Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ei ole ja tällaista pohdintaa kaivataan! Tervetuloa vaan!
Tosi vaikea sanoa. En pysty ottamaan kantaa ilman uusia juonenkäänteitä
Tai siis joo, minunkin mielestäni heidän välinsä olivat Nt:lla rennommat, läheisemmät ja vahvemmat, mutta pysyn silti sellaisessa stand by -tilassa (ilman lisätietoja ts. -tapahtumia) heidän romanssinsa suhteen, että onko niin, että he vain aikovat elää sen kanssa, että kumpikin pitää toisesta paljon ja välit ovat lämpimät, mutta K haluaa (mrrr) edelleen pysyä nykyisessä suhteessaan ja B katselee löytääkö jonkun. (Tai korkeintaan minun kuvitelmissani odottelee, ottaako K irtioton suhteestaan).
Eli en kuitenkaan näe, että K:n miesjutut olisivat nyt reaalisessa etenemisvaiheessa, koska on vain vähän omituista, että ne eivät sitten etene mihinkään. Vaikka hän on löytänyt tuon miesihastumisella leikkimisen, niin eipä ole tehnyt irl mitään muutoksia ja siksi en oleta, että muutoksia olisi (meidän silmiemme edessä ainakaan) tapahtumassa.
Pidän myös mahdollisena, että Bojan ei ole akuutisti nyt rakastunut Kärtsään romanttisella ja seksuaalisella tavalla niin, että odottaisi häneltä aidosti mitään.
Mutta koska en tunne heitä, pidän ovea auki sille, että heistä tulisi pari. en siis kaikesta huolimatta näe sitäkään mahdottomana ja se olisi superihanaa.
Näin se taitaa olla. K ja B ovat eläneet vähän eri vaiheissa näiden tunteidensa kanssa. Toinen ehkä on päästämässä jo irti, kun toinen vasta aloittaa kunnolla mouruamisen. Siksi olisin kaivannut pikaisesti uutta tapaamista näiden kahden välille. Olisi kiva nähdä tälle homosadulle se onnellinen loppu, maailma tarvitsee sitä.
 
vierailija
Hienoa meidän sivistysyhteiskunta Suomessa. Kasvatuksen tulokset mahtavia. Älkää sitten itkekö kun Euroopassa alkaa tapahtua. Ei mene kauaa.
Kasvatuksen? Millä tavalla asia liittyy kasvatukseen? Olen saanut hyvän kotikasvatuksen tosin rikon sitä nyt vastaamalla aiheeseen, joka ei ketjuun liity, mutta on myös huonoa käytöstä tulla ketjuun puolustamaan kumpaakaan osapuolta konfliktista (eli Israelia) ja alkaa itkeä Israelin osaa asiassa. En puolusta palestiinalaisiakaan, huomautin vain, että heidän osansa on niin hirveä, ettei tämmöinen hyökkäys saisi yllättää ketään.
 
vierailija
Sivumennen sanoen Jerestä tulee sama tunne ettei ole ihan täysi hetero. Mutta ehkä ei myönnä sitä itselleenkään. Ja toki jos on sitoutunuksia sekin vaikuttaa. Itseasiassa oletin kun tuli julkisuuteen, että on bi tai pan
En kiistä sitä, mitä arvioita, mutta se kiinnostaa silti, että näitkö hänet julkisuudessa ekaa kertaa viisuihin liittyen? Silloin on oletusarvoisempaa, että mies on homppeli / bi. Koska viisut.
 
vierailija
Sivumennen sanoen Jerestä tulee sama tunne ettei ole ihan täysi hetero. Mutta ehkä ei myönnä sitä itselleenkään. Ja toki jos on sitoutunuksia sekin vaikuttaa. Itseasiassa oletin kun tuli julkisuuteen, että on bi tai pan
En tiedä, mikä hän on, mutta ainakin vaikuttaa uteliaalta miesten suhteen. Oikeissa olosuhteissa jotakin voisi tapahtua. Niin ja painotan, että taas vain mun mielipide eli ei välttämättä faktaa.
 
vierailija
Niin tuo näyttää siltä, että B yrittää edetä. Mutta tiedä sitten mitä J:n käytös on. Vitsiksikin se olisi vähän omituinen. Vaan vaikea nousta jaetuista hetkistä on loppujen lopuksi sanoa kuin vaikutelmia ja ne voi heittää mihin suuntaan vain. Omituisen valovoimaisia ovat yhdessä. En tiedä ketään muuta kahta ihnistä jotka hohtavat tuolla tavalla yhdessä.
 
vierailija
Näin se taitaa olla. K ja B ovat eläneet vähän eri vaiheissa näiden tunteidensa kanssa. Toinen ehkä on päästämässä jo irti, kun toinen vasta aloittaa kunnolla mouruamisen. Siksi olisin kaivannut pikaisesti uutta tapaamista näiden kahden välille. Olisi kiva nähdä tälle homosadulle se onnellinen loppu, maailma tarvitsee sitä.
No näin mä olen myös tulkinnut tilanteen - B ihastui aivan päätä pahkaa alussa, K myös mutta ei ehkä sitä itselleenkään myöntänyt, ja sitten mentiin niin eri tahdissa tunteiden suhteen, että kun NT aikaan B oli jo hyväksynyt sen ettei mitään tule tapahtumaan, K onkin vasta heräämässä siihen että hei, tässä voisi olla jotain. Nyt sitten ollaan aika jumissa, kun seuraava tapaaminen on ties milloin. Tai sitten olen ihan väärässä tulkintoineni, ja he ovat vain kavereita ja ovat olleet sitä lähes alusta pitäen. Varaan pienen marginaalin tuolla "lähes" sanalla, koska en suostu uskomaan, etteivätkö he olisi olleet ihan vähän molemminpuolisesti ihastuneita aivan alussa.
 
vierailija
Näin se taitaa olla. K ja B ovat eläneet vähän eri vaiheissa näiden tunteidensa kanssa. Toinen ehkä on päästämässä jo irti, kun toinen vasta aloittaa kunnolla mouruamisen. Siksi olisin kaivannut pikaisesti uutta tapaamista näiden kahden välille. Olisi kiva nähdä tälle homosadulle se onnellinen loppu, maailma tarvitsee sitä.
Kullä!
 
vierailija
B on kyllä suht varma tapaus asian suhteen sanoisin pienellä varalla kuitenkin kun jossitteluahan tämä on. Mutta kyllä niin näytti homma siltä. Ja edelleen NT näytti, että tunteita on vaikka niitä järjellä hallitaan.
 
vierailija
Niin tuo näyttää siltä, että B yrittää edetä. Mutta tiedä sitten mitä J:n käytös on. Vitsiksikin se olisi vähän omituinen. Vaan vaikea nousta jaetuista hetkistä on loppujen lopuksi sanoa kuin vaikutelmia ja ne voi heittää mihin suuntaan vain. Omituisen valovoimaisia ovat yhdessä. En tiedä ketään muuta kahta ihnistä jotka hohtavat tuolla tavalla yhdessä.
Toi yhdessä hohtaminen... En myöskään ole koskaan nähnyt mitään vastaavaa, ja siksi tällä palstalla hitto yhä roikun. Miten voikin kahden ihmisen suhde tuoda niin paljon iloa muille? (Niin paljon, että oma elämänhallinta pettää ja sitä käyttää kaiken vapaa-aikansa näiden touhutonttujen seuraamiseen? :'D)
 
vierailija
Ja se Kärtsän kiertueen mourunta näytti kyllä aidolta kaipaukselta. Huumorin kautta. Nii kai J tuntuu tekevän aika usein. Varsinkin K hahmossa. B jos olisi rynnännyt sinne olisi siinä kyllä vähän mennyt kasvot
 
vierailija
Toi yhdessä hohtaminen... En myöskään ole koskaan nähnyt mitään vastaavaa, ja siksi tällä palstalla hitto yhä roikun. Miten voikin kahden ihmisen suhde tuoda niin paljon iloa muille? (Niin paljon, että oma elämänhallinta pettää ja sitä käyttää kaiken vapaa-aikansa näiden touhutonttujen seuraamiseen? :'D)
Sen takia minäkin. Se hohde oli jotain erilaista. Ja nyt NT se vaan tuntui jotenkin vaan syvemmältä. Mutta kun erosivat näytti varsinkin K touhu aika epävaalta. En tiedä. Ehkä ylitulkitsen.

Oli sitten tunteita tai ei. Toivon että ystävyys edes säilyy. Tuollainen yhteys toiseen on harvinaista
 
vierailija
Toi yhdessä hohtaminen... En myöskään ole koskaan nähnyt mitään vastaavaa, ja siksi tällä palstalla hitto yhä roikun. Miten voikin kahden ihmisen suhde tuoda niin paljon iloa muille? (Niin paljon, että oma elämänhallinta pettää ja sitä käyttää kaiken vapaa-aikansa näiden touhutonttujen seuraamiseen? :'D)
Mä olen hemmetti yrittänyt päästä vauvasta eroon ja tämä palsta, no voi jeesus sentään. Silti on pakko käydä välillä katsomassa, että mikä on meininki. Nämä kaksi ja porukan huumori vaan vetää puoleensa edelleen, ei niistä pääse eroon. Treffeilläkin olen käynyt, mutta aina satun tapaamaan jonkun Kärtsän vihaajan tms.
 
vierailija
Samaa mieltä jo kommentoineiden kanssa siitä, että B on ainakin ollut ihastunut. NT:n aikana mun tulkinta oli, et B on saavuttanut jonkinlaisen rauhan asian suhteen. Kuitenkin B:n hehku vain yltyi NT:n aikana, ja se Insta-live oli tässä mielessä vähintään kiinnostava. Siksi jäin miettimään, olisiko hän kuitenkin vielä ihastunut (mutta hyväksynyt tilanteen). Ja Suomen-keikkojen esiintymispaidat oli B:llä sellaiset (verrattuna Osloon ja Tukholmaan), että kyllä hän taisi haluta tehdä vaikutuksen johonkuhun 😏

Viisuissa K varmaan oli kyllä ihastunut, mutta viisujen jälkeinen K on mulle mysteeri tässä mielessä. Ainakin hän leikittelee gay-teemalla ilmeisesti enemmän kuin ennen viisuja. Johtuuko jostain omista ajatuksista vai fandomilta tulevista impulsseista - en ota selvää 😩
 
vierailija
Toi yhdessä hohtaminen... En myöskään ole koskaan nähnyt mitään vastaavaa, ja siksi tällä palstalla hitto yhä roikun. Miten voikin kahden ihmisen suhde tuoda niin paljon iloa muille? (Niin paljon, että oma elämänhallinta pettää ja sitä käyttää kaiken vapaa-aikansa näiden touhutonttujen seuraamiseen? :'D)
Tämä. Aivan samat ajatukset myös mulla. Ja täällä edelleen roikun kaiken mahdollisen ajan ja välillä enemmänkin :D
 
vierailija
No näin mä olen myös tulkinnut tilanteen - B ihastui aivan päätä pahkaa alussa, K myös mutta ei ehkä sitä itselleenkään myöntänyt, ja sitten mentiin niin eri tahdissa tunteiden suhteen, että kun NT aikaan B oli jo hyväksynyt sen ettei mitään tule tapahtumaan, K onkin vasta heräämässä siihen että hei, tässä voisi olla jotain. Nyt sitten ollaan aika jumissa, kun seuraava tapaaminen on ties milloin. Tai sitten olen ihan väärässä tulkintoineni, ja he ovat vain kavereita ja ovat olleet sitä lähes alusta pitäen. Varaan pienen marginaalin tuolla "lähes" sanalla, koska en suostu uskomaan, etteivätkö he olisi olleet ihan vähän molemminpuolisesti ihastuneita aivan alussa.
Bojan ei ole ihmisenä samalla tavalla läpinäkyvä kuin K on. Sen takia on vaikea sanoa, mikä oli hänen suhtautumisensa heidän tilanteeseensa Nordic Tourilla. Tai sitten jos se mitä näimme on se, mikä tilanne on, niin tulkintani on, että B ei ole enää rakastunut.
Mutta usein jos aidosti ihastuu tai rakastuu tunteet eivät katoa mihinkään, ne voi vain siirtää sivuun. Jos hänellä oli todellisia ihastumisen ja rakastumisen tunteita K:hon, niin ne ovat edelleen siellä. On K:n valinta, haluaako suunnata niitä kohti vai mitä tekee.
Bojan on niin nuori, että tunteita sivussa pitäessään on mahdollista, että siihen väliin kiilaa joku muu. Se, miten nopeasti siihen joku voi kiilata, lienee yksilöllistä.
 
vierailija
Samaa mieltä jo kommentoineiden kanssa siitä, että B on ainakin ollut ihastunut. NT:n aikana mun tulkinta oli, et B on saavuttanut jonkinlaisen rauhan asian suhteen. Kuitenkin B:n hehku vain yltyi NT:n aikana, ja se Insta-live oli tässä mielessä vähintään kiinnostava. Siksi jäin miettimään, olisiko hän kuitenkin vielä ihastunut (mutta hyväksynyt tilanteen). Ja Suomen-keikkojen esiintymispaidat oli B:llä sellaiset (verrattuna Osloon ja Tukholmaan), että kyllä hän taisi haluta tehdä vaikutuksen johonkuhun

Viisuissa K varmaan oli kyllä ihastunut, mutta viisujen jälkeinen K on mulle mysteeri tässä mielessä. Ainakin hän leikittelee gay-teemalla ilmeisesti enemmän kuin ennen viisuja. Johtuuko jostain omista ajatuksista vai fandomilta tulevista impulsseista - en ota selvää
Niin samaa olen miettinyt, että B oli jo sopeutunut mutta sitten niitä tunteita tuli esiin kuitenkin. Kyllä siinä melkoista hellyyttä näkyi livessä. Ei sitä oikein muuten nähdä voinut.

K on B:n näkemisen jälkeen. Joka kerta tuonut tuo gay teemaa esiin. En tiedä mitä se on mutta aidolta se läheisyys näyttää omaan silmään vain B:n kanssa siinä tietyssä mielessä. Ystäviä toki nuo muut ovat. Se ehkä vahvistaa sitä eroa vain.
 
vierailija
No kyllähän sinä ihan suoraan kehotit t a p pa maan. Kiva sitten burkassa istuskella kotona vanhempana kunhan ne nyt saa ensin isonenät tuhkattua ja tulevat sitten tänne valvomaan I sla min lakien noudattamista.
Kirjoitin:
"Onpa tekopyhää tulla tänne puhumaan Israelin puolesta, kun miettii, miten iso epätasapaino vallitsee heidän ja palestiinalaisten arkisten olojen välillä palestiinalaisten häviöksi. On päivän selvää, että sieltä päin hyökätään ja halutaan t.a.p.p.a.a vaikka kaikki irsraelilaiset."
En kehota siinä yhtään ketään t p maan yhtään ketään. En puolusta palestiinalaisia, mutta en hyväksy myöskään Israelin puolustamista. Rauhan saaminen tuohon konfliktiin ei liittyne mitenkään burkhiin tms.
 

Yhteistyössä