vierailija
No sitäpä sitä.Eli siis mitattiinko tässä tosiasiassa sitä kenen fanit jaksaa ränkyttää eniten jotain äänestysnappia?
Onnea silti Kärtsälle
No sitäpä sitä.Eli siis mitattiinko tässä tosiasiassa sitä kenen fanit jaksaa ränkyttää eniten jotain äänestysnappia?
No so what. Et pysty meidän iloa tolla ulinallasi poistamaan.Niin, eli tämä menee tänä vuonna ohi kaikilta isossa yleisössä.
Niin, mutta ei nyt ole.Jos ette tiedä EMAa, niin se on euroopan versio jenkkien AMAs -gaalasta. Siellä esiintyy maailman suurimpia nimiä. Jos K olisi ollut siellä gaalassa, niin se olisi olut tajuttoman siistiä. Siellä on pop-musikin suurimmat nimet esiintymässä ja vastaanottamassa palkintoja <3 Harmi, ettei K päässyt punaiselle matolle.
Samaa mieltä. Kyllä Kärtsä varmasti kovasti piti yhteisistä päivistä jokereitten kanssa. Miten muuten hän voisi nähdä Bojania, kun Sloveniaan matkustaminen ei ole toistaiseksi onnistunut.
Samaa mieltä ja kun tiedettiin, ettei se mene näin, säälin näitä elämäänsä ko äänestykseen käyttäneitä.Tää on kyllä niin harmi, ettei palkintoseremoniaa järjestetty, ois ollut hienoa nähdä meidän Kärtsä siellä.
Voimia sinulleSamaa mieltä ja kun tiedettiin, ettei se mene näin, säälin näitä elämäänsä ko äänestykseen käyttäneitä.
Sara joku hahahahaaa! Zara Larsson, kannattaa käydä katsomassa millaiset kuunteluluvut hänellä on, että sellainen nobody.No ei ole. Ja siis se voitti, mitä, Alessandran, Loreenin ja Sara jonkun. Eli täydet nobodyt.
Sori en tarvi sun sääliäs, mielelläni äänestelin vaik ei gaalaa ollukaan.Samaa mieltä ja kun tiedettiin, ettei se mene näin, säälin näitä elämäänsä ko äänestykseen käyttäneitä.
Ei oo ainakaan tunnustanut..vai onko sekin tässä ketjussa? Mä en nimittäin saanut mitäään selvää, ennen kuin annettiin noi vaihtoehdot.
Kyllä sun elämäsi sääleinesi paljon säälittävämmältä vaikuttaa.Samaa mieltä ja kun tiedettiin, ettei se mene näin, säälin näitä elämäänsä ko äänestykseen käyttäneitä.
Mul on pitkä pinna
Tiettyyn pisteeseen
Se vaatii paljon, että mulla tunteisiin menee
Ei usein mee
Mutta sitten ku Käärijä voittaa Nordic Act EMAn ni voi hiisi
Sillon mulla hirttää kiinni
On!!!! Mun ei tarvitse syödä kolmeen päivään kun voin herkutella täällä noiden katkeruudellaAi että, eräiden katkeruus täällä Kärpyn voitosta on kyllä herkullista seurattavaa.
Lopeta nyt jo toi ssaattanan jankkaus noista turvamiehistä!!!! Onko ne tuolla TTK:ssakin mukana?! Tietääkö K jollain olevan jotain häntä vastaan? Miten noi muut suomalaiset uskaltaa liikuskella kaupungilla ihan ilman mitään turvamiehiä???Musta on aika selvää et jos gf ei lähtenyt tonne TTK- katsomoon mukaan (tai otettu), ei varmasti tulla näkemään häntä myöskään linnan juhlissa. Ja veikkaan, et K saanut kutsun jo, mut on katsonut paremmaksi olla siitä sen isompaa numeroa tekemättä. Mikä varmaan järkevää kyllä (esim neljä turvamiestä kulkee mukana varmasti ihan syystä).
Niin, sehän se pahin kauhuskenaario oli! Alessandran fanikunta on pienempi eli ei olisi voittanut kumminkaan, Zara, K ja L oli oikeastaan ainoat mahdolliset. Zaran voitto ei olisi haitannut yhtään, mutta jos se ois ollut L... uhhuhh se puukko ois vääntynyt syvällä.Tässä nyt parasta oli että voitti Loreenin!