Aikamoinen puutarha

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tämä oli niin ihana ele. Ja lähtee heti bäkkärille eikä näytä sydäntä. Taisi toisaan olla aika huonovointinen
Joo, ja Novi val -pätkässä, joka oli linkattu tänne myös, istuu tosi väsähtäneenä rumpujen takana ja joku crewsta käy varmistamassa, että kaikki ok. Ei jaksa lähteä sieltä rumpujen takaa mihinkään, odottaa vaan, että CD tulee, että pääsee pois. Ja aivan varmasti tuosta syystä se encore olikin sitten B:n yksin vetämä, koska ei se Jure selvästi enää pystynyt rumpuja paukuttamaan SSOLissa.

vierailija
On kyllä sen tason omistautumista Käärijälle ja Suomelle että arvostan, todella🩷.

Nyt kysymys, jota olen pohtinut tässä näitä keikkajuttuja seuratessani ja esim ensi vuoden (toivottavia)Jokerit-keikkoja ajatellen. Mitenkäs tuolla tuntitolkulla jonottaessa hoidetaan vessaanmenot…? Ja kun vihdoin sisälle päästää, niin jos pitää laittaa takkia narikkaan ja käydå toiletissa niin kunnioitetaanko siinä niitä jonon alussa olleita? Ei sillä että minä viisikymppinen täti-ihminen täällä ajattelisin mennä jonottelemaan joksujen keikalle tunteja etukäteen..eipä
Kyllä sitä täti-ihminenkin kaikkeen taipuu, kun intressi on tarpeeksi suuri 😂
T: Teinien seassa jonottanut

vierailija
Joo luulen, että siinä on yksi vallankäytön muodoista, kun ei enää muuta keksi, niin lukittaa ketjun. Tosin sekään ei enää hetkauta suuntaan jos toiseen
No en tiedä miten yhdellä trollilla olisi valta lukita ketju mielin määrin. Mitä se sitten niihin ilmiantoihin kirjoittelee, että ketju menee lukkoon? Kun tosiaan pahimman trollauksen aikaan mitkään ilmiannot (joo, tein useita sen Lortsu-spämmin kohdalla) ei saaneet ketjua lukkoon.

vierailija
Huolestuttavaa tuon Juren ajoittainen huonovointisuus keikoilla <3 Harmittaa toisen puolesta, että "joutuu" sairaana tai mitä onkaan, tekemään töitä. Jos on esim. migreeniä, niin lääkkeet ei välttämättä auta. Hienosti kuitenkin tsemppaa <3

vierailija
vierailija
No en tiedä miten yhdellä trollilla olisi valta lukita ketju mielin määrin. Mitä se sitten niihin ilmiantoihin kirjoittelee, että ketju menee lukkoon? Kun tosiaan pahimman trollauksen aikaan mitkään ilmiannot (joo, tein useita sen Lortsu-spämmin kohdalla) ei saaneet ketjua lukkoon.
Niin minäkin tein, jos tarkoitat sitä kesäistä Lortsu-spämmäystä, mutta silloinhan modet taisivat olla lomomoodissa eivätkä tehneet mitään. Jokin tekoäly siellä varmaan poistatti kaikki ehdotetut aina kerran päivässä. Tai kesätyöläinen. Tai se kuuluisa pomo, joka ei osaa alaistensa töitä.

vierailija
Niin. Ihme juttu kyllä. Ja alkuun ketjun lukittumisen aikana siivottiin ketjua kommenteista. Nyt lukitukset on kestäneet pidempään tai ketju suljettu kokonaan.

vierailija
Joo, ja Novi val -pätkässä, joka oli linkattu tänne myös, istuu tosi väsähtäneenä rumpujen takana ja joku crewsta käy varmistamassa, että kaikki ok. Ei jaksa lähteä sieltä rumpujen takaa mihinkään, odottaa vaan, että CD tulee, että pääsee pois. Ja aivan varmasti tuosta syystä se encore olikin sitten B:n yksin vetämä, koska ei se Jure selvästi enää pystynyt rumpuja paukuttamaan SSOLissa.
Mihin aikaan suunnilleen tämä oli linkattu tänne? Tai voiko joku laittaa uudestaan? Siis tuo Novi val <3

vierailija
Huolestuttavaa tuon Juren ajoittainen huonovointisuus keikoilla <3 Harmittaa toisen puolesta, että "joutuu" sairaana tai mitä onkaan, tekemään töitä. Jos on esim. migreeniä, niin lääkkeet ei välttämättä auta. Hienosti kuitenkin tsemppaa <3
Kauheeta tosiaan jos migreenissä joutuu olemaan lavalla. Mä en pysty vastaavassa tilanteessa tekemään muuta kuin makaamaan pimeässä ja mahdollisimman hiljaisessa huoneessa. Ja pahimmassa tapauksessa oksentamaan siinä sivussa 😑.

vierailija
Niin minäkin tein, jos tarkoitat sitä kesäistä Lortsu-spämmäystä, mutta silloinhan modet taisivat olla lomomoodissa eivätkä tehneet mitään. Jokin tekoäly siellä varmaan poistatti kaikki ehdotetut aina kerran päivässä. Tai kesätyöläinen. Tai se kuuluisa pomo, joka ei osaa alaistensa töitä.
No minä ilmoittelin viime viikon spämmistä myös vaikka ja kuin niitä viestejä eikä siltikään ketju menny lukkoon.

Mutta joo, eiköhän taas jaaatketaah. Tänään illalla ois sitte varmaan niitä kivejä luvassa?

vierailija
Kauheeta tosiaan jos migreenissä joutuu olemaan lavalla. Mä en pysty vastaavassa tilanteessa tekemään muuta kuin makaamaan pimeässä ja mahdollisimman hiljaisessa huoneessa. Ja pahimmassa tapauksessa oksentamaan siinä sivussa .
Ja mulla ei nimenomaan lääkkeet tepsi, ellen ota aivan heti ensimmäisen ajatuksen kohdalla että hei, alkaako mulla särkeä päätä. Jos särkyyn asti menee niin sitten on jo liian myöhäistä ja edellä mainittuun menee. (Ei, ei todellakaan ole joulu vaan pskin vaiva ikinä)

vierailija
Ihanaa, että The Bojan huomioi sinut ja Suomen
Aivan ihanaa, että Boitsu aina bongaa suomalaisen fanin yleisöstä ja huomioi tämä aplodeilla tms. Katsoin taas JokerOutSubsin Suomen haastattelua ja boitsut on jotenkin nauravaisia ja tyytyväisen oloisia siinä. Luulen, että saadaan heidät Suomeen useammalle keikalle. Huippua JM:lle, että B huomioi hänet!!

vierailija
Muisten B:n sanoneen jossain keikalla, että nämä ovat kuin ohjuksia, kun rannekoru lentänyt päin.
Mua ihmetyttää etteivät he oikeasti voi sanoa sitä ääneen, että älkää heitelkö mitään lavalle. Tuollainen pikkuesine kun osuu silmään, niin siinä keskeytyy äkkiä keikka ensiavun takia. Kyllä sitä nyt voisi nätisti vaikka ojentaa niitä esineitä, vaikka sitten useiden käsien kautta yleisöä pitkin eturiville ojennusetäisyydelle asti, tai suosiolla antaa crew'n kautta lahjat.

Yhteistyössä