Aikamoinen puutarha

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Siis tämä on nyt taas pelkkää spekulaatiota. Voiko olla, että B:n kuvat on varmasti reaaliaikaisia siis loma Sisiliassa on tapahtunut oletettuna aikana? Ollutkin Thaimaassa lyhyemmän jakson? En kylläkään ymmärrä miksi näin olisi, mutta aina voi miettiä.
Tämä oli mun teoria myös, koska miksi ihmeessä he muuten uskottelisivat, että Thaikuissa on oltu yhdessä? Tosin edelleen saattaa käännöksen pienet epätäsmällisyydet vaikuttaa.

vierailija
B ei ole ollut Thaimaassa. Hän ei ollut yhdessäkään yhteiskuvassa eikä hänestä ole vilaustakaan missään videossa, ja kun hän kerran myöhemmin julkaisi avoimesti lomakuvia Sisiliasta, niin en näe syytä, että jotain pikavisiittiä Thaimaahan olisi piiloteltu.
Mä uskon yhä, että B lomasuunnitelmat ovat muuttuneet rakkauden takia. Uusi rakkaus, niin tottakai haluaa viettää aikaa yhdessä aina kun voi.

vierailija
Ihan sama kuinka monta kirjoittaa mitäkin kun fakta on että useampi ihminen voi olla samaa mieltä jostain asiasta ja toiset taas jostain muusta. Saisi loppua tuo kirjoittajien syyttely joksikin. Mä en ainakaan "tunnista" kenenkään tyyliä paitsi aidon Aidon ja Joy kirjoittelee omalla nimimerkillään.

vierailija

Oddlygoodsin jugurttimainoksen idea jogurtin asettelusta oli tottakai peräisin Kärpyltä, kuvauksissa mukana ollut tyyppi vahvisti asian instassa 😆.

vierailija
Ihan sama kuinka monta kirjoittaa mitäkin kun fakta on että useampi ihminen voi olla samaa mieltä jostain asiasta ja toiset taas jostain muusta. Saisi loppua tuo kirjoittajien syyttely joksikin. Mä en ainakaan "tunnista" kenenkään tyyliä paitsi aidon Aidon ja Joy kirjoittelee omalla nimimerkillään.
Itse veikkaan vain että tunnistan yhden kirjoittelijan jolla on jotenkin omintakeinen lauseenmuodostus tai käyttää jotenkin vanhahtavaa tapaa kirjoittaa. Varma ei voi olla jos on useampiakin kun kyseessä ei ole nimimerkillinen.

Muuten on kyllä monesti tullut tunne että kirjoittelen jonkun saman kanssa kun meidän vuorovaikutus tai joku sellainen tuntuu niin tutulta. Vastaillaan siis toisillemme hyvässä hengessä.

vierailija
Kolme viestiä asiasta (siitä kuka on raskain kirjoittaja) joista yksi olen minä. Ja olen myös yksi aidoksi luulluista. Ollaanko kaikki samoja vai eriä niin en tiedä. Itselleni siis varaan yhden aidoksi luullun ja yhden kommentin kuka on raskain kirjoittelija josta olen samaa mieltä.
Siis jos sanoit että et tiedä onko nämä 3 nyt eri kirjoittajia, niin pitäisihän sun nyt itse tietää että itse olet sama. Eli yksi takuulla sama jos tiedät olevasi vielä sama etkä ole muuttunut Aarnista Käärijäksi tällä välin, ja ne muut 2 voi olla eri tyyppejä.

vierailija
Täytyy sanoa että tuon haastattelun perusteella alkaa vähän ihmetyttää tämä Joksujen strategia. Kun paljastui tuo alkuvuoden Lontoon oleilu, niin oletin automaattisesti, että silloin on tarkoitus levyttää uusi albumi ja saada se sitten varmaan jo kesäksi ulos, niin että voisivat keikkailla uuden materiaalin kanssa kesällä ja ylläpitää intoa fanikunnassa. Sen sijaan he aikovatkin lähinnä mennä Lontooseen hakemaan inspiraatiota, jotain aihioita kappaleisiin on toki jo nyt, mutta levyä joudutaankin odottamaan syksyyn asti? Luulisi, että he olisivat harkinneet suunnitelmansa jo Euroviisuihin osallistuessaan, koska huomiota ulkomailtahan he sinne lähtivät hakemaan. Verrattuna Kärtsään, joka on julkaissut jo kaksi sinkkua ja ylläpitänyt huomiota todella hyvin, ja on selkeästi varannut musiikkia valmiiksi juuri tällaista aaltoa varten - ja JO ei ole julkaissut kuin yhden "pakollisen" sinkun, eikä selvästi aio edes muuta julkaista.

Ymmärrän että indie-artistina on paljon raskaampaa suunnitella itse kiertueet ja järkätä kaikki pienellä porukalla levyttämisestä alkaen, mutta oletin heillä olevan jokin selvä suunnitelma tässä taustalla. Nyt vaikuttaa vähän siltä, että he ovatkin aika tuuliajolla. Ehkä siihen sitten on vaikuttaneet ulkoiset ja sisäiset seikat (englanninkielinen käännösalbumi pitikin hylätä, ja sitten tuli case G, josta seurasi B:n ilmeinen loppuunpalaminen), mutta vähän alkaa hermostuttaa heidän puolestaan. Viisunoste ei pitkälle kanna, eikä varsinkaan enää vuodenvaihteen jälkeen.

vierailija
Täytyy sanoa että tuon haastattelun perusteella alkaa vähän ihmetyttää tämä Joksujen strategia. Kun paljastui tuo alkuvuoden Lontoon oleilu, niin oletin automaattisesti, että silloin on tarkoitus levyttää uusi albumi ja saada se sitten varmaan jo kesäksi ulos, niin että voisivat keikkailla uuden materiaalin kanssa kesällä ja ylläpitää intoa fanikunnassa. Sen sijaan he aikovatkin lähinnä mennä Lontooseen hakemaan inspiraatiota, jotain aihioita kappaleisiin on toki jo nyt, mutta levyä joudutaankin odottamaan syksyyn asti? Luulisi, että he olisivat harkinneet suunnitelmansa jo Euroviisuihin osallistuessaan, koska huomiota ulkomailtahan he sinne lähtivät hakemaan. Verrattuna Kärtsään, joka on julkaissut jo kaksi sinkkua ja ylläpitänyt huomiota todella hyvin, ja on selkeästi varannut musiikkia valmiiksi juuri tällaista aaltoa varten - ja JO ei ole julkaissut kuin yhden "pakollisen" sinkun, eikä selvästi aio edes muuta julkaista.

Ymmärrän että indie-artistina on paljon raskaampaa suunnitella itse kiertueet ja järkätä kaikki pienellä porukalla levyttämisestä alkaen, mutta oletin heillä olevan jokin selvä suunnitelma tässä taustalla. Nyt vaikuttaa vähän siltä, että he ovatkin aika tuuliajolla. Ehkä siihen sitten on vaikuttaneet ulkoiset ja sisäiset seikat (englanninkielinen käännösalbumi pitikin hylätä, ja sitten tuli case G, josta seurasi B:n ilmeinen loppuunpalaminen), mutta vähän alkaa hermostuttaa heidän puolestaan. Viisunoste ei pitkälle kanna, eikä varsinkaan enää vuodenvaihteen jälkeen.
Kyllähän he tarvitsisivat enemmän uusia biisejä ja uuden levyn nopeammin kasaan. No toivottavasti keväällä saadaan edes pari sinkkua, jotta keikoille on jotain uutta odotettavaa.

Yhteistyössä