Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Nostalgiahytistä terve. Vanhoista videoista on jäänyt mieleen lippuvideo. Siinä on kyllä minusta jännimmät ilmeet, ehkä se kaulapusukävelyn, Bojanin "pollean" ilmeen ja sen jälkeisen Slovenian haastattelun lisäksi.

Kyllä musta tässä vaiheessa ennen finaalia molemmat on kyllä jollain tasolla tajunnut tai tuntenut, että jotain tässä on, vaikka sitten taustalla tiedostamattaan. Kärtsyllä on kyllä tässä harvinaisen "en ole vetämässä tilannetta" hämillään ilme, ja onkohan B antanut pusun poskelle lipun alla, tai mikä naurattaa niin paljon, kohta 0:25

 
vierailija
Monet meistä näki NT aikana, että välit olivat lähentyneet kesän aikana. Ja niin selkeällä tavalla, että olisi tosiaan ajatellut heidän jopa tavanneen kesän aikana, ellei se aikataulujen vuoksi olisi niin epätodennäköistä.

Mä luulen, että ovat puhelimitse olleet tosi tiiviisti yhteydessä koko kesän. Ovat itse sanoneetkin, että ovat olleet yhteydessä säännöllisesti tai viikoittain, mutta mä itse asiassa luulen, että jopa paljon enemmän.

Ennen kaikkea ajattelen näin sen heidän koko NT aikaisen käyttäytymisen perusteella, heti Tavastia-illasta alkaen, mutta pidän yhtenä vinkkinä myös sitä heidän tekemäänsä videota, jossa "v*ttuilevat erolla tai toisen loukkaamisella spekuloineille". Siis sitä kohtaa, jossa lauletaan puheluista ja molemmat repeävät yhtä aikaa nauramaan.
Täällä sama! Tämä on kyllä mun mielenkiintoisimmat ilmeet spekuloida -listan kärjessä, yhdistettynä sisältö tai biisin aihe ja heidän ilmeet. Se KJn virne siinä broke my heart kohdassa vaikutti kyllä myös tulevan aidosti, vähän niinkuin "hups, niinhän taisin tehdä ja nyt jään kiinni siitä julkisesti, mitenköhän päin tässä nyt olisi"

Kummallakin nauratti kyllä puhelin-kohta paljon, samaa mietin silloin.
 
vierailija
In the Norway clips with Alessandra in September there's one where Bojan asks her when UMK is held, meaning of course Norway's Melodi Grand Prix (MGP). Kris is very amused in the background. I'll try to find the clip unless someone already has it.
Yeah, Bojan uses the name of the Finnish contest instead of the Norwegian one, which make Alessandra and JO think "OMG, this guy can't stop thinking of Käärijä!"
 
vierailija
Olen myös kahdelle ystävälleni "kevyesti" kertonut tästä. Toiselle oli pakko kertoa jotain, kun olin menossa JO:n keikalle ja se oli poikkeavaa käytöstä itseltäni, koska musiikkityyli oli aivan erilainen kuin yleensä fanittamani. Toiselle avauduin jostain syystä Barbi-elokuvan jälkeisissä kuoharikuohuissa .
Kummassakin tapauksessa en maininnut mitään shippauksesta enkä siitä kuinka syvällä tässä rämmitään. Kerroin vain kuinka euroviisujen aikaan huomasin näiden kahden ystävyyden ja jäin seuraamaan. Vähän "naureskellen" kerroin, kuinka seuraan molempien uraa somessa ja olen joutunut jopa latailemaan uusia sovelluksia.
Mutta palstailua en tunnustanut enkä tunnusta , vaikka olisin sen tuhannen tuiterissa !
Mä en tiedä miten voisin kertoa tästä juurikin tämän nettiyhteisöpuolen, koska en viitsi alkaa valehtelemaan, että olisin aktiivinen Tumpussa tai Twitterissä… kun en todellakaan ole, eikä ne ole edes sama asia kuin keskustelupalstat.
Kun tekisi noiden kahden suhteen lisäksi (jota en ole siitäkään vielä avautunut) mieli hehkuttaa myös sitä, miten hauskaa itselläni on tämän takia ollut! Sehän tässä on itselle se pihvi!
Mutta en millään haluaisi tunnustaa, että viihdyn netin keskustelupalstoilla, ja tuntuisi super akwardilta, jos yksikin tuttu lukis näitä 🙈
 
vierailija
Tänään aiemmin oli puhetta siitä love yourself -lipsync videosta. Tää kohta myöhemmin lyriikoista sopis yllättävän hyvin kotimaisen osapuolen osalta, shippilaseilla. Harmi etteivät päässeet sinne asti pokalla:D

"And I've been so caught up in my job
Didn't see what's going on, but now I know"
 
vierailija
Tänään aiemmin oli puhetta siitä love yourself -lipsync videosta. Tää kohta myöhemmin lyriikoista sopis yllättävän hyvin kotimaisen osapuolen osalta, shippilaseilla. Harmi etteivät päässeet sinne asti pokalla

"And I've been so caught up in my job
Didn't see what's going on, but now I know"
No on siinä myös "my mama don't like you and she likes everyone" mikä olis vähän ankeaa. :(
 
vierailija
Mä en tiedä miten voisin kertoa tästä juurikin tämän nettiyhteisöpuolen, koska en viitsi alkaa valehtelemaan, että olisin aktiivinen Tumpussa tai Twitterissä… kun en todellakaan ole, eikä ne ole edes sama asia kuin keskustelupalstat.
Kun tekisi noiden kahden suhteen lisäksi (jota en ole siitäkään vielä avautunut) mieli hehkuttaa myös sitä, miten hauskaa itselläni on tämän takia ollut! Sehän tässä on itselle se pihvi!
Mutta en millään haluaisi tunnustaa, että viihdyn netin keskustelupalstoilla, ja tuntuisi super akwardilta, jos yksikin tuttu lukis näitä
Juuri tätä oon miettinyt itsekin!!! Mahtavaa jälleen kerran lukea kuvauksia ja tunnistaa omat fiilikset. En oo näin tätä osannut sanoittaa, mutta nimenomaan mulle tuntuis hauskalta ja tavallaan myös merkitykselliseltä päästä jakamaan, miten hilpeää, yllättävää ja hillittömän hauskaa tää on ollut jakaa tätä kautta. Varsinkin kun sekä fanitus, shippaus että keskustelupalstat ovat olleet täysin vieraita mulle. Fanfic-osion pitäisin ehkä itsellä, mutta muuten nimenomaan tuon yhteisöllisen kokemuksen jakaminen ja yllättävyys olisi mukavaa avata. Ja samoilla linjoilla, myös se keskustelupalstojen "maine" tms tekee itselle kynnyksen takaa osaltaan.
 
vierailija
Minäkin kerroin näiden henkilöiden ystävystymisestä ystävälleni kun kerroin tästä kaikesta joskus kesällä. Homma vaan vähän kusi kun oli mennyt katsomaan videoita ja oli vähän silleen, että tuota ootko ajatellut ettei noi oo ystäviä vaan..
Mulla ei ois kyllä mitenkään pitänyt pokka jos joku jolle kerron reagois noin, että ITSE vielä himmailisin jossain fasadin takana, että aaiii, mitäää, luuletko niin 🤣🤣🤣
Innostuisin heti ja olisin super pulassa, kun pitäisi selittää, että miten muka yksin oon tuollaisia mietiskellyt (ei tod kuulu tyyliini 😆)
 
Yes, essentially.
For me, there was something else revealing when they visited A. When they are outside and they share SSOL with A and she's listening with the earbuds, and she thinks B sings "what a beautiful bay", and B comments "Oh, she thought I sing "What a beautiful babe", and then A busts out laughing and says (something like) "Oh I know you wouldn't sing what a beautiful babe"
 
vierailija
Mulla ei ois kyllä mitenkään pitänyt pokka jos joku jolle kerron reagois noin, että ITSE vielä himmailisin jossain fasadin takana, että aaiii, mitäää, luuletko niin
Innostuisin heti ja olisin super pulassa, kun pitäisi selittää, että miten muka yksin oon tuollaisia mietiskellyt (ei tod kuulu tyyliini )
Kyllä minä vähän siinä joustin, että nyt kun sanoit niin enpä tiedä. Voisihan se olla.. 🤭
 
vierailija
Niin samaa mieltä, tältähän se näytti ja myös siinä Vedenpään haastattelussa
Se haastatteluhan oli oletettavasti otettu aika suoraan jälleennäkemisen jälkeen, ennen toista keikkaa ja Kn saapumisen jälkeen? Ja sehän voi olla ekoja hetkiä videolla halaamisen jälkeen, että ovat lähekkäin ja "kahdestaan" ts ilman bändi yms seuraa ympärillä. Niin se kyllä todellakin näytti enemmän kuin ihastuneelta mullekin. Aivan kuin etäsuhteessa olevan parin jälleennäkeminen, jotka "hyrräävät ja hyrisevät" mielihyvästä, kun saavat olla vierekkäin ja samassa tilassa.
 
vierailija
Minä koen, että täällä saan asiaa jakaa parhaimmillaan tarpeeksi. Jos kertoisi oman arkensa ihmisille tuskin he koskisivat asiaa samoin ja joutuisi selittämään asiaa.
Mulla myös tuo selittely-juttu. Haluaisin jakaa, mutta en haluaisi joutua tilanteeseen, missä itselle hauskaa ja tärkeää juttua tulisi perustella ja avata ja pelkistää ja kohtaisi mahdollisesti ymmärtämättömyyttä. Tää on jotenkin nii spesiaali, niin tuntuisi herkältä avata, jos sitä ei ymmärrettäisi.
 
vierailija
For me, there was something else revealing when they visited A. When they are outside and they share SSOL with A and she's listening with the earbuds, and she thinks B sings "what a beautiful bay", and B comments "Oh, she thought I sing "What a beautiful babe", and then A busts out laughing and says (something like) "Oh I know you wouldn't sing what a beautiful babe"
New things for me again!!! Any hint where I can see it? Intrigued also about the new year mention at the Nordic tour, could a fellow passenger gardener explain that? Or a clip is always better for analysing:D
 
vierailija
Se haastatteluhan oli oletettavasti otettu aika suoraan jälleennäkemisen jälkeen, ennen toista keikkaa ja Kn saapumisen jälkeen? Ja sehän voi olla ekoja hetkiä videolla halaamisen jälkeen, että ovat lähekkäin ja "kahdestaan" ts ilman bändi yms seuraa ympärillä. Niin se kyllä todellakin näytti enemmän kuin ihastuneelta mullekin. Aivan kuin etäsuhteessa olevan parin jälleennäkeminen, jotka "hyrräävät ja hyrisevät" mielihyvästä, kun saavat olla vierekkäin ja samassa tilassa.
Se minusta siinä tehdyssä lehtijutussakin oli ihanaa, että vaikka se tilanne kyllä näytti ihan tallennettunakin just tuolta asia sivuttiin sillä tavalla ettei siitä mitään sanottu ikävästi. Kuitattiin huumorina. Koska tuoltahan se just näytti ja kuulosti. Bojan yritti sanoin kai tasoittaa asiaa, mutta se elekieli ja ilmeet kyllä kertoi muuta kuin ystävyyttä omaan silmään. Ja J. J oli räjähtää.
 
vierailija
Mulla myös tuo selittely-juttu. Haluaisin jakaa, mutta en haluaisi joutua tilanteeseen, missä itselle hauskaa ja tärkeää juttua tulisi perustella ja avata ja pelkistää ja kohtaisi mahdollisesti ymmärtämättömyyttä. Tää on jotenkin nii spesiaali, niin tuntuisi herkältä avata, jos sitä ei ymmärrettäisi.
Sepä se. Ja kun en ole enää teini niin oletan ettei kaikki ymmärtäisi koko juttua.
 

Yhteistyössä