Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
En nyt haluaisi pitää kenenkään toivoa yllä, mutta eihän me tiedetä heidän suhteensa laadusta mitään. Mä olisin voinut vannoa NT:n aikana, että kovaa vauhtia ovat sinne something more-alueelle siirtymässä. Nyt ei ole julkisuudessa näkynyt muuta kuin Kärden mouruaminen, eli ei me voida tietää onko homma edennyt tai ottanut takapakkia kulisseissa (tai onko heillä ikinä mitään veljellisen ystävyyden kummempaa ollutkaan, ei sillä).
Ei tietenkään voida. Sitähän se shippaaminen on.
 
vierailija
Näin se taitaa olla. K ja B ovat eläneet vähän eri vaiheissa näiden tunteidensa kanssa. Toinen ehkä on päästämässä jo irti, kun toinen vasta aloittaa kunnolla mouruamisen. Siksi olisin kaivannut pikaisesti uutta tapaamista näiden kahden välille. Olisi kiva nähdä tälle homosadulle se onnellinen loppu, maailma tarvitsee sitä.
Mulla on vähän sama käsitys, että se mahdollisuus romanttiseen suhteeseen tavallaan meni jo ohi. B oli ehkä alkuvaiheessa siihen valmis, mutta tuskin enää. En usko, että hän voisi muuten noin hyväntuulinen olla, kun kolmas osapuoli on jopa fyysisesti paikalla. K taas ei näköjään ole valmis tekemään muutoksia ihmissuhteissaan. Minulle se on merkki siitä, että hän ei etene B n suhteen. Julkinen mouruaminen vaan on omituista. Kai se on sitä fanservicea, varsinkin kun on noin julkista.
 
vierailija
Melkein tuntuisi jo velvollisuudelta, että joku Jeren tunteva puhuisi hänelle Bojan-asiasta, oli sitten ystävä, perheenjäsen tai viisutoimittaja... Kaipa joku onkin. (Tai isä, kuten Plussa ehdottaa.)
Mitä luulette, onko aihetta otettu esille ystävien tai perheen toimesta? Jos on, niin mitä kuvittelette olevan olleen keskustelujen sisältö?
 
LadySLO, Suomessa on tullut jo yksittäistietoa ensi kesän festareista/tapahtumista, joissa K. esiintyy. Jos vastaavaa tietoa tulee vastaan JO:n keikosta festareilla esimerkiksi festarisivuilla, voitko informoida niistä? Eihän sitä tiedä, mitä tekisi ensi kesänä, mutta aikaisin pitää alkaa itsekin suunnitella. 😁
Yep, sure. I think the Slovenian festivals might start sharing dates after New year, but at that point it will still be speculation if JO will participate until later. But yes, I'm keeping an eye on them. :)
 
vierailija
Amerikkalainen ystäväni luuli, että keksin päästäni kun kerroin Euroviisuista hänelle joskus useampi vuosi sitten. Sittemmin on ihan faniksi tullut ja nytkin oli ihan paikan päällä seuraamassa jännitysnäytelmää.
Tämä ystäväni (joilla on juuria useissa eri maanosissa, mutta ei Euroopassa) ei kyllä ole todennäköinen tuleva viisufani. :) Räppiä hän kuuntelee ja aiemmat tuomiot Kärtsän biiseistä ovat olleet, että CCC on lit ja HHH ihan hirveää paskaa. :D

- Joymuffin
 
vierailija
Mulla on vähän sama käsitys, että se mahdollisuus romanttiseen suhteeseen tavallaan meni jo ohi. B oli ehkä alkuvaiheessa siihen valmis, mutta tuskin enää. En usko, että hän voisi muuten noin hyväntuulinen olla, kun kolmas osapuoli on jopa fyysisesti paikalla. K taas ei näköjään ole valmis tekemään muutoksia ihmissuhteissaan. Minulle se on merkki siitä, että hän ei etene B n suhteen. Julkinen mouruaminen vaan on omituista. Kai se on sitä fanservicea, varsinkin kun on noin julkista.
Melkein tekee pahaa, kun ajattelee, että jos molemmat olisivat olleet sinkkuja tapaamisensa aikaan... Olisiko siitä silloin voinutkin syntyä saman tien jotain? Vai oltaisiinko tässä samassa tilanteessa edelleen? Kärtsän julkinen mouruaminen on toki vähän...hmmm... no, lavashow'ta se vain on, totta kai, mutta K:n jutut lavalla perustuu aina jonkin verran totuuteen, niin kyllä mä uskon, että siellä on aitoa kaipaamista jonkin verran ollut taustalla. Minkä laatuista kaipaamista, sen tietänee K yksin.
 
vierailija

Kuka on suosituin hahmo Käärijän universumissa?
 
vierailija

Kuka on suosituin hahmo Käärijän universumissa?
Ja Bojan johtaa melko ylivoimaisesti xD
 
vierailija
Mulla on vähän sama käsitys, että se mahdollisuus romanttiseen suhteeseen tavallaan meni jo ohi. B oli ehkä alkuvaiheessa siihen valmis, mutta tuskin enää. En usko, että hän voisi muuten noin hyväntuulinen olla, kun kolmas osapuoli on jopa fyysisesti paikalla. K taas ei näköjään ole valmis tekemään muutoksia ihmissuhteissaan. Minulle se on merkki siitä, että hän ei etene B n suhteen. Julkinen mouruaminen vaan on omituista. Kai se on sitä fanservicea, varsinkin kun on noin julkista.
En itse usko ollenkaan tuon junan vielä menneen. Tai että "the ship has sailed" kuten englanniksi sanotaan. :)
 
vierailija
vierailija
Tämä ystäväni (joilla on juuria useissa eri maanosissa, mutta ei Euroopassa) ei kyllä ole todennäköinen tuleva viisufani. Räppiä hän kuuntelee ja aiemmat tuomiot Kärtsän biiseistä ovat olleet, että CCC on lit ja HHH ihan hirveää paskaa.

- Joymuffin
No. Minun ystäväni piti Moldovasta ja Ruotsista. 🤭 Loreenin voittoon oli ihan tyytyväinen. Ollaan ystäviä edelleen
 
  • Haha
Reactions: LadySLO:)
Melkein tekee pahaa, kun ajattelee, että jos molemmat olisivat olleet sinkkuja tapaamisensa aikaan... Olisiko siitä silloin voinutkin syntyä saman tien jotain? Vai oltaisiinko tässä samassa tilanteessa edelleen? Kärtsän julkinen mouruaminen on toki vähän...hmmm... no, lavashow'ta se vain on, totta kai, mutta K:n jutut lavalla perustuu aina jonkin verran totuuteen, niin kyllä mä uskon, että siellä on aitoa kaipaamista jonkin verran ollut taustalla. Minkä laatuista kaipaamista, sen tietänee K yksin.
Without taking a stand on anyone's orientation or status of their relationship, I'll just say that I think if it involved someone from Slo, it would most likely stay private. Other than the guys from Sestre, I can't think of any Slo musician that has ever come out publicly...
 
vierailija
Ei näy tumputtomille. :/
Tiivistyksenä: äänestys aiheesta "Who is your favourite in the Käärijä extended universe?" Vaihtoehtoina Jaakko, Allu, Jukka, Häärijä, Jesse, Mikke, Tommy Cash, Bojan, One or more of the pink dancers, ja You're a fake fan and forgot [insert here]. B johtaa tällä hetkellä 31 %, toisena Häärijä 21 %, kolmantena Jesse 11 %
 
vierailija
Oma spekulaationi on, että jos viisuissa molemmat olisivat olleet sinkkuja, siellä olisi muhinoitu, mutta sitten olisi iskenyt jäätävä gay panic toisella osapuolella. Tiedä sitten, miten tilanne olisi myöhemmin kehittynyt.
 
BTW - Speaking of Sestre, when they were at Eurovision, they performed dressed as flight attendants. I was kind of anticipating they would respond via social media to JO dressed as pilots, but I guess they are busy with other things nowadays. :) Or maybe the response was private.
 
vierailija
Luulisi, että joku ainakin on ottanut puheeksi kun onhan ruo nyt ihan hirveän esillä ollut. Tyyliä ja mitä mieltä ovat on vaikea sanoa.
On keskusteltu. Aivan varmasti. Veikkaan äiti-poika-keskustelua. Ymmärtääkseni heillä on hyvä ja avoin suhde. Sitä on vaikea sanoa, miten K pystyy tunteitaan käsittelemään ja pukemaan niitä sanoiksi.
 
vierailija
Tänään ensi kertaa puhuin kunnolla shippauksesta läheiselle ihmiselle, paitsi vältin itse pinkin virtahevon huoneessa ja selitin, että nämä tyypit ystävystyivät viisuissa ja siitä syntyi jaettu fandom suomalaisen räppärin ja slovenialaisen indierockbändin välillle. Olin siis aiemmin puhunut Joksuista ja keikkareissustani yms, mutta halusin selittää vähän syvemmin Belgradin tapahtumia ja niiden merkitystä minulle. Hän on alun perin Euroopan ulkopuolelta, niin Euroviisut on hänelle aivan vieras asia, kuuli siitä tyyliin minulta keväällä ensimmäisen kerran.

- Joymuffin
Olen myös kahdelle ystävälleni "kevyesti" kertonut tästä. Toiselle oli pakko kertoa jotain, kun olin menossa JO:n keikalle ja se oli poikkeavaa käytöstä itseltäni, koska musiikkityyli oli aivan erilainen kuin yleensä fanittamani. Toiselle avauduin jostain syystä Barbi-elokuvan jälkeisissä kuoharikuohuissa 😄.
Kummassakin tapauksessa en maininnut mitään shippauksesta enkä siitä kuinka syvällä tässä rämmitään. Kerroin vain kuinka euroviisujen aikaan huomasin näiden kahden ystävyyden ja jäin seuraamaan. Vähän "naureskellen" kerroin, kuinka seuraan molempien uraa somessa ja olen joutunut jopa latailemaan uusia sovelluksia.
Mutta palstailua en tunnustanut enkä tunnusta , vaikka olisin sen tuhannen tuiterissa 😂!
 

Yhteistyössä