Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Aarni nyt vaan päätti kirjoittaa sille tän uuden roolin, et koitetaan nyt vaan kestää . Ei ole munkaan lempityyppi tässä saagassa btw.
Mä herättelen vieläkin toivoa, että cameltoe katoaa sinne mistä tulikin ja tämä juonikuvio unohdetaan kokonaan. Tai sitten sen rooli on paljon vähäisempi kuin on annettu ymmärtää, ja ei tarvitse katsella tyypin naamaa Joksujen seurassa. Anteeksi, olen varmaan tänään käyttänyt puolet mun viesteistä C:stä nurisemiseen ja lopetan just, mutta jostain syystä tää ihminen aiheuttaa mussa vain todella syvältä sisimmästä lähtevän ärsytys- ja inhotusreaktion. En haluaisi tätä tyyppiä mukaan kuvioihin, mutta pakko se on kai jotenkin kestää.
 
vierailija
Minua vauvassa häiritsee moderointi joka on ihan kummallinen.
Poistelijat siellä poistelee ja se häiritsee itseäni. Siis sellainen turhanpäiväinen sensurointi. Toki myös paatin lukittautumiset ja uppoamiset jotka tapahtuvat milloin sattuu ja joille ei ole ollut mitään järkevää syytä.

Eniten ärsyttää uusin päivitys ja se että lainaukset ei nykyisin toimi juuri ollenkaan. Selasin taas yli kymmenen sivua palstaa ja oli melkein sääntö että lainaus ei ollut onnistunut. Aina saa painella niitä auki kun ne ei näy tai jotain muuta on pielessä.
 
vierailija
Joku oli niin sanonut (oliko jopa Reko?). Taisi kyllä olla ainakin osittain vitsi. Yhdessä livessä koko JO (B mukaanlukien) olivat sitä mieltä, että B on se, joka todennäköisimmin itkee humalassa. Eli saattaahan olla niin, että ottaa asioita silloin erityisen raskaasti...
Joo muistan tuon myös. On ehkä sitten kuitenkin lähinnä siinä kyse sellaista pikkutuntien örvellystä, kovin on näyttänyt iloiselta niissä kännikuvissa/-videoissa ainakin tourilta (toki nehän ovat vain lyhyitä pätkiä, mutta niiden perusteella antaa enemmän "happy drunk"-vaikutelman kuin mitenkään hankalan).
 
vierailija
Joo muistan tuon myös. On ehkä sitten kuitenkin lähinnä siinä kyse sellaista pikkutuntien örvellystä, kovin on näyttänyt iloiselta niissä kännikuvissa/-videoissa ainakin tourilta (toki nehän ovat vain lyhyitä pätkiä, mutta niiden perusteella antaa enemmän "happy drunk"-vaikutelman kuin mitenkään hankalan).

Minusta näyttää humalassa rasittavalta jankkaajalta, joka on koko ajan äänessä kiekumassa Are you tai jotain muuta yhtä rasittavaa.
 
vierailija
Joo muistan tuon myös. On ehkä sitten kuitenkin lähinnä siinä kyse sellaista pikkutuntien örvellystä, kovin on näyttänyt iloiselta niissä kännikuvissa/-videoissa ainakin tourilta (toki nehän ovat vain lyhyitä pätkiä, mutta niiden perusteella antaa enemmän "happy drunk"-vaikutelman kuin mitenkään hankalan).
Happy drunkista puheen ollen, niin Barcelonan Känni-Kris oli kyllä ihan mainio! 💖

 
vierailija
Myös Boitsu alkanut saada jotain ihme tägäyksiä intialaisilta sen jälkeen, kun kommentoi lääkärin stooriin. Ehkä saavat uusia faneja sieltä päin. 😀
Kuinkas sattuikaan, arvaas kuka sai myös Intiaterkut.
 
vierailija
B häärii somessa, nyt se taas postaa (tosin vaan keikkapromoa tällä kertaa).
Se tosiaan käyttäytyy, kuin mitää draamaa ei olis ollutkaan (vaikka pakosti on tietoinen) 😂😂😂. En osaa selittää miksi, mutta mun mielestä se tekee siitä vieläkin suloisemman (ehkä se aiemmin mainittu kisu-energia, että eipä tässä mitään, koko ajanhan oon täällä ollut) 🤭😍
 
vierailija
Se tosiaan käyttäytyy, kuin mitää draamaa ei olis ollutkaan (vaikka pakosti on tietoinen) . En osaa selittää miksi, mutta mun mielestä se tekee siitä vieläkin suloisemman (ehkä se aiemmin mainittu kisu-energia, että eipä tässä mitään, koko ajanhan oon täällä ollut)
B on kyllä niin suloinen ❤. Lähinnä kivoja kommentteja näyttäisi nyt olevan tuossa uusimmassa 🔥🔥🔥 kuvassa, hyvä ❤
 
vierailija
Olin eturivissä ja näkyi hyvin. Oli ihan meikkiä kaikki ne jäljet, myös silmien vieressä/ alla, oli selvästi vaan sellanen tarkoituksella sotkuinen meikki, ei näyttänyt samalta livenä vierestä katsoen kuin videoilla ja kuvissa. Eikä todellakaan näyttänyt että olisi yritetty meikata musta silmä.

Ja sanoi tosiaan läpällä Rosalien palatessa icip:n jälkeen yleisöön, että takaisin karjavaunuun 😄
 

Yhteistyössä