vierailija
Saa ilmaista itseään niin kuin haluaa, eri mieltä olenEhkä vähän huolettaa myös hänen möläyttelynsä, toivottavasti osaa pysytellä taka-alalla ja toimia JO parhaaksi.
Saa ilmaista itseään niin kuin haluaa, eri mieltä olenEhkä vähän huolettaa myös hänen möläyttelynsä, toivottavasti osaa pysytellä taka-alalla ja toimia JO parhaaksi.
Olit kyllä sellainen luottohenkilöEi sillä että mulla mitään auktoriteettia olisi, mutta mä en sitten ole tätä ketjua luonut, en ole tänään ehtinyt. Olisin itse pitänyt saman kuvauksen voimassa.
T. laivanrakentaja (entinen)
No ehkä nyt ei kannata ilmaista itseään managerina miten haluaa? Siis oikeasti esimerkiksi loukaten jotakuta.Saa ilmaista itseään niin kuin haluaa, eri mieltä olen
Miksei, jos B:llä haluja ja aikaa lähteä kelkkaan.Miten mulla on sellainen olo että B nähdään vielä jossain Netflix-sarjassa. Jossain hauskanromanttisessa roolissa. Tulee siitä Conorin tyttöystävästä mieleen. Nopeestihan B solmii suhteet näyttelijäpiireihin ja siitä sitten eteenpäin.
Häh?Saa ilmaista itseään niin kuin haluaa, eri mieltä olen
Jep, K on sitten enää kaukainen muisto <3 Ja B tulee olemaan kaukainen muisto minulleMiten mulla on sellainen olo että B nähdään vielä jossain Netflix-sarjassa. Jossain hauskanromanttisessa roolissa. Tulee siitä Conorin tyttöystävästä mieleen. Nopeestihan B solmii suhteet näyttelijäpiireihin ja siitä sitten eteenpäin.
Niin managerit toimivat yleensä taustalla ja siksipä tuntuu vähintäänkin oudolta, että C ilmoittaa oikein lehdessä olevansa nykyään JO:n manageri Miksi?Minusta nyt on tehty kärpäsestä härkänen ja menty asioiden edelle. En usko Conorin olevan huono ihminen, puolisonsa Emiliakin on fiksu, menestynyt ja hyvästä perheestä. Heidän ystäväpiiriin kuuluu monia julkkiksia ja sukupuolivähemmistöihin kuuluvia ihmisiä. Tää transjuttu voi olla vastaava kuin kn ukrainanlippukeissi. Managerit toimii yleensä taustalla ja Conorkin järjestelee varmaan brittein saarten asioita. Eipä ole minua ennenkään managerit bändien ja artistien musiikista tykkäämistä vähentänyt, kun en yleensä ole edes tiennyt heistä mitään.
Netflix-rooleista on törkeä kilpailu. Ei varmasti C nyt kaikkia tuttujaan suhteiden kautta ole sinne järjestänytMiten mulla on sellainen olo että B nähdään vielä jossain Netflix-sarjassa. Jossain hauskanromanttisessa roolissa. Tulee siitä Conorin tyttöystävästä mieleen. Nopeestihan B solmii suhteet näyttelijäpiireihin ja siitä sitten eteenpäin.
Näin juuri.Minusta nyt on tehty kärpäsestä härkänen ja menty asioiden edelle. En usko Conorin olevan huono ihminen, puolisonsa Emiliakin on fiksu, menestynyt ja hyvästä perheestä. Heidän ystäväpiiriin kuuluu monia julkkiksia ja sukupuolivähemmistöihin kuuluvia ihmisiä. Tää transjuttu voi olla vastaava kuin kn ukrainanlippukeissi. Managerit toimii yleensä taustalla ja Conorkin järjestelee varmaan brittein saarten asioita. Eipä ole minua ennenkään managerit bändien ja artistien musiikista tykkäämistä vähentänyt, kun en yleensä ole edes tiennyt heistä mitään.
Ymmärsin jotenkin väärin ja luulin, että puhuttiin, että K ei saisi möläytellä mitäänNo ehkä nyt ei kannata ilmaista itseään managerina miten haluaa? Siis oikeasti esimerkiksi loukaten jotakuta.
Et sitten mikään Bojanin tai Joker Outin fani edes ollut. Emme jää kaipaamaan sinua.Jep, K on sitten enää kaukainen muisto <3 Ja B tulee olemaan kaukainen muisto minulle
Jep... tulee vähän sellainen juosten kustu fiilis tästä kuviosta...Apua. Elin elämääni muutamia tunteja ja sillä aikaa cameltoe on saapunut upottamaan laivaa tai p a s komaan puutarhaan, vai missä me nyt oltiinkaan.
Luulin, että Joksuilla olis britteihin katseltuna joku ihan rutinoitunutkin tyyppi, jolla kontaktit kunnossa, mutta tätä en odottanut. Kieltämättä näissä valinnoissa korostuu vähän poikien nuoruus ja naiivius. Halutaan auttaa ystävää pahassa paikassa, palkataan se manageroimaan. Eikö sillä Kriskon isällä tai Costellolla nyt olisi ollut vinkata joku todistetusti pätevä tyyppi!?
Jospa hän on jo aloittanut työnsä ja Jokereiden promoamisen briteissä. Miksi aina pitää miettiä ikävän kautta!Niin managerit toimivat yleensä taustalla ja siksipä tuntuu vähintäänkin oudolta, että C ilmoittaa oikein lehdessä olevansa nykyään JO:n manageri Miksi?
No en kyllä ollutkaan, kun musiikki ei sytyttänyt. Mutta olen toleroinut heitä.Et sitten mikään Bojanin tai Joker Outin fani edes ollut. Emme jää kaipaamaan sinua.
Jos cameltoe kehtaa paskoa puutarhaan, niin me päästetään Tommy ja talikko irti, nou hätä.Apua. Elin elämääni muutamia tunteja ja sillä aikaa cameltoe on saapunut upottamaan laivaa tai p a s komaan puutarhaan, vai missä me nyt oltiinkaan.
Luulin, että Joksuilla olis britteihin katseltuna joku ihan rutinoitunutkin tyyppi, jolla kontaktit kunnossa, mutta tätä en odottanut. Kieltämättä näissä valinnoissa korostuu vähän poikien nuoruus ja naiivius. Halutaan auttaa ystävää pahassa paikassa, palkataan se manageroimaan. Eikö sillä Kriskon isällä tai Costellolla nyt olisi ollut vinkata joku todistetusti pätevä tyyppi!?
Jep. Ja K minulle. (Nyt naurattaa tää keskustelu).Jep, K on sitten enää kaukainen muisto <3 Ja B tulee olemaan kaukainen muisto minulle
No ei tietenkään mutta hauska ajatuksena. Ja onhan Bojan aika erityinen. Ei sitä koskaan tiedä.Netflix-rooleista on törkeä kilpailu. Ei varmasti C nyt kaikkia tuttujaan suhteiden kautta ole sinne järjestänyt
Just samaa mietin. Tykkään niin paljon heidän musiikistaan, tyylistään ja siitä miten maanläheisiä ihmisiä he ovat, että en haluaisi tällaisten perusasioiden muuttuvan. Ja jos Suomessa edelleen kuunnellaan heitä, tottakai he tulevat tänne uudestaan keikoille. Muistetaan pistää Carpe Diem ja muitakin biisejä ahkerasti kuunteluun.Oma lehmä (nauta) mullakin ojassa eli haluaisin bändin edelleen jatkavan samalla tyylillä kuin ennenkin. Ja tottakai haluaisin heidät tänne keikoille
Eiköhän tällä asialla ole jopa briteissä asuvan Martinin kummisedänkin siunaus.Apua. Elin elämääni muutamia tunteja ja sillä aikaa cameltoe on saapunut upottamaan laivaa tai p a s komaan puutarhaan, vai missä me nyt oltiinkaan.