Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
So you are saying all Slovenian guys don't look like them? 😯Just kidding, but yes they are all beautiful people and they seem to attract good looking people around them too. Looking their crew and of course K😂
They are so talented in many ways and on top of that is their looks.
Although I'm a K girl mostly I have a very soft spot for Nace too.
So you are saying all Slovenian guys don't look like them?
I wish!😂😂
But Nace does look most what I would call "typically Slovenian". B looks so obviously Serbian to me, Jan looks Latino, Kris Dutch/Danish/ and Jure might even pass for a Swede or Norwegian maybe?
 
vierailija
vierailija
Kuvitelkaa ilmeeni kun vauvapalsta ja K&B-ketju mainitaan tosielämässä. Ei, en ole koskaan kuullutkaan. Ei, en varmana ole käyttänyt yhtään tuntia ketjussa pyörimiseen.

T. laivanrakentaja
Mä kerroin ennen NT Turkua, että olen menossa sinne eräällä keskustelupalstalla kootun porukan kanssa. Sitten tuli se kysymys, mikä sen palstan nimi on. Aina sitä jotain keksii noissa tilanteissa, ettei tarvitse vauvaa mainita.
 
vierailija
Huhhahgaysta: hymyileekö Jesse tuolla taustalla? Tai siis, Jessehän se on, mutta saatteko selvää ilmeestä, shippaussherlockit?

https://www.tumblr.com/because-its-eurovision/732992437320089600/jimberooni-ootanund?source=share

lyhyempi mutta ehkä tarkempi https://twitter.com/ootanund/status/1720230569932443913
Mulla tuli jo ekaa kertaa videoita katsellessa mieleen, että tuo KJn nauru ja hekottelu muistuttaa jotain hänen aiempaa naurua ilmeen ja nauruvirnistelyn perusteella. Täähän on täysin shippauslaseilla, mutta se tanssijoiden kanssa IG live ja Carpe diem matto tuli mieleen. https://www.youtube.com/watch?v=RzkZHs2VUrY 00:37 alkaen.

Kunnon naurulta ja aidolta naurulta ainakin molemmissa näyttää. Tuo silmien alueenkin rypistyminen nauraessa tms näyttää samalta:D:D MRS

Ja nyt katsellessa tuli mieleen "miks mä aina sanon jonku carpe diem" ja "en kyllä tiiä miksi naurattaa mut naurattaa silti" sisältö kuulostaa tavallaan aika samalta, asenteella hehheh, tiedän kyllä hyvin, mutta leikin itse vähän delulua tai tietämätöntä.
 
vierailija
Apua, osaanko sloveenia? Vastaan tuli lause Hvala ti za vse
ja käänsin sen itsenäisesti Kiitos sinulle kaikesta ? Enkä siis osaa laulaa yksiäkään JO biisin sanoja, enkä muutenkaan ole opetellut mitään.
Tää vaan on jo nyt ollut sellainen kielikylpy, että teflon-päisempikin näköjään jotain oppii!?
Osaan suunnilleen siis
Vse kar vem kaikki mitä tiedän
Vem da greš tiedän että lähdet
Dobro jutro hyvää huomenta
Hvala kiitos
Barve värit(?)
Konj hevonen
noči yö(?)
plus joitain muita sanoja sieltä täältä pääasiassa sloveenista suomeksi (mutta en muista toidin päin) mm. kappaleista omamljeno telo, ona ja gola.
 
vierailija
Matti vois pistää siihen nahka ahteriin liikettä ja puhua asioista. Miten musta tuntuu, että Matti tietää ja on nähnyt asioita?
Hyvin todennäköisesti sekä Matti että Etel tietävät jotain.Tässä yks päivä tuli mieleen taas ne päivänselvät vihjaukset Eteliltä siinä livessä, jossa K sekoili Carpe diemin kanssa. Mitä ihmettä nuo kaksi tietää. Tuon videon perusteella vaikuttaa, että jotain siellä on tapahtunut, vaikkakin kännissä varmaan. Silloin syntyi myös legendaarinen Are you. Ja tämä kaikki edellä oleva siis vain mun oletusta.
 
vierailija
So you are saying all Slovenian guys don't look like them?
I wish!
But Nace does look most what I would call "typically Slovenian". B looks so obviously Serbian to me, Jan looks Latino, Kris Dutch/Danish/ and Jure might even pass for a Swede or Norwegian maybe?
I don't think Jan looks very Latino, but I met a really hot Balkan guy (who's also super nice as a person) who looks like Jan but also Latino. :) But I agree about Kris and Jure. And there is some resemblance between Bojan and my Serbian friend (who said he agrees with me that Bojan is hot).

- Joymuffin
 
  • Tykkää
Reactions: LadySLO:)
vierailija
Apua, osaanko sloveenia? Vastaan tuli lause Hvala ti za vse
ja käänsin sen itsenäisesti Kiitos sinulle kaikesta ? Enkä siis osaa laulaa yksiäkään JO biisin sanoja, enkä muutenkaan ole opetellut mitään.
Tää vaan on jo nyt ollut sellainen kielikylpy, että teflon-päisempikin näköjään jotain oppii!?
Osaan suunnilleen siis
Vse kar vem kaikki mitä tiedän
Vem da greš tiedän että lähdet
Dobro jutro hyvää huomenta
Hvala kiitos
Barve värit(?)
Konj hevonen
noči yö(?)
plus joitain muita sanoja sieltä täältä pääasiassa sloveenista suomeksi (mutta en muista toidin päin) mm. kappaleista omamljeno telo, ona ja gola.
Olen oppinut JO:lta ja Siddhartalta sen verran sloveenia (plus jotenkuten osaamani muu slaavikieli), että esim. keskiverto Siddhartan biisistä ymmärtää noin 40 %. Ja serbiassa ymmärsin useita kertoja minulle osoitetun serbiankielisen puheen. :)

- Joymuffin
 
vierailija
Mulla tuli jo ekaa kertaa videoita katsellessa mieleen, että tuo KJn nauru ja hekottelu muistuttaa jotain hänen aiempaa naurua ilmeen ja nauruvirnistelyn perusteella. Täähän on täysin shippauslaseilla, mutta se tanssijoiden kanssa IG live ja Carpe diem matto tuli mieleen. https://www.youtube.com/watch?v=RzkZHs2VUrY 00:37 alkaen.

Kunnon naurulta ja aidolta naurulta ainakin molemmissa näyttää. Tuo silmien alueenkin rypistyminen nauraessa tms näyttää samalta MRS

Ja nyt katsellessa tuli mieleen "miks mä aina sanon jonku carpe diem" ja "en kyllä tiiä miksi naurattaa mut naurattaa silti" sisältö kuulostaa tavallaan aika samalta, asenteella hehheh, tiedän kyllä hyvin, mutta leikin itse vähän delulua tai tietämätöntä.
Nyt vasta kiinnitin huomiota tuohon Kärtsän repeämiseen kun sanoo, että ehkä sen biisin nimen olisi pitänyt olla huhhahgay. Repeää kesken lauseen, pudistelee päätään ja tuo nauru kyllä vaikuttaa tulevan suoraan sydämestä aidosti. Ja siihen suoraan perään, en tiiä miks naurattaa jne.

Voiko näin delulu-laseilla olla, että vähintään Btä on sivuttu Kn ajatuksissa laulua viimeistellessä. Olkoonkin aiemmin tehty laulu, mutta tuntuis mahdottomalta, että se ei ois ollu jollain tasolla tietoisuudessa joko heidän viimeistellessä biisiä tai Klla itsellään vähintään Titanic-vertauksessa ja toki laivajutuissa ja muissa.

Niin voisko olla, että sen takia tää myös naurattaa erityisen paljon ja repeää sanoessaan että ehkä sen ois pitäny olla biisin nimi, jos se siellä vaikka hänellä itselläänkin tausta-ajatuksena tai tunnelmana oli vaikka osittainkin biisissä.
 
Apua, osaanko sloveenia? Vastaan tuli lause Hvala ti za vse
ja käänsin sen itsenäisesti Kiitos sinulle kaikesta ? Enkä siis osaa laulaa yksiäkään JO biisin sanoja, enkä muutenkaan ole opetellut mitään.
Tää vaan on jo nyt ollut sellainen kielikylpy, että teflon-päisempikin näköjään jotain oppii!?
Osaan suunnilleen siis
Vse kar vem kaikki mitä tiedän
Vem da greš tiedän että lähdet
Dobro jutro hyvää huomenta
Hvala kiitos
Barve värit(?)
Konj hevonen
noči yö(?)
plus joitain muita sanoja sieltä täältä pääasiassa sloveenista suomeksi (mutta en muista toidin päin) mm. kappaleista omamljeno telo, ona ja gola.
Amazing, well done! :)
Yes, "hvala ti za vse" is "thank you for everything" :)
Barve - colours, correct! :)
Noči - nights
 
vierailija
Mulla tuli jo ekaa kertaa videoita katsellessa mieleen, että tuo KJn nauru ja hekottelu muistuttaa jotain hänen aiempaa naurua ilmeen ja nauruvirnistelyn perusteella. Täähän on täysin shippauslaseilla, mutta se tanssijoiden kanssa IG live ja Carpe diem matto tuli mieleen. https://www.youtube.com/watch?v=RzkZHs2VUrY 00:37 alkaen.

Kunnon naurulta ja aidolta naurulta ainakin molemmissa näyttää. Tuo silmien alueenkin rypistyminen nauraessa tms näyttää samalta MRS

Ja nyt katsellessa tuli mieleen "miks mä aina sanon jonku carpe diem" ja "en kyllä tiiä miksi naurattaa mut naurattaa silti" sisältö kuulostaa tavallaan aika samalta, asenteella hehheh, tiedän kyllä hyvin, mutta leikin itse vähän delulua tai tietämätöntä.
Hyvin hoksattu. Itse just muistelin kommentissa Carpe diem tilannetta. Nyt kun sanot niin jotain ihan samaa K n reaktioissa on. Ja me ollaan kohta väitöskirjatasolla näissä analyyseissä.
 
vierailija
Tuon vanhan videon voisi kyllä tulkita vaikka miten. Miksköhän tulee Carpe Diem mieleen. Matti pohtii pitäiskö Jeren nukkua enemmän... Tyypit nauraa tietäväisesti (?) siellä taustalla ja Jere myöntää retkahtaneensa eilen vähän..

No joo. Alkoahan se vaan tarkottaa. Niin. Ja kuulostaahan se turkoosi Carpe Diemiltä..
.
 
I don't think Jan looks very Latino, but I met a really hot Balkan guy (who's also super nice as a person) who looks like Jan but also Latino. :) But I agree about Kris and Jure. And there is some resemblance between Bojan and my Serbian friend (who said he agrees with me that Bojan is hot).

- Joymuffin
Actually, you are right. Not Latino. More a bit Italian or Greek? A tall Italian. If that species exists. 😇
 
vierailija
Tuon vanhan videon voisi kyllä tulkita vaikka miten. Miksköhän tulee Carpe Diem mieleen. Matti pohtii pitäiskö Jeren nukkua enemmän... Tyypit nauraa tietäväisesti (?) siellä taustalla ja Jere myöntää retkahtaneensa eilen vähän..

No joo. Alkoahan se vaan tarkottaa. Niin. Ja kuulostaahan se turkoosi Carpe Diemiltä..
.
Näihin analyyseihin jatkona, että "eilen retkahdin vähän mutta ei siitä sen enempää" kommentista mulle tulee ekana mieleen se europe tourilla heitetty B oli hänen kotona ja long story I won't share that tms. Muistuttakaa joku, miten se kommentti menikään?
 
vierailija
Amazing, well done!
Yes, "hvala ti za vse" is "thank you for everything"
Barve - colours, correct!
Noči - nights
Sloveeni ja venäjä ei tietääkseni ole erityisemmin sukua, mutta venäjän perusteella monesta noista esimerkeistä voi ainakin arvata merkityksen. Tämä on tuonut motivaatiota jatkaa venäjän opiskelua, sen avulla voi joskus ymmärtää sloveenia.
 
vierailija
Sloveeni ja venäjä ei tietääkseni ole erityisemmin sukua, mutta venäjän perusteella monesta noista esimerkeistä voi ainakin arvata merkityksen. Tämä on tuonut motivaatiota jatkaa venäjän opiskelua, sen avulla voi joskus ymmärtää sloveenia.
Ovathan ne sukua slaavilaisina kielinä, paljon on samoja sanoja ja osa tulee ihan suomeen asti, muitakin kuin vain se konj = hevonen.
 
vierailija
Oon nähnyt kyllä joskus, mutta kiitos kun linkkasit, näin hyväntuulista jaksaa aina katsoa. Ihana Jerppa.
Toinen samanmoinen huumorihaastattelu:

Näistä Kn omista twinning-ilmeistä tässä on kyllä hilpeä kohta: "p*nisnenä" ja sama repeäminen kuin sillä espanja it grows videolla.

Ja toinen samanlainen kohdassa 2:00
 
vierailija
Nyt vasta kiinnitin huomiota tuohon Kärtsän repeämiseen kun sanoo, että ehkä sen biisin nimen olisi pitänyt olla huhhahgay. Repeää kesken lauseen, pudistelee päätään ja tuo nauru kyllä vaikuttaa tulevan suoraan sydämestä aidosti. Ja siihen suoraan perään, en tiiä miks naurattaa jne.

Voiko näin delulu-laseilla olla, että vähintään Btä on sivuttu Kn ajatuksissa laulua viimeistellessä. Olkoonkin aiemmin tehty laulu, mutta tuntuis mahdottomalta, että se ei ois ollu jollain tasolla tietoisuudessa joko heidän viimeistellessä biisiä tai Klla itsellään vähintään Titanic-vertauksessa ja toki laivajutuissa ja muissa.

Niin voisko olla, että sen takia tää myös naurattaa erityisen paljon ja repeää sanoessaan että ehkä sen ois pitäny olla biisin nimi, jos se siellä vaikka hänellä itselläänkin tausta-ajatuksena tai tunnelmana oli vaikka osittainkin biisissä.
Näin minäkin ajattelin.

Pohdin myös alunperin miksi aika selkeää heterokappaletta esittäessä piti heittää sitä gay vaihdetta päälle. Oliko kuitenkin haku sumentaa sitä puolta jollain tavalla. Toki sitä voi selittää markkinoinnilla ja varmasti osa onkin sitä, mutta..
 

Yhteistyössä