Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Juuri näin

Tämä pätkä oli ihana, ovat niin kiusoittelevina. Ja tästä biisivalinnasta ja elekielistä tuli silloin keskustelua, olisivatko touhutontut voineet jutella keskenään ihastumisen tunteista. Olisivat siis käsitelleet asiaa keskenään ja päässeet johonkin lopputulemaan.
Tästä klipistä oli kivasti kirjoitettu taustatarina suht uuden ficin (tilhi-kirjoittajalta) muistaakseni 2. kappaleessa.

Ois kyllä niin mielenkiintoista kuulla keskustelu, mikä on edeltäny videon kuvausta tai ideaa siihen! Koska ei kai tällaista voi kuvata jollain tavalla sivuamatta elefantti eikun virtahepo huoneessa -aihetta. Tai ehkä se ei oo (enää?) heillä virtahepo vaan jotain muuta, ihanaa siis jos niin ois!

Tietenkin on tehty faneja varten tämä, mutta siitä huolimatta tässä on musta tosi mielenkiintoisia kasvojen ilmeitä ja virnistyksiä!
 
Mikä se Universal yhteistyökuvio olikaan? Eikö ne UK:ssa siellä käyneet ja sen maininneet? Olisikohan siirtymässä sinne jossain vaiheessa?
They talked about this recently but maybe it wasnt translated to Eng. They have a digital distributor, Universal or Virgin, I dont remember. You cant upload to Spotify and other platforms without one. They havent signed with any record label and currently have no plans to do so because it gives them more creative freedom.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Tästä klipistä oli kivasti kirjoitettu taustatarina suht uuden ficin (tilhi-kirjoittajalta) muistaakseni 2. kappaleessa.

Ois kyllä niin mielenkiintoista kuulla keskustelu, mikä on edeltäny videon kuvausta tai ideaa siihen! Koska ei kai tällaista voi kuvata jollain tavalla sivuamatta elefantti eikun virtahepo huoneessa -aihetta. Tai ehkä se ei oo (enää?) heillä virtahepo vaan jotain muuta, ihanaa siis jos niin ois!

Tietenkin on tehty faneja varten tämä, mutta siitä huolimatta tässä on musta tosi mielenkiintoisia kasvojen ilmeitä ja virnistyksiä!
Minusta tästä tekee kuuman tuon kiusoittelun lisäksi se, että Bojan on reteesti pöllinyt K:n aurinkolasit. Ikään kuin hei, sä veit mun sydämen, mä vien vuorostani sun lasit ja otan tilanteen haltuun.
 
vierailija
Ei ollut!!!!! Ketjussa oli todella hyvä meininki nt:n ja jo sitä ennen ja myös eurotourin ajan. Tämä poni oli sen ketjun tuhoaja. Ja se, ettei ihmiset vastustaneet häntä tarpeeksi.
Ei se ole mikään tuhoaja. Minua ärsytti yhden kesäisen mayhemin aikana huomattavasti enemmän kuin nyt. Samoin paattien uppoamiset ja häviämiset ketutti enemmän kuin nyt. Kyllä se ajallaan loppuu.
 
vierailija
Ei ollut!!!!! Ketjussa oli todella hyvä meininki nt:n ja jo sitä ennen ja myös eurotourin ajan. Tämä poni oli sen ketjun tuhoaja. Ja se, ettei ihmiset vastustaneet häntä tarpeeksi.
Voi huoh. Siellä on aina, kesästä asti poistatettu viestit jotka ei ole miellyttäneet, vain jos kirjoittaja on ollut eri mieltä. Tästä on puhuttu joka ainoassa noista ketjuista. Joku poni on sulle nyt hyvä syntipukki mutta kannattaa katsoa peiliin.
 
vierailija
Juuri näin

Tämä pätkä oli ihana, ovat niin kiusoittelevina. Ja tästä biisivalinnasta ja elekielistä tuli silloin keskustelua, olisivatko touhutontut voineet jutella keskenään ihastumisen tunteista. Olisivat siis käsitelleet asiaa keskenään ja päässeet johonkin lopputulemaan.
Tossa videossa on tosi kiehtova tunnelma. Tosi rento ja iloinen, mut samalla selvää jännitettä ilmassa.
 
vierailija
Nyt vasta hoksasin, että joksuja olisi juuri sopiva määrä pukeutumaan Kärtsäksi, Härtsäksi ja Daltoneiksi sinne halloweenkeikalle. Mitä luulette, onko B ainakin ehdottanut muille? Ja kuka olisi kuka? B tietty uudella pottiksella K, vai olisiko?
 
vierailija
Minusta tästä tekee kuuman tuon kiusoittelun lisäksi se, että Bojan on reteesti pöllinyt K:n aurinkolasit. Ikään kuin hei, sä veit mun sydämen, mä vien vuorostani sun lasit ja otan tilanteen haltuun.
Niimpä... Veiköhän se Boitsu ne lasit ihan kokonaan itselle? Ei oo vissiin K:lla niitä näkynyt NT:n jälkeen, ehkä katos vaan kuten se nahkahanskakin Tavastia 1.0 jälkeen :p
 
vierailija
Jotkut yrittivät äsken järjestää iltahepulia vauvalla, mutta kaikki miestä seinään ja Lasse jutut lähti samantien. On siellä armoton vääntö meneillään. Mä taidan pysyä vauvalta muutaman päivän pois. Jos joku siellä käy, niin informoikaa, jos tilanne paranee jossakin vaiheessa.
Poistelusta johtuen noihin hepuleihin ei edes ehdi mukaan. Itse käyn siellä muutaman kerran päivään ja ehkä 5-10 minuuttia siinä menee. Voin raportoida aina tännekin mutta se spämmäjä lukee tätäkin joten jos sanon että hyvä meno niin ei ole enää sen jälkeen.
 
Totta kai jokin levy-yhtiö täytyy olla, jos levytät. Mutta kysymys onkin, että käyttävät pieniä yhtiöitä, jolloin ohjat ikään kuin pysyy omissa käsissä. Ei näitä isoja monikansallisia kuten Warner jne
Yes. It's Shaggadelic records company. They own it.
Just like you can write and release a novel yourself, you can also release a record on your own if you can afford it. You need money to cover the costs while making it.
 
vierailija
Ei ollut!!!!! Ketjussa oli todella hyvä meininki nt:n ja jo sitä ennen ja myös eurotourin ajan. Tämä poni oli sen ketjun tuhoaja. Ja se, ettei ihmiset vastustaneet häntä tarpeeksi.
Näinhän se on, ulkopuoliset trollit saivat paljon haittaa aikaan, enkä ymmärrä kuka voi puolustella tuota ns. ponia oli kyllä todella sairaita juttuja aika ajoin, nyt on vähentynyt ja ilmeisesti poistellaan, ilmapiiri jotenkin huono kuitenkin vielä
 
vierailija
Tossa videossa on tosi kiehtova tunnelma. Tosi rento ja iloinen, mut samalla selvää jännitettä ilmassa.
Ja tuo Kn virne siinä "broke my heart" kohdassa! Esitystä toki, mutta mun mielestä aitoja reaktioita aiheeseen ja toisen läsnäoloon myös!

Tässä on musta jotain samaa kuin Titanic don't say that -videossa.

Lippuvideossa B minusta vetää tilannetta, mutta näissä molemmissa molemmat vetää yhtä paljon ja lisäksi jännitettä ilmassa.

Aivan kuin ääneen sanomattomat (keskenään tai aiheeseen liittyvät videon ulkopuolella sanotut) jutut heijastuisivat videossa ilmeissä ja mikroeleissä!

Esim se titanic I feel you -hinkkauksen virnistys Klta oli kyllä varsin harvoin nähty virne:D
 
vierailija

Yhteistyössä