Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mulla on vahva fiilis että K menee Sloveniaan uutenavuotena/heti vuoden alussa. Eikös tammikuussa ollut 3/5 Joksun synttärit
Pitää vain toivoa ettei Klla ole silloin keikkoja... tai ehkä Sloveniassa.
Mä vielä ihan himpun verran elän toiveissa tuosta Wienistä, mutta kannatan tuota vuoden alun treffailua. Enkä pety vaikkei mitään tapahtuis, koska 2h48min 😉
 
vierailija

Yritetään me täällä pitää jankkaus, negatiivisuus ja tappelu pois! Nämä kaksi tuovat valoa ja iloa elämään! 💙💚
 
vierailija
Mua säälittää se, että emo ketjua yrittää vallata nyt sellaiset ihmiset, jotka dissaavat Käärijää oikein urakalla. Ovatko sitten oikeasti K:n hatereita vai yrittävätkö saada hajaannusta K&B rintamaan.
 
Mun on oikeesti vaikea ajatella, että tällainen jumalainen mies (B) olisi ilman ketään erityistä. Varmaan ei ole helppo kohdata sitä oikeaa, mutta että olisi ilman se*siä tällainen nuori mies...
Mun on oikeesti vaikea ajatella, että tällainen jumalainen mies (B) olisi ilman ketään erityistä. Varmaan ei ole helppo kohdata sitä oikeaa, mutta että olisi ilman se*siä tällainen nuori mies...
It's not unusual or weird to me at all. Of course he has more than enough "offers" but he might simply not want a serious relationship right now. Heck, mine and my female friends' twenties were full of men who didntt want a serious relationship at 24 because they concentrated on their career or were afraid of commitment. 🤣😅😭
And if he dates (or will date) casually, he surely isnt going to share on social media - intentionally or by accident, he's savy enough.
 
vierailija

Yritetään me täällä pitää jankkaus, negatiivisuus ja tappelu pois! Nämä kaksi tuovat valoa ja iloa elämään!
Juuri näin ❤

Tämä pätkä oli ihana, ovat niin kiusoittelevina. Ja tästä biisivalinnasta ja elekielistä tuli silloin keskustelua, olisivatko touhutontut voineet jutella keskenään ihastumisen tunteista. Olisivat siis käsitelleet asiaa keskenään ja päässeet johonkin lopputulemaan.
 
vierailija
Katsoinpa nyt tämän LadyJenevian videon, joka oli linkattu tänne aiemmin. Olipa kiusallista, hän puhuu hirveästi itsestään tuossa haastatteluosiossakin. Ei oo mun genre tällaiset.
 
minusta JO:n striimiluvut ovat kyllä varsin korkeita ottaen huomioon että kyseessä on sloveniankielinen indiebändi Balkanilta. Jos vertailukohdaksi otetaan saman kategorian sisältö suosituimmat vaikka MRFY tai viime vuonna sloveniaa edustanut LPS niin onhan nuo striimimäärät ainakin kymmenkertaisia. Sama pätee jos verrataan serbialaiseen Buc Kesidiin, joka on ehkä alueen tunnetuin indiebändi.
Yep. Also, I think Spotify isnt even that popular in Slovenia. I did a little "survey" among friends who have teenage kids. Literally nobody of them uses it. All the people that I know that useSpotify are my age or at least 30+. The youth seem to just listen to Youtube. Of course, my circle might be atypical, but...
 
vierailija
Tämähän se on ongelma. Kun yksi poistaa yhtä niin toinen poistaa kostoksi toista ja kun se moderointi siellä on mitä on. On siitä ollut ennenkin puhetta että pitäisi pitää se poistelusormi kurissa. Muuten voitte käyttää sitä miten ja mihin tykkäätte
Tietenkin pitää poistaa kostoksi. Ketjuhan on ihan pilalla nyt. Aivan sama vaikka poistuisi (paitsi se pieni hyöty sen olemassa olosta on, että noi kaikki ihmiset pysyvät kuin kärpäspaperissa siellä muualta ilmaa pilaamasta).
 
vierailija
Tietenkin pitää poistaa kostoksi. Ketjuhan on ihan pilalla nyt. Aivan sama vaikka poistuisi (paitsi se pieni hyöty sen olemassa olosta on, että noi kaikki ihmiset pysyvät kuin kärpäspaperissa siellä muualta ilmaa pilaamasta).
Anna sen ketjun olla äläkä tuhlaa energiaasi poistelemalla kaikkea, mihin hiiri yltää. Jos ketjulla ei ole sulle väliä ja se on mielestäsi pilalla, niin älä sitten itsekään käy siellä. Anna niiden olla siellä rauhassa, jotka siellä vielä tahtovat olla. Pitikö taas pilata ilta poistamalla ihan järkevää keskustelua? Just ehdin ne lukea ennen kuin lähti, ja ei siellä ollut mitään sellaista, joka olisi poiston ansainnut.
 
vierailija
Tietenkin pitää poistaa kostoksi. Ketjuhan on ihan pilalla nyt. Aivan sama vaikka poistuisi (paitsi se pieni hyöty sen olemassa olosta on, että noi kaikki ihmiset pysyvät kuin kärpäspaperissa siellä muualta ilmaa pilaamasta).
Anna sen ketjun sitten olla, jos se sun mielestäsi on jo pilalla. Jätä ne keskustelut rauhaan. Ihan turhaan pilaat muiden illan poistelemalla kaiken luettavissa olevan.
 
vierailija
Tietenkin pitää poistaa kostoksi. Ketjuhan on ihan pilalla nyt. Aivan sama vaikka poistuisi (paitsi se pieni hyöty sen olemassa olosta on, että noi kaikki ihmiset pysyvät kuin kärpäspaperissa siellä muualta ilmaa pilaamasta).
No tätä samaahan noissa ketjuissa on tehty alunalkaen. Poistatettu kaikki mistä ei tykätä. Ja se on ollut pahan alku ja juuri.
 
vierailija
Jotkut yrittivät äsken järjestää iltahepulia vauvalla, mutta kaikki miestä seinään ja Lasse jutut lähti samantien. On siellä armoton vääntö meneillään. Mä taidan pysyä vauvalta muutaman päivän pois. Jos joku siellä käy, niin informoikaa, jos tilanne paranee jossakin vaiheessa.
 

Yhteistyössä