Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Minusta tuo on lähennä noloa... täälläkin aina valitetaan, että K ruokkii shippiä ilman totuuspohjaa lavaohjelmassaan, ja toivovat että hän lopettaisi sen. Ja sitten on tämä toinen puoli joka sitten ruokkii sitä. Minä haluaisin vain nähdä K:n shown ilman että yleisö tuputtaa mitään shippejään hänelle. Mutta tämä on vain minun mielipiteeni fanina.
Eihän Kärden ole pakko siihen reagoida jos ei halua.
 
vierailija
Eihän Kärden ole pakko siihen reagoida jos ei halua.
Tämä. Onhan siellä kaikkia "I'd change my husband for u" ja B is mine, niin ei tuommonen normikokonen kyltti erottuisi joukosta mitenkään muille, Klle varmasti kuvan kautta voisi osua;)

Sit jos vaikuttaisi kommenttien kautta herättävän positiivisen tms reaktion, niin voidaan kasvattaa pahviBn kokoa.

Pienellä aloittaa ja tarvittaessa kokoa suurempaan, jos siltä näyttää tai tuntuu, eikös se niin mee:p
 
vierailija
Tämä. Onhan siellä kaikkia "I'd change my husband for u" ja B is mine, niin ei tuommonen normikokonen kyltti erottuisi joukosta mitenkään muille, Klle varmasti kuvan kautta voisi osua

Sit jos vaikuttaisi kommenttien kautta herättävän positiivisen tms reaktion, niin voidaan kasvattaa pahviBn kokoa.

Pienellä aloittaa ja tarvittaessa kokoa suurempaan, jos siltä näyttää tai tuntuu, eikös se niin mee
It grow it grow 😂
 
vierailija
:DD ääneen naurua täällä!

Ja älyttömintähän melkein on, että sehän periaatteesa on perusjuttua! En oikeen ees tiiä, onko "B is mine" tai "I will fight B for u" kyltti sisällöltään vielä enemmän kuin esim Bn pääkuva kyltissä, oikeestikin.

Tällä pään kokoisella Boitsulla vois kokeilla, anyone? Täältä hurraahuudot, jos joku tarttuu!
On kyllä vaikeasti ymmärrettävä toi toka lause. Ainakin mulle. Taistelen sinusta Bojania vastaan? Taistelen Bojanin sinulle?
 
vierailija
Ja just muuten selailin tänään noita Deanin kuvia, ei ole Bojan tykännyt edes kaikista jokerikuvista. Eli haluaa tukea ystäväänsä my ass kuolaa vaan Kärtsyä kuten me tavan kuolevaiset.
B Ei selvästi ihan hirveästi harrasta tykkäilyjä, esim Markin mistään viime aikaisesta kuvasta en löytänyt, eikä niillä varmasti ole välirikkoa. Kärpän kuvia ei vaan voi ohittaa 💚
 
vierailija
WY:n Conorista olin tulossa kirjoittamaan, että eikös se mennyt just naisen kanssa naimisiin kesällä, että tuskin on kiinnostusta hänen ja Bn välillä. No, kävi ilmi että se naimisiin mennyt tyyppi onkin Callum ja oon luullut sitä koko ajan Conoriksi.

Mutta ainoastaan tämän Callumin olen nähnyt jossain videolla pussaavan Bojania ja muutenkin tulleen tosi iholle kaikkia Joksuja. Joten näin ollen: Who the hell is Conor?? Ei ole näkynyt yhtään mitään kemiaa hänen ja Bn välillä, kun ei ole ylipäätään näkynyt mitään videoita!!
Conor on WY:n laulaja, mr. cameltoe meille viisut katsoneille. B pussasi sitä jossain pre-partyissa (Madridissa?). Seurustelee näyttelijä Emilia Jonesin kanssa.
 
vierailija
Eihän Kärden ole pakko siihen reagoida jos ei halua.
Niinpä, vaikuttaa muutenkin B olevan mielessä lavaläppää heittäessä, oli kylttejä tai ei.

Hällähän se aina pallo ja valinta on, mistä puhuu ja mikä tuntuu itselle sopivalta aiheelta heittää huulta.

En kyllä itsekään nää eroa boitsun mainitsevissa kylteissä nimeltä verrattuna valokuvakylttiin, joka ei ole isokokoinen.

Hahmokyltti sitten erikseen, mutta kannatan, että tuolla pienemmällä voisi testata.
 

Yhteistyössä