Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kyllä minä uskon Kärden käyvän Sloveniassa kun on sen luvannut suoraan useamman kerran. Sitä milloin se on sitä en osaa sanoa.

Eikä edes olisi vältellä maata kun siellä on kuunteluiden perusteella fanejakin. Eli jo se kutsunnee maahan. Mutten en näe syytä miksi ei Joker Outtia kävisi moikkaamassa. Välit tuntui olevan varsin hyvät
Kuulijakunta lienee pääosin viisuista K:n bonganneita?
 
vierailija
Kävin muutaman sivun nyt lukemassa emoaluksella. Ja Kukkisko se tosiaan oli käynyt Bojanin varaamassa kaikkien nenän edestä? 😅 Miten mää muistin, että Kukkis oli enemmänkin Kärdeen päin, vai onko tää nyt joku kostoliike?
 
vierailija
Kävin muutaman sivun nyt lukemassa emoaluksella. Ja Kukkisko se tosiaan oli käynyt Bojanin varaamassa kaikkien nenän edestä? Miten mää muistin, että Kukkis oli enemmänkin Kärdeen päin, vai onko tää nyt joku kostoliike?
Se kertoi pari päivää sitten, että sitä on hipsuteltu ja se on saanut hipsutuksia. Ankeuttajat päätti tänään, että B ilmoitti olevansa varattu, joten laskettiin 1+1.
 
vierailija
Kyllä minä uskon Kärden käyvän Sloveniassa kun on sen luvannut suoraan useamman kerran. Sitä milloin se on sitä en osaa sanoa.

Eikä edes olisi vältellä maata kun siellä on kuunteluiden perusteella fanejakin. Eli jo se kutsunnee maahan. Mutten en näe syytä miksi ei Joker Outtia kävisi moikkaamassa. Välit tuntui olevan varsin hyvät
Missä on luvannut. Suhtaudun kärtsän puheisiin hieman varauksella.
 
vierailija
Luulen, että kun B löytää sen jonkun erityisen, ja jos K sen läheltä näkisi, niin vois mustasukkaisuus nostaa päätä (niin kuin meillä kaikilla). Että nyt joku muu saa tän ihanuuden. (Vaikka hyvää me kaikki tietysti hänelle toivotaan).
Tämä käynyt myös mielessä, perustuen lavalla nähtyihin Bojan is mine ja titties kommentteihin.

Viihdykettähän ne oli, mutta jostain kohtaa aivoja pulpahti, ja samantyyppinen reaktio 2 kertaa, jos siis ymmärsi englannin hankalan lauserakenteen väärin.

Muutenkin se käden vaellus omalla kropalla ja äänensävy oli aika omistavia B is mine -kohdassa. Showta, mutta anyway.
 
vierailija
Tämä käynyt myös mielessä, perustuen lavalla nähtyihin Bojan is mine ja titties kommentteihin.

Viihdykettähän ne oli, mutta jostain kohtaa aivoja pulpahti, ja samantyyppinen reaktio 2 kertaa, jos siis ymmärsi englannin hankalan lauserakenteen väärin.

Muutenkin se käden vaellus omalla kropalla ja äänensävy oli aika omistavia B is mine -kohdassa. Showta, mutta anyway.
Usein hyvän ymmärtää vasta kuin sen menettää.
 
vierailija
Tilanteet vaihtelee ja joskus tulee kohteliaisuuttaan sanottua tai lupailtua jotain mikä ei sitten toteudu. Luulen että K:kin helposti sanoo yes yes ja sitten vain asia jää. Näin veikkaan käyvän Sloikku-reissullekin mitä enemmän aikaa menee.
 
vierailija
Se kertoi pari päivää sitten, että sitä on hipsuteltu ja se on saanut hipsutuksia. Ankeuttajat päätti tänään, että B ilmoitti olevansa varattu, joten laskettiin 1+1.
Mä sen viestin kirjoitin. Pitkään miettisin, että voiko noin tehdä nimimerkkiä käyttävälle, koska olen nähnyt, mihin se voi johtaa. Ärsytti vaan niin kovasti se ankeuttajien B:n tyttöystävän tuputtaminen.
 

Yhteistyössä