Kunnon intiimikeikka perisuomalaisessa latobaarissa.... ymmärrän jos paikalle päässeet haluaa vain nauttia sellaisesta elämyksestä täysillä.Eipä taida olla tietoa
Ainakin yksi oli mun!Anteeksi, en tiedä miten sain saman viestin tulemaan kolmesti ;D
No nyt on settilista! Ja lukee huhhahgay
Et saanut vaan minä olin kanssa yksi niistä.Anteeksi, en tiedä miten sain saman viestin tulemaan kolmesti ;D
FeikkilistaNo nyt on settilista! Ja lukee huhhahgay
Onko siellä nyt niitä twitteristejä paikalla jotka odottivat sitä alaks olee?
Usein siinä on samalla ns. Pikku Bojankin pystyasennossa.Kive, että Bojan esittää nykyisin taas Padamin pystyasennossa.
Katoinkin että ei ole Välikuolemaa, Viulunkieltä eikä Auto Jää:tä... eihän K nyt kolme sen kuunnelluimpia nyt yhtäkkiä jättäisi pois.Ahaa eli jonkun eturivin fanin toivesettilista
Kurikassa. Onneksi on lähellä huomisen keikkapaikkaa niin ei tartte ajella ees-taas pikkupaikkakunnalta toiselle.Missä Kärtsä-murun keikka? MRS
Ois pitänyt, joo. Eikä näy raportteja että ois myöhässä niin varmaan on.Onkos Kärpyn keikka alkanut siis jo?
Jos oikein muistan niin klo 23 olisi ollut showtime mutta en ole varma.Onkos Kärpyn keikka alkanut siis jo?