vierailija
Mä en usko. Jos ois ollu Thaikuissa, ei ois ollu syytä olla näkymättä kuvissa.Vahvin veikkaus ois kyllä tämä.
Mä en usko. Jos ois ollu Thaikuissa, ei ois ollu syytä olla näkymättä kuvissa.Vahvin veikkaus ois kyllä tämä.
Apua, haluan lukea tuon ficin! Mistä löydän? KiitosKiitos tästä listauksesta! On taas ollut niin monia käänteitä, että hyvä kun sai tämän koosteen
Ehkä hyppään välillä ficcimaailmaan pakoon jankkausta. Mä olen viime aikoina tykästynyt mm. AU-teemaisiin ficceihin. Tänään löysin AO3:lta ficin, jossa aatelisherra Bojan ja kapakkalaulaja Jere seikkailevat Jane Austenin ajan Englannissa
Niin olen sama jota luultiin aidoksi ja joka vastasi samaa mieltä siihen kuka on raskain kirjoittelija. Kyllähän sitä nyt pystyy ottamaan kantaa useampaankin asiaan. Muista kirjoittelijoista en tietenkään tiedä. Ainakin 3 kommenttia väitti ettei ole aito ja 3 kommenttia oli samaa mieltä raskaasta kirjoittelijasta. Ensimmäisistä yksi on minun ja samoin jälkimmäisistä. Sitten jää 4 kommenttia joillekin muille. Onko ne yhden ja saman vai neljän eri niin eipä voi tietää. Tämä tästä.Siis jos sanoit että et tiedä onko nämä 3 nyt eri kirjoittajia, niin pitäisihän sun nyt itse tietää että itse olet sama. Eli yksi takuulla sama jos tiedät olevasi vielä sama etkä ole muuttunut Aarnista Käärijäksi tällä välin, ja ne muut 2 voi olla eri tyyppejä.
Ei välttämättä mitenkään outoa, eihän nämä asiat kuulu kellekään ulkopuoliselle, en usko mihinkään kumppaniteoriaan, B oli varmaankin sen ekan viikon ThaimaassaOnhan toi outoa, että viittaavat, että viettivät 2 viikkoa yhdessä ja yhden viikon erillään. Tokalla Thaikkuviikolla B oli kyllä perheen kanssa Sisiliassa.
Joo en tiedä miksi tää on alusta asti ollut joillekin aivan ehdoton nounou-skenaario. Liian pitkä lentomatka lähteä lyhyeksi aikaa jne. Mun mielestä ihan hyvin on voinut olla, ainot mikä vähän sotii tätä teoriaa vastaan, on se kuvista puuttuminen. Siis Bojanin. Luulisi että olisi jotain pientä jakanut myös Thaikuista, kun kerran muualtakin. Olisiko voinut olla esim viisumin (vai tarviiko slovenialaiset edes sellaista Thaikkujen lomalle?) kanssa häikkää. Tai (hirveän korkealentoista spekua seuraa, sori) vaikka jotain reseptilääkkeitä mukana mistä olisi syntynyt ongelmia tullissa, ja joutunut palaamaan aikaisemmin setvittyään sotkut? Näistä ei välttämättä hirveästi huvittaisi huudella.Vahvin veikkaus ois kyllä tämä.
Minä uskon, sopis hyvin B:hen, ettei halua näkyä, tekee asioita omalla tavallaamMä en usko. Jos ois ollu Thaikuissa, ei ois ollu syytä olla näkymättä kuvissa.
Sinäpä sen tiivistit mitä olen itse miettinyt. Samoin tuo uusi tapa tehdä biisejä on pikkuisen arveluttava. ( Vai ymmärsinkö oikein sen?)Täytyy sanoa että tuon haastattelun perusteella alkaa vähän ihmetyttää tämä Joksujen strategia. Kun paljastui tuo alkuvuoden Lontoon oleilu, niin oletin automaattisesti, että silloin on tarkoitus levyttää uusi albumi ja saada se sitten varmaan jo kesäksi ulos, niin että voisivat keikkailla uuden materiaalin kanssa kesällä ja ylläpitää intoa fanikunnassa. Sen sijaan he aikovatkin lähinnä mennä Lontooseen hakemaan inspiraatiota, jotain aihioita kappaleisiin on toki jo nyt, mutta levyä joudutaankin odottamaan syksyyn asti? Luulisi, että he olisivat harkinneet suunnitelmansa jo Euroviisuihin osallistuessaan, koska huomiota ulkomailtahan he sinne lähtivät hakemaan. Verrattuna Kärtsään, joka on julkaissut jo kaksi sinkkua ja ylläpitänyt huomiota todella hyvin, ja on selkeästi varannut musiikkia valmiiksi juuri tällaista aaltoa varten - ja JO ei ole julkaissut kuin yhden "pakollisen" sinkun, eikä selvästi aio edes muuta julkaista.
Ymmärrän että indie-artistina on paljon raskaampaa suunnitella itse kiertueet ja järkätä kaikki pienellä porukalla levyttämisestä alkaen, mutta oletin heillä olevan jokin selvä suunnitelma tässä taustalla. Nyt vaikuttaa vähän siltä, että he ovatkin aika tuuliajolla. Ehkä siihen sitten on vaikuttaneet ulkoiset ja sisäiset seikat (englanninkielinen käännösalbumi pitikin hylätä, ja sitten tuli case G, josta seurasi B:n ilmeinen loppuunpalaminen), mutta vähän alkaa hermostuttaa heidän puolestaan. Viisunoste ei pitkälle kanna, eikä varsinkaan enää vuodenvaihteen jälkeen.
Tämä kyseessä:Apua, haluan lukea tuon ficin! Mistä löydän? Kiitos
Muutenkin saa vinkata uusia K/B ficcejä.
Tää on kyllä niin kaukaa haettua. Reissu oli tiedossa puoli vuotta. Kyllä passit, viisumit ja reseptilääkkeet on ollu tiedossa. Jos B ois ollu Thaikuissa, totta kai ois näkyny kuvissa myös. Mutta eipä näkynyt edes lentokentällä.Joo en tiedä miksi tää on alusta asti ollut joillekin aivan ehdoton nounou-skenaario. Liian pitkä lentomatka lähteä lyhyeksi aikaa jne. Mun mielestä ihan hyvin on voinut olla, ainot mikä vähän sotii tätä teoriaa vastaan, on se kuvista puuttuminen. Siis Bojanin. Luulisi että olisi jotain pientä jakanut myös Thaikuista, kun kerran muualtakin. Olisiko voinut olla esim viisumin (vai tarviiko slovenialaiset edes sellaista Thaikkujen lomalle?) kanssa häikkää. Tai (hirveän korkealentoista spekua seuraa, sori) vaikka jotain reseptilääkkeitä mukana mistä olisi syntynyt ongelmia tullissa, ja joutunut palaamaan aikaisemmin setvittyään sotkut? Näistä ei välttämättä hirveästi huvittaisi huudella.
Mä haluaisin lukea ficin, jossa Krisille tarjoutuu mahdollisuus päästä K:n ja B:n kimppaan.Apua, haluan lukea tuon ficin! Mistä löydän? Kiitos
Muutenkin saa vinkata uusia K/B ficcejä.
Kylläpäs osuikin Euroviisuaikoja ja pientä vihreää miestä kaipaillaan.Aww näitä Đurđevdan -laulun sanoja!! Kevättä, kaipausta, VIHREÄÄ... "en ole sen kanssa jota rakastan..." Shippilasein katsottuna (ja sellaisia haluan käyttää) sanat sopivat mitä parhaiten Boitsulle Kn kaipauksen kanavoimiseen...
Ehkä se joidenkin näkemä hehku NT:n aikana myös selittyy tällä. Tuskin se varatun miehen aiheuttamaa oli.Mutta oli lähes puolitoista viikkoa somepimennossa. Silloin on ollut omalla lomalla ja uskon myös, että uuden kumppanin kanssa. Jos syy olisi jokin muu, siitä kyllä voitaisiin kertoa.
Tästä olen juuri samaa mieltä... Vähän on latteaa, jos vetävät saman setin ensi kesän keikoilla kuin tänä kesänä... Ja välissä uudet viisut, niin osa viisufaneista varmaan siirtyy jo seuraaviin seurattaviin... Onko jossain varmistettu, että levy tulee vasta ensi syksynä?Täytyy sanoa että tuon haastattelun perusteella alkaa vähän ihmetyttää tämä Joksujen strategia. Kun paljastui tuo alkuvuoden Lontoon oleilu, niin oletin automaattisesti, että silloin on tarkoitus levyttää uusi albumi ja saada se sitten varmaan jo kesäksi ulos, niin että voisivat keikkailla uuden materiaalin kanssa kesällä ja ylläpitää intoa fanikunnassa. Sen sijaan he aikovatkin lähinnä mennä Lontooseen hakemaan inspiraatiota, jotain aihioita kappaleisiin on toki jo nyt, mutta levyä joudutaankin odottamaan syksyyn asti? Luulisi, että he olisivat harkinneet suunnitelmansa jo Euroviisuihin osallistuessaan, koska huomiota ulkomailtahan he sinne lähtivät hakemaan. Verrattuna Kärtsään, joka on julkaissut jo kaksi sinkkua ja ylläpitänyt huomiota todella hyvin, ja on selkeästi varannut musiikkia valmiiksi juuri tällaista aaltoa varten - ja JO ei ole julkaissut kuin yhden "pakollisen" sinkun, eikä selvästi aio edes muuta julkaista.
Ymmärrän että indie-artistina on paljon raskaampaa suunnitella itse kiertueet ja järkätä kaikki pienellä porukalla levyttämisestä alkaen, mutta oletin heillä olevan jokin selvä suunnitelma tässä taustalla. Nyt vaikuttaa vähän siltä, että he ovatkin aika tuuliajolla. Ehkä siihen sitten on vaikuttaneet ulkoiset ja sisäiset seikat (englanninkielinen käännösalbumi pitikin hylätä, ja sitten tuli case G, josta seurasi B:n ilmeinen loppuunpalaminen), mutta vähän alkaa hermostuttaa heidän puolestaan. Viisunoste ei pitkälle kanna, eikä varsinkaan enää vuodenvaihteen jälkeen.
Ei ollenkaan kaukaa haettu, ihan yhtä todennäköinen teoria kuin muutkin, en sitä paitsi usko, että valehtelisivat, vaan on tosiaan ollut siellä osan aikaaTää on kyllä niin kaukaa haettua. Reissu oli tiedossa puoli vuotta. Kyllä passit, viisumit ja reseptilääkkeet on ollu tiedossa. Jos B ois ollu Thaikuissa, totta kai ois näkyny kuvissa myös. Mutta eipä näkynyt edes lentokentällä.
Sitten kuitenkin postaa kuvia koko perheestä. Ei täsmää. Ja selvästihän joksujen kuvissa salailtiin ketä siellä paikalla on. Ei siis ollu mun mielestä thaimaassa ollenkaan.Minä uskon, sopis hyvin B:hen, ettei halua näkyä, tekee asioita omalla tavallaam
No on se ennenkin Kn seurassa hehkunut. Ei ole mikään uutinen, että tuovat toisistaan parhaat puolet esille. Joidenkin ihmisten seurassa käy niin, ihan sen kummemmin spekuloimatta.Ehkä se joidenkin näkemä hehku NT:n aikana myös selittyy tällä. Tuskin se varatun miehen aiheuttamaa oli.
Sallittakoon, että hieman epäilen. Kohde voi olla ihan kuka vaan, vaikka se mahdollinen uusi kumppani.Kylläpäs osuikin Euroviisuaikoja ja pientä vihreää miestä kaipaillaan.
Ai näillä vai, joilta joka reissulla hukkuu matkatavaroita, likapyykkejä, laulajia jne .Tää on kyllä niin kaukaa haettua. Reissu oli tiedossa puoli vuotta. Kyllä passit, viisumit ja reseptilääkkeet on ollu tiedossa. Jos B ois ollu Thaikuissa, totta kai ois näkyny kuvissa myös. Mutta eipä näkynyt edes lentokentällä.
NTllä nyt selkeästi pojat oli vapautuneita ja avoimia toistensa kanssa.Ehkä se joidenkin näkemä hehku NT:n aikana myös selittyy tällä. Tuskin se varatun miehen aiheuttamaa oli.
Ihanat!Hyvää puolivuotis-juhlaa kaikille jotka juhlii
Ponitkin tykkää pureskella vihreää ruohoa... Just saying...Sallittakoon, että hieman epäilen. Kohde voi olla ihan kuka vaan, vaikka se mahdollinen uusi kumppani.
Kyllä se K:n aiheuttamaa hehkua on, nythän sitä ei kuulemma samanlailla ollut, voi liittyä myös niihin henkisen puolen asioihin, mitä aiemmin puhuttuEhkä se joidenkin näkemä hehku NT:n aikana myös selittyy tällä. Tuskin se varatun miehen aiheuttamaa oli.
Ehkä sinne Lontooseen menoon on sitten enempi henkilökohtaisia syitä kuin levynteko, eikös esim. Martin ole siellä? Ja en tarkoita tällä mitään muuta kuin sitä että ehkä B haluaa olla lähempänä lapsuuden ystävää. Mutta aika pitkä aika vain fiilistellä levyntekoa ajatellenEhkä joksujen strategia on lähinnä et keväällä fiilistellään Lontoossa (ja välillä kuka missäkin), luodaan uusia suhteita ja ollaan siellä missä tapahtuu. Uusi kappaleita pitäis mun mielestä myös tulla ennen ensi syksyä jotta mielenkiinto heihin säilyy.
Joku poistatti näköjään asiattomana kommentin jossa sanottiin että naisesta tuossa laulussa lauletaan mut eipä siinä mitään. Yhdestäkään vain Kärtsään vaikkei pienintäkään viitettä siitä.Kylläpäs osuikin Euroviisuaikoja ja pientä vihreää miestä kaipaillaan.