Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Joo nyt täytyy kyllä nukkua välillä. Ihan kiva meininki täällä pääosin oli tänään illalla. Jotain pientä väittelyä meinasi syntyä, mutta joku toinen tuli ja puhui suutahtaneelle tyypille niin nätisti, että keskustelu jatkui sitten ihan hyvässä hengessä. Kiitos siitä kaikille osapuolille ja muutenkin kaikille mukana olleille, olitte kivaa seuraa!
Hei, suutahtaneena tyyppinä olisin vaan kysynyt, että oliko sun mielestä se viesti josta "suutahdin" sun mielestä asiallinen? Koska jos täällä on porukan mielestä ok puhua näin toisille risteilijöille, olkoon heidän huumori kuinka pskaa tahansa, niin sitten taidan kyllä olla väärässä paikassa:

"Sanokaa, että toi vauvan cameltoe jankkaaja on trolli, onhan? 😳 Vai onko todella niin, että mä oon tuhlannut kuukausia elämästäni keskustelemalla ton levelin tyyppien kanssa?"

Ja itse siis olen vahvasti ollut siinä leirissä, että ohitan viestit jotka ei kiinnosta enkä ruoki trolleja, mutta tällä kertaa ei vaan onnistunut.
 
vierailija
Offtopic- I'm a bit worried about Eurovision 2024. With all that is going on in Israel, it's bound to get very controversial.
Yeah, it's already a controversial topic in the Eurofans community. Some would want to ban Israel from attending (personally, I would've banned them long ago) but there's really no similar pressure on the ESC officials like there was with the Ukraine-Russia -situation, when several countries threatened to pull out of the contest. So unfortunately I think Israel is going to take part, and people might turn their anger towards the performer, which isn't really fair, but understandable.
 
  • Tykkää
Reactions: LadySLO:)
vierailija
Eikö Bojanin olisi vähän epäkohteliastakin olla seuraamatta Mikkeä, ollut kuitenkin tekemisissä ainakin viisuissa ja kesäkuussa. Bojanin sisko toki vähän eri juttu.
Se on aika ymmärrettävää kun ovat tekemisissä olleet vaikka eihän kumpikaan seuraa todellakaan kuitenkaan kuin murto-osaa niistä joiden kanssa ovat olleet tekemisissä. Ei ollut K:lläkään kuin pieni osa euroviisuporukasta tuolla.
 
vierailija
Olin ehkä eniten yllättynyt niistä joita K seuraa Euroviisuajoilta Pasha Parfenista. Mutta selittyy ehkä sillä, että ovat Bojanin kanssa ystäviä ja sitä kautta ehkä K tutustunut myös paremmin
 
vierailija
Yeah, it's already a controversial topic in the Eurofans community. Some would want to ban Israel from attending (personally, I would've banned them long ago) but there's really no similar pressure on the ESC officials like there was with the Ukraine-Russia -situation, when several countries threatened to pull out of the contest. So unfortunately I think Israel is going to take part, and people might turn their anger towards the performer, which isn't really fair, but understandable.
Can I ask why you would have banned Israel from attending? Also, I sense that you feel like they should be compared to Russia? What do you think they should have done when hundreds of their citizens were savagely attacked in their own homes and even young kids were assaulted, defiled, paraded naked to the world to see and m urdered, for the sole crime of attending a music festival? Pat the heads of H A MA s and tell them they are good boys? Is it Israel's fault these animals use civilians as human shields and should they rather just give up? I really don't understand the western mentality on this, there is not one nation in the world that would not be justified to react to something like this.
 
vierailija
Onpa tekopyhää tulla tänne puhumaan Israelin puolesta, kun miettii, miten iso epätasapaino vallitsee heidän ja palestiinalaisten arkisten olojen välillä palestiinalaisten häviöksi. On päivän selvää, että sieltä päin hyökätään ja halutaan t.a.p.p.a.a vaikka kaikki irsraelilaiset.
 
vierailija
En huomannut kuin Juren ja Bojanin joita seuraisi JO tilin lisäksi.

On tuo siskon seuraaminen aika jännä
Miten niin jännä. Mistäpä me tiedämme, vaikka olisivat tavanneet. Seuraako sisar Kta? Alkoiko seuraamaan ensin?

Ja kun B nyt kuitenkin on käynyt aika kuumana Kn suuntaan, ovat ehkä keskustelleet aiheesta ja sisar on kiinnostunut, millainen mies on seannut pikkuveljen pään tuolla tavoin. Niillä vaikuttaa olevan lämmin suhde keskenään ja B varmasti saa tukea sisareltaan.
 
vierailija
Onpa tekopyhää tulla tänne puhumaan Israelin puolesta, kun miettii, miten iso epätasapaino vallitsee heidän ja palestiinalaisten arkisten olojen välillä palestiinalaisten häviöksi. On päivän selvää, että sieltä päin hyökätään ja halutaan t.a.p.p.a.a vaikka kaikki irsraelilaiset.
Joo. Niin. Ihan oikeutettua siis hauduttaa pari vauvaa uunissa ja muuta pikkukivaa. Ei kyllä puutarha välttämättä ole oikea paikka tälle keskustelulle.
 
vierailija
Can I ask why you would have banned Israel from attending? Also, I sense that you feel like they should be compared to Russia? What do you think they should have done when hundreds of their citizens were savagely attacked in their own homes and even young kids were assaulted, defiled, paraded naked to the world to see and m urdered, for the sole crime of attending a music festival? Pat the heads of H A MA s and tell them they are good boys? Is it Israel's fault these animals use civilians as human shields and should they rather just give up? I really don't understand the western mentality on this, there is not one nation in the world that would not be justified to react to something like this.
This is so off topic for this site that I'm not going to engage in this conversation. You can read on elsewhere why Eurofans think Israel (and similarly, Azerbaijan) should be banned from the contest, but this is not the place for discussion about the Israel-Palestine conflict. Please let's leave it at that.
 
vierailija
Saako tänne puolelle tulla? Mä palstailen nykyään todella harvoin ja siihen on monta syytä. Plussan puolelle olen eksynyt vain muutaman kerran. Aihe mistä en halua vauvan puolella keskustella on sellainen, että jäikö jonkun muun mielestä K:n ja B:n tilanne vähän auki Jokereiden suomen visiitin jälkeen? Minusta K:n uteliaisuus (ymmärrätte varmaan, mitä tarkoitan) on selvästi herännyt. B taas selvästi luottaa nykyään K:hon todella paljon ja se heidän välinen läheisyys on kutkuttavaa. Näiden kahden pitäisi päästä pian tapaamaan. Voi olla, että aihetta on puitu täällä jo kyllästymiseen asti sillä aikaa, kun mä olen pitänyt taukoja täältä.
 
vierailija
Saako tänne puolelle tulla? Mä palstailen nykyään todella harvoin ja siihen on monta syytä. Plussan puolelle olen eksynyt vain muutaman kerran. Aihe mistä en halua vauvan puolella keskustella on sellainen, että jäikö jonkun muun mielestä K:n ja B:n tilanne vähän auki Jokereiden suomen visiitin jälkeen? Minusta K:n uteliaisuus (ymmärrätte varmaan, mitä tarkoitan) on selvästi herännyt. B taas selvästi luottaa nykyään K:hon todella paljon ja se heidän välinen läheisyys on kutkuttavaa. Näiden kahden pitäisi päästä pian tapaamaan. Voi olla, että aihetta on puitu täällä jo kyllästymiseen asti sillä aikaa, kun mä olen pitänyt taukoja täältä.
Ihana nähdä tämä viesti ja verrata sitä ylläolevaan keskusteluun 😂 Joo kiitos, puhutaan tädtä mieluummin!
 
vierailija
Katsoin jokin aika sitten Bojanin Zitti i buoni -vedon ja pistin siinäkin merkille, että ollessaan polvillaan naisen edessä ja laulaessaan samalla (tälle?), niin Bojan välttää koko ajan katsomasta naista silmiin. Sitä nyt miettiessäni tuli ajatus, että petaako se (vaikka tietämättäänkin) jo itselleen sitä, että tulisi jonain päivänä esille avoimesti miesystävän kanssa? En ymmärrä laulun sanoista mitään, että "kuuluisiko" siinä kohdassa katsoa toista osapuolta, mutta kun shippilaseilla sitä katsoi, niin sen, ettei katso, huomaa.
 
vierailija
Miten niin jännä. Mistäpä me tiedämme, vaikka olisivat tavanneet. Seuraako sisar Kta? Alkoiko seuraamaan ensin?

Ja kun B nyt kuitenkin on käynyt aika kuumana Kn suuntaan, ovat ehkä keskustelleet aiheesta ja sisar on kiinnostunut, millainen mies on seannut pikkuveljen pään tuolla tavoin. Niillä vaikuttaa olevan lämmin suhde keskenään ja B varmasti saa tukea sisareltaan.
Tottakai se on jännä. Eikä siinä samassa ole mitään pahaa ksikua jos niin ajattelit. Sisko kuitenkin on sillä tavalla ulkopuolinen tuosta kuviosta ja vahvasti enemmän perhettä kun taas Mikke on enemmän myös ihan muutenkin ollut menossa mukana
 
vierailija
Saako tänne puolelle tulla? Mä palstailen nykyään todella harvoin ja siihen on monta syytä. Plussan puolelle olen eksynyt vain muutaman kerran. Aihe mistä en halua vauvan puolella keskustella on sellainen, että jäikö jonkun muun mielestä K:n ja B:n tilanne vähän auki Jokereiden suomen visiitin jälkeen? Minusta K:n uteliaisuus (ymmärrätte varmaan, mitä tarkoitan) on selvästi herännyt. B taas selvästi luottaa nykyään K:hon todella paljon ja se heidän välinen läheisyys on kutkuttavaa. Näiden kahden pitäisi päästä pian tapaamaan. Voi olla, että aihetta on puitu täällä jo kyllästymiseen asti sillä aikaa, kun mä olen pitänyt taukoja täältä.
Tervetuloa vaan jo tottakai voi. 🤭
 
vierailija
Katsoin jokin aika sitten Bojanin Zitti i buoni -vedon ja pistin siinäkin merkille, että ollessaan polvillaan naisen edessä ja laulaessaan samalla (tälle?), niin Bojan välttää koko ajan katsomasta naista silmiin. Sitä nyt miettiessäni tuli ajatus, että petaako se (vaikka tietämättäänkin) jo itselleen sitä, että tulisi jonain päivänä esille avoimesti miesystävän kanssa? En ymmärrä laulun sanoista mitään, että "kuuluisiko" siinä kohdassa katsoa toista osapuolta, mutta kun shippilaseilla sitä katsoi, niin sen, ettei katso, huomaa.
Mä olen miehenä vakaasti sitä mieltä, että Boitsu tykkää miehistä. Ainakin on biseksuaali. Kyllä koira koiran tunnistaa vai miten nämä sanonnat menevät. Joo ja tiedän, ettei moni tykkää spekuloida näillä asioilla, mutta tuo on vain mun mielipide. En edusta sillä ketään muuta kuin itseäni.
 
vierailija
Saako tänne puolelle tulla? Mä palstailen nykyään todella harvoin ja siihen on monta syytä. Plussan puolelle olen eksynyt vain muutaman kerran. Aihe mistä en halua vauvan puolella keskustella on sellainen, että jäikö jonkun muun mielestä K:n ja B:n tilanne vähän auki Jokereiden suomen visiitin jälkeen? Minusta K:n uteliaisuus (ymmärrätte varmaan, mitä tarkoitan) on selvästi herännyt. B taas selvästi luottaa nykyään K:hon todella paljon ja se heidän välinen läheisyys on kutkuttavaa. Näiden kahden pitäisi päästä pian tapaamaan. Voi olla, että aihetta on puitu täällä jo kyllästymiseen asti sillä aikaa, kun mä olen pitänyt taukoja täältä.
Ei ole ja tällaista pohdintaa kaivataan! Tervetuloa vaan!
Tosi vaikea sanoa. En pysty ottamaan kantaa ilman uusia juonenkäänteitä :D
Tai siis joo, minunkin mielestäni heidän välinsä olivat Nt:lla rennommat, läheisemmät ja vahvemmat, mutta pysyn silti sellaisessa stand by -tilassa (ilman lisätietoja ts. -tapahtumia) heidän romanssinsa suhteen, että onko niin, että he vain aikovat elää sen kanssa, että kumpikin pitää toisesta paljon ja välit ovat lämpimät, mutta K haluaa (mrrr) edelleen pysyä nykyisessä suhteessaan ja B katselee löytääkö jonkun. (Tai korkeintaan minun kuvitelmissani odottelee, ottaako K irtioton suhteestaan).
Eli en kuitenkaan näe, että K:n miesjutut olisivat nyt reaalisessa etenemisvaiheessa, koska on vain vähän omituista, että ne eivät sitten etene mihinkään. Vaikka hän on löytänyt tuon miesihastumisella leikkimisen, niin eipä ole tehnyt irl mitään muutoksia ja siksi en oleta, että muutoksia olisi (meidän silmiemme edessä ainakaan) tapahtumassa.
Pidän myös mahdollisena, että Bojan ei ole akuutisti nyt rakastunut Kärtsään romanttisella ja seksuaalisella tavalla niin, että odottaisi häneltä aidosti mitään.
Mutta koska en tunne heitä, pidän ovea auki sille, että heistä tulisi pari. en siis kaikesta huolimatta näe sitäkään mahdottomana ja se olisi superihanaa.
 
vierailija
Katsoin jokin aika sitten Bojanin Zitti i buoni -vedon ja pistin siinäkin merkille, että ollessaan polvillaan naisen edessä ja laulaessaan samalla (tälle?), niin Bojan välttää koko ajan katsomasta naista silmiin. Sitä nyt miettiessäni tuli ajatus, että petaako se (vaikka tietämättäänkin) jo itselleen sitä, että tulisi jonain päivänä esille avoimesti miesystävän kanssa? En ymmärrä laulun sanoista mitään, että "kuuluisiko" siinä kohdassa katsoa toista osapuolta, mutta kun shippilaseilla sitä katsoi, niin sen, ettei katso, huomaa.
Minusta B viestii ympärilleen kyllä muita fiboja kuin täysi hetero. Mutta tämä nyt on ihan oletuksia ja mutua. Selittäisi myös noita tunnepuolen ongelmia joita tuntuu olevan. Jos etsii itseään tai ei ihan avoimesti olla mitä on
 
Can I come over here? I rarely blog these days and there are many reasons for that. I've only gone astray a few times. The topic that I don't want to discuss on the baby's side is, Does anyone else think that K and B's situation was left a bit open after the Jokers' visit to Finland? I think K's curiosity (you probably understand what I mean) has clearly been awakened. B, on the other hand, clearly trusts K a lot these days and the closeness between them is tickling. These two should be able to meet soon. It may be that the topic has already been discussed here to the point of boredom during the time that I have taken breaks from here.
Welcome to this site!
It was discussed to a certain degree on the other page, but I think some of us are happy to discuss it some more.
As for me, I was left completely confused after NT. Whatever they "have", it seems to be working for them at the moment, or at least it seems that way. After NT I was left wondering if maybe K has an "open relationship" at home. Or, maybe they are Oscar-deserving actors and marketing geniuses.:)
 
vierailija
Sivumennen sanoen Jerestä tulee sama tunne ettei ole ihan täysi hetero. Mutta ehkä ei myönnä sitä itselleenkään. Ja toki jos on sitoutunuksia sekin vaikuttaa. Itseasiassa oletin kun tuli julkisuuteen, että on bi tai pan
 

Yhteistyössä