Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä ainakin tunnistan itsessäni tarpeen roikkua keskustelupalstalla. Aiemmin palstailin Vauvalla paljonkin, sitten se luojan kiitos väheni paljonkin. Mutta viisujen jälkeen kävin katsomassa, mitä mieltä Käärijästä Vauvalla ollaan. Törmäsin hölinään hänen suhteestaan johonkin Bojaniin. Jäin saman tien koukkuun.
Tämän asian seuraaminen ja siitä keskusteleminen on ollut positiivisinta, mitä olen ikinä jauhanut netissä ja siis keskustelupalstalla.
Nyt voisi irrottautua muihin asioihin (ja hiukan jo olenkin), mutta kaikki hengähdyhetkeni liimaudun kuin tatti näihin ketjuihin edelleen. Yhtä hyvin voisin lukaista päivän nettilehdet, mutta kun ei enää kiinnosta!
Ja takaraivossa siintää sen odotus, lähteekö K käymään Sloveniassa.
Se oli niin hyvä, kun Bojan "unohti", että he ovat tuhatpäisen liveseuraajayleisön edessä Nt:lla ja lörpäytti ulos sen "kun puhuimme uudesta vuodesta". Eli mitäs te puhuitte uudesta vuodesta?
Uutta vuotta odotellessa :D
Jees ja MRS
 
vierailija
Se on ollut aika iso askel kabsainvälisempään utaan ja suurempaan näkyvyyteen esim MTVn kautta ja tie yhteisöihin sitä kautta. Se on toki eri asia onko kiinnostusta

Murra jos jostain vuoden vanhasta vantaan vientipalkinnosta tehdään useita videoita, niin öö tuo on paljon suurempi juttu. Eikä Suomi ole tuota voittanut 20 vuoteen.
Anteeksi en nyt saanut oikein kiinni tästä selityksestä, että miten tuo on uran edistämisen kannalta iso juttu?
 
vierailija
Et taida ymmärtää palkinnon merkittävyyttä. Tuo on iso juttu. Paljon isompi kuin ne joista kyllä laitettiin nettiin heti tietoa.
On kansainvälisesti iso palkinto. Uskon, että voi jatkossa juuri lisätä keikkabuukkauksia ulkomaille ja erilaisia yhteistyökuvioita myös sellaisiin suuntiin, jotka ei Euroviisuja seuraa. En ihan ymmärrä taas tätä joidenkin tarvetta vähätellä asiaa.
 
vierailija
Hämmennyin hieman, kun huomasin, että siinä Ylen jutussa, jossa uutisoitiin se, kun Bojan kävi Suomessa kesäkuussa oli upotettuna tämä video: https://www.tiktok.com/@bojan.xx/video/7242768503701294363

Meidän kansallisessa uutispalvelussamme 🤭 Luin jutun kyllä silloin kesäkuussa, mutta siinä huumassa tuo ei tuntunut ehkä yhtä ihmeelliseltä.
Artikkelin linkki on uutisketjussa, jonne pääsee tämän sivuston "Aihe vapaa" -etusivun kautta (jossa kaikki keskustelujen otsikot ovat)
Auts tuota videota. 🤭
 
vierailija
Anteeksi en nyt saanut oikein kiinni tästä selityksestä, että miten tuo on uran edistämisen kannalta iso juttu?
Se on alan palkinto. Kertoo uskottavuudesta, kiinnostavuusesta ja mahdollistaa yhteistöille ja kontakteille. Tuo myös näkyvyyttä MTV:n kautta. Kuten kerroin jo.

Måneskin sai aikanaan tuon Italian palkinnon, nyt oli jo rock kategoriassa. Ura kehittynyt eteenpäin. Vai onko ihan tuntematon bändi? Tuosta hyötyy paljon suuremmatkin nimet toki, mutta hyvä esimerkki miten on edistänyt uraa
 
I thought when the Jokers had finished the UK tour that B would have come to visit Finland secretly. It would have been possible in terms of schedule. Maybe that didn't happen though. Or did it happen?🤔
Well, the day after London they already had a gig in Slovenia. And then another one two days later - that's when B ended up getting an IV.
Then that next weekend, Ptuj happened.
 
Vitsi että olen koukussa tähän näiden välien seuraamiseen ja näin, mutta täytyy kyllä sanoa, että hulluahan tämä on, ja kuinka kauan aiotaan jatkaa tätä? Miten kauan sitä jaksaa oikeasti riippua toisten ihmisten (ystävyys)suhteessa kiinni ja sitä seuraamassa? Mutta toisaalta mikäs tässä ollessa, samalla on tullut kaikkea muuta mukavaa elämään mukaan kuten uutta musiikkia ja keikoilla käymistä, että jos se tällaista tulee sisältämään jatkossakin, niin tämähän saattaa jatkua hamaan tulevaisuuteen...
I can only answer for myself - for as long as it's fun.
 
vierailija
Minä vaan ulisen ja katson tätä täällä. Tää on niin ihana viimeinen biisi. Ja tästäkin tulee kaksikko mieleen. Miksi... huoh.
 
vierailija
Mulle B:n ihastuminen silloin euroviisuissa oli ihan selvä juttu. B:n ihastuminen oli niin ilmiselvää, että myös K:n on täytynyt nähdä/aistia se. Jos huomaat jonkun ihastustuneen itseesi, ja itselläsi ei ole samoja tunteita, niin etkö silloin yritä pitää jonkinlaista välimatkaa tai hillitä tilannetta? K ei todellakaan toiminut näin... päinvastoin. Joten valistunut arvaus on, että kyllä siellä K:n sydänalassa myös jotain liikahti.
No hei,
K: BojanBojanBojanBojanBojan…The Bojan!
 
vierailija
Yes, and I would have thought this would especially warm his mind. Until now, he has taken into account all the small awards.
Somewhat off topic, but this was such a cute way to put it. :D "Lämmittää mieltä/sydäntä" would actually translate into "warm the cockles of one's heart", but when translating it literally, it becomes "warm the mind". Aww.
 
vierailija
Mä muuten katselin viime yönä kommentteja K:n facepostaukseen, jossa hehkutti EMA-palkintoa. Jotenkin lämmitti mieltä, että siellä oli ihan todella paljon kommentteja ja onnitteluita ulkkisfaneilta. Ja muutamat heistä myös kertoivat, että olivat äänestäneet ahkerasti.
Että kyllä todellakin K:ta seurataan myös ulkomailla ja myös tuota palkintoa sielläkin arvostettiin. Tietenkin.
 
vierailija
Olen aika varma, että Bojan on kyllä hyvin tietoinen omista tunteistaan ja että on niistä porukallakin jotain puhuttu. Toisella puolella näen tilanteen potentiaalisesti paljon epäselvempänä ja siitä on vaikeampi keskustella.
Näin mäkin arvelisin, etenkin jos B on tosiaan ollut sinkkuna mm. viisuissa. Kyllä muut Jokerit on vähintään kuittailleet hyväntahtoisesti, näkyyhän niitä merkitseviä hymyjä monissa videoissakin.
 
Somewhat off topic, but this was such a cute way to put it. :D "Lämmittää mieltä/sydäntä" would actually translate into "warm the cockles of one's heart", but when translating it literally, it becomes "warm the mind". Aww.
What would be the correct English translation?
I'm just guessing what it means here but if I'm right, we have a similar expression in Slovenian which would be translated (literally) "to warm your heart"
 
Mä muuten katselin viime yönä kommentteja K:n facepostaukseen, jossa hehkutti EMA-palkintoa. Jotenkin lämmitti mieltä, että siellä oli ihan todella paljon kommentteja ja onnitteluita ulkkisfaneilta. Ja muutamat heistä myös kertoivat, että olivat äänestäneet ahkerasti.
Että kyllä todellakin K:ta seurataan myös ulkomailla ja myös tuota palkintoa sielläkin arvostettiin. Tietenkin.
Yeah, I'm assuming Zara has "technically speaking" more fans at this point, but K's fans seem to be way more passionate!
 
vierailija
Mä muuten katselin viime yönä kommentteja K:n facepostaukseen, jossa hehkutti EMA-palkintoa. Jotenkin lämmitti mieltä, että siellä oli ihan todella paljon kommentteja ja onnitteluita ulkkisfaneilta. Ja muutamat heistä myös kertoivat, että olivat äänestäneet ahkerasti.
Että kyllä todellakin K:ta seurataan myös ulkomailla ja myös tuota palkintoa sielläkin arvostettiin. Tietenkin.
Mikäs se Euroviisujen tämän vuoden teema olikaan? 🤭 Erityisen hyvin toimi tänä vuonna.
 

Yhteistyössä