Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Merkittävien haastatteluhetkien muistelun kunniaksi tämä on ollut musta yks paljastavista tai ainakin mun shippaushuomion herättävistä haastatteluista, tietty niiden hesarin ja aamutvn ja nyt ylen nordic tourin jälkeen.

Ilmeisesti puolalaisen kanavan haastattelussa K sanoo, että Bojan on ollut asia, minkä muistaa viisuista, jos saa valita vain yhden. Sanoja enemmän mulla kiinnittyy huomio nauruun ja ilmeisiin. Näyttää 1:10 kohdassa, että kun kuulee suurimman osan kysymyksestä, niin minihymy tulee huulille ja vastaus on valmiina päässä. Ja tuo nauru vastauksen jälkeen kiinnostaisi tavallaan kuulla Kn sanoin, mille hän tarkkaan ottaen nauraa
https://www.youtube.com/watch?v=xlhrMVxhnVw 1:10
”K sanoo, että Bojan on ollut asia, minkä muistaa viisuista, jos saa valita vain yhden.”
Tämä tuntuu jotenkin niin merkitykselliseltä🥺❤
 
vierailija
https://www.youtube.com/watch?v=r9K05lRfPns 3:50 kysymys.

Joo tuo kysymyksen asettelu on kyllä... paljon oletuksia.

Mut jos sen laskee pois, niin onhan nuo virneet ja katseet aika hauskoja Nace heiluttaa vahingossa tai tahallaan kättä, Kris repeää täysin. Mulle tuli ennemminkin tästä olo, kun Jan vilkaisi sivulle ja Bojan virnistelee, että olisivat helpottaneet oloaan keskenään Jan ja B ja muut virnuilee sitä. Mutta tämä aivan tuulesta temmattu heitto. Ps. Jos sellaista ois mahdollista nähdä niin sitä kyllä olisi hienoa päästä vilkaisemaan
Helpottaneet oloaan keskenään🙄menee kyllä aika erikoiseksi jokereitten touhut. En kyllä ihan ymmärrä, että tuollaisia heiltä edes kysytään.
 
vierailija
Mutta B ei koskaan puhu K:sta samalla tavoin kun siltä kysytään. Aina vaan mainitsee K:n kuin se olisi vain yksi monesta kivasta viisututtavuudesta. Mikä mättää? :<
Paljonhan tätä on spekuloitu viimeiset puol vuotta. Himmailee syystä x. Olosuhteet, pelko vastakaiun puutteesta, pelko näyttää todelliset tunteensa ja todellinen itsensä maailmalle. Mitä näitä nyt on.
 
vierailija
Koskettava ja lämmin kirjoitus LG 🩷🩷🩷 Minua kiinnostaa, voisiko noista vuosien patoumista joita tälle ystävänsisellesi purit kuvailla vähän tarkemmin..? Jos et henkilökohtaisesti tahdo niin liippaisiko mikään niistä sinun silmissäsi läheltä tilanteita, joita K&B:llä olisi voinut olla..?
Kiitos sinulle. Purin hänelle kaiken itseni ja tunteideni piilottelun, häpeän mitä tunsin ja pelkoni.
Olin joskus ihastunut myös salaa hetero ystävääni. Sitäkin häpesin ja myös sitä mitä tunteita se sai aikaan. Jos ystävä vaikka halasi tai jotain niin se pelko, että jos paljastan ilmeilläni tai jotenkin jotain. Siinä mielessä jos katsoo Bojania kun hän ei ole K seurassa ja jos häneltä kysytään K:sta hän on hyvin välttelevä ehkä pelkää paljastavansa enemmän kuin haluaa. Sitten kun katsoo heitä yhdessä tulee tunne, että molempien täytyy tietää ne toisen tunteet, koska niitä uskalletaan näyttää. Kärtsästä tulee näinä päivinä mieleen, että onko hän tullut enempi sinuksi niiden tunteidensa kanssa ja ne ovat voimakkaat, koska niistä ei pystykään enää niin paljon vitsailemaan koska ne ovat intiimi ja tärkeä asia. Ja monestihan huumorin kautta on helppo käsitellä asioita.
Mä voin olla tietenkin ihan väärässä. Bojanin puolesta minua huolestuttaa enemmän, koska hän tuntuu olevan niin herkkä . Jos hänellä on samanlainen myrsky sisällä niinkuin mulla oli. Toivon että hän saa tukea ja uskonkin, että bändiltään. Kärtsä pärjää kyllä uskon niin, mutta toivottavasti on rehellinen itselleen.
LG
 
vierailija
Tuo Miken stoori lohdutti minua niin paljon! Olen ikävöinyt K:ta, joten on ihana nähdä edes pilkahdus <3 Vaikka tietenkin lepääminen olisi varmasti tarpeellista, työstää hän vapaapäivinä uutta musiikkia.
 
vierailija
Voin olla että oon täysin outcast tässä asiassa, mut uskon Jeren olevan jopa hieman Btä herkempi, tai sit suht samalla tasolla. Kärtsä nyt on asia aivan erikseen.
Mä uskon myös että Jere on herkkä, mutta että osaa käsitellä asioita paremmin itsekseenkin. Bojanin romahdus ja se että Sloveniassa asiat vähemmistöjen suhteen eivät ole Suomen tasolla, se huolestuttaa.
LG
 
vierailija
Huomasin, että K:lla on muutama päivä vapaata ennen sitä Alankomaiden keikkaa.. Taisi olla 11.11 Suomessa keikka ja 16.11 se Alankomaiden festari... Meneeköhän K sinne muutama päivä ennen? Ehkä soundcheckiä... ehkä mediaa, ehkä Joost?
 
vierailija
Tuo Miken stoori lohdutti minua niin paljon! Olen ikävöinyt K:ta, joten on ihana nähdä edes pilkahdus <3 Vaikka tietenkin lepääminen olisi varmasti tarpeellista, työstää hän vapaapäivinä uutta musiikkia.
Samoooin!
Ja kunnon työnarkomaaneja koko porukka! No hei, kunhan tietävät omat rajansa niin mikäs siinä! Ja uutta musaa odotellessa! Aikookohan ne oikeasti vielä julkaista jotain tän vuoden puolelle, vai työstetäänköhän tuossa levymatskua...
 
vierailija
Täällä on näköjään ollut hienoja keskusteluja ja analysointeja tänään. Kiva lukea.
Tuli mieleen, että jos avautuisin vähän omista kokemuksista tuon kaapista tulon ja siellä olemisen suhteen.
En oleta tai tiedä kenenkään suuntautumista, mutta pystyn samaistumaan paljon Kärtsään. Mulla oli hyvin äijä kaveripiiri ja ei yhtään ei-hetero ystävää. Harrastukset ja uravalinta myös todella maskuliiniset vrt. nyt Kärtsän jääkiekko esim. Mä elin ympäristössä missä miehet katseli vain naisia ja muusta ei puhuttu. Yritin olla niinkuin muutkin ja kieltää itseni, koska pelkäsin ettei minua hyväksytä ja jään yksin. Mulla oli tosi vaikeeta, join ja juhlin ja olin naisten kanssa suhteissa, mutta koskaan mikään ei tuntunut oikeelta. Löysin myös MMA: n joka on ehkä yksi asia mikä mut pelasti, siellä sain purkaa niitä inner demoneja kunnolla.
Mulle käännöskohta oli se, kun aloin tapailla yhtä naista ja meistä tulikin hyvät ystävät. Hänellä oli paljon gay kavereita ja sitten yks ilta kun oltiin hänen luonaan hän vain pamautti mulle suoraan, että oletko sä bi vai homo. Ja mä purin hänelle kaikki vuosien patoumat ja hän kuunteli ja hyväksyi ja se tuntui niin hyvältä. Siitä se mun kaapista tulo pikku hiljaa lähti ja nykyään olen ihan avoimesti gay. Töissä ja harrastuksissa jotkut tietävät, en sitä mitenkään mainosta, mutta en piilottelekaan. Ja ne vanhat äijä kaverit joiden pelkäsin häviävän, eivät sitten lähteneetkään vaan hyväksyivät. Eli kidutin itseäni turhaan. Perhe myös otti ihan hyvin vastaan, varsinkin äiti joka yrittää naittaa mua kaikkien kanssa .
Toivon vaan, että joku saisi mun tarinasta uskallusta olla oma itsensä. Ne omat pelot on yleensä paljon suurempia, kuin todellisuus.
LG
Voi LG ❤ Kiitos, että jaoit tämän, vaikka nyt nyyhkytänkin täällä ja pitäisi mennä nukkumaan...
 
vierailija
Täällä on näköjään ollut hienoja keskusteluja ja analysointeja tänään. Kiva lukea.
Tuli mieleen, että jos avautuisin vähän omista kokemuksista tuon kaapista tulon ja siellä olemisen suhteen.
En oleta tai tiedä kenenkään suuntautumista, mutta pystyn samaistumaan paljon Kärtsään. Mulla oli hyvin äijä kaveripiiri ja ei yhtään ei-hetero ystävää. Harrastukset ja uravalinta myös todella maskuliiniset vrt. nyt Kärtsän jääkiekko esim. Mä elin ympäristössä missä miehet katseli vain naisia ja muusta ei puhuttu. Yritin olla niinkuin muutkin ja kieltää itseni, koska pelkäsin ettei minua hyväksytä ja jään yksin. Mulla oli tosi vaikeeta, join ja juhlin ja olin naisten kanssa suhteissa, mutta koskaan mikään ei tuntunut oikeelta. Löysin myös MMA: n joka on ehkä yksi asia mikä mut pelasti, siellä sain purkaa niitä inner demoneja kunnolla.
Mulle käännöskohta oli se, kun aloin tapailla yhtä naista ja meistä tulikin hyvät ystävät. Hänellä oli paljon gay kavereita ja sitten yks ilta kun oltiin hänen luonaan hän vain pamautti mulle suoraan, että oletko sä bi vai homo. Ja mä purin hänelle kaikki vuosien patoumat ja hän kuunteli ja hyväksyi ja se tuntui niin hyvältä. Siitä se mun kaapista tulo pikku hiljaa lähti ja nykyään olen ihan avoimesti gay. Töissä ja harrastuksissa jotkut tietävät, en sitä mitenkään mainosta, mutta en piilottelekaan. Ja ne vanhat äijä kaverit joiden pelkäsin häviävän, eivät sitten lähteneetkään vaan hyväksyivät. Eli kidutin itseäni turhaan. Perhe myös otti ihan hyvin vastaan, varsinkin äiti joka yrittää naittaa mua kaikkien kanssa .
Toivon vaan, että joku saisi mun tarinasta uskallusta olla oma itsensä. Ne omat pelot on yleensä paljon suurempia, kuin todellisuus.
LG
❤
 
vierailija
Samoooin!
Ja kunnon työnarkomaaneja koko porukka! No hei, kunhan tietävät omat rajansa niin mikäs siinä! Ja uutta musaa odotellessa! Aikookohan ne oikeasti vielä julkaista jotain tän vuoden puolelle, vai työstetäänköhän tuossa levymatskua...
Onko K:n levyn julkaisusta mitään tarkempaa vinkkiä tullut? Minä tiedän vain että ensi vuonna pitäisi tulla.. Mutta ottaen huomioon kuinka paljon K keikkaili Suomessa viime kesänä, luulisin, että he haluavat levyn ulos ennen kiertuetta, että olisi uutta materiaalia esitettäväksi. K on myös pari kertaa kesällä sanonut, että on tauolla tehnyt "ihan sikana musiikkia" yms. Niin luulisi, että heillä on monta biisiä tekeillä
 
vierailija
Huomasin, että K:lla on muutama päivä vapaata ennen sitä Alankomaiden keikkaa.. Taisi olla 11.11 Suomessa keikka ja 16.11 se Alankomaiden festari... Meneeköhän K sinne muutama päivä ennen? Ehkä soundcheckiä... ehkä mediaa, ehkä Joost?
En usko, tekee varmaan töitä kotona. Veikkaan että lähtee aamuksi Alankomaihin, pyörii ehkä Joostin kaa, tapaa Alessaa ja muita viisuartisteja bäkkärillä eikä sen enempää. Seuraavaksi päiväksi pitää jo ehtiä Kittilään keikalle jotenkin...siinä saa kyl toivoa ettei ole lumimyräkkää joka myöhästyttäisi lentoja Suomeen ja Lappiin, ei ole hirveästi pelivaraa ajan kanssa.
 

Yhteistyössä