Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Vielä gy sx paidasta: 00:30 kohdassa päivittelee vielä sitä ja naureskelee, niin ei kyllä leveästä virneestä päätelleen ole yhtään pahoillaan vaan enemminkin mielissään.


Oon myös miettinyt, että mitä ikinä onkin tai ei ole, niin toivottavasti näiden kylttien ja paitojen yms kautta kokisi vielä hitusen lisää hyväksyntää ja rohkaisua faneilta olla sitä mitä ikinä onkaan ja osoittaa sitä<3
 
vierailija
Sama. Muutaman kerran olen tosin ollut vähän vauva-moodissa ja heittänyt jotain K kuolaus-läppää normielämässä eikä se ole hurraa huutoja aiheuttanut. Ilmeistä päätellen ajattelevat että nyt se on flipannut totaalisesti. Vaikka kyllä ne varmasti osittain tietää jo, eivät vaan ymmärrä sitä ja ovat tosikkoja tämä suhteen. Tässä pitää tietää että oikeassa elämässä olen ollut melkoinen hissukka ja tämä on muutos siihen.

Shippijutut vaikenen kuoliaaksi. Enkä usko että ymmärrystä heruisi sillekään että jutustelen päivästä toiseen tuntemattomien kanssa näistä. Saatikka että kertoisin että on siellä sloveeni ja italialainenkin paikalla. En halua joutua puolustelemaan näitä niin mieluummin pidän ne salaisuutena.
Se että meillä on mukana täällä sloveeni ja italialainen niin sehän täysin validoi tämän merkittäväksi kansainväliseksi kollaboraatioprojektiksi. :D
 
  • Haha
Reactions: LadySLO:)
LadySLO,
In Slovenia, are there any public figures like actors or others who are out of closet? Because it seems very odd that there woudn't be any openly gay people there.
Openly, as in to to the general public? Actors, nope. Musicians, other than Sestre I mentioned earlier, nope. A few artists are. (dancers, visual artists, a poet...) So in general, a few from the art scene, but in "pop culture", not really. No politicians either.
I'm sure there are more who are "out" within their art or music community, it's just that they don't speak about it to the press.

The laws concerning same-sex couples are relatively okay nowadays. I don't think it's dangerous to be a same-sex couple or anything like that. I know plenty of people who are gay and they live relatively normal lives. But I also think Slovenia has very much a small-town-mentality. People in general are harmless but they love to gossip because they have nothing interesting going in their life. And with gossip come labels.

And it's very easy to lose that "that hot singer/guitarist/drummer/whatever from that amazing new band X" label and get the "the gay guy" label and never get rid of it.
 
vierailija
Vielä gy sx paidasta: 00:30 kohdassa päivittelee vielä sitä ja naureskelee, niin ei kyllä leveästä virneestä päätelleen ole yhtään pahoillaan vaan enemminkin mielissään.


Oon myös miettinyt, että mitä ikinä onkin tai ei ole, niin toivottavasti näiden kylttien ja paitojen yms kautta kokisi vielä hitusen lisää hyväksyntää ja rohkaisua faneilta olla sitä mitä ikinä onkaan ja osoittaa sitä<3
Mä näen tuon reaktion kyllä vaan sellaisena "taas ovat keksineet jotain" ja yllättyy varmaan jokakerta miten viitseliäitä sen fanit on.
 
vierailija
Kohdasta 1:25.
Mulla pisti jo aiemmin tässä livevideossa silmään Krisin kommentti: you have to ja vilkaisu sivulle B:hen sen jälkeen kun K sanoo: I promise I come to Slovenia. Tämä heti sen best boyfriends kommentin jälkeen.
 
vierailija
Openly, as in to to the general public? Actors, nope. Musicians, other than Sestre I mentioned earlier, nope. A few artists are. (dancers, visual artists, a poet...) So in general, a few from the art scene, but in "pop culture", not really. No politicians either.
I'm sure there are more who are "out" within their art or music community, it's just that they don't speak about it to the press.

The laws concerning same-sex couples are relatively okay nowadays. I don't think it's dangerous to be a same-sex couple or anything like that. I know plenty of people who are gay and they live relatively normal lives. But I also think Slovenia has very much a small-town-mentality. People in general are harmless but they love to gossip because they have nothing interesting going in their life. And with gossip come labels.

And it's very easy to lose that "that hot singer/guitarist/drummer/whatever from that amazing new band X" label and get the "the gay guy" label and never get rid of it.
So, so sad 😔
 
vierailija
Tänään on ollut kyllä ihania ja mielenkiintoisia keskusteluja täällä. Itsekin olen vähän osallistunut, mutta en nyt kiittele itseäni vaan teitä kaikkia kanssakirjoittelijoita <3

Ja mahtavaa ollut myös nähdä, että täällä on vielä näin paljon muitakin, jotka edelleen miettii näitä samoja asioita päivästä toiseen :D Ja ylipäätään hyvä saada vertaistukea tähän shippaukseen edes näin virtuaalisesti, koska itsekään en monista syistä pysty enkä edes halua tätä kovinkaan paljon avata kenellekään. Mutta itse olen täällä kyllä hyvin tiukasti jumissa.
 
  • Tykkää
Reactions: LadySLO:)
vierailija
Tänään on ollut kyllä ihania ja mielenkiintoisia keskusteluja täällä. Itsekin olen vähän osallistunut, mutta en nyt kiittele itseäni vaan teitä kaikkia kanssakirjoittelijoita <3

Ja mahtavaa ollut myös nähdä, että täällä on vielä näin paljon muitakin, jotka edelleen miettii näitä samoja asioita päivästä toiseen Ja ylipäätään hyvä saada vertaistukea tähän shippaukseen edes näin virtuaalisesti, koska itsekään en monista syistä pysty enkä edes halua tätä kovinkaan paljon avata kenellekään. Mutta itse olen täällä kyllä hyvin tiukasti jumissa.
❤
 
I remember Jan saying in an interview that he is often described as a 'latin lover', and he explained that he is "neither latin nor often a lover". I thought that was so direct and funny.
Typical Jan. 😆
This is also why I don't buy into the theory of that picture of a girl on his phone case. I have no opinion on him having a gf or not, but he strikes me more as someone who would have a funny picture or a meme on his phone case, not a gf (even if he had one).
 
vierailija
Hei muistan, että tästä oli puhetta jokin aika sitten, ja mulle jäi kiinnostaan tarkemmin, millasia läppiä heitellyt miehille tai miehiin liittyen ennen viisuja. Tuo housujen etumuksen kehuminen on kyllä aika mielenkiintoista tai harvoja varsinkaan räppiskenessä Suomessa osaisin kuvitella tekevän sitä, vitsillä siis tietenkin, mutta just mahtava K, että menee normien yli ja ali ja vierestä.

Tuo lisäys "vitsillä tottakai" on musta muuten aika kuvaava tähän hommaan moneen juttuun tyylillä joo joo, vitsillähän tässä vaan, ei tähän muuta liity, muuten vaan vaan sekoillaan ja kiehnätään!
Mitä kyselin niin samanlaisia ylimalkaisia heittoja kuin naisillekin, hänestä miehille suorempia kotiin vientijuttuja sillä tavalla ykskaks vaan.

Miehille rohkeampia ulkonäön kehuja hänestä kuin naisille, mutta naisillekin flirttiä ja kehuja. Kehunut miesten. lihaksia, katseita, olemusta, ollut erilaista flirttiä. Ne on ollut jotenkin niin suoraan tulleita ja häpeilemättömiä, mutta sellaisella twistillä että on omassa mielessään ajatellut ihan vaan vitsinä ja ei ole ainakaan tulkinnut kenenkään pahana ottaneen.

Toisaalta ei niissä hänestä ole mitään limaistakaan ollut. Mietti minulle ettei oikein nyt oikein tiedä mitä se on oikeastaan edes ollut. Vitsiä?
 
vierailija
Tullut kyllä sellainen olo, että Kärtsä on sellaisessa vaiheessa, että jos hän vahingossa tulisi oikeasti keikalla ulos kaapista niin en ihmettelisi enää yhtään.
Voin kuvitella niin tuon tilanteen:

K: "Huhhahgei"... Onks täällä nyt joka keikalla joku Huhhahgei-kyltti?

Yleisö: Jooooooo!

K: Oonks Kärtsäri teidän mielestä niinku jotenkin gay?

Yleisö: Jooooooo!

K: No ehkä se ei oo ihme tässä vaiheessa. Mä oon itekin miettinyt kyl, että oon mä varmaan joku biseksuaali ehkä?

Yleisö: Jeeeeeee!

K: Öm, tulinks mä nyt ulos kaapista tai jotain?

Yleisö: Jooooooo!

K: No se oli kyl nyt vähän vahinko sit, onks täällä kukaan muu tullut ikinä kaapista?

Yleisö: Jooooooo!

K: Hyvä meille, eiks?

No, ei nyt tullut kovin onnistunut minificci, mutta kuitenkin. :p
 
Tuli mieleen NT:llä, että heidän suhteensa on muuttunut enemmän läheimiksi ja eikä rakkautta voi omia tai ihmistä ja miten he tuovat toisistaan parhaat puolet ja hehkuvat toistensa lähellä ja välillä tuntuu kaksi eivät uskalla edetä tai tehdä mitään asialla ja jäänyt puoliteihin ja he tietävät mitä tahansa heillä on heille tärkeetä ja tekee heidät onnelliseksi
 
vierailija
Mitä kyselin niin samanlaisia ylimalkaisia heittoja kuin naisillekin, hänestä miehille suorempia kotiin vientijuttuja sillä tavalla ykskaks vaan.

Miehille rohkeampia ulkonäön kehuja hänestä kuin naisille, mutta naisillekin flirttiä ja kehuja. Kehunut miesten. lihaksia, katseita, olemusta, ollut erilaista flirttiä. Ne on ollut jotenkin niin suoraan tulleita ja häpeilemättömiä, mutta sellaisella twistillä että on omassa mielessään ajatellut ihan vaan vitsinä ja ei ole ainakaan tulkinnut kenenkään pahana ottaneen.

Toisaalta ei niissä hänestä ole mitään limaistakaan ollut. Mietti minulle ettei oikein nyt oikein tiedä mitä se on oikeastaan edes ollut. Vitsiä?
Ja ei siis ilmeisti mitenkään kokoajan tuota ollut, mutta näin jälkikäteen muistellut tilanteita.
 
vierailija
Voin kuvitella niin tuon tilanteen:

K: "Huhhahgei"... Onks täällä nyt joka keikalla joku Huhhahgei-kyltti?

Yleisö: Jooooooo!

K: Oonks Kärtsäri teidän mielestä niinku jotenkin gay?

Yleisö: Jooooooo!

K: No ehkä se ei oo ihme tässä vaiheessa. Mä oon itekin miettinyt kyl, että oon mä varmaan joku biseksuaali ehkä?

Yleisö: Jeeeeeee!

K: Öm, tulinks mä nyt ulos kaapista tai jotain?

Yleisö: Jooooooo!

K: No se oli kyl nyt vähän vahinko sit, onks täällä kukaan muu tullut ikinä kaapista?

Yleisö: Jooooooo!

K: Hyvä meille, eiks?

No, ei nyt tullut kovin onnistunut minificci, mutta kuitenkin.
Noin tuojon kyllä ihmiset reagoisi keikalla. 🤣🤭
 
vierailija
Vielä gy sx paidasta: 00:30 kohdassa päivittelee vielä sitä ja naureskelee, niin ei kyllä leveästä virneestä päätelleen ole yhtään pahoillaan vaan enemminkin mielissään.


Oon myös miettinyt, että mitä ikinä onkin tai ei ole, niin toivottavasti näiden kylttien ja paitojen yms kautta kokisi vielä hitusen lisää hyväksyntää ja rohkaisua faneilta olla sitä mitä ikinä onkaan ja osoittaa sitä<3
Ei tuo millään tavalla kyllä loukkaantuneelta vaikuta ainakaan.

Olen miettinyt sitäkin, että kun tätä nyt on se varmasti tukee muitakin. Loppujen lopuksi minusta aika hyväksyvä suhtautuminen. Voisi olla toisinkin. Ja on ollutkin. Kuinka moni artisti on kamppaillut asian kanssa piilottaakseen sen..
 
vierailija
Voin kuvitella niin tuon tilanteen:

K: "Huhhahgei"... Onks täällä nyt joka keikalla joku Huhhahgei-kyltti?

Yleisö: Jooooooo!

K: Oonks Kärtsäri teidän mielestä niinku jotenkin gay?

Yleisö: Jooooooo!

K: No ehkä se ei oo ihme tässä vaiheessa. Mä oon itekin miettinyt kyl, että oon mä varmaan joku biseksuaali ehkä?

Yleisö: Jeeeeeee!

K: Öm, tulinks mä nyt ulos kaapista tai jotain?

Yleisö: Jooooooo!

K: No se oli kyl nyt vähän vahinko sit, onks täällä kukaan muu tullut ikinä kaapista?

Yleisö: Jooooooo!

K: Hyvä meille, eiks?

No, ei nyt tullut kovin onnistunut minificci, mutta kuitenkin.
😂😂😂 noinhan se menis!
 

Yhteistyössä