Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
I really hope, that B saw aurora borealis in the sky of Slovenia and got some ideas and inspiration for a beautiful song. Universe is calling!
In one of my fics, Bojan writes a JO song about how the sky is the same in different parts of the world but you just see a slightly different slice of it, or something. :) But a Northern lights song would be even better!

- Joymuffin
 
vierailija
Voin kuvitella niin tuon tilanteen:

K: "Huhhahgei"... Onks täällä nyt joka keikalla joku Huhhahgei-kyltti?

Yleisö: Jooooooo!

K: Oonks Kärtsäri teidän mielestä niinku jotenkin gay?

Yleisö: Jooooooo!

K: No ehkä se ei oo ihme tässä vaiheessa. Mä oon itekin miettinyt kyl, että oon mä varmaan joku biseksuaali ehkä?

Yleisö: Jeeeeeee!

K: Öm, tulinks mä nyt ulos kaapista tai jotain?

Yleisö: Jooooooo!

K: No se oli kyl nyt vähän vahinko sit, onks täällä kukaan muu tullut ikinä kaapista?

Yleisö: Jooooooo!

K: Hyvä meille, eiks?

No, ei nyt tullut kovin onnistunut minificci, mutta kuitenkin.
Awwww<3 voin nii kuvitella että tä tapahtu tän perusteella, kuulosti jo melkeen että näin ois menny!
 
vierailija
Mitä kyselin niin samanlaisia ylimalkaisia heittoja kuin naisillekin, hänestä miehille suorempia kotiin vientijuttuja sillä tavalla ykskaks vaan.

Miehille rohkeampia ulkonäön kehuja hänestä kuin naisille, mutta naisillekin flirttiä ja kehuja. Kehunut miesten. lihaksia, katseita, olemusta, ollut erilaista flirttiä. Ne on ollut jotenkin niin suoraan tulleita ja häpeilemättömiä, mutta sellaisella twistillä että on omassa mielessään ajatellut ihan vaan vitsinä ja ei ole ainakaan tulkinnut kenenkään pahana ottaneen.

Toisaalta ei niissä hänestä ole mitään limaistakaan ollut. Mietti minulle ettei oikein nyt oikein tiedä mitä se on oikeastaan edes ollut. Vitsiä?
Kiitti kun avasit lisää häneltä kuultuja kommentteja! On kyllä taas yksi sellanen "hmm jaaha mitähän tää kertoo, kertooko mitään" -juttu tässä saagassa. Ennen kaikkea mahtavaa, olkoot mitä ikinä on, että uskaltaa heittää flirttiläppää myös miehille tai sukupuoleen katsomatta. Aattelen, että tällä varmaan vähentää jotain tabua miniosaltaan.

Mut on kyllä kiinnostava kuulla, että näinkin paljon vastaavaa on ollu jo kauemmin aikaa sitten! Kotiinvientijutut myös yllätti, ja noin monipuolinen mieskauneuden ja -komeuden ihastelu;) Ja voin tosi hyvin kuvitella tuon, että ne on tullut sellaisella tavallaan aseistariisuvuudella ja sillä tavalla, miten K vaikuttaa olevan lavashowssaan "niiden kommenttien takana", ts ettei tosiaan häpeile tai ala selitellä niitä.

Yllätti kyllä tosiaan, että selvästi ainakin showrooliKäärijällä on ollut silmää ja hoksottimia kommentoida kehuvasti miehiä moneltakin kannalta:p mistä lie ne ajatukset ja kommentit kumpuaa, ehkä kuitenkin ajattelen, että jotain yhteyttä herran omiin havaintoihin niissä on, vaikka sitten ihan platonisella tasolla.
 
vierailija
Kiitti kun avasit lisää häneltä kuultuja kommentteja! On kyllä taas yksi sellanen "hmm jaaha mitähän tää kertoo, kertooko mitään" -juttu tässä saagassa. Ennen kaikkea mahtavaa, olkoot mitä ikinä on, että uskaltaa heittää flirttiläppää myös miehille tai sukupuoleen katsomatta. Aattelen, että tällä varmaan vähentää jotain tabua miniosaltaan.

Mut on kyllä kiinnostava kuulla, että näinkin paljon vastaavaa on ollu jo kauemmin aikaa sitten! Kotiinvientijutut myös yllätti, ja noin monipuolinen mieskauneuden ja -komeuden ihastelu Ja voin tosi hyvin kuvitella tuon, että ne on tullut sellaisella tavallaan aseistariisuvuudella ja sillä tavalla, miten K vaikuttaa olevan lavashowssaan "niiden kommenttien takana", ts ettei tosiaan häpeile tai ala selitellä niitä.

Yllätti kyllä tosiaan, että selvästi ainakin showrooliKäärijällä on ollut silmää ja hoksottimia kommentoida kehuvasti miehiä moneltakin kannalta mistä lie ne ajatukset ja kommentit kumpuaa, ehkä kuitenkin ajattelen, että jotain yhteyttä herran omiin havaintoihin niissä on, vaikka sitten ihan platonisella tasolla.
Tuli mieleen, onko K ollut Jlle kanava ilmaista tällaista enemmän, jo aiemmin. Jos normit porukoissa vahvat tai ei oo itse ollut niin tietoinen tyyliin "platonisella tasolla bro-läppää heitän yleisöön" tasolla aiemmin. Shippauskuvitelmissa niin, että sitä väreilyä ja taustalla kiinnostusta aihetta kohtaan jollain tasolla on ollut, ja sitten viisut ja B tulee mukaan kuvioihin ja saa sen kiinnostuksen ja kaiken taustalla olleen pintaan ja aivan eri mittakaavassa.
 
vierailija
In one of my fics, Bojan writes a JO song about how the sky is the same in different parts of the world but you just see a slightly different slice of it, or something. :) But a Northern lights song would be even better!

- Joymuffin
Eli Portion Boys:ien "Samaa taiasta katsotaan"? Bojan voi laulaa siitä coverin, ja pukeutua kuin porttarit esittäessään sen K:lle. Siinä ois monta asiaa josta K tykkää samassa paketissa. :D
 
vierailija
Nyt tulee sitten täyttä spekulaatiota, hyppää yli jos ei nappaa. Tällainen video oli täällä tai toisella puolella joitain viikkoja sitten. Tämä on v. 2021. Ensimmäisenä kiinnitin muuten huomiota, että jotenkin tosi samanlainen Kärtsä ollut silloin, sekä puheeltaan ja olemukseltaan että ulkonäöltään. Jotenkin symppistä.

Videolla K juttelee kolmeen otteeseen (1:45 alkaen, 2:17 alkaen ja 19:04 alkaen) ilmeisesti Pure-nimisen artistin kanssa. https://www.youtube.com/watch?v=hz6Q7IksWbI

En oikeen ees osaa sanoa, mistä vaikutelma videon jälkeen tuli, mutta jäin miettimään jotain pilkettä Kn katseessa. Enkä tarkoita tätä todellakaan, että olisi flirtannut tai todellakaan ollut kiinnostunut hlöstä, ei sinne päinkään. Mun silmään Käärijällä on upea tapa ja kyky olla läsnä monenlaisille ihmisille sukupuolesta, iästä yms riippumatta ja ottaa heitä huomioon sanoilla ja eleillä. Esim. se Vantaan muraalimuistamisvideo oli niiin ihana siltä kannalta, miten K bondas siinä vaaleahiuksisen kaupunginjohtajan (?) kanssa.

Varmasti se on vaan iloa heidän yhteydestä ja bondausta, mutta jokin kiinnitti huomion siinä. Varmaan se on se tapa katsoa kiinteästi ja olla läsnä ilman kääntymistä tilanteesta pois. Ja siitä tuli vaikutelma, että voisin kuvitella, että on miehistä kiinnostunut ja ehkä kaipuu heittää flirttiä tai muuta miehille, vaikkei ole nimenomaan just sitä hlöä kohtaan siinä hetkessä flirttiä, vaan ehkä iloa tms. esim 2:23 Jotain häivähdyksiä muissakin kohdissa.

Täällä oli aamulla ollut puhetta, että oli tullut Kärtsystä vaikutelma muuna kuin heterona. Mulla tuli tämä silloin myöskin mieleen, ja paljolti samoista syistä.

Vielä lisään, että en missään nimessä tarkoita, että esim. toisen katsominen, hymyily, vitsailu, mikään kertoisi yhtään mitään kenestäkään tai kenenkään suuntautumisesta. Päinvastoin, toivoisin, että myös miehille normalisoituisi monenlaiset läheisyydenosoitukset ilman leimoja tai epäilyjä tai häpeää.
 
vierailija
Nyt tulee sitten täyttä spekulaatiota, hyppää yli jos ei nappaa. Tällainen video oli täällä tai toisella puolella joitain viikkoja sitten. Tämä on v. 2021. Ensimmäisenä kiinnitin muuten huomiota, että jotenkin tosi samanlainen Kärtsä ollut silloin, sekä puheeltaan ja olemukseltaan että ulkonäöltään. Jotenkin symppistä.

Videolla K juttelee kolmeen otteeseen (1:45 alkaen, 2:17 alkaen ja 19:04 alkaen) ilmeisesti Pure-nimisen artistin kanssa. https://www.youtube.com/watch?v=hz6Q7IksWbI

En oikeen ees osaa sanoa, mistä vaikutelma videon jälkeen tuli, mutta jäin miettimään jotain pilkettä Kn katseessa. Enkä tarkoita tätä todellakaan, että olisi flirtannut tai todellakaan ollut kiinnostunut hlöstä, ei sinne päinkään. Mun silmään Käärijällä on upea tapa ja kyky olla läsnä monenlaisille ihmisille sukupuolesta, iästä yms riippumatta ja ottaa heitä huomioon sanoilla ja eleillä. Esim. se Vantaan muraalimuistamisvideo oli niiin ihana siltä kannalta, miten K bondas siinä vaaleahiuksisen kaupunginjohtajan (?) kanssa.

Varmasti se on vaan iloa heidän yhteydestä ja bondausta, mutta jokin kiinnitti huomion siinä. Varmaan se on se tapa katsoa kiinteästi ja olla läsnä ilman kääntymistä tilanteesta pois. Ja siitä tuli vaikutelma, että voisin kuvitella, että on miehistä kiinnostunut ja ehkä kaipuu heittää flirttiä tai muuta miehille, vaikkei ole nimenomaan just sitä hlöä kohtaan siinä hetkessä flirttiä, vaan ehkä iloa tms. esim 2:23 Jotain häivähdyksiä muissakin kohdissa.

Täällä oli aamulla ollut puhetta, että oli tullut Kärtsystä vaikutelma muuna kuin heterona. Mulla tuli tämä silloin myöskin mieleen, ja paljolti samoista syistä.

Vielä lisään, että en missään nimessä tarkoita, että esim. toisen katsominen, hymyily, vitsailu, mikään kertoisi yhtään mitään kenestäkään tai kenenkään suuntautumisesta. Päinvastoin, toivoisin, että myös miehille normalisoituisi monenlaiset läheisyydenosoitukset ilman leimoja tai epäilyjä tai häpeää.
K on sosiaalisesti todella lahjakas. Katsokaapa, miten hän kohtaa lapset. Laskeutuu heidän tasolleen, katsoo suoraan silmiin. Kysyy, saako halata. Ja muistatteko sen yli 90-vuotiaan rouvan, joka oli vastassa kentällä, kun tuli Liverpoolista? Miten lämpimästi otti hänet huomioon. Vilpitön ja suora katse, on läsnä ja kuuntelee. Tämä välttyy hienosti tv-ruudussakin. Esim. Puoli 7 -ohjelmassa ennen Euroviisuja hän oli aivan hurmaava.
 
vierailija
Tämä on puoliksi paskapostaus ylempien järkevien spekulaatioiden innoittamana, älkää ottako liian tosissaan:

Mitä jos K on kiinnostunut miehistä, flirttailee miehille ihan tarkoituksella, mutta ei tajua, että se tarkoittaa, että hän on jotain muuta kuin hetero? Siihen tyyliin, että "mitä, mä luulin että kaikki näkee joskus seksiunia samasta sukupuolesta? Eikö se ole ihan normaalia, että haluaa pussailla sekä miesten ja naisten kanssa?"

(Nimimerkillä saatoin itse käydä läpi tämän vaiheen teininä ennen kuin hokasin että tälle ilmiölle oli oma nimensä ja ei, kaikki eivät koe näin.)
 
vierailija
Tämä on puoliksi paskapostaus ylempien järkevien spekulaatioiden innoittamana, älkää ottako liian tosissaan:

Mitä jos K on kiinnostunut miehistä, flirttailee miehille ihan tarkoituksella, mutta ei tajua, että se tarkoittaa, että hän on jotain muuta kuin hetero? Siihen tyyliin, että "mitä, mä luulin että kaikki näkee joskus seksiunia samasta sukupuolesta? Eikö se ole ihan normaalia, että haluaa pussailla sekä miesten ja naisten kanssa?"

(Nimimerkillä saatoin itse käydä läpi tämän vaiheen teininä ennen kuin hokasin että tälle ilmiölle oli oma nimensä ja ei, kaikki eivät koe näin.)
Eiköhän se kolmekymppiseksi ole tuon jo tajunnut.
 
vierailija
Tuota sanaa mielissään minäkin käytin, kun tuosta tilanteesta kirjoitin. Vai oletko sinä minä😄Mua kyllä ihmetyttää se että olivat molemmat niin hyväntuulisia NT:lla, vaikka kolmas osapuoli oli välillä ihan läsnä. Minusta se tarkoittaisi sitä, että molemmat ovat tyytyväisiä nykyiseen tilanteeseen, eikä tämän enempää romantiikkaa olisi luvassa.
Aivan sormet syyhysivät aiemmin, kun olisin halunnut osallistua keskusteluun mutten ehtinyt.
Mulla taitaa olla aika lailla tämä tulkinta tilanteesta. Toki toivoisin heille myös something more, mutta kunhan tuo yhteys ja ystävyys säilyisi.
 

Yhteistyössä