vierailija
Kiitos tämän kirjoittajalle! Hienosti olit sanasta sanaan kirjoittanut omat ajatukseni, joita tosin itse jäin vain pyörittelemään päähäni noiden vähän masentavampien kirjoitusten jälkeenOnneksi eilisen perusteella aika moni ajattelee edelleen toisin. Paljon kivempi miettiä ja spekuloida positiivisesta näkökulmasta näitä asioita.
Nuo julkiset tykkäykset ja huomioinnit tai niiden puuttuminen ei kerro noiden kahden väleistä mitään, eikä me voida niiden perusteella tehdä mitään johtopäätöksiä. Tai korkeintaan voidaan päätellä, että heidän välit on heille itselleen sen verran tärkeä ja henkilökohtainen asia, että eivät liikaa halua avata sitä julkisesti. Mun on ainakin täysin mahdoton uskoa, että nyt yht´äkkiä eivät olisi edes ystäviä enää.
Mä ymmärrän, että sua varmaan harmittaa, jos et saa tästä asiasta itse enää iloa, mutta kyllä tuon tyyliset viestit yleensä vähän ankeutukselta tuntuu. Jos haluat näiden tarinaa edelleen seurata (esim. olemalla täällä palstalla), niin pystyisitkö mitenkään kääntämään sun ajatuksia positiivisempaan suuntaan "kuuntelemalla" meitä, jotka ollaan nähty K:n ja B:n maaginen yhteys ja vetovoima ja läheisyys, ja edelleen uskotaan sen olemassaoloon, vaikkei siitä joka päivä saadakaan uutta todistusaineistoa?