Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Siis päähän voi tulla.... Tää palsta on kyllä mun lopullinen tuho mutta ajattelin että siinäpä hyvä vinkki K:lle sitten kyltin käyttöön keikan jälkeen jos sattuu omimaan sen
;D hauskaa, että nappasit tän sivumerkityksen:D parempihan vaan, ettei jää kertakäyttöbojaniksi, vaan että sitä voi käyttää useammalla ja haluamillaan tavoilla, esimerkiksi just keikalla läppään ja muuten rentoiluun sen jälkeen.
 
vierailija
Ei. Tuo yhteistyö olisi menneisyydessä junnausta. Heidän musiikkinsa ei ole millään tavalla samankaltaista ja näin ollen kuuntelijatkin ovat eri porukkaa. JO:kin tähtää mainstreamiin, niin K:n varjoksi leimautuminen ei olisi hyvä liike heillekään. Pitäisi omilla avuilla pärjätä. WY:kin oli parempi yhteiskiertuekumppani kun ovat kuitenkin kumpikin rock bändejä
Melkoinen puristi, ikinä ei ole tehty genrerajoja ylittävää yhteistyötä ja molempien artistien tulisi vaan tiukasti pysytellä oman genrensä sisällä, niinkö? Tuohan se vasta on paikalleen jämähtämistä, jos junnaa vaan tiukasti tiettyjen raamien sisällä eikä ikinä kokeile mitään uutta. Onhan tällaisia genrerajoja rikkovia yhteistyöprojekteja ollut vaikka kuinka ja pitkään, vrt. esim. Aerosmithin ja Run DMC:n Walk this way, josta tuli aikanaan valtava hitti.
 
vierailija
JO ja K ovat molemmat fiksuja ja varmasti perustavat mahdolliset yhteistyöt myös siihen, mikä on järkevää bisnespuolen kannalta (sen lisäksi, että olisi kivaa). Itse miettisin, että yhteiskiertua voisi olla kannattavaa niissä maissa, joissa molemmilla kuuntelijoita, mutta ei niin paljon. Tällöin kannattaa yhdistää voimat. En kyllä ole mikään musabisnesasiantuntija
Todellakin yhteiskiertue olisi heille taloudellisesti kannattavaa, mutta sen aika olisi viimeistään ensi vuonna, jotta pystyvät vielä hyödyntämään keväällä noussutta hypeä.
 
vierailija
Yhteiskirtueella vain yritettäisiin elvyttää viime viisujen faneja. Kummankin olisi parempi yrittää kerätä heidän musiikistaan kiinnostuneita faneja, eikä vain miellyttää näitä viisujen yhteisfaneja. Todellisuudessa heidän musiikkinsa on niin erilaista että heidän kuuntelijansa eivät ole samaa porukkaa
no ainakin minä kuuntelen molempia, enkä ole erityisesti viisufani. Tiedän että kaltaisiani on muitakin
 
vierailija
”vain fanservice ja ihqu yhteistyö merkitsee heille mitään. ”
Minä ainakin menisin yhteiskeikalle ihan musiikin takia, koska tykkään kummankin musiikista ja se on se mikä merkitsee. Ihan sama vaikka eivät olisi samaan aikaan lavalla tai tulisi mitään yhteismatskua backstage, se olisi vaan plussaa.
No olisihan tuo aikamoinen kaksi kärpästä samalla iskulla tilanne, kun pääset samalla kertaa Joksujen ja Kärpyn keikalle. Eikä tosiaan tarttis tehdä yhtäkään yhteisvetoa, samaan tyyliin kuin Jokerit ja WY toimivat UK tourilla eli kumpikin vetää omat settinsä.
 
vierailija
Yksi malli kiertueesta joka onnistuisi hyvin yhdessä olisi festarit. Niissähän useinkin on erilaista musiikkia yhdessä saman päivän aikana. Eikös?

Minua jotenkin huvittaa lukea näitä viestejä joissa toinen puoli vakuuttaa henkilöiden olevan todella tärkeitä toisilleen ja toisten vakuuttelevan miten eivät merkitse mitään toisilleen. Olen itse kyllä altis ajattelemaan tapahtuneen jälkeen, että kyllä jokin side on. Kyllä se mielestäni näkyy. Ei he tekemisissä olisi jos eivät merkitsisi.

Vai missä on vaikka yhteys Loreeniin. Eikö siitä hyötyisi enemmän kuin Balkanilaisesta bändistä jolla kuulijakunta on huomattavasti pienempi kuin K:llä.
 
vierailija
Melkoinen puristi, ikinä ei ole tehty genrerajoja ylittävää yhteistyötä ja molempien artistien tulisi vaan tiukasti pysytellä oman genrensä sisällä, niinkö? Tuohan se vasta on paikalleen jämähtämistä, jos junnaa vaan tiukasti tiettyjen raamien sisällä eikä ikinä kokeile mitään uutta. Onhan tällaisia genrerajoja rikkovia yhteistyöprojekteja ollut vaikka kuinka ja pitkään, vrt. esim. Aerosmithin ja Run DMC:n Walk this way, josta tuli aikanaan valtava hitti.
Höpö höpö... Löysääs ne shippilasit irti. K:n ja JO:n konserttienkin fiilikset ovat ihan erilaisia. K jo itsessään rikkoo genrerajoja, mutta hänen kanssaan yhteistyötä tekevät artistit tulisi olla ihmisiä, jotka voisivat pitää hänenkin musiikistaan. JO voisi rikkoa niitä genrerajoja vaikka oopperalaulajan kanssa jos haluavat. Älä esitä että heidän yhteiskiertueellaan olisi mitään hyötyä uusien kuuntelijoiden saavuttamisessa kummallekaan. Kyse on vain shipistä. Kuten kaikesta täällä
 
vierailija
Teidän kannattaa tutustua musiikkimaailmaan ennen kuin alatte ehdottelemaan yhteistyötä kahden artistin välille, joilla ei ole mitään musiikillisesti yhteistä. Ei tuo shippi ole heidän elämänsä tarkoitus
Artistit, joilla ei ns. ole mitään musiikillisesti yhteistä tekee jatkuvasti yhteistyötä keskenään. Siitähän sitä kiinnostavaa taidetta juuri syntyykin.
 
vierailija
Artistit, joilla ei ns. ole mitään musiikillisesti yhteistä tekee jatkuvasti yhteistyötä keskenään. Siitähän sitä kiinnostavaa taidetta juuri syntyykin.
Jep jep... Sen K teki jo Antin kanssa. Onneksi K on pitänyt kantansa eikä taipunut yhteisbiisijuttuihin fandomin tai JO:n painostuksen alla. Se live oli todella paljastava 😉 pidä puoliasi K!
 
vierailija
Tämänköhän takia B ei aina mainitse K:ta, että ihmiset ei luule, että heidän suhde on pelkästään pr ja myös haluaa pitää K:n yksityisenä ja haluaa pitää sen itsellä.
Olen miettinyt myös tätä. He on tavallaan altavastaavia. On ihan eri asia K:n puhua B:ista ja Joker Outista kuin jos he puhuisivat ihan vaan jo kuuluisuus eron takia. Lisäksi toisille on vaikeampi puhua läheisistä ihmissuhteista julkisesta tai eivät halua tehdä sitä. Ei Jerekään halunne tehdä sitä oikeastaan. K taas voi puhua lavalla omalla tyylillään 🤭

Joku haastattelu oliko nyt Euroviisujen jälkeen vaikutti siltä, että B hämmentyi kun kysyttiin suoraan suhteesta Käärijään ja B hiljeni täysin. Muu bändi sitten otti koppia. Kuitenkin sen jälkeen välit tuntuivat lämpimiltä joten ehkei B vaan koe halua puhua siitä ihmissuhteesta.
 
vierailija
Yksi malli kiertueesta joka onnistuisi hyvin yhdessä olisi festarit. Niissähän useinkin on erilaista musiikkia yhdessä saman päivän aikana. Eikös?

Minua jotenkin huvittaa lukea näitä viestejä joissa toinen puoli vakuuttaa henkilöiden olevan todella tärkeitä toisilleen ja toisten vakuuttelevan miten eivät merkitse mitään toisilleen. Olen itse kyllä altis ajattelemaan tapahtuneen jälkeen, että kyllä jokin side on. Kyllä se mielestäni näkyy. Ei he tekemisissä olisi jos eivät merkitsisi.

Vai missä on vaikka yhteys Loreeniin. Eikö siitä hyötyisi enemmän kuin Balkanilaisesta bändistä jolla kuulijakunta on huomattavasti pienempi kuin K:llä.
Tietenkin he merkitsevät kavereina toisilleen ja paljonkikn. Mutta ei kavereiden tarvitse tehdä töitä yhdessä, kun on täysin eri polut edessä
 
vierailija
Olen varma, että fanserviceä lämmitellään taas kun ovat tulossa Suomeen keikoille. Sopivasti ennen lipunmyyntiä. Tämä kuulostaa pahalta, mutta seuratkaa tätä, niin näette itsekin kuvion. Onhan JO paljon faneja Suomessa, mutta se on helppo tapa aktivoida heidät pistämällä kehiin hieman b&k lumpustelua.
Yritän muistaa tämän, että en tulisi taas huijatuksi. Parempi omalle mielenterveydelle, kun en ala taas kuvitella jotain.
 

Yhteistyössä