puhetta ollut, vaan ihan todellinen aikomus.
(Heh, MRS=3)
 
vierailija
Okei, liityn tähän lievästi ärsyyntyneiden kerhoon, vaikka tämä pikkumaista onkin. En ymmärrä, miksei sitä kultalevyjulkaisua voinut tehdä omanaan, vaan se todella piti jakaa Belgradin keikan kanssa? Luulisi, että ensimmäinen kultalevy on nyt kuitenkin sen verran kiva juttu, että sille voisi viisi minuuttia varata someaikaa... Mutta ehkä heillä ei nyt ollut hirveästi aikaa keikkojen välissä, ja kun keikastakin oli pakko joku julkaisu tehdä, niin löivät sitten kaksi kärpästä samalla iskulla, varsinkin kun se kultalevy noudettiin Serbian toimistolta.
Voisko olla että eivät pidä sitä niin merkittävänä? Striimejä on kuitenkin ”vain” kaksi miljoonaa vrt. CD:tä on kaiken kaikkiaan striimattu yli 20 miljoonaa kertaa. Tai kenties ei, ovat kuitenkin tosi onnellisen oloisia videolla…
 
vierailija
En mä ainakaan ole ketään leimannut, kohteliaisuutta ja ystävällisyyttä se vaan oli jos on sanonutkin että olisi kiva jos pääsisit vaikka tietäisi jo ettei toinen oikeasti pääse. Suomessa ollaan vaan niin suorapuheisia ja vakavia että tuollaiset voi olla melkein kättä päälle -puheita kun monessa maassa be on kohteliaisuuksia.
En keksi, miksei tämä olisi ollut ihan aito toive esim. Bojanin aiemmat haastispuheet huomioiden.
 
vierailija
Okei, liityn tähän lievästi ärsyyntyneiden kerhoon, vaikka tämä pikkumaista onkin. En ymmärrä, miksei sitä kultalevyjulkaisua voinut tehdä omanaan, vaan se todella piti jakaa Belgradin keikan kanssa? Luulisi, että ensimmäinen kultalevy on nyt kuitenkin sen verran kiva juttu, että sille voisi viisi minuuttia varata someaikaa... Mutta ehkä heillä ei nyt ollut hirveästi aikaa keikkojen välissä, ja kun keikastakin oli pakko joku julkaisu tehdä, niin löivät sitten kaksi kärpästä samalla iskulla, varsinkin kun se kultalevy noudettiin Serbian toimistolta.
Minua ei asia häirinnyt, mutta nyt kun sanoit tämän niin onhan se outoa yhdistää kaksi noin erilaista juttua. Eri asia, jos olisi ollut molemmat Serbiasta. Ehkä se on niin, että kun toisellekumarrat niin toiselle pyllistät. Muuten luulisi oman ekan kultalevyn olevan suurempi juttu 😁

LadySlo: Is this one from Finland really the first and only gold record that JO has received? Don’t they already have something from Slovenia?
 
Kyllä mustakin B:n suosio tulee ensisijaisesti hänen ulkonäöstään jota kuolataan, ja sitten siihen yhdistyy tuo leikkisä ja flirttaileva luonne = 10/10. Musta hän on myös K:ta tietoisempi kauneudestaan ja "pelkään" että sen suhteen voi hiukan nousta hattuun vielä.

Mielenkiintoista keskustelua Kosovosta. Joskus perehdyin enemmän tilanteeseen siellä kun seurustelin jonkun aikaa kosovolaisen kanssa. Oli heittämällä komein mies jonka kanssa olen ollut mutta harmillisen petollinen. Nyt voi jo nauraa koko asialle kun tästä on sen verran aikaa. Kauniita/komeita näytti olevan kaikki sieltä päin tulleet. Pahoittelut pinnallisesta viestistä. :D
Oh interesting! For those who are bothered by this off-topic please skip, but I'm curious what did he tell you about the conflict with Serbia?
 
vierailija
Anteeksi nyt vain mutta en Käärijää tässä haukkunut vaan kerroin että MINUN mielenkiintoni ei riitä häneen enkä ole samaa mieltä hänen persoonastaan.. Ymmärrän oikein hyvin että monen mielenkiinto riittää. En ole Käärijää ikinä haukkunut missään tai tule haukkumaan, mutta minulla lienee oikeus olla seuraamatta häntä ja pitää ennemmin jokereista samoin kun sinulla on oikeus pitää enemmän K:stä.
Monen mielenkiinto K:hon riittää 🤗💚
 
vierailija
Voisko olla että eivät pidä sitä niin merkittävänä? Striimejä on kuitenkin ”vain” kaksi miljoonaa vrt. CD:tä on kaiken kaikkiaan striimattu yli 20 miljoonaa kertaa. Tai kenties ei, ovat kuitenkin tosi onnellisen oloisia videolla…
Kyllä varmasti heille merkittävä, kun kerran ensimmäinen kultalevy, eikös tuossa niin sanottu, tosin itseäkin vähän ihmetyttää ton liittäminen Belgradiin
 
vierailija
Minua ei asia häirinnyt, mutta nyt kun sanoit tämän niin onhan se outoa yhdistää kaksi noin erilaista juttua. Eri asia, jos olisi ollut molemmat Serbiasta. Ehkä se on niin, että kun toisellekumarrat niin toiselle pyllistät. Muuten luulisi oman ekan kultalevyn olevan suurempi juttu

LadySlo: Is this one from Finland really the first and only gold record that JO has received? Don’t they already have something from Slovenia?
Mun mielestä oli ihan loogista yhdistää nuo, kun noutivat kultalevyn Serbiasta. Tuo reel oli vähän kuin matkavlogi sieltä.
 
vierailija
Eilen oli niin hyvät tunnelmat, nyt täällä on jotkin ankeuttajien kokoontumisajot. Kummallista. Mikään ei ole tietääkseni muuttunut sitten eilisen, mutta ehkä joillekin se positiivinen henki oli liikaa.
Täällä taitaa nyt olla paikalla muutama henkilö, jotka ei eilen olleet täällä. Ja jotka näkevät vähän joka asian ankeana ja haluavat luoda eripuraa 😒 Yritetään me muut silti jutella hyvässä hengessä.

Ja mä myös tykkään sekä Joksuista että Käärijästä aika tasapuolisesti, ja tykkään paljon molempien musiikistakin ja haluan jutella täällä molemmista. Ja erityisesti haluan jutella K:sta ja B:stä yhdessä 💚💙
 
vierailija
Tätä minäkin todella toivon. No aika näyttää, jos K yhteys katoaa uusien kuvioiden tai suosion myötä, niin sitten siitä jokainen voi vetää omat johtopäätökset.
On myös mahdollista, että yhteys ihan luonnollisesti hiipuu sitä enemmän mitä enemmän on aikaa kulunut viisuista. Mitä se yhteys voisi olla muuta kuin yksityistä, jos yhteisiä työkuvioita ei luontevasti synny. Yhteisen viisukokemuksen varaan ei voi ikuisesti rakentaa.
 
vierailija
Kyllä! Juuri samaa oon miettinyt ja ajatellut, että varmaan vaan kuvittelen. Mutta jos muutkin on huomanneet saman, niin kyllä jotain himmailua taitaa olla. Toki ymmärrettävää, etteivät halua liikaa korostaa yhtä maata, mutta toisaalta olisi fiksua myös pitää kiinni laajasta suomalaisesta fanikunnasta. Helsinki edelleen ykkönen jokereiden Spotify-kuunteluissa. Ja se kultalevy Suomesta, toistaiseksi heidän ainoa kansainvälinen kultalevy. Mutta ihan ok näinkin, onhan sentään jotain huomiota saatu.
No eiväthän JO nyt koko ajan hehkuta mitään muutakaan maata. Ja ovat kyllä nostaneet esiin, että kultalevy oli nimenomaan Suomesta.
Ehkä tajusin tuon väärin, mutta ihmettelisin kyllä, jos Suomea koko ajan huutelisivat. Vähän sama, kuin jos Käärijä alkaisi yhtäkkiä toistelemaan, miten ihanaa kaikki on esim. Briteissä. Eiköhän alkaisi melko pian kuulumaan soraääniä, että mitä se sitä nyt koko ajan hehkuttaa.
 

Yhteistyössä