Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Lady SLO, do you think there would be excitement to see K perform in Slovenia, or is the hype dead or the music too weird for the audience there?
Yes, I think so. I can see him selling out Cvetličarna in minutes. It's 1000 people capacity + 500 on the balcony. I'm sure he could sell out more, but I'm not sure if there are any bigger club venues. Of course there are bigger venues of a different type if he'd want that (sport halls etc)
Also, you have to keep in mind how close other cities are where K hadnt been yet. (Zagreb 2,5 hrs, Vienna 4 hours, Venice 4-5 hours, etc)
I think it would sell out very quickly.
 
vierailija
Yes, I think so. I can see him selling out Cvetličarna in minutes. It's 1000 people capacity + 500 on the balcony. I'm sure he could sell out more, but I'm not sure if there are any bigger club venues. Of course there are bigger venues of a different type if he'd want that (sport halls etc)
Also, you have to keep in mind how close other cities are where K hadnt been yet. (Zagreb 2,5 hrs, Vienna 4 hours, Venice 4-5 hours, etc)
I think it would sell out very quickly.
That's interesting! The distances between countries is so different compared to Finland!
 
  • Tykkää
Reactions: LadySLO:)
vierailija
Veisin, jos pääsisin keikoille. Voin osallistua täällä etäsuunnitteluun!
Sama. Hitsi kun meitä etäilijöitä on näin paljon, ja kukaan keikalle pääsevä ei ole innostunut.... Mun äiti kyllä lupasi mennä yhdelle tulevista keikoista ja hakea mulle samalla vähän merchiä, mutta ei ole shippijutuista oikein perillä joten ehkä en kehtaa kysyä kelpaisiko pahvinen poikkis keikkaseuraksi 🤔.
 
vierailija
Sama. Hitsi kun meitä etäilijöitä on näin paljon, ja kukaan keikalle pääsevä ei ole innostunut.... Mun äiti kyllä lupasi mennä yhdelle tulevista keikoista ja hakea mulle samalla vähän merchiä, mutta ei ole shippijutuista oikein perillä joten ehkä en kehtaa kysyä kelpaisiko pahvinen poikkis keikkaseuraksi .
Siinä kun on sekin vaara että osuu jonkun ponin kanssa samalle keikalle ja joutuu puolustautumaan jotain älytöntä kitinää vastaan. Hänellä kyllä pokka pitäisi taatusti.
 
vierailija
Sama. Hitsi kun meitä etäilijöitä on näin paljon, ja kukaan keikalle pääsevä ei ole innostunut.... Mun äiti kyllä lupasi mennä yhdelle tulevista keikoista ja hakea mulle samalla vähän merchiä, mutta ei ole shippijutuista oikein perillä joten ehkä en kehtaa kysyä kelpaisiko pahvinen poikkis keikkaseuraksi .
Mammalle pahvi-Bojan kainaloon, ei luoja. 🤣
 
vierailija
Sama. Hitsi kun meitä etäilijöitä on näin paljon, ja kukaan keikalle pääsevä ei ole innostunut.... Mun äiti kyllä lupasi mennä yhdelle tulevista keikoista ja hakea mulle samalla vähän merchiä, mutta ei ole shippijutuista oikein perillä joten ehkä en kehtaa kysyä kelpaisiko pahvinen poikkis keikkaseuraksi .
"Joo joo tää on ihan perus rekvisiittaa mitä sinne aina viedään."
 
vierailija
No siinä mielessä ei Conor kiinnostele, tarkotin. Tokihan B varmasti kaverina viihtyy hänen kanssaan. Mutta hei C'moon, tällä Conorilla on pikkusen enemmän tilaa kalenterissa nähdä B:tä, kuin meijän mr. Worldwidella
K on kyllä tehnyt töitä aivan tajuttomasti... En voi syyttää, ettei ole lähtenyt matkustelemaan niinä harvoina vapaapäivinä. Ja eikö K puhunut alun perin, että menisi nimenomaan JO:n keikalle? Ehkä tämä loppuvuosi olisi siihen nähden huono aika K:lle vierailla, mutta JO:lla on myös keikkatauko uuden vuoden jälkeen... Ehkä K menee, vaikka ei ole keikkaa.. Mutta JO on ulkomailla loppuvuoden xD
 
vierailija
Mulla myös kiinnostaa, miten Kärppä reagoisi tai reagoisiko vaikka sitten siihen pahviseen Bojanin päähän. Ylä siis.

En ole keikoilla käyjä käytännön syistä tällä hetkellä, mutta toivoa on, jos joku tekisi ja ottaisi vaikka pienenkin B kuvakyltin.

Kärppä on kyllä kärppänä bongaillut niin hyvin B kylttejä, että uskon, että ei jää koosta kiinni. Siis kyltin koosta, mitä oikein aattelit?!
 
vierailija
Mistä toi pahvi Bojan juttu on edes lähtöisin? Taisin missata just ne päivät palstalla, kun tätä suunniteltiin.
Mietittiin siellä ponin ekoina päivinä (muistaakseni) että mitenkä Kärtsä reagoisi pahvi-Bojaniin. Ja ottaisiko lavalle ja veisikö peräti kotiin saakka. Mahdollisuudet on rajattomat 😂

Poni vähän pillastui ideasta ja ne viestit saattoi poistuakin.
 
vierailija
Mulla myös kiinnostaa, miten Kärppä reagoisi tai reagoisiko vaikka sitten siihen pahviseen Bojanin päähän. Ylä siis.

En ole keikoilla käyjä käytännön syistä tällä hetkellä, mutta toivoa on, jos joku tekisi ja ottaisi vaikka pienenkin B kuvakyltin.

Kärppä on kyllä kärppänä bongaillut niin hyvin B kylttejä, että uskon, että ei jää koosta kiinni. Siis kyltin koosta, mitä oikein aattelit?!
Jospa teetettäisiin Bojan naamari ja sit kostopitsi tilaukseen nettikaupasta.
 
vierailija
"Joo joo tää on ihan perus rekvisiittaa mitä sinne aina viedään."
:DD ääneen naurua täällä!

Ja älyttömintähän melkein on, että sehän periaatteesa on perusjuttua! En oikeen ees tiiä, onko "B is mine" tai "I will fight B for u" kyltti sisällöltään vielä enemmän kuin esim Bn pääkuva kyltissä, oikeestikin.

Tällä pään kokoisella Boitsulla vois kokeilla, anyone? Täältä hurraahuudot, jos joku tarttuu!
 
vierailija
Mulla myös kiinnostaa, miten Kärppä reagoisi tai reagoisiko vaikka sitten siihen pahviseen Bojanin päähän. Ylä siis.

En ole keikoilla käyjä käytännön syistä tällä hetkellä, mutta toivoa on, jos joku tekisi ja ottaisi vaikka pienenkin B kuvakyltin.

Kärppä on kyllä kärppänä bongaillut niin hyvin B kylttejä, että uskon, että ei jää koosta kiinni. Siis kyltin koosta, mitä oikein aattelit?!
Minusta tuo on lähennä noloa... täälläkin aina valitetaan, että K ruokkii shippiä ilman totuuspohjaa lavaohjelmassaan, ja toivovat että hän lopettaisi sen. Ja sitten on tämä toinen puoli joka sitten ruokkii sitä. Minä haluaisin vain nähdä K:n shown ilman että yleisö tuputtaa mitään shippejään hänelle. Mutta tämä on vain minun mielipiteeni fanina.
 
vierailija
WY:n Conorista olin tulossa kirjoittamaan, että eikös se mennyt just naisen kanssa naimisiin kesällä, että tuskin on kiinnostusta hänen ja Bn välillä. No, kävi ilmi että se naimisiin mennyt tyyppi onkin Callum ja oon luullut sitä koko ajan Conoriksi. 😂😂

Mutta ainoastaan tämän Callumin olen nähnyt jossain videolla pussaavan Bojania ja muutenkin tulleen tosi iholle kaikkia Joksuja. Joten näin ollen: Who the hell is Conor?? Ei ole näkynyt yhtään mitään kemiaa hänen ja Bn välillä, kun ei ole ylipäätään näkynyt mitään videoita!! 😊
 
vierailija
No siinä mielessä ei Conor kiinnostele, tarkotin. Tokihan B varmasti kaverina viihtyy hänen kanssaan. Mutta hei C'moon, tällä Conorilla on pikkusen enemmän tilaa kalenterissa nähdä B:tä, kuin meijän mr. Worldwidella
OT, mut Wild Youth ilmeisesti perui loppuvuoden kiertueensa. Twitterissä/X:ssä spekuloitiin, että syy olis sama kuin Mae Mullerilla eli liian huono ennakkolipunmyynti. Tilaa siis on kalenterissa joten ehkä Conor nähdään jollain Joker Outin keikalla marras- tai joulukuussa.
 

Yhteistyössä