Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Leikitään hetki, että K ja B muuttaisivat shippimaailmassa yhteen. Missä maassa he asuisivat? Sloveniassa, Suomessa vai jokin kompromissi?
Näkisin, että muuttaisivat jonnekin missä lämmintä ja aurinkoista ison osan vuodesta ja missä saavat olla kohtuurauhassa, esim. Espanja, Italia tai Portugali. Jotenkin en näe kummankaan muuttavan Euroopan ulkopuolelle, näyttävät viihtyvän täällä ja myös työn puolesta sopii paremmin.
 
vierailija
Ainiin! Olin jo unohtanut tuon ihanan paidan! Saisi käyttää tuota useammin, ei oo vissiin ollut kuin tuolla yhdellä keikalla?
Niillä on nyt ollut samat vaatteet useammalla keikalla (Nace ja jan vissiin vaihtaneet toiseen paitaan välillä, mutta muuten). Toivottavasti ilmestyy tuo pinkki taas jossain vaiheessa. Ja kostopitsi, silloin on hepulit taas tulilla 😂 (saattaa tosin olla, ettei Kärtsy siitä pitsistä raaski luopua)
 
vierailija
Hauskaa, mutta ei sitten liikaa tätä sorttia
Ei siellä ollut kuin tuo yksi, prinssi vaan naureskelee itsekseen ja toteaa, että "spot on". Mua enemmän huolestutti, et ois tullut lisää niitä ragelevia "kuka se kuvittelee olevansa, vaadimme selityksiä"-tyyppisiä, onneksi ei. Ehkä kritisoijatkin ovat niin iloisia, että B aktivoitui taas, etteivät viitsi joukolla alkaa aukomaan...
 
vierailija
Jotenkin minunkin mielestä sööttiä tuo Bn "Ei tässä mitään draamaa ole ollut, tässä vaan postailen niinkuin ennenkin"-meininki 🤭😍. Ihan hyvä, että on pokkaa, kaikkea ei tarvitsekaan kokoajan selitellä. Oon toki sitä mieltä, että jos olisi jäänyt pidemmälle tauolle, olisi ollut ihan paikallaan jotakin sanoa (kun nyt kuitenkin bändin keulakuva), mutta tämä hyvä näin. Kyllä nauratti tänään, kun katsoin, että joku postannut jonkun kummallisen B-videon, ja se olikin B itse 😂
 
vierailija
Ei siellä ollut kuin tuo yksi, prinssi vaan naureskelee itsekseen ja toteaa, että "spot on". Mua enemmän huolestutti, et ois tullut lisää niitä ragelevia "kuka se kuvittelee olevansa, vaadimme selityksiä"-tyyppisiä, onneksi ei. Ehkä kritisoijatkin ovat niin iloisia, että B aktivoitui taas, etteivät viitsi joukolla alkaa aukomaan...
Jengi kävelee kuin munankuorilla, ettei säikäytä prinssiä taas tiehensä 😂. No ihan kyllä hyvä, jos tämä episodi sai joitakin miettimään, mitä lähtevät sinne kirjoittelemaan. Jos se oli tarkoituksena, niin ehkä onnistuikin.
 
vierailija
Joo nyt täytyy kyllä nukkua välillä. Ihan kiva meininki täällä pääosin oli tänään illalla. Jotain pientä väittelyä meinasi syntyä, mutta joku toinen tuli ja puhui suutahtaneelle tyypille niin nätisti, että keskustelu jatkui sitten ihan hyvässä hengessä. Kiitos siitä kaikille osapuolille ja muutenkin kaikille mukana olleille, olitte kivaa seuraa! 😘🌛
 

Yhteistyössä