Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Eipä muuten ole Kärtsärin naamasta havaintoja keikan jälkeen. TTK en ota huomioon, koska ne lasit peitti suurimman osan silmäkulmasta. Eli ei taidettu saada tästäkään vahvistusta suuntaan eikä toiseen.
 
vierailija
Monet meistä näki NT aikana, että välit olivat lähentyneet kesän aikana. Ja niin selkeällä tavalla, että olisi tosiaan ajatellut heidän jopa tavanneen kesän aikana, ellei se aikataulujen vuoksi olisi niin epätodennäköistä.

Mä luulen, että ovat puhelimitse olleet tosi tiiviisti yhteydessä koko kesän. Ovat itse sanoneetkin, että ovat olleet yhteydessä säännöllisesti tai viikoittain, mutta mä itse asiassa luulen, että jopa paljon enemmän.

Ennen kaikkea ajattelen näin sen heidän koko NT aikaisen käyttäytymisen perusteella, heti Tavastia-illasta alkaen, mutta pidän yhtenä vinkkinä myös sitä heidän tekemäänsä videota, jossa "v*ttuilevat erolla tai toisen loukkaamisella spekuloineille". Siis sitä kohtaa, jossa lauletaan puheluista ja molemmat repeävät yhtä aikaa nauramaan.
Tuli sama olo siitä videosta. Siinä oli jokin sellainen twisti jonka vain he tiesivät kun reaktiot oli sellaisia. K ei tahtonut kyetä olemaan ollenkaan vakavana. Eikä hänen pokka ihan huonoin ole.
 
vierailija
Monet meistä näki NT aikana, että välit olivat lähentyneet kesän aikana. Ja niin selkeällä tavalla, että olisi tosiaan ajatellut heidän jopa tavanneen kesän aikana, ellei se aikataulujen vuoksi olisi niin epätodennäköistä.

Mä luulen, että ovat puhelimitse olleet tosi tiiviisti yhteydessä koko kesän. Ovat itse sanoneetkin, että ovat olleet yhteydessä säännöllisesti tai viikoittain, mutta mä itse asiassa luulen, että jopa paljon enemmän.

Ennen kaikkea ajattelen näin sen heidän koko NT aikaisen käyttäytymisen perusteella, heti Tavastia-illasta alkaen, mutta pidän yhtenä vinkkinä myös sitä heidän tekemäänsä videota, jossa "v*ttuilevat erolla tai toisen loukkaamisella spekuloineille". Siis sitä kohtaa, jossa lauletaan puheluista ja molemmat repeävät yhtä aikaa nauramaan.
Tulkitsin myös tuon kohdan kun molemmat repeävät nauruun, siten että "muutaman" kerran on molemmilla tainnut tulla mieleen"asiaa" toiselle. Ahkerasti soiteltu.
 
vierailija
Eipä muuten ole Kärtsärin naamasta havaintoja keikan jälkeen. TTK en ota huomioon, koska ne lasit peitti suurimman osan silmäkulmasta. Eli ei taidettu saada tästäkään vahvistusta suuntaan eikä toiseen.
Minusta tuo oli epäilyttävää ettei tehnyt pientä videota edes saatuaan tuon palkinnon. Voitti sentään Loreenin. 🤭 Luulisi, että lämmitti tunnustus. Muutenkin reaktio voittoon kesti tosi kauan.
 
vierailija
Monet meistä näki NT aikana, että välit olivat lähentyneet kesän aikana. Ja niin selkeällä tavalla, että olisi tosiaan ajatellut heidän jopa tavanneen kesän aikana, ellei se aikataulujen vuoksi olisi niin epätodennäköistä.

Mä luulen, että ovat puhelimitse olleet tosi tiiviisti yhteydessä koko kesän. Ovat itse sanoneetkin, että ovat olleet yhteydessä säännöllisesti tai viikoittain, mutta mä itse asiassa luulen, että jopa paljon enemmän.

Ennen kaikkea ajattelen näin sen heidän koko NT aikaisen käyttäytymisen perusteella, heti Tavastia-illasta alkaen, mutta pidän yhtenä vinkkinä myös sitä heidän tekemäänsä videota, jossa "v*ttuilevat erolla tai toisen loukkaamisella spekuloineille". Siis sitä kohtaa, jossa lauletaan puheluista ja molemmat repeävät yhtä aikaa nauramaan.
Ajattelin silloin, kun Jokerit olivat lopettaneet UK-kiertueen, että B olisi tullut käymään salaa Suomessa. Se olisi ollut aikataulullisesti mahdollista. Ehkä niin ei kuitenkaan tapahtunut. Vai tapahtuiko? 🤔
 
vierailija
Ajattelin silloin, kun Jokerit olivat lopettaneet UK-kiertueen, että B olisi tullut käymään salaa Suomessa. Se olisi ollut aikataulullisesti mahdollista. Ehkä niin ei kuitenkaan tapahtunut. Vai tapahtuiko?
Minäkään en kyllä olisi täysin varma vaikka olisivat tavanneetkin, sitä saamme tuskin koskaan tietää? Välit NT:llä joka tapauksessa läheiset
 
vierailija
Pakko myös sanoa, että K:n englanninkielen taito on parantunut vauhdilla. Kesänkin aikana eli kieltä on pitänyt käyttää säännöllisesti. Lausunta on välillä suorastaan hyvää
 
vierailija
Vitsi että olen koukussa tähän näiden välien seuraamiseen ja näin, mutta täytyy kyllä sanoa, että hulluahan tämä on, ja kuinka kauan aiotaan jatkaa tätä? Miten kauan sitä jaksaa oikeasti riippua toisten ihmisten (ystävyys)suhteessa kiinni ja sitä seuraamassa? Mutta toisaalta mikäs tässä ollessa, samalla on tullut kaikkea muuta mukavaa elämään mukaan kuten uutta musiikkia ja keikoilla käymistä, että jos se tällaista tulee sisältämään jatkossakin, niin tämähän saattaa jatkua hamaan tulevaisuuteen...
 
vierailija
Vitsi että olen koukussa tähän näiden välien seuraamiseen ja näin, mutta täytyy kyllä sanoa, että hulluahan tämä on, ja kuinka kauan aiotaan jatkaa tätä? Miten kauan sitä jaksaa oikeasti riippua toisten ihmisten (ystävyys)suhteessa kiinni ja sitä seuraamassa? Mutta toisaalta mikäs tässä ollessa, samalla on tullut kaikkea muuta mukavaa elämään mukaan kuten uutta musiikkia ja keikoilla käymistä, että jos se tällaista tulee sisältämään jatkossakin, niin tämähän saattaa jatkua hamaan tulevaisuuteen...
Mä ainakin tunnistan itsessäni tarpeen roikkua keskustelupalstalla. Aiemmin palstailin Vauvalla paljonkin, sitten se luojan kiitos väheni paljonkin. Mutta viisujen jälkeen kävin katsomassa, mitä mieltä Käärijästä Vauvalla ollaan. Törmäsin hölinään hänen suhteestaan johonkin Bojaniin. Jäin saman tien koukkuun.
Tämän asian seuraaminen ja siitä keskusteleminen on ollut positiivisinta, mitä olen ikinä jauhanut netissä ja siis keskustelupalstalla.
Nyt voisi irrottautua muihin asioihin (ja hiukan jo olenkin), mutta kaikki hengähdyhetkeni liimaudun kuin tatti näihin ketjuihin edelleen. Yhtä hyvin voisin lukaista päivän nettilehdet, mutta kun ei enää kiinnosta!
Ja takaraivossa siintää sen odotus, lähteekö K käymään Sloveniassa.
Se oli niin hyvä, kun Bojan "unohti", että he ovat tuhatpäisen liveseuraajayleisön edessä Nt:lla ja lörpäytti ulos sen "kun puhuimme uudesta vuodesta". Eli mitäs te puhuitte uudesta vuodesta? ;)
 
vierailija
Se on ollut aika iso askel kabsainvälisempään utaan ja suurempaan näkyvyyteen esim MTVn kautta ja tie yhteisöihin sitä kautta. Se on toki eri asia onko kiinnostusta

Murra jos jostain vuoden vanhasta vantaan vientipalkinnosta tehdään useita videoita, niin öö tuo on paljon suurempi juttu. Eikä Suomi ole tuota voittanut 20 vuoteen.
 
vierailija
Onpa tekopyhää tulla tänne puhumaan Israelin puolesta, kun miettii, miten iso epätasapaino vallitsee heidän ja palestiinalaisten arkisten olojen välillä palestiinalaisten häviöksi. On päivän selvää, että sieltä päin hyökätään ja halutaan t.a.p.p.a.a vaikka kaikki irsraelilaiset.
Tämä oli sairas kommentti jota ei haluta puutarhaan!!
 
vierailija
Hämmennyin hieman, kun huomasin, että siinä Ylen jutussa, jossa uutisoitiin se, kun Bojan kävi Suomessa kesäkuussa oli upotettuna tämä video: https://www.tiktok.com/@bojan.xx/video/7242768503701294363

Meidän kansallisessa uutispalvelussamme 🤭 Luin jutun kyllä silloin kesäkuussa, mutta siinä huumassa tuo ei tuntunut ehkä yhtä ihmeelliseltä.
Artikkelin linkki on uutisketjussa, jonne pääsee tämän sivuston "Aihe vapaa" -etusivun kautta (jossa kaikki keskustelujen otsikot ovat)
 

Yhteistyössä