Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Voi huoh, kun oon seilannut taas vähän joka keskustelussa ET:n jälkeen. Pahimmat trollailut ja spämmit Vauvassa taitaa olla jo ohitse (pliis), mutta taidan silti asettua tänne Puutarhan puolelle ainakin joksikin aikaa tarkkailemaan tilannetta.

Harmittaa vähän, etten oo menossa Apollon keikalle tällä viikolla Jotenkin oon vaan fiilis, että tulossa on sellainen legendaarinen keikka, jota muistellaan vielä jälkikäteen ja siitä sitten mulla on jo nyt FOMO. Ja tää tuntuu tyhmältä angstailulta, kun oon kuitenkin menossa Logomon Pikkujouluihin, jolloin sitten saan oman Jeretoniini-tankkaukseni... No joo, jos Apollosta livestreamataan, niin voisi sitä seurailla, vaikka tuun sitten olemaan välikuoleman tarpeessa seuraavan päivän aamuvuorossa

Loppuun vielä mun viimeisimmät taiteilut eli bolero-K...


... ja kostopitsi-B:


- Jossu
Menisitkö jos sulla ois lippu?
 
vierailija
Jos joku oli fanserviceä niin ruotsalaisyleisön kohtelu. Alleviivattiin ihan ettei ole kaunaa. 🤭

Jännä ettei tuota kukaan huomannut vaikka fanservice sanaa jankataan jatkuvasti ja koettiin K:n sitä harrastavan. Ruotsalaisia erityisesti lempeästi roustattiin, vihjattiin yhteistyöstä tykätyn artistin kanssa ja soitettiin oikein uusi kappalekin heille ja alleviivattiin miten erityisesti valittiin soittaa se ruotsalaisille ensin.
 
vierailija
Kyllä musta ihan hyvin JO & K voisi vetää yhteiskiertueen, mutta ulkomailla. Heidän kannattaisi hyödyntää viisuyleisö vielä ennen kuin niiden huomio kiinnittyy jo seuraavien viisujen tulokkaisiin Tuollaiset Maiket on ensi kesänä jo lentäneet uusiin kukkiin. Maaliskuu alkaa olla viimeinen hetki tälle, sanoisin.
 
vierailija
Jos joku oli fanserviceä niin ruotsalaisyleisön kohtelu. Alleviivattiin ihan ettei ole kaunaa.

Jännä ettei tuota kukaan huomannut vaikka fanservice sanaa jankataan jatkuvasti ja koettiin K:n sitä harrastavan. Ruotsalaisia erityisesti lempeästi roustattiin, vihjattiin yhteistyöstä tykätyn artistin kanssa ja soitettiin oikein uusi kappalekin heille ja alleviivattiin miten erityisesti valittiin soittaa se ruotsalaisille ensin.
Uskottele itsellesi noin. Basshunter on kaikista todennäköisin yhteistyökuvio tällä hetkellä. K kirjaimellisesti sanoi että ovat puhuneet. Ei hän ihan noin valehtelisin yleisölle, jotka pitävät basshunterista. Eihän K ole kiusannut noin shippareitakaan JO:sta, kun ei halua aiheuttaa pahaa mieltä josnyhteisbiisiä ei tulekaan.
 
vierailija
Vihjaili Virossakin ja erikan kanssa julkaisi jopa klipin studiolta. Se yhteistyö jäi Icip:n varjoon, mutta ken tietää, vaikka julkaistaisiin. että ehkä sinulla ei vain ole tietoa miten K vihjaa yhteistyöstään. Ei hän kovin mysteerinen ole ollut
Yhteistyön JULKAISU on eri asia kuin vihjailu. Vihjailu ei mielestäni oli yhteistyöstä kertomista. Ihan samalla tavalla maybe on puhuttu tuostakin JO yhteistyöstä. Joka on jos on jollain puheasteella vasta olettaisin korkeintaan
 
vierailija
Kyllä musta ihan hyvin JO & K voisi vetää yhteiskiertueen, mutta ulkomailla. Heidän kannattaisi hyödyntää viisuyleisö vielä ennen kuin niiden huomio kiinnittyy jo seuraavien viisujen tulokkaisiin Tuollaiset Maiket on ensi kesänä jo lentäneet uusiin kukkiin. Maaliskuu alkaa olla viimeinen hetki tälle, sanoisin.
Ihan mielenkiinnosta, onko tämä superfani Maike siis enemmän viisufani? Olin siinä uskossa, että hän oli nimenomaan JO-fani.
 
vierailija
Uskottele itsellesi noin. Basshunter on kaikista todennäköisin yhteistyökuvio tällä hetkellä. K kirjaimellisesti sanoi että ovat puhuneet. Ei hän ihan noin valehtelisin yleisölle, jotka pitävät basshunterista. Eihän K ole kiusannut noin shippareitakaan JO:sta, kun ei halua aiheuttaa pahaa mieltä josnyhteisbiisiä ei tulekaan.
Ei vihjailu ol valehtelua. Ei se myöskään ole mikään yhteistyön julkaisu. Vai oletatko heidän myös menevän naimisiin kun eihän saa valehdella. Samassa lauseessa kun puhui naimisiin menosta. 🤭
 
vierailija
Minusta kaikki on auki niiden yhteistyöjuttujen suhteen julkisesti. Viittauksia on moneenkin suuntaan. Basshunter on mahdollinen, mutta ei tuotakaan julkisestettu ole joten en kauheasti vielä varmana pitäisi.

Jo JO kappale tulee siihen mennee aikaa
 
vierailija
Ei vihjailu ol valehtelua. Ei se myöskään ole mikään yhteistyön julkaisu. Vai oletatko heidän myös menevän naimisiin kun eihän saa valehdella. Samassa lauseessa kun puhui naimisiin menosta.
Sanoi ensin vitsin ja sitten paljasti vähän totuutta 😉 ei olisi ottanut puheeksi jos ei olisi aikeita... Minä jään odottamaan tätä yhteisbiisiä!
 
vierailija
Emoalus hiljaisena. Koen silti, ettei siihen ole mitään järkeä mennä takaisin. Kiusaajat ovat ilmeisesti vakipalstalaisia, jotka jotenkin jaksoivat pysyä poissa / käyttäytyä K:n kiertueen loppuun. Mutta eivät enää.
Eli eivät olleet koskaan mitään oikeita shippaajia eivätkä tunteitaan hommaan mukaan investoineita. Eli ihmisiä, joilla ei pitäisi olla ketjuun mitään asiaa.
Vaikea ennustaa, haluavatko häiriköidä kaikkia B&K:n rakkautta pohtivia shippiketjuja palstalla tästä lähin. Enää ihmetyttää, miksi he olivat tuohon saakka niinkin normaalisti?
 
vierailija
On kyllä.sen verran erilaiset musiikkityylit ja ihan eri fanikunnat, että yhteiskiertueelle ei kannata lähteä.
Juupa juu... Katsos vaikka Basshunterin IG:tä. Siellä on tuttu dj-pöytä ja elektronista musiikkia 😉 sopivan samankaltainen, että fanit ovat avoimia myös K:lle. Mitä sopivan erilainen, että heidän välissään on kontrasti. Ainakaan basshunterilla ei ole kokonainen livebändi lavalla 🤣
 
vierailija
Minua ei innosta yhtään yhteistyö Basshunterin eikä Erika Vikmanin kanssa (ja kyse ei ole siitä, että JO or GTFO, en vaan näistä nimenomaisista tykkää), enkä usko että Joostinkaan kanssa kiinnostaisi, mutta tämähän on se miten yhteistyöt aina toimivat. Joku ei tykkää Tommystä, joku ei tykkää Antista, joku ei tykkää Erikasta, joku ei tykkää JO:sta.
 
vierailija
Emoalus hiljaisena. Koen silti, ettei siihen ole mitään järkeä mennä takaisin. Kiusaajat ovat ilmeisesti vakipalstalaisia, jotka jotenkin jaksoivat pysyä poissa / käyttäytyä K:n kiertueen loppuun. Mutta eivät enää.
Eli eivät olleet koskaan mitään oikeita shippaajia eivätkä tunteitaan hommaan mukaan investoineita. Eli ihmisiä, joilla ei pitäisi olla ketjuun mitään asiaa.
Vaikea ennustaa, haluavatko häiriköidä kaikkia B&K:n rakkautta pohtivia shippiketjuja palstalla tästä lähin. Enää ihmetyttää, miksi he olivat tuohon saakka niinkin normaalisti?
Sinne pääsee kuka vaan riehumaan. Osa trollaajista myöntänytkin löytäneensä ketjun suosituista tai saaneensa linkin muualta.
 
vierailija
Itse asiassa nyt kun olen kuunnellut pari päivää paljon Pessoa ("herkkisräppäri"), niin suomalaisartisteista yhteistyökumppanina kiinnostaisi eniten hän, mutta ehkä hän on liian tuntematon. :)
 

Yhteistyössä