Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Nostalgiajutut herätti muistelemaan, että olihan se Bn myöhästyminen lennolta aika kysymyksiä herättävä, ihan ilman shippi- tai ficcilaseja. En muista tarkkaan lentoaikoja tai spekulointeja silloin. Kuitenkin on suht varmaa kai, että Bn puhelin on löytynyt Suomen delegaation tavaroista, tai ainakin vaikea kuvitella, mistä muualta se löytyisi, kun oli se jatkokuvakin miesporukalla takahuoneesta. Ja jos olettaa, että Jokereilla oli lähtö kai suht aikaisin aamulla kentälle ja vähän myöhemmin aamulla Suomen porukka bussilla tms lentokenttää vai Lontoota kohti. Niin jos B olisi ollut omassa hotellissaan, jakoi ne huoneet tai ei, niin eikö hänet silloin olisi saatu hereille tai ulos huoneesta jollain tavalla, vaikka sitten respan avulla. En tiiä kyllä, miten nää käytännöt menee. Tällä perusteellahan B ei sitten ollut omassa huoneessaan tms. Mun kuvitelmissa ovat heränneet Suomen porukan lähtöä varten, ja siinä vaiheessa lennolle ehtiminen on jo mennyt. En usko, että mitään kummempaa on tapahtunut, mutta onhan se jotenkin sympaattista aatella, jos ovat vaikka halanneet tai halailleet ja nukkuneet pari tuntia yhdessä. Ja eikös se KJn hotellikin ollut keskustassa, että helposti vois kuvitella menneen sinne kätevyyden vuoksi.
Täähän tuli kumottua Jokereiden vlogissa. Siinä näkyy, kun Bojan astelee viisujen jälkeen samaan bussiin koko bändin kanssa. Ilmeisesti jäi vain sukuloimaan tai meni Martinin luo. Bojanhan jäi myös prepartyjen jälkeen englantiin, vaikka muu bändi jo lähti takaisin kotiin.
 
vierailija
Täähän tuli kumottua Jokereiden vlogissa. Siinä näkyy, kun Bojan astelee viisujen jälkeen samaan bussiin koko bändin kanssa. Ilmeisesti jäi vain sukuloimaan tai meni Martinin luo. Bojanhan jäi myös prepartyjen jälkeen englantiin, vaikka muu bändi jo lähti takaisin kotiin.
Ja kaikki käärijän läheiset, perhe ja ystävät näkyvät puolestaan siinä miken kuvaamalla umk-videolla siellä käärijän hotellilla aamuyöstä.
 
vierailija
Totta. Kärdestä oli levy-yhtiölltä tieto jo tammikuussa, että on tulossa reilusti uutta musiikkia joten materiaalia on ilmeisesti ollut valmiinakin jonkin verran
Kuuntelin jotain niistä viisupodeista, jossa oli vieraana UMK:n Tapio Hakanen ja siltä kysyttiin suoraan, että pitääkö huhu paikkansa, että K olis ollut jo vuotta aiemmin osallistumassa ccc:lla umk:hon, mutta sen käskettiin odottaa, koska Rasmus. Torppasi tietysti tän huhun, mutta jäi vaan mieleen pyöriin silti.
 
vierailija
Tällainen käsitys minulla on K:sta... ja esim. Salena sanoi, että hänen kanssaan oli helppo puhua vaikeista asioista... Minulle tulee K:sta aina niin lämmin ja lähestyttävä aura mieleen <3 Esim. tiktokissa on paljon videoita, joissa K antaa nimmareita keikkojen jälkeen niin suloisena. Eräs Glasgown keikan jälkeen pyysi K:ta sanomaan hei hänen tyttärelleen, ja K teki ihanan pienen viestin niin lämpöisesti <3
B on tietenkin myös lämmin ja sosiaalinen, mutta jotenkin minulla on hänestä vähän eri viba... Ehkä sellainen "flirtti" -tyylinen, joka voi helposti tehdä pinnallisia tuttavuuksia kaikkien kanssa.. ja tietenkin pystyy syventämään näitä suhteita myös helposti.
Kyllä minä olen kuullut Bojanistakin tosi lämpimiä fanitarinoita. Esim. joku fani valitti, ettei ollut saanut nukuttua, ja seuraavana päivänä Bojan törmäsi häneen uudestaan ja kyseli, että oliko tämä nyt saanut nukuttua paremmin.
 
vierailija
Joymuffin, kiiiitos uudesta ficistä ja ekasta luvusta! Jäi aivan poltteleen, miten tarina jatkuu! Hauskaa ja koukuttavaa, kun build up on tarinassa hiljalleen. Tykkäsin paljon asetelmasta, missä tapasivat. Ja että eka yö ei johtanutkaan vielä läheisempään tuttavuuteen. Jäi kyllä kiinnostamaan, miten heidät kuviot jatkuu ihana ficci!
Kiitos kommentista! Mitään super slow burnia en tuosta kyllä ole tekemässä, vrt. se klubitusficci, jossa meni reilusti yli 10 lukua että edes suutelivat. :) (Sehän on kyllä mennyt kiiinnostavasti ja tosi raastavaksi uusimmissa luvuissa, en siis tarkoita dissata.) Mutta jotenkin hauskempi kirjoittaa vaihteeksi noin kuin aina siinä samassa viitekehyksessä, että viisuissa on tavattu ja sitten sitä ja tätä.

- Joymuffin
 
vierailija
Todella ikävää, jos näin on. Asian nostaminen ja naureskelu taisi mennä hiukan yli ja B taitaa olla tarkka imagostaan. Itse lähinnä mietin, että miksi B ei koskaan sano edes, että K oli läheisin viisukaveri tai, että K oli viisubestis. Eihän hänen tarvitsisi sanoa mitään rakkauden tunnustuksia. Viettivät viisuissa paljon aikaa yhdessä, joten tuo olisi ihan normaalia ja siitä tuskin muut viisukaverit loukkaantuisivat. Nyt hän puhuu kuin K olisi vain yksi muiden joukossa ei mitään erityistä.
Nyt ainoastaan spekuloin omien kuvitelmieni ja toiveitteni suuntaisella ajattelulla, mutta jospa se koki, että ei ole saanut tarpeeksi tarvitsemaansa vastakaikua? Itse olen ollut ihastunut tuollaiseen universumityyppiin, jonka kohdalla oli noin (että oli yksipuolisempaa, kuin olisin halunnut).
Enkä halunnut muiden ajattelevan, että en kelpaa sille ihmiselle ja silti tyhmänä luulen niin. En sanonut sen takia muille hänestä noin.
Jos B on ensin olettanut, että K on vapaa ja saunarekkapäivänä selvisikkin, että ei ole. Niin ei tosiaan halua ehkä hehkutella olevansa varatun perään.
Tai sitten jotain muuta, ken tietää.
 
vierailija
Mä jäin miettimään sellaista, että kuinkahan kauan täällä jaksetaan seurata näiden kahden juttua ja spekuloida sitä? Henkilökohtainen asia tietysti ja osa on lähtenyt jo matkan varrella pois, mutta minkälainen materiaali teille riittää, jotta jaksatte olla täällä mukana? Itse kaipaisin jo lisää uutta yhteistä materiaali ja meinaan jo turhautua, koska sitä ei tule. Selvennykseksi sellainen, että tiedän kyllä, ettei Bojanilla ja Käärijällä ole mitään velvollisuutta sellaista tehdä ja molemmat elävät tietysti omaa elämäänsä, mutta silti salaa odotan jotain yhteistä heiltä. Mielenkiinnolla toki seuraan kummankin uraa ja keikkoja sekä kuuntelen musiikkia, mutta kaipaan silti sitä heidän yhteistä hehkua.
 
vierailija
Mä jäin miettimään sellaista, että kuinkahan kauan täällä jaksetaan seurata näiden kahden juttua ja spekuloida sitä? Henkilökohtainen asia tietysti ja osa on lähtenyt jo matkan varrella pois, mutta minkälainen materiaali teille riittää, jotta jaksatte olla täällä mukana? Itse kaipaisin jo lisää uutta yhteistä materiaali ja meinaan jo turhautua, koska sitä ei tule. Selvennykseksi sellainen, että tiedän kyllä, ettei Bojanilla ja Käärijällä ole mitään velvollisuutta sellaista tehdä ja molemmat elävät tietysti omaa elämäänsä, mutta silti salaa odotan jotain yhteistä heiltä. Mielenkiinnolla toki seuraan kummankin uraa ja keikkoja sekä kuuntelen musiikkia, mutta kaipaan silti sitä heidän yhteistä hehkua.
Itselläni tällä hetkellä sellainen olo, että olen tosi kiitollinen ja onnellinen siitä mitä ollaan saatu ja jos jotain yhteistä matskua heiltä tulee vielä niin se on sitten plussaa, toki sitä kaipaan mutta olen tosi iloinen myös Jokereiden ja Kärtsän fiilistelystä erikseen.
 
vierailija
Mä tässä just mietin, et jäiköhä Käärijän "Baby " -kommentti ja siihen ne bojanin oudot vastaukset viimeisiksi (julkisiksi) ig-kommenteiksi näiden välillä? Tais jopa tykkäykset loppua B puolelta ainakin kans. Tai muistaako joku jotain noiden jälkeen? En siis sinällään ihmettele, koska siitä syntyi kyl fanien kesken aikamoista läppää
Joo se oli minusta inhottavaa. Nauraa nyt sillekin taas. Mutta tuollaista niiden ois pakko sietää, jos julkisesti jatkaisivat, en ihmettele yhtään, ettei jatku.
 
vierailija
Mä jäin miettimään sellaista, että kuinkahan kauan täällä jaksetaan seurata näiden kahden juttua ja spekuloida sitä? Henkilökohtainen asia tietysti ja osa on lähtenyt jo matkan varrella pois, mutta minkälainen materiaali teille riittää, jotta jaksatte olla täällä mukana? Itse kaipaisin jo lisää uutta yhteistä materiaali ja meinaan jo turhautua, koska sitä ei tule. Selvennykseksi sellainen, että tiedän kyllä, ettei Bojanilla ja Käärijällä ole mitään velvollisuutta sellaista tehdä ja molemmat elävät tietysti omaa elämäänsä, mutta silti salaa odotan jotain yhteistä heiltä. Mielenkiinnolla toki seuraan kummankin uraa ja keikkoja sekä kuuntelen musiikkia, mutta kaipaan silti sitä heidän yhteistä hehkua.
Mä oon taas sellainen loputon pohtija ja spekuloija ja peilaan tätä omaankin elämääni. Minusta on outoa, ettei tässä olla jo pitkin matkaa koko ajan keskusteltu tällä tasolla, mutta arvaan, että noi Vauvalle jääneet henkisesti vähän pinnallisemmat ihmiset olisivat häirinneet sitä koko ajan, koska eivät kestä tämän tyyppisiä analysointeja. Joten onhan tässä vielä aika moni käänne sen takia analysoimatta, jos joku haluaa niin tehdä! Tulen olemaan hengessä mukana, vaikka en välttämättä itse aiokaan niitä topicceja aloittaa.
Mulle sopii oikein hyvin jos aihe toistaiseksi hiljenee ja aktivoituu enemmän, kun jotain tapahtuu :)
 
vierailija
Ja tästä meidän kaksikosta vielä. Mä olen nähnyt alusta asti tunteita molemmin puolin ja Kärtsällä enenevässä määrin. B on mun mielestä joko pan tai bi. K on ainakin utelias miesten suuntaan ja mä toivon, että hänkin saisi käydä tollaisen samanlaisen keskustelun jonkun kanssa niinkuin minä. Saisi avautua kunnolla turvallisesti. Kunhan molemmat olisivat onnellisia eikä tulisi myöhemmin sitä katumusta, että mitä jos. Ja nämä ovat vain minun mielipiteitäni eivät mikään totuus. Ja kiitos kaikille täällä jos on jotain kysyttävää asioista vastaan kyllä.
LG
Kiitos, kun jaoit oman tarinasi LG ❤ ❤❤ Ja tästä olen ihan samaa mieltä ja toivonut sieltä viisuista asti, että K voisi puhua tästä kaikesta ja omista tunteistaan jonkun turvallisen ihmisen kanssa ja ehkä jopa sellaisen, joka itse tietää miltä tuntuu ihastua samaan sukupuoleen. Ja juurikin tuo, että ei tarvitsisi sitten myöhemmässä elämässä katua tai jossitella ettei. ❤
 
vierailija
Nostalgiajutut herätti muistelemaan, että olihan se Bn myöhästyminen lennolta aika kysymyksiä herättävä, ihan ilman shippi- tai ficcilaseja. En muista tarkkaan lentoaikoja tai spekulointeja silloin. Kuitenkin on suht varmaa kai, että Bn puhelin on löytynyt Suomen delegaation tavaroista, tai ainakin vaikea kuvitella, mistä muualta se löytyisi, kun oli se jatkokuvakin miesporukalla takahuoneesta. Ja jos olettaa, että Jokereilla oli lähtö kai suht aikaisin aamulla kentälle ja vähän myöhemmin aamulla Suomen porukka bussilla tms lentokenttää vai Lontoota kohti. Niin jos B olisi ollut omassa hotellissaan, jakoi ne huoneet tai ei, niin eikö hänet silloin olisi saatu hereille tai ulos huoneesta jollain tavalla, vaikka sitten respan avulla. En tiiä kyllä, miten nää käytännöt menee. Tällä perusteellahan B ei sitten ollut omassa huoneessaan tms. Mun kuvitelmissa ovat heränneet Suomen porukan lähtöä varten, ja siinä vaiheessa lennolle ehtiminen on jo mennyt. En usko, että mitään kummempaa on tapahtunut, mutta onhan se jotenkin sympaattista aatella, jos ovat vaikka halanneet tai halailleet ja nukkuneet pari tuntia yhdessä. Ja eikös se KJn hotellikin ollut keskustassa, että helposti vois kuvitella menneen sinne kätevyyden vuoksi.
Kärtsän kertoman aikajanasta päätellen ei ollut mahdollista, että Bojan olisi nukkunut samassa huoneessa sinä yönä.
 
vierailija
Aiheesta kukkaruukkuun, voisko joku kanssalaivamatkustaja vinkata tänne, kun toisella laivalla on käynnissä vastaavia pohdiskeluja tai pidempiä viestejä niinkuin täällä tänään, esim. teemoista seksuaalisuus ja sen moninaisuus joko BKn tai omien juttujen kautta, oman elämän peilailut tähän, ficit tms. Oon enemmän kotiutunu tänne, ja vähän haasteita rajoittaa seilailua arjessa mutta mielelläni lukisin sieltäkin silloin, kun siellä muiden viestien ohella tän suuntaista keskustelua. Läppäjutut ja lyhyet viestit myös mahtavia siellä siis!
Ei kai siellä sellaisia ole. Siellä on henkisesti ankeat pintavitsiihmiset enää jäljellä.
 
vierailija
Vielä eiliseen keskusteluun. Itsellä ainoat kokemukset aidosti molemminpuolisista romansseista ovat lähemmäs 25 vuoden takaa. Perhettä ei ole eikä oikein läheisiäkään, kaverit asuvat tosi kaukana, läheiset ystävyyssuhteet eivät koskaan tunnu onnistuvan, koska minusta pitävät vain ihmiset joilla on erittäin vaikeita mt-ongelmia (vaikka itselläni ei ole mt-ongelmia). Olen erittäin sosiaalinen ja sosiaalisesti taitava ihminen, mutta se ei ole auttanut löytämään paikkaa maailmassa.

Siksi välillä tämä homma tuntuu surulliselta, että saan enemmän irti parasosiaalisista ja kuvitteellisista ihmissuhteista kuin tosimaailman yhteyksistä, ja shippauksen lisäksi esim. näiden ihmisten pelkät ystävyyssuhteetkin tuntuvat loputtoman kaukaiselta asialta. Mutta olen tullut siihen tulokseen, että täytyy vain tiristää kivat ihmiskokemukset niistä rippeistä mitä saa, oli se sitten kaupan kassa joka hymyilee kivasti, ficci tai vaikka video, jossa Kärtsä puhuu kauniisti. Loppujen lopuksi tällaistahan on paljon kun sen kaiken vain vastaanottaa. Siksi ei ole myöskään mitään hirveää kiirettä lopettaa shippausta, vaikka homma etenisi hitaasti. :)
 
vierailija
Ei kai siellä sellaisia ole. Siellä on henkisesti ankeat pintavitsiihmiset enää jäljellä.
Älä viitsi. Itse kirjoittelen täällä, koska tykkään pohtia asioita ja lukea muiden pohdintoja. Silti käyn vauvalla välillä heittämässä sitä ns. älyvapaata läppää. Musta löytyy kummatkin puolet (olen syvällinen ja herkkä mutta samaan aikaan tykkään ronskisti huumorista) niinkuin varmaan monesta muustakin täällä.
 
vierailija
Mikä toi Bojanin Astro näkijä(?) stoori on? :D Muistan itse, kun mulla oli sellainen mieletön maailmankaikkeudellinen vaihe elämässäni noin 10 vuotta sitten ja törmäsin sen keskellä Astral-tv:seen :D Katsoin sitä monesti ja koin tosi mielenkiintoisena. Siis mulla on kokemusta näkijällä käymisestä, että he oikeasti kykenevät lukemaan mun mieltäni.
Mutta ehkei B nyt ihan samalla vakavuudella postannut tuota..? :)
Haluaisin tietää, mitä se teksti, jonka hän on kirjoittanut, tarkoittaa? Kääntäjät antavat ihan ihmeellistä tekstiä tuosta taas. Lady SLO, apua? Hämää myös noi c:t heittomerkeillä, ovatko sloveenia ja muuttuuko merkitys jos c on tavallinen?
Ois joulu jos tähän saisin vastauksen 🤗
 
vierailija
Älä viitsi. Itse kirjoittelen täällä, koska tykkään pohtia asioita ja lukea muiden pohdintoja. Silti käyn vauvalla välillä heittämässä sitä ns. älyvapaata läppää. Musta löytyy kummatkin puolet (olen syvällinen ja herkkä mutta samaan aikaan tykkään ronskisti huumorista) niinkuin varmaan monesta muustakin täällä.
Joo no tarkoitinkin, että täällä syvällisiä kirjoittelevat tuskin olisivat alkaneet häiriköimään, jos sielläkin olisi jo aiemmin pohdittu näin syvällisiä. Mutta sitten siellä on se osasto, jotka rupeavat häiriköimään ja tarkoitin heitä. Meinaan itse silloin tällöin pitkin matkaa kirjoitin pohdiskelevampaa tekstiä ja siitä alkoi heti kiusaaminen. Mulla ei ole mitään sympatioita sellaisia palstailijoita kohtaan.
 
vierailija
Mikä toi Bojanin Astro näkijä(?) stoori on? Muistan itse, kun mulla oli sellainen mieletön maailmankaikkeudellinen vaihe elämässäni noin 10 vuotta sitten ja törmäsin sen keskellä Astral-tv:seen Katsoin sitä monesti ja koin tosi mielenkiintoisena. Siis mulla on kokemusta näkijällä käymisestä, että he oikeasti kykenevät lukemaan mun mieltäni.
Mutta ehkei B nyt ihan samalla vakavuudella postannut tuota..?
Haluaisin tietää, mitä se teksti, jonka hän on kirjoittanut, tarkoittaa? Kääntäjät antavat ihan ihmeellistä tekstiä tuosta taas. Lady SLO, apua? Hämää myös noi c:t heittomerkeillä, ovatko sloveenia ja muuttuuko merkitys jos c on tavallinen?
Ois joulu jos tähän saisin vastauksen
Joo siis watafak tosiaan. Se teksti on hmmm... mielenkiintoinen. Mun kääntäjä väittää, että joku varoitus naisesta, jonka etu- tai sukunimi alkaa M-kirjaimella. Enkä spekua tästä nyt enää sen enempää mut kyllähän me suurin osa taidetaan tietää. Mitäköhän aktuaalista naisen sukuelintä nyt taas.
 
vierailija
Ihanasti kuvattu!!! <3

Ja tänään on ollut kyllä tosi mieltä lämmittävää juttelua ja kivoja ajatuksia ja kirjoituksia täällä.

Mulla jäi kiinnostamaan, millainen se homomiehenä olosta haaveilu -keskustelu oli siellä silloin. Jos haluat, niin olisi kiinnostavaa kuulla vaikka ihan parilla sanalla yleisesti, millasta höpötystä siellä oli aiheesta. Myöskin ekoja m/m-kosketuksia tämä juttu mulle, ja on ollut mielenkiintoista tutkailla aihetta ja ajatuksia siihen liittyen.
Kiitos! Lupaan palata aiheeseen illalla, työpäivän lomassa ei oikein ehdi eikä pysty. Joku muukin saa toki kommentoida, jos asiasta jotain muistaa tai muuten tuntee omakseen… 😘
 

Yhteistyössä