Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
vierailija
Hei, suutahtaneena tyyppinä olisin vaan kysynyt, että oliko sun mielestä se viesti josta "suutahdin" sun mielestä asiallinen? Koska jos täällä on porukan mielestä ok puhua näin toisille risteilijöille, olkoon heidän huumori kuinka pskaa tahansa, niin sitten taidan kyllä olla väärässä paikassa:

"Sanokaa, että toi vauvan cameltoe jankkaaja on trolli, onhan? Vai onko todella niin, että mä oon tuhlannut kuukausia elämästäni keskustelemalla ton levelin tyyppien kanssa?"

Ja itse siis olen vahvasti ollut siinä leirissä, että ohitan viestit jotka ei kiinnosta enkä ruoki trolleja, mutta tällä kertaa ei vaan onnistunut.
Heippa! Minä olen se jolle vastasit ja eihän se viesti nyt kauhean kivalta kuulostanut, vaikka tulkitsin itse sen niin, että suurin ärsytys kirjoittajalla oli tuohon C-tyyppiin. (Kurjaa esim tuo trolliksi nimittely ja muutenkin tiuskiminen). Minun ei ollut tarkoitus vähätellä sitä, vaan kehua sinua, kun siitä huolimatta jatkoit keskustelua asiallisesti. Ja todeta, että täällä oli kuitenkin aika kiva tunnelma, vaikka muilla alustoilla oli kuulemma tappelua ja trollaamista. Toivottavasti tämä nyt ei kuulosta kenenkään korvaan ikävältä/provosoi riitaa, välillä tuntuu, että on kauhean vaikea saada esiin mitä tarkoittaa näin tekstein, kun ei äänensävyä kuulu eikä ilmeitä näy...🙈❤
 
vierailija
Heippa! Minä olen se jolle vastasit ja eihän se viesti nyt kauhean kivalta kuulostanut, vaikka tulkitsin itse sen niin, että suurin ärsytys kirjoittajalla oli tuohon C-tyyppiin. (Kurjaa esim tuo trolliksi nimittely ja muutenkin tiuskiminen). Minun ei ollut tarkoitus vähätellä sitä, vaan kehua sinua, kun siitä huolimatta jatkoit keskustelua asiallisesti. Ja todeta, että täällä oli kuitenkin aika kiva tunnelma, vaikka muilla alustoilla oli kuulemma tappelua ja trollaamista. Toivottavasti tämä nyt ei kuulosta kenenkään korvaan ikävältä/provosoi riitaa, välillä tuntuu, että on kauhean vaikea saada esiin mitä tarkoittaa näin tekstein, kun ei äänensävyä kuulu eikä ilmeitä näy...
❤
 
vierailija
Melkein tuntuisi jo velvollisuudelta, että joku Jeren tunteva puhuisi hänelle Bojan-asiasta, oli sitten ystävä, perheenjäsen tai viisutoimittaja... Kaipa joku onkin. (Tai isä, kuten Plussa ehdottaa.)
 
vierailija
On the news, they had this is the first time this was visible around here in 20 years. But I don't remember r seeing this before here or hearing about it. It's quite amazing.

PS. I'm resisting not saying something cheesy about B&K, Slo&Fin and aurora.
During NT, there was actually a chance of seeing Northern lights in Helsinki and I tried to figure out how the boys could be informed, but I'm not sure if they actually showed up as the forecasts are always like "maybe". :)
 
Ihanat hymyt. Nacekin niin komee.
He is! I know we should be complimenting their music skills which they definitely deserve, but I can't get over the how handsome this band is. How did this happen anyway? I don't ever recall a Slovenian band being this handsome, usually it's 1 or 2 cute guys at the most, and the rest is meh... But these guys... 😅
 
vierailija
On the news, they had this is the first time this was visible around here in 20 years. But I don't remember r seeing this before here or hearing about it. It's quite amazing.

PS. I'm resisting not saying something cheesy about B&K, Slo&Fin and aurora.
Well I won't hesitate. It's a cosmic sign that they're all aligned, B&K and Slo&Fin alike. Now get over to Slovenia and fast, K!!
 
  • Tykkää
Reactions: LadySLO:)
vierailija
Tänään ensi kertaa puhuin kunnolla shippauksesta läheiselle ihmiselle, paitsi vältin itse pinkin virtahevon huoneessa ja selitin, että nämä tyypit ystävystyivät viisuissa ja siitä syntyi jaettu fandom suomalaisen räppärin ja slovenialaisen indierockbändin välillle. Olin siis aiemmin puhunut Joksuista ja keikkareissustani yms, mutta halusin selittää vähän syvemmin Belgradin tapahtumia ja niiden merkitystä minulle. Hän on alun perin Euroopan ulkopuolelta, niin Euroviisut on hänelle aivan vieras asia, kuuli siitä tyyliin minulta keväällä ensimmäisen kerran. :)

- Joymuffin
 
During NT, there was actually a chance of seeing Northern lights in Helsinki and I tried to figure out how the boys could be informed, but I'm not sure if they actually showed up as the forecasts are always like "maybe". :)
I know what you mean. Ljubljana is always foggy from November to March/April so I'm not sure if the guys saw it these past few days if they are at home.
 
Tänään ensi kertaa puhuin kunnolla shippauksesta läheiselle ihmiselle, paitsi vältin itse pinkin virtahevon huoneessa ja selitin, että nämä tyypit ystävystyivät viisuissa ja siitä syntyi jaettu fandom suomalaisen räppärin ja slovenialaisen indierockbändin välillle. Olin siis aiemmin puhunut Joksuista ja keikkareissustani yms, mutta halusin selittää vähän syvemmin Belgradin tapahtumia ja niiden merkitystä minulle. Hän on alun perin Euroopan ulkopuolelta, niin Euroviisut on hänelle aivan vieras asia, kuuli siitä tyyliin minulta keväällä ensimmäisen kerran. :)

- Joymuffin
It's always fun explaining Eurovision to non-Europeans. In my experience, they just stare at me in disbelief and confusion. Maybe it's my enthusiasm talking about it. "You know, it's like Olympics, but music. But only Europe. Well, and Australia and some other countries that are not quite in Europe."
 
vierailija
Minäkin kerroin näiden henkilöiden ystävystymisestä ystävälleni kun kerroin tästä kaikesta joskus kesällä. Homma vaan vähän kusi kun oli mennyt katsomaan videoita ja oli vähän silleen, että tuota ootko ajatellut ettei noi oo ystäviä vaan.. 🤭🤣
 
  • Haha
Reactions: LadySLO:)
vierailija
Monet meistä näki NT aikana, että välit olivat lähentyneet kesän aikana. Ja niin selkeällä tavalla, että olisi tosiaan ajatellut heidän jopa tavanneen kesän aikana, ellei se aikataulujen vuoksi olisi niin epätodennäköistä.

Mä luulen, että ovat puhelimitse olleet tosi tiiviisti yhteydessä koko kesän. Ovat itse sanoneetkin, että ovat olleet yhteydessä säännöllisesti tai viikoittain, mutta mä itse asiassa luulen, että jopa paljon enemmän.

Ennen kaikkea ajattelen näin sen heidän koko NT aikaisen käyttäytymisen perusteella, heti Tavastia-illasta alkaen, mutta pidän yhtenä vinkkinä myös sitä heidän tekemäänsä videota, jossa "v*ttuilevat erolla tai toisen loukkaamisella spekuloineille". Siis sitä kohtaa, jossa lauletaan puheluista ja molemmat repeävät yhtä aikaa nauramaan.
Kaikki näyttäisi olevan hyvin heidän välillään. Kun vaan minä saisin itseni hyväksymään, että kyseessä ei ole romanttinen suhde. On hämmentävän vaikea hyväksyä sitä ottaen huomioon vielä, että asia ei minulle edes kuulu.
 
vierailija
Amerikkalainen ystäväni luuli, että keksin päästäni kun kerroin Euroviisuista hänelle joskus useampi vuosi sitten. Sittemmin on ihan faniksi tullut ja nytkin oli ihan paikan päällä seuraamassa jännitysnäytelmää.
 
  • Haha
Reactions: LadySLO:)
vierailija
LadySLO, Suomessa on tullut jo yksittäistietoa ensi kesän festareista/tapahtumista, joissa K. esiintyy. Jos vastaavaa tietoa tulee vastaan JO:n keikosta festareilla esimerkiksi festarisivuilla, voitko informoida niistä? Eihän sitä tiedä, mitä tekisi ensi kesänä, mutta aikaisin pitää alkaa itsekin suunnitella. 😁
 
vierailija
Kaikki näyttäisi olevan hyvin heidän välillään. Kun vaan minä saisin itseni hyväksymään, että kyseessä ei ole romanttinen suhde. On hämmentävän vaikea hyväksyä sitä ottaen huomioon vielä, että asia ei minulle edes kuulu.
En nyt haluaisi pitää kenenkään toivoa yllä, mutta eihän me tiedetä heidän suhteensa laadusta mitään. Mä olisin voinut vannoa NT:n aikana, että kovaa vauhtia ovat sinne something more-alueelle siirtymässä. Nyt ei ole julkisuudessa näkynyt muuta kuin Kärden mouruaminen, eli ei me voida tietää onko homma edennyt tai ottanut takapakkia kulisseissa (tai onko heillä ikinä mitään veljellisen ystävyyden kummempaa ollutkaan, ei sillä).
 

Yhteistyössä