Aikamoinen puutarha

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Minä olen edelleen kiitollinen siitä, että K on puhunut myös vakavista asioista ja todella hyvin. Ollut teinilleni hyvin tärkeä apu oman sairautensa, kiusaamisen, ulkonäköpaineiden yms tuoman taakan selättämisessä. Tänäänkin laueskeli rumpuja treenatessaan Ihan samaa.

En ymmärrä miksi ihminen ei salli toiselle hyviä asioita tapahtuvaksi. Ei se ole meiltä muita pois, että Jere saa nyt vuosien jälkeen myös kiitosta ja palkkiota siitä että puski eteenpäin. Ja kyllä. Me myös äänestimme häntä päivittäin.
Kiitos ihanasta kommentistasi! Komppaan.

vierailija
Viime vuosien nordic act-voittajat: sigrid, tessa ja zara larsson. Onpa kovia nimiä, never heard.
Sigrid: Spotifyn top10 listallaan 7 kappaletta joilla on välillä 30-130 miljoonaa kuuntelua. Zara Larsson: 2 biisiä jolla yli MILJARDI kuuntelua, muut 200 miljoona - 900miljoona kuuntelun välillä!
Ehkä kannattaisi olla näyttämättä tietämättömyyttään, K on aika kovassa seurassa näiden kahden mimmin kanssa.

vierailija
Minä olen edelleen kiitollinen siitä, että K on puhunut myös vakavista asioista ja todella hyvin. Ollut teinilleni hyvin tärkeä apu oman sairautensa, kiusaamisen, ulkonäköpaineiden yms tuoman taakan selättämisessä. Tänäänkin laueskeli rumpuja treenatessaan Ihan samaa.

En ymmärrä miksi ihminen ei salli toiselle hyviä asioita tapahtuvaksi. Ei se ole meiltä muita pois, että Jere saa nyt vuosien jälkeen myös kiitosta ja palkkiota siitä että puski eteenpäin. Ja kyllä. Me myös äänestimme häntä 3päivittäin.
Samoin. 😭 Mun oma hyvinvointi on muuttunut niin paljon Kn ansiosta tän vuoden sisään. Olen se sama, jolla on Kn kirjoittama tatuointi.

vierailija
Ei helkkari, sit on vielä kovempi juttu suomalaisittain kuin osasin ajatella! En oo vuosiin seurannut MTV Awardseja. Ja tosiaan vielä ekan kerran suomenkielistä musaa esittävä artisti voittaa!
No niin, eli säkään et ole seurannut. Miksi pidät tätä kovana saavutuksena, vielä kun se mittasi fandomien aktiivisuutta, ei suosion määrää Awardseja seuraavien ihmisten määrässä?

Yhteistyössä