Aikamoinen puutarha

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
3? mistä päättelet, että juuri kolme? Ehkä pitää jatkossa laittaa nimimerkiksi, että en ole Aito numero 1.
Ehkä niitä "en ole aito viestejä" on tullut vähintään se kolme lyhyen ajan sisään. Yksi niistä hänen kirjoittamansa ja kuka jaksaa kirjoitella koko ajan että ei ole aito. Siitä voi päätellä että ainakin kolme kieltää olevansa aito.

vierailija
Ei jakseta nyt kinasatella turhanaikaisista, jookos? Onhan tämä ollut aivan mahtava viikko ja jatkuu vain:

Viime aikojen asioita jotka saavat sydämen lyömään nopeammin (Nautadomissa):

-Joker Outin lentäjäasut ja KAIKKI klipit niistä
-Käärijän Ogglygood ja KAIKKI klipit ja fanivideot niistä
-Joker Outin Discord-videot
-Vauvan paatin hetkellinen pinnalle nousu trollien kynsistä ja iltakiimat siellä
-Käärijän Apollon keikka, pure love
-Huhhahgay
-Käärijän kuumat lato-kuvat (ja 99% / 1%)
-Joymuffinin Belgradin keikkakokemus ja raportit sieltä
- Bojanin Đurđevdan
-KAIKKI TE IHANAT IHMISET JOTKA JAATTE TÄTÄ HULLUUTTA JA TEIDÄN IHAN MAHTAVAT JUTUT, FICIT JA OIVALLUKSET!

Eikä tässä varmaan edes ollut kaikki. Eiköhän jatketa, yes because yes.
🥰❤

vierailija
Aina sama kuvio. Heti kun ihmiset fiilistelee Käärijän ja Jokereiden keikkoja sekä tekemisiä, niin tänne ilmestyy kommentoijia, joiden tarkoitus on selkeästi pilata se hyvä fiilis ja keskustelu. Näin on erityisesti aina Käärijän keikan jälkeen. Auta armias, jos joku vielä fiilistelee nimimerkin takaa.

vierailija
Ei jakseta nyt kinasatella turhanaikaisista, jookos? Onhan tämä ollut aivan mahtava viikko ja jatkuu vain:

Viime aikojen asioita jotka saavat sydämen lyömään nopeammin (Nautadomissa):

-Joker Outin lentäjäasut ja KAIKKI klipit niistä 💙
-Käärijän Ogglygood ja KAIKKI klipit ja fanivideot niistä 💚
-Joker Outin Discord-videot 💙
-Vauvan paatin hetkellinen pinnalle nousu trollien kynsistä ja iltakiimat siellä ❤
-Käärijän Apollon keikka, pure love 💚
-Huhhahgay 💚
-Käärijän kuumat lato-kuvat (ja 99% / 1%) 💚
-Joymuffinin Belgradin keikkakokemus ja raportit sieltä 💙
- Bojanin Đurđevdan 💙
-KAIKKI TE IHANAT IHMISET JOTKA JAATTE TÄTÄ HULLUUTTA JA TEIDÄN IHAN MAHTAVAT JUTUT, FICIT JA OIVALLUKSET! ❤

Eikä tässä varmaan edes ollut kaikki. Eiköhän jatketa, yes because yes.
Kiitos tästä listauksesta! On taas ollut niin monia käänteitä, että hyvä kun sai tämän koosteen 😘

Ehkä hyppään välillä ficcimaailmaan pakoon jankkausta. Mä olen viime aikoina tykästynyt mm. AU-teemaisiin ficceihin. Tänään löysin AO3:lta ficin, jossa aatelisherra Bojan ja kapakkalaulaja Jere seikkailevat Jane Austenin ajan Englannissa 🤩

vierailija
Aina sama kuvio. Heti kun ihmiset fiilistelee Käärijän ja Jokereiden keikkoja sekä tekemisiä, niin tänne ilmestyy kommentoijia, joiden tarkoitus on selkeästi pilata se hyvä fiilis ja keskustelu. Näin on erityisesti aina Käärijän keikan jälkeen. Auta armias, jos joku vielä fiilistelee nimimerkin takaa.
Nytkin olisitte päässeet vähemmällä, jos olisitte kokonaan ohittaneet sen viestin. Nyt kaikki syyttelee muita kirjoittajia yhdeksi ja samaksi aidoksi ja yhtäkkiä teidän omat aitosyytökset valtaa palstan. Taas teidän oma moka, mutta ku te ette tajuu.

vierailija
Laitoin tämän haastislinkin uutisketjuun mut laitetaan nyt tännekin. Jää vähän hämmentynyt kuva Joksujen lomailusta Stožicen jälkeen
Tuossa oli monta mielenkiintoista kohtaa. Esim. puhutaan että saattavat keväällä olla eri paikoissakin jossain kohtaa joten sehän voi olla niinkin että Bojan ja ehkä Kris ovat Lontoossa ja muut Sloveniassa.

vierailija
Laitoin tämän haastislinkin uutisketjuun mut laitetaan nyt tännekin. Jää vähän hämmentynyt kuva Joksujen lomailusta Stožicen jälkeen
Siis onko tämä nyt tulkittava niin, että Bojan tosiaan kävi kääntymässä siellä Thaikuissa? Olisiko ollut vaan Bangkokissa? Kuinka kauan ne olikaan siellä silloin menomatkalla?

vierailija
Nytkin olisitte päässeet vähemmällä, jos olisitte kokonaan ohittaneet sen viestin. Nyt kaikki syyttelee muita kirjoittajia yhdeksi ja samaksi aidoksi ja yhtäkkiä teidän omat aitosyytökset valtaa palstan. Taas teidän oma moka, mutta ku te ette tajuu.
Ei ollut moka, ainakin itse olin tietoinen siitä mihin olin lähdössä. Mitta aivan täynnä sun pskaa, Aito.

vierailija
Joo, oon edelleen hämmentynyt, ettei tämä aiheuttanut faneissa suurempaa ihmetystä. Siis en tarkoita näitä meidän palstoja täällä, vaan noita muita fanialustoja, jossa keskustelua käydään.

vierailija
Eikö tämä ja tän jälkeiset kommentit viittaa nimenomaan Thaikkuihin? Vai onko heillä ollut joku aikaisempi konsertti Stožicessa, jonka jälkeen on myös lomailtu?:

Kris: Just the fact that we went on holiday together immediately after Stožice says a lot.
Ja tuon jälkeen naureskelua että juu, that holiday. Mun mielestä viittaus siihen, että B ei nimenomaan ollut Thaikuissa.

vierailija
Jaahas, tämmöistä vänkäämistä täällä, voitaisiinko ottaa ihan vaan iisisti? Olen ollut reissussa pari päivää ja nyt vihdoin on aikaa katsoa kunnolla kaikki videot Joksujen Belgradin-keikoilta jotka löydän. Ja niitä SSF airlines -klippejä on jo ikävä, omg niitä pilottiasuja! 🥵 On tosin vähän huolta poikien terveydestä, yritän lähettää parantavia ajatuksia Slovenian suuntaan. 🙏❤

• Tykkää
Reactions: LadySLO:)

Yhteistyössä