Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kannattaa käydä katsomassa vaikka tubessa videoita hänestä, niin saat enemmän irti. Tuo mies pitää sekä nähdä että kuulla, on parhaimmillaan niin.
Joo, sitä olen tässä yrittänyt. :) Hänen musiikkinsa on ihan superhollantilaista, mutta tämä ei minulle ole kohteliaisuus, koska minusta hollantilaisilla on keskimäärin ihan järkyttävä musiikkimaku. :D Asuin maassa vuosia enkä löytänyt juuri mitään musaa omaan (laajaan) musamakuuni.
 
vierailija
Samat sanat! En olis ikinä uskonut, että tämä shippaus laajentaisi omaa tietämystäni kaikenlaisista asioista ja lisäksi saisi pohtimaan myös tätä ympäröivää maailmaa ihan eri lailla.
Ja kaikenlaiset asiat käsittävät juuri nuo edellä mainitut, mutta myös myös erilaiset kännykkä sovellukset (aikaisemmin täysin tarpeettomat ), slovenian kielen tärkeimmät ilmaisut, erilaiset nikotiini tuotteet jne. Voin kertoa, että denssi ei todellakaan kuulu ihan kaikkien sanavarastoon, ja aiheutin lievää hämmennystä tietämykselläni kyseisestä tuotteesta Työkavereiden ilmeet olivat unohtumattomat...
Kyselitkö kahvihuoneessa onks kellään denssii? 😆
Ja sitten jouduit selittelemään mitä se oikein on?
 
vierailija
K:n ja B:n ansiosta on tullut kyllä opittua ihan valtavan paljon uutta. Niin itsestä kuin kanssashippaajista, fandomeista ja fanfictionista satoine genreineen ja kulttuureineen sekä ihmisten seksuaalisuuden kirjosta. Tämä on hirveän rikastavaa.
Ihanasti kirjoitettu! <3 ja tosi samoja juttuja myös pohtinut. En ois kuvitellut, että tämän koko homman kautta vois avautua lisää ikkunoita teemoihin, joita oon muuten tutkaillut ja pohtinut.

Ja todellakin, seksuaalisuus, ihmisyys ja niiden niin monet muodot on kyllä niin mielenkiintoista!
 
vierailija
Mä haluaisin laittaa Bojanin kuvan taustakuvaksi mutta mies voisi vähän ihmetellä Miehen kuvaa en aio laittaa joten täytyy tyytyä lasten ja koiran kuvaan
Siis mulla on Tavastian yhteiskuva Bojanista ja Käärijästä. Aikuinen tytär oli ihan järkyttynyt kun näki. Mies ei ole tainnut nähdä. Tyttärelle totesin, että jos näiden kahden kuva saa mut kaiken kiireen, työn ja muun keskellä hyvälle mielelle, ei pidä muiden valittaa. En ymmärrä, miten olen kasvattanut noin ahdasmielisen lapsen 😀. Voi muuten olla, ettei mieskään ymmärtäisi - tytär taitaa olla isäänsä tullut.
 
vierailija
Minulla ei ole ollut koskaan kenenkään ihmisen kuvaa puhelimen taustakuvana (ja käytän hyvin vähän puhelinta ylipäätään, koska työskentelen kotona), mutta asun niin homofoobisessa maassa, että pitäisi varmaan ihan sen takia jo laittaa tuollainen homosaatiokuva.
 
vierailija
Fanservice on artistin tärkeä panos yhteiseen shippileikkiin. Minusta sitä ei pitäisi vähätellä. Nämä jotka haikailevat jotain ”todellisen” elämän yhteyttä, voisivat muistaa että artistien yksityiselämä ei kuulu meille. Tottakai saamme iloita näiden ystävyydestä ja yhteydestä mitä se sitten liekään, mutta sen määrittely on heidän yksityisasia. Meille kuuluu vain muistutus Are you?, jossa kysymysmerkin paikalle on sovitettavissa melkein mitä tahansa, kuten eräs laulu kertoo (joten ei lokeroita, ei labelointia). Joskus taiteen lumomaailma on todellisempaa kuin reaalitodellisuus sillä se mahdollistaa leikkivietin avulla vapautumisen kohti kokonaisempaa (schilleriläisittäin tarkasteltuna).
"Are you?, jossa kysymysmerkin paikalle on sovitettavissa melkein mitä tahansa, kuten eräs laulu kertoo (joten ei lokeroita, ei labelointia)"

Tästä on varmaan ollutkin Jokerien biisin kohdalla puhetta, mutta paljastaako ekat lauseet uudessa biisissä Bn ajatukset are youn takana: (are you looking for) fun, love, (are you) straight, lgbtq or no label?

Näihin 2 x 2 kysymysten pohdintoihin kai tää meidänkin homma perustuu, että en ihmettele yhtään, jos hänen are you -heittoihin on heijastunu tällaisia taustaihmettelyjä..

Ps. Kaunis kuvaus taiteen lumomaailman ja leikin vapaudesta<3
 
vierailija
Olen alkanut kutsua Dents-pastilleja Densseiksi. Puoliso tai työkaverit ei tajua mikä siinä on hauskaa. Sitä joutuu käymään yksinäistä vuoropuhelua "Onks kellään Denssii? Kullä!" aina pastillia hamutessa. 🥲
 
vierailija
Joo, sitä olen tässä yrittänyt. Hänen musiikkinsa on ihan superhollantilaista, mutta tämä ei minulle ole kohteliaisuus, koska minusta hollantilaisilla on keskimäärin ihan järkyttävä musiikkimaku. Asuin maassa vuosia enkä löytänyt juuri mitään musaa omaan (laajaan) musamakuuni.
Joo mä olen kanssa yrittänyt, mutta ei kyllä kolahda edes noi YouTuben musavideot. Hänen huumoristaan vaikea sanoa, kun ei kieltä ymmärrä.
 
vierailija
Olen alkanut kutsua Dents-pastilleja Densseiksi. Puoliso tai työkaverit ei tajua mikä siinä on hauskaa. Sitä joutuu käymään yksinäistä vuoropuhelua "Onks kellään Denssii? Kullä!" aina pastillia hamutessa. 🥲
Meilläkin on vakiutunut käyttöön kotona (2 shippaajaa taloudessa) jees jees ja nyt sitten myös yes because yes, sekä muuta perhettä aina niin vtuttava The Erkki, The Saija, jne 😆
 
vierailija
K:n ja B:n ansiosta on tullut kyllä opittua ihan valtavan paljon uutta. Niin itsestä kuin kanssashippaajista, fandomeista ja fanfictionista satoine genreineen ja kulttuureineen sekä ihmisten seksuaalisuuden kirjosta. 👍Tämä on hirveän rikastavaa.
Niin tämä! On ollut tosi avartavaa ja kiinnostavaa lukea näitä. Ihmiset on kyllä niin moninaisia ja muuttuvaisia olentoja ❤
 
vierailija
Mulle sana denssi on ihan arkipäiväinen sana nykyään ja siitä keskustellaan aika usein myös työpaikan kahvihuoneessa. Joka päivä saa antaa valistusta jollekin, yleensä nuorille miehille.
 
vierailija
Seuraava viesti on sitten pelkkää huumoria:

Entä jos Kärtsä piti/lainasi kostopitsin, koska menee se ja Hojan peruukki päässä Wienin Halloween konserttiin.
Olis kyllä aika näky! 😂
Ficci ainesta jollekin...perhaps...
 
vierailija
Päivän poissa palstalta, kauhea fomo ja hirveä määrä viestejä taas luettavana. Joko tuonne Vauvalle uskaltaa mennä takaisin? Onko meno rauhoittunut? Juu, olen aasi, kun herättelen toivoa, että tilanne tästä vielä joskus palaisi ennalleen.
 
vierailija
Päivän poissa palstalta, kauhea fomo ja hirveä määrä viestejä taas luettavana. Joko tuonne Vauvalle uskaltaa mennä takaisin? Onko meno rauhoittunut? Juu, olen aasi, kun herättelen toivoa, että tilanne tästä vielä joskus palaisi ennalleen.
Vähän, mutta ei kauheasti missaakaan, jos jättää menemättä. Toisaalta hyvä, jos porukkaa uskaltautuu vähitellen lisää paikalle jutustelemaan mukavia.
 
vierailija
On vauvalla ihaniakin viestejä, mutta on siellä noita kesän ajan vihaviestejä taas tullut illan aikana.
Onneksi on puolustelevia ja näitä mukaviakin viestejä sekä fiilistelyjä että shippaus-aiheisia.
 

Yhteistyössä