Aikamoinen puutarha

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Hei mulla on nyt pakottava tarve sanoa, että en itse kirjoittanut noista kolmesta viimeisestä peräkkäisestä "Joo," alkavasta kommenteista kuin yhden 😆. Muut selvästi vaan samalla aallonpituudella. Tai ehkä ne 2 muuta oli samalta Aarnilta. Ennekö joku ehtii epäilemään taas että sama tyyppi kirjoittaa kaiken.

vierailija
K: Could you bring your uniform next time you come and see me?
B: Yes.
K: And wear those sunglasses I gave you?
B: Yes.
K: Also, could you wear my clove you took from Tavastia?
B: Oh yes!

vierailija
Hei mulla on nyt pakottava tarve sanoa, että en itse kirjoittanut noista kolmesta viimeisestä peräkkäisestä "Joo," alkavasta kommenteista kuin yhden . Muut selvästi vaan samalla aallonpituudella. Tai ehkä ne 2 muuta oli samalta Aarnilta. Ennekö joku ehtii epäilemään taas että sama tyyppi kirjoittaa kaiken.
😂 Jep, minä olin yksi joo-joo-tyypeistä.

vierailija
Hei mulla on nyt pakottava tarve sanoa, että en itse kirjoittanut noista kolmesta viimeisestä peräkkäisestä "Joo," alkavasta kommenteista kuin yhden 😆. Muut selvästi vaan samalla aallonpituudella. Tai ehkä ne 2 muuta oli samalta Aarnilta. Ennekö joku ehtii epäilemään taas että sama tyyppi kirjoittaa kaiken.
Haha, mulla kulki ajatukset vähän samaan suuntaan, kun aloitin kommenttini sanalla "Tämä" ja sitten huomasin jälkeenpäin, että oli vähintään kaksi muuta "Tämä"-aloitusta parin viimeisen sivun sisällä 🤣

vierailija
Ja ei helvetti, nyt vasta huomasin että kaikki kolme lyhyehköä viestiä päättyi vielä jonkinlaiseen hymiöön. Ehkä sä olet sittenkin mä, tai mä sä, tai Aarni me, tai ainakin vähintään ollaan kaikki 31 v mutta valehdellaan olevamme 30 v eli Mikke.
Jos K:lla ja B:llä on yhteinen yksi aivosolu, niin välillä tuntuu että niin ne fuusioituu meillä muillakin täällä😂

• Haha
Reactions: LadySLO:)
vierailija
Vähän huolestuttavaa tuo Juren terveydentila kyllä. Tiedän, että on vaikeaa levätä nyt, kun on taottava silloin kun rauta on kuumaa, mutta turha tehdä sitä oman terveyden kustannuksella. Onneksi Joksuilla viikon keikkatauko nyt, niin pääsevät vähän lepuuttamaan. Ja tietty tuo fanien käytös on tosi rumaa, kun kuvataan silloinkin, vaikka toinen ei voi hyvin tai halua tulla kuvatuksi.

vierailija
Vähän huolestuttavaa tuo Juren terveydentila kyllä. Tiedän, että on vaikeaa levätä nyt, kun on taottava silloin kun rauta on kuumaa, mutta turha tehdä sitä oman terveyden kustannuksella. Onneksi Joksuilla viikon keikkatauko nyt, niin pääsevät vähän lepuuttamaan. Ja tietty tuo fanien käytös on tosi rumaa, kun kuvataan silloinkin, vaikka toinen ei voi hyvin tai halua tulla kuvatuksi.

Paljon rakkautta Jurelle❤

vierailija

No voi taivas 😲!

Yhteistyössä