Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ja olethan tietoinen siitä, että tämä hyökkäys oli mahdollista nimenomaan palestiinalaisten olojen parantamisen johdosta? Ei varmaan hirveästi innosta tarjota heille enää työmahdollisuuksia eikä muutakaan, jos tämä on lopputulos. Ja koska sun mielestä ihmisten ta p pa Minen on oikeutettua, niin Israel tekee juuri oikein. Itse asiassa heidän pitäisi tiputtaa sinne kunnon y din pom mi? Ei varmaan ole muutakaan vaihtoehtoa kuin kaivaa sieltä ne Ha Masin tyypit ulos väkisin, koska mitään rauhaa ei ole tonne tulossa muuten. He ovat ilmoittaneet että tavoitteena on nimenomaan israelilaisten eliminointi eikä mikään rauhanomainen yhteiselo. Mitä tässä tilanteessa sun mielestä siis pitäisi tehdä, muuta kun tap Paa kaikki israelilaiset?
Miten se on ollut pa lestiinalaisten olojen parannusta että Palestiinan alueen kokoa on pienennetty vuosikymmeniä ja nykyisin se on kärpäsenpaskan kokoinen verrattuna entiseen? Ja is raelin puskutraktorit pistävät edelleen matalaksi palestiinalaisten koteja. Ja on siellä paljon muitakin epäkohtia kuin tuo. Ei olllut oikein ha masin teot mutta eipä ole is raelinkaan. Siinä on kyllä tekemistä että tuonne ikinä saataisiin mitään kunnollista rauhaa aikaan.
t. eri
 
vierailija
En tiedä muuta kuin miltä asiat NT:lla näytti omaan silmään ja se näytti siltä, että välit olivat entisestään lähentyneet ja tunteet (mitä ikinä ovatkin) syventyneet. Tämä tarkoittanee, että heillä on ollut aika tiivistä yhteydenpitoa, epäilisin, että jopa tapaamista, jollei se olisi aikataulujen suhteen ollut epätodennäköistä. Oli myös mielenkiintoista nähdä muiden jokereiden suhtautumista näihin kahteen livessä. Se oli aika mielenkiintoista. Samoin K:n “lumpustelun” puute T:n kanssa Viron keikalla oli mielenkiintoista, kun se oli niin selvä ero Stadikan keikkaan ja just K:n puolelta. No oli mitä oli, toivottavasti tosiaan heidän yhteys säilyy.
Minäkin mietin että ovatko ehtineet tavata tässä välillä mutta eivät varmaankaan kun aikataulu on niin tiivis ollut.
 
vierailija
Hei, suutahtaneena tyyppinä olisin vaan kysynyt, että oliko sun mielestä se viesti josta "suutahdin" sun mielestä asiallinen? Koska jos täällä on porukan mielestä ok puhua näin toisille risteilijöille, olkoon heidän huumori kuinka pskaa tahansa, niin sitten taidan kyllä olla väärässä paikassa:

"Sanokaa, että toi vauvan cameltoe jankkaaja on trolli, onhan? Vai onko todella niin, että mä oon tuhlannut kuukausia elämästäni keskustelemalla ton levelin tyyppien kanssa?"

Ja itse siis olen vahvasti ollut siinä leirissä, että ohitan viestit jotka ei kiinnosta enkä ruoki trolleja, mutta tällä kertaa ei vaan onnistunut.
Mun mielestä aina olleet tyhjänpäiväisiä niin trollit, ankeuttajat kuin nimimerkkien huutelut. Ohitan aina ne viestit ja korkeintaan alapeukutan jos vauvalla olen. Jos niissä viesteissä jotain muuta on siellä seassa niin lukematta jää. Sitä ei myöskään tunnuta ymmärtävän että samat ihmiset ne on pääasiassa mille näitä huudellaan ja jotka kirjoittavat niitä runsaita yläpeukutuksia saavia juttuja.
 
vierailija
Päästiinhän tässäkin lopulta tappelun tasolle. Ei ketään pitäisi loukata aivan hypoteettiset spekut jollain nettipalstalla. Varsinkaan kun ei kenestäkään puhuttu yhtään rumasti. Mutta eihän siinä mitään, kiva kun halukkaat pääsee moralisoimaan sydämensä kyllyydestä.
Kyllä minustakin tästä voi puhua, ei sen kummallisempaa kuin nämä seksuaalista suuntautumista koskevat pohdinnat
 
vierailija
Että mä haluaisin tietää, millaisilta muiden Joksujen keskustelut yhdessä ja erikseen Bojanin kanssa on näyttäneet. Onko kukaan niistä edes yrittänyt varovasti udella, että hei, ootko huomannut että käyttäydyt kuin ihastunut teini tän yhden seurassa, onko teillä jotain meneillään? Tai onko ne porukalla lyöneet päätään seinään ja kironneet, että taas mennään, ja nämä kaksi titityytä ei ikinä tule tajuamaan, mitä niiden välillä on. Pitäisikö lukita ne komeroon välejään selvittelemään vai mikä auttaisi?
Mun mielestä niillä on aika avointa kuittaulua ja hymyilyä, jopa repeilyä, kun K tulee puheeksi. Alessandran livessä oli hyvä, kun B puhui UMK:sta :D A repesi, että joo niin just UMK :D
 
vierailija
Miten se on ollut pa lestiinalaisten olojen parannusta että Palestiinan alueen kokoa on pienennetty vuosikymmeniä ja nykyisin se on kärpäsenpaskan kokoinen verrattuna entiseen? Ja is raelin puskutraktorit pistävät edelleen matalaksi palestiinalaisten koteja. Ja on siellä paljon muitakin epäkohtia kuin tuo. Ei olllut oikein ha masin teot mutta eipä ole is raelinkaan. Siinä on kyllä tekemistä että tuonne ikinä saataisiin mitään kunnollista rauhaa aikaan.
t. eri
Onhan noissa teoissa nyt vähän eroja. Etenkin se, että raa'asti tap ettuja siiviilejä esitellään ylpeänä pitkin kyliä. Sikiöt leikataan kohdusta ja mestataan äitiensä viereen. Siis jos tämä on jonkun mielestä oikeutettua millään tavalla, niin ei mulla ole enää muuta sanottavaa aiheesta.

Israel oli ihan viime aikoina avannut omaa yhteiskuntaansa enemmän palestiinalaisille, ja osa porukasta oli alkanut uskoa siihen, että se rauhanomainen yhteiselo olisi oikeasti mahdollista. Nyt on tuskin tätä vaaraa enää olemassa.
 
vierailija
Mulle B:n ihastuminen silloin euroviisuissa oli ihan selvä juttu. B:n ihastuminen oli niin ilmiselvää, että myös K:n on täytynyt nähdä/aistia se. Jos huomaat jonkun ihastustuneen itseesi, ja itselläsi ei ole samoja tunteita, niin etkö silloin yritä pitää jonkinlaista välimatkaa tai hillitä tilannetta? K ei todellakaan toiminut näin... päinvastoin. Joten valistunut arvaus on, että kyllä siellä K:n sydänalassa myös jotain liikahti.
 
  • Tykkää
Reactions: aksu:3 ja LadySLO:)
vierailija
Monet meistä näki NT aikana, että välit olivat lähentyneet kesän aikana. Ja niin selkeällä tavalla, että olisi tosiaan ajatellut heidän jopa tavanneen kesän aikana, ellei se aikataulujen vuoksi olisi niin epätodennäköistä.

Mä luulen, että ovat puhelimitse olleet tosi tiiviisti yhteydessä koko kesän. Ovat itse sanoneetkin, että ovat olleet yhteydessä säännöllisesti tai viikoittain, mutta mä itse asiassa luulen, että jopa paljon enemmän.

Ennen kaikkea ajattelen näin sen heidän koko NT aikaisen käyttäytymisen perusteella, heti Tavastia-illasta alkaen, mutta pidän yhtenä vinkkinä myös sitä heidän tekemäänsä videota, jossa "v*ttuilevat erolla tai toisen loukkaamisella spekuloineille". Siis sitä kohtaa, jossa lauletaan puheluista ja molemmat repeävät yhtä aikaa nauramaan.
 
vierailija
Päästiinhän tässäkin lopulta tappelun tasolle. Ei ketään pitäisi loukata aivan hypoteettiset spekut jollain nettipalstalla. Varsinkaan kun ei kenestäkään puhuttu yhtään rumasti. Mutta eihän siinä mitään, kiva kun halukkaat pääsee moralisoimaan sydämensä kyllyydestä.
Juuri näin. Ja Jeren avokumppani (siis ilman nimeä ja ilman naamaa) on ollut julkisesti uutisoitu asia, joten sillä tasolla (ilman nimeä ja kuvaa) asiasta on ihan ok puhua.
 
vierailija
Mun mielestä aina olleet tyhjänpäiväisiä niin trollit, ankeuttajat kuin nimimerkkien huutelut. Ohitan aina ne viestit ja korkeintaan alapeukutan jos vauvalla olen. Jos niissä viesteissä jotain muuta on siellä seassa niin lukematta jää. Sitä ei myöskään tunnuta ymmärtävän että samat ihmiset ne on pääasiassa mille näitä huudellaan ja jotka kirjoittavat niitä runsaita yläpeukutuksia saavia juttuja.
Vähänpä tiedät :) Itse ainakin sain runsaasti sekä ettää. (Enää en Vauvalle kirjoittele)
 

Yhteistyössä