Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Oh and thank you for not killing me for referring to her as a girl. (she's 38) I keep forgetting about that sensitivity (which there is none in Slovenian), and when I do, I always remember of that poor G...
Ajattelin taas tänään Gregoria ja sitä kun hän vähän lupaili, että JO voisi tulla vielä loppuvuodesta Suomeen jos syksyn keikat myy hyvin. Miten toisin kaikki olisi jos meillä olisi Gregor.
 
  • Tykkää
Reactions: LadySLO:)
vierailija
Ei K muutenkaan reagoi kaikkiin kyltteihin tai huutoihin joten ei se B kyltti olisi mitenkään paha. Ei reagoi jos ei halua ja pelkästä kuvasta voi reagoida hyvinkin vapaasti kun ei ole mitään tekstiä joka ohjaa reaktiota.

Tuttu sanoi, että ei kesällä reagoinut B kyltteihin niillä keikoilla ainakaan joissa hän oli
 
vierailija
Ei K muutenkaan reagoi kaikkiin kyltteihin tai huutoihin joten ei se B kyltti olisi mitenkään paha. Ei reagoi jos ei halua ja pelkästä kuvasta voi reagoida hyvinkin vapaasti kun ei ole mitään tekstiä joka ohjaa reaktiota.

Tuttu sanoi, että ei kesällä reagoinut B kyltteihin niillä keikoilla ainakaan joissa hän oli
Niinpä, tästä oli puhetta silloin aiemmin, että täähän jättää vielä enemmän valintaa Klle, jos päättäisikin reagoida. Enemmän musta on kyltissä, jossa B is mine ja jolla haettiin Kn reagointia (ja saatiin sellainen:) vs kuvassa, josta voi heittää jotain haluamaansa suuntaan vapaammin.
 
vierailija
No miks se siihen reagois. Luulette varmaan että kun tarpeeks näytätte sille pahvipäitä, niin tulee joku käsittämätön "oooh, olinkin unohtanut että hänen kanssa minun piti avioitua, nyt muistan taas. Voi kiitos ihmiset.".

Totuus: "Ei vittu kun mulla on yksinkertaista fanikuntaa. No- pysyypähän oikea yksityiselämä rauhassa. Mut ei helvetti....Vttu oisinpa vaikka mieluummin vaikka joku Jouni Hynynen"
 
vierailija
En tiedä onko ihmiset sitten valmiita kaikkiin mahdollisiin reaktioihin, mitä pahvibojan voi Kärtsärissä mahdollisesti herättää? 😁 Sitten ei kukaan tule itkemään kun se vääntää siitä jotain likaista juttua tai sanoo laittavansa tikkatauluksi. Sitten täytyy kaikki kestää mitä sieltä tulee, tai sekin ettei sitä edes kiinnostaisi koko pahvi.
 
vierailija
Vahvasti samaa mieltä. NT taisi olla joutsenlaulu.
Olen varma, että fanserviceä lämmitellään taas kun ovat tulossa Suomeen keikoille. Sopivasti ennen lipunmyyntiä. Tämä kuulostaa pahalta, mutta seuratkaa tätä, niin näette itsekin kuvion. Onhan JO paljon faneja Suomessa, mutta se on helppo tapa aktivoida heidät pistämällä kehiin hieman b&k lumpustelua.
 
vierailija
No miks se siihen reagois. Luulette varmaan että kun tarpeeks näytätte sille pahvipäitä, niin tulee joku käsittämätön "oooh, olinkin unohtanut että hänen kanssa minun piti avioitua, nyt muistan taas. Voi kiitos ihmiset.".

Totuus: "Ei vittu kun mulla on yksinkertaista fanikuntaa. No- pysyypähän oikea yksityiselämä rauhassa. Mut ei helvetti....Vttu oisinpa vaikka mieluummin vaikka joku Jouni Hynynen"
Jep.. sitten tänne tullaan itkemään että miksi se nyt mouruaa kun ei oikeasti rakasta 😂 nämä pahvipäät ja muut ei ole iso juttu, mutta se miten niis täällä juonitaan on niin mautonta ja epäkunnioittavaa. Keikalle pitäisi mennä artistin itsensä vuoksi, mutta täällä selkeästi ihmisillä on on vain B ja shippi mielessä. Hyi
 
vierailija
Olen varma, että fanserviceä lämmitellään taas kun ovat tulossa Suomeen keikoille. Sopivasti ennen lipunmyyntiä. Tämä kuulostaa pahalta, mutta seuratkaa tätä, niin näette itsekin kuvion. Onhan JO paljon faneja Suomessa, mutta se on helppo tapa aktivoida heidät pistämällä kehiin hieman b&k lumpustelua.
Toivon että seuraavalla kerralla K:lla on oma kiertue meneillään eikä menisi JO:n kanssa. Ja siihen on suuri mahdollisuus jos he ovat ensi kesänä tulossa.
 
vierailija
Olen varma, että fanserviceä lämmitellään taas kun ovat tulossa Suomeen keikoille. Sopivasti ennen lipunmyyntiä. Tämä kuulostaa pahalta, mutta seuratkaa tätä, niin näette itsekin kuvion. Onhan JO paljon faneja Suomessa, mutta se on helppo tapa aktivoida heidät pistämällä kehiin hieman b&k lumpustelua.
Samaa mieltä. Joskin vähän ihmettelen, että miksi piti lämmitellä sitä käytännössä loppuunmyydyille keikoille Suomeen? Logomo ei ollut loppuunmyyty kun Bojan ”lipsautti”, että lavalla nähdään cha cha chata, mutta en nyt tiedä paljonko se sen kälkeen möi? Oma käsitys on, että ehkä jonkun 40 lippua?
Samoin eikös Kärtsän Eurotour ollut loppuun myyty?
 
vierailija
Olen varma, että fanserviceä lämmitellään taas kun ovat tulossa Suomeen keikoille. Sopivasti ennen lipunmyyntiä. Tämä kuulostaa pahalta, mutta seuratkaa tätä, niin näette itsekin kuvion. Onhan JO paljon faneja Suomessa, mutta se on helppo tapa aktivoida heidät pistämällä kehiin hieman b&k lumpustelua.
No, ehkäpä B ottaa tämä mysteerinaisen/miehen whoever jolle nyt onkaan varattu, mukaan Suomen kiertueelle sitten ensi vuonna. Niin ne muutkin artistit tai ainakin joku tapaa tehdä.
 
vierailija
Samaa mieltä. Joskin vähän ihmettelen, että miksi piti lämmitellä sitä käytännössä loppuunmyydyille keikoille Suomeen? Logomo ei ollut loppuunmyyty kun Bojan ”lipsautti”, että lavalla nähdään cha cha chata, mutta en nyt tiedä paljonko se sen kälkeen möi? Oma käsitys on, että ehkä jonkun 40 lippua?
Samoin eikös Kärtsän Eurotour ollut loppuun myyty?
Trollit jaksaa heti aamusta. No, heillä tuskin on kiirettä töihin. 🤭
 
vierailija
Toivon että seuraavalla kerralla K:lla on oma kiertue meneillään eikä menisi JO:n kanssa. Ja siihen on suuri mahdollisuus jos he ovat ensi kesänä tulossa.
no ei varmaan kukaan kuvittele että J toiseen kertaan kiertäisi JO:n kanssa ihan vaan hupimestarin toimessa. Mä en ainakaan ole hetkeäkään näin ajatellut.JOS JO jonkun Suomen turneen tekee niin sitten kohtaamiset K:n kanssa tapahtuu satunnaisesti festareiden bäkkärillä, jos samaan aikaan sattuvat.
 

Yhteistyössä