Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Minä ainakin käyn siellä säännöllisesti katsomassa onko mikään muuttunut ja kirjoittelenkin jos jotain asiallista on. Minua ei trollit hetkauta.
Mä käyn kans edelleen välillä kattomassa mikä meininki. En oo nyt kirjotellu sinne, mut oon laitellu yläpeukkuja kivoille ja järkeville kommenteille. Tosin niitä on saanu välillä metsästää kissojen ja koirien kans :D Mut on siellä sentään tänään satunnaisesti ollu ihan ok-meno.
 
vierailija
Oon ajattelut, että K jotenkin ei osaa tunteellista yhteyttä naisiin voisiko se johtua K:n entisistä suhteista, kuten ensinmäinen suhde loppui sairauden takia ja toinen loppui, kun toinen pettämisen takia ja mutenkin K:lla tunteellisempi ja luontavampi yhteys B:hen on luonnostunut
 
vierailija
Mä käyn kans edelleen välillä kattomassa mikä meininki. En oo nyt kirjotellu sinne, mut oon laitellu yläpeukkuja kivoille ja järkeville kommenteille. Tosin niitä on saanu välillä metsästää kissojen ja koirien kans Mut on siellä sentään tänään satunnaisesti ollu ihan ok-meno.
Yhden oman kommentin olen itse tainnut kirjoittaa ja saatoin myös vastata johonkin asialliseen jos oikein muistan. Siellä oli vaan taas lisäksi sitä Aito-vänkäystä ja sääntöjenluetteulua ja vanhojen kertausta miten jotakin oli vainottu joten se oli nopeasti selattu. Ponit oli kyllä ainakin silloin vähemmistössä.
 
vierailija
Mä olin jo hetkellisesti valmis luovuttamaan emoketjun suhteen, mutta mitä nyt vilkaisin, niin meno on selvästi rauhoittunut eilisestä ainakin. Edelleen on ikävää jankkausta, mutta sitä tuntuu aina riittävän, niin ehkä se tästä normalisoituu sen verran, että tuolla voisi taas kaikki kirjoitella sovussa. Nyt jos koskaan tarvittaisiin kyllä tarpeeksi iso, yhdistävä mayhem, niin typerät kaunat unohtuisivat. Miten olisi nyt vaikka se yhteinen uudenvuodenkeikka, K/JO?
 
vierailija
Itse oon tänään vauvaa kurkkinut muutaman kerran ja nyt illan aikana linkitin sinne tumpusta K:n The Bojan-jutun euroviisu ajalta ja se poistui lähes samantien :( Joten ei kyllä sitten innostanut enempää sinne jäädä... Toivoisin toki että paatti saatais vielä takaisin, mutta saapa nähdä sitten
 
vierailija
On vauvalla ihaniakin viestejä, mutta on siellä noita kesän ajan vihaviestejä taas tullut illan aikana.
Onneksi on puolustelevia ja näitä mukaviakin viestejä sekä fiilistelyjä että shippaus-aiheisia.
Minä oon sillä tavalla yksinkertainen ihminen, että minulla ei ole suuria haaveita enkä kaipaa elämältä krumeluureja. Pitkän päivän päätteeksi, kaikkien maailman ja läheisten murheiden lomassa, haluaisin keittää kupin teetä ja istahtaa hetkeksi hyvin pienesti haaveilemaan yhden vantaalaisen räppärin ja yhden balkanilaisen rokkarin suhteesta. Ja joskus haaveeni saavat eroottisia sävyjä, toisinaan ihan vaan helliä huokauksia. Yhtä kaikki, ne tekevät minut onnelliseksi. Ja kun maailmassa sattuu olemaan myös muita, jotka kokevat onnea samanlaisesta haaveilusta, on autuasta päästä tästä onnesta heidän kanssaan juttelemaan.

Jostakin kumman syystä paikalle tulee kuitenkin myös tyyppejä, jotka eivät tällaisesta haaveilusta saa iloa. He tulevat siihen sohvan viereen paukuttamaan kattilankansia yhteen ja huutamaan iskulauseita, joissa toistetaan että ajatukseni ovat väärin. Vaikka ajatusrikoksia ei ole olemassa. Tai että minulla ei ole oikeutta haaveiluun, koska haaveeni eivät perustu todellisuuteen. Tämä ei ole väitöstilaisuus, tämä on minun kotisohvani. Ja kaikkien muiden sellaisten kotisohva, jotka haluavat nauttia ja antaa toisille tilaisuuden nauttia elämän hyvin hyvin pienistä iloista, jotka ovat kuitenkin heille merkityksellisiä.

Kiitos siis teille, jotka sohvan kanssani ystävällisesti jakavat. Tässä vilttiä jos haluatte ja pala kakkua. En jaksanut leipoa mutta ostin valmiina koska joskus se on ihan okei <3 Jäipähän enemmän aikaa haaveiluun.
 
vierailija
Sitä normaalia jankkausta ja negaahan siellä on ollut aina enemmän ja vähemmän. Se mihin itselläni nyt loppui kärsivällisyys oli tuo järjetön ponispämmi ja muu spämmi mikä tuli siinä kylkiäisenä. Jotenkin tuosta jäi ”traumat” (ei oikeasti, älkää ottako liian tosissaan) ja nyt kiinnitän paljon enemmän huomiota tuohon negaan ja ei osaa jotenkin sitä enää niin hyvin ignoorata kuin aiemmin. Tarvittaisiin kyllä kunnon mayhemit sinne, positiiviset siis.
 
vierailija
Itse oon tänään vauvaa kurkkinut muutaman kerran ja nyt illan aikana linkitin sinne tumpusta K:n The Bojan-jutun euroviisu ajalta ja se poistui lähes samantien Joten ei kyllä sitten innostanut enempää sinne jäädä... Toivoisin toki että paatti saatais vielä takaisin, mutta saapa nähdä sitten
Tämähän se on ongelma. Kun yksi poistaa yhtä niin toinen poistaa kostoksi toista ja kun se moderointi siellä on mitä on. On siitä ollut ennenkin puhetta että pitäisi pitää se poistelusormi kurissa. Muuten voitte käyttää sitä miten ja mihin tykkäätte ;)
 
vierailija
Minä oon sillä tavalla yksinkertainen ihminen, että minulla ei ole suuria haaveita enkä kaipaa elämältä krumeluureja. Pitkän päivän päätteeksi, kaikkien maailman ja läheisten murheiden lomassa, haluaisin keittää kupin teetä ja istahtaa hetkeksi hyvin pienesti haaveilemaan yhden vantaalaisen räppärin ja yhden balkanilaisen rokkarin suhteesta. Ja joskus haaveeni saavat eroottisia sävyjä, toisinaan ihan vaan helliä huokauksia. Yhtä kaikki, ne tekevät minut onnelliseksi. Ja kun maailmassa sattuu olemaan myös muita, jotka kokevat onnea samanlaisesta haaveilusta, on autuasta päästä tästä onnesta heidän kanssaan juttelemaan.

Jostakin kumman syystä paikalle tulee kuitenkin myös tyyppejä, jotka eivät tällaisesta haaveilusta saa iloa. He tulevat siihen sohvan viereen paukuttamaan kattilankansia yhteen ja huutamaan iskulauseita, joissa toistetaan että ajatukseni ovat väärin. Vaikka ajatusrikoksia ei ole olemassa. Tai että minulla ei ole oikeutta haaveiluun, koska haaveeni eivät perustu todellisuuteen. Tämä ei ole väitöstilaisuus, tämä on minun kotisohvani. Ja kaikkien muiden sellaisten kotisohva, jotka haluavat nauttia ja antaa toisille tilaisuuden nauttia elämän hyvin hyvin pienistä iloista, jotka ovat kuitenkin heille merkityksellisiä.

Kiitos siis teille, jotka sohvan kanssani ystävällisesti jakavat. Tässä vilttiä jos haluatte ja pala kakkua. En jaksanut leipoa mutta ostin valmiina koska joskus se on ihan okei <3 Jäipähän enemmän aikaa haaveiluun.
Kiitos, ihanasti kirjoitettu ❤❤❤ Tähän voi varmasti moni meistä samastua
 
vierailija
Sitä normaalia jankkausta ja negaahan siellä on ollut aina enemmän ja vähemmän. Se mihin itselläni nyt loppui kärsivällisyys oli tuo järjetön ponispämmi ja muu spämmi mikä tuli siinä kylkiäisenä. Jotenkin tuosta jäi ”traumat” (ei oikeasti, älkää ottako liian tosissaan) ja nyt kiinnitän paljon enemmän huomiota tuohon negaan ja ei osaa jotenkin sitä enää niin hyvin ignoorata kuin aiemmin. Tarvittaisiin kyllä kunnon mayhemit sinne, positiiviset siis.
Pitäis tehdä semmonen yhteinen mayhem-sopimus tms.
 
vierailija
Mulla on vahva fiilis että K menee Sloveniaan uutenavuotena/heti vuoden alussa. Eikös tammikuussa ollut 3/5 Joksun synttärit :D
Pitää vain toivoa ettei Klla ole silloin keikkoja... tai ehkä Sloveniassa.
 
vierailija
Minä oon sillä tavalla yksinkertainen ihminen, että minulla ei ole suuria haaveita enkä kaipaa elämältä krumeluureja. Pitkän päivän päätteeksi, kaikkien maailman ja läheisten murheiden lomassa, haluaisin keittää kupin teetä ja istahtaa hetkeksi hyvin pienesti haaveilemaan yhden vantaalaisen räppärin ja yhden balkanilaisen rokkarin suhteesta. Ja joskus haaveeni saavat eroottisia sävyjä, toisinaan ihan vaan helliä huokauksia. Yhtä kaikki, ne tekevät minut onnelliseksi. Ja kun maailmassa sattuu olemaan myös muita, jotka kokevat onnea samanlaisesta haaveilusta, on autuasta päästä tästä onnesta heidän kanssaan juttelemaan.

Jostakin kumman syystä paikalle tulee kuitenkin myös tyyppejä, jotka eivät tällaisesta haaveilusta saa iloa. He tulevat siihen sohvan viereen paukuttamaan kattilankansia yhteen ja huutamaan iskulauseita, joissa toistetaan että ajatukseni ovat väärin. Vaikka ajatusrikoksia ei ole olemassa. Tai että minulla ei ole oikeutta haaveiluun, koska haaveeni eivät perustu todellisuuteen. Tämä ei ole väitöstilaisuus, tämä on minun kotisohvani. Ja kaikkien muiden sellaisten kotisohva, jotka haluavat nauttia ja antaa toisille tilaisuuden nauttia elämän hyvin hyvin pienistä iloista, jotka ovat kuitenkin heille merkityksellisiä.

Kiitos siis teille, jotka sohvan kanssani ystävällisesti jakavat. Tässä vilttiä jos haluatte ja pala kakkua. En jaksanut leipoa mutta ostin valmiina koska joskus se on ihan okei <3 Jäipähän enemmän aikaa haaveiluun.
❤❤
 
vierailija
Minä oon sillä tavalla yksinkertainen ihminen, että minulla ei ole suuria haaveita enkä kaipaa elämältä krumeluureja. Pitkän päivän päätteeksi, kaikkien maailman ja läheisten murheiden lomassa, haluaisin keittää kupin teetä ja istahtaa hetkeksi hyvin pienesti haaveilemaan yhden vantaalaisen räppärin ja yhden balkanilaisen rokkarin suhteesta. Ja joskus haaveeni saavat eroottisia sävyjä, toisinaan ihan vaan helliä huokauksia. Yhtä kaikki, ne tekevät minut onnelliseksi. Ja kun maailmassa sattuu olemaan myös muita, jotka kokevat onnea samanlaisesta haaveilusta, on autuasta päästä tästä onnesta heidän kanssaan juttelemaan.

Jostakin kumman syystä paikalle tulee kuitenkin myös tyyppejä, jotka eivät tällaisesta haaveilusta saa iloa. He tulevat siihen sohvan viereen paukuttamaan kattilankansia yhteen ja huutamaan iskulauseita, joissa toistetaan että ajatukseni ovat väärin. Vaikka ajatusrikoksia ei ole olemassa. Tai että minulla ei ole oikeutta haaveiluun, koska haaveeni eivät perustu todellisuuteen. Tämä ei ole väitöstilaisuus, tämä on minun kotisohvani. Ja kaikkien muiden sellaisten kotisohva, jotka haluavat nauttia ja antaa toisille tilaisuuden nauttia elämän hyvin hyvin pienistä iloista, jotka ovat kuitenkin heille merkityksellisiä.

Kiitos siis teille, jotka sohvan kanssani ystävällisesti jakavat. Tässä vilttiä jos haluatte ja pala kakkua. En jaksanut leipoa mutta ostin valmiina koska joskus se on ihan okei <3 Jäipähän enemmän aikaa haaveiluun.
Olipa kivasti kirjoitettu. :) Itselläni olisi paljon isompiakin ambitioita kyllä elämään, mutta kaikki mitä minulla on ollut on valunut viemäristä alasta, niin mennään nyt tällä teekupposen ääressä shippailulla.
 

Yhteistyössä