Toisaalta meikkiartisti paikalla..Ei sillä eilisen kuvissa ollut mitään silmän mustelmaan viittaavaa mun mielestä. Sellainen ohut meikkivaluma (kyyneleen näköinen) poskea pitkin vain.
Ei Aarni eilen ollut paikalla. Kai. Aarni? Ethän ollut Kurikassa?Toisaalta meikkiartisti paikalla..
No ei kai se Aarni nyt Kurikassa ollut Tai mistäs minä tiedän.Toisaalta meikkiartisti paikalla..
Vesan.sanoiko vesan turvonneista silmistä, vai omistaan?
Siis joku väitti, että WY arvostelu johtuu suuttumuksesta, kun erottivat managerinsa.. sori laitoin tosi sekavasti tuon aiemmanVoitko hiukan tarkentaa millä tavalla? Kuulin samaa, mutta sitten joku viisuaikoihin liittyen oli taas eri mieltä, että johtuu vihakampanjasta heidän managerin tms erottamisen takia..
Pitäähän sitä treenata ennen ku Boitsua seuraavan kerran näkee, että on oikeat otteet sitten h-hetkellä.Amatöörit kokeilleet ruoskaa vähän turhan innokkaasti...
Se oli eilen siellä hevonkuusen pikkubaarissa, meikkaaja oli sitä aiemmassa Apollon keikalla.Toisaalta meikkiartisti paikalla..
Ok, AarniNo ei kai se Aarni nyt Kurikassa ollut Tai mistäs minä tiedän.
Ei hätää, B osaa kyllä käsitellä ruoskaa. K:lla se menis vain kissan kanssa leikkimiseksi muutenkin.Pitäähän sitä treenata ennen ku Boitsua seuraavan kerran näkee, että on oikeat otteet sitten h-hetkellä.
Ei, Aarni oli työhuoneessaan kirjoittamassa tämän päivän jaksoa, jossa cameltoesta tehdään JO:n manageri. Oli hieman univajeinen ja krapulassa Apollon jäljiltä, joten sen vuoksi jakson sisältö on mitä on.No ei kai se Aarni nyt Kurikassa ollut Tai mistäs minä tiedän.
No näyttää johonkin muuhun menneenEi hätää, B osaa kyllä käsitellä ruoskaa. K:lla se menis vain kissan kanssa leikkimiseksi muutenkin.
Joo tästä ei oo epäilystäkään.Silmä selvästi mustana.
”Työtapaturma” ruoskan kanssa? Siis noi mustat jäljet ihossa
[/QUOTE
Eikös ruoskasta pitäis jäädä punertavat jäljet eikä mustat ?