Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ei välttämättä, kaikille s*ksi ei ole niin isossa osassa elämää ja toisella palstalla joskus mietittiin, että B voi olla vaikka bi-aseksuaali? Ei voida tietää mitään
Ei tietenkään voida tietääkään, nuo arveluni olivat vaan omia aatoksiani. Mun on vaan vaikea uskoa, että B olisi aseksuaali, mutta toki en sitäkään voi tietää. Muuhun suuntautumiseen en ota senkään verran kantaa.
 
vierailija
Muhun vetoaa Kärtsän välillä yliampuvakin huumori. Mietin vaan, että minkälaista soppaa saisivat keitettyä Joostin kanssa. Se mies taitaisi lähteä myös Kärtsän leikkiin mukaan, eikä jäisi kakkoseksi siinä.
Niinpä! Joost vaikuttaa sellaiselta, joka voisi heittäytyä K:n kanssa vapaasti :) Ja on somessa hurmannut K:n fandomia kirjoittelemalla suomeksi kommentit :D En ihmettelisi, vaikka Joost ja K tekisivät yhteistyötä tulevaisuudessa
 
vierailija
Muistelisin että on. Itsekin olen ace ja ficcien lukeminen on mulle itse asiassa yksi tapa ilmaista omaa seksuaalisuutta. Ollut nuoresta lähtien.
Mun aseksuaalisuus loppui siihen kun tapasin sen ihmisen, johon tää shippikin mun elämässäni viittaa. Huhhuh niitä ajatuksia (real life ihmiseen, siis) sen jälkeen.
Harmillisesti se ei ikinä edennyt sille asteelle. Voin sanoa, että itselleni täysi turn on oli (henkilön eli miehen ihanuuden lisäksi) se, ettei hän tuntunut haluavan seksiä sinulta. Siis tietty viba siitä. (Tulee mieleen Kärtsän selitys HHH:n liittyen.) Eli flirttailee, on ihana, kuuma ja vaikka mitä, mutta ei yritä tulla sun niskaan silti MITENKÄÄN (eikä varsinkaan väärin, mutta ei muutenkaan). Tiedän, ettei omasta mielestään ollut homo (ilmeisesti vain jotenkin super estynyt, no, sama!) Oon kyllä miettinyt nyt tän K&B homman tiimoilta, että olikohan sittenkään ihan straight? Ei voi tietää.
 
vierailija
Niinpä! Joost vaikuttaa sellaiselta, joka voisi heittäytyä K:n kanssa vapaasti Ja on somessa hurmannut K:n fandomia kirjoittelemalla suomeksi kommentit En ihmettelisi, vaikka Joost ja K tekisivät yhteistyötä tulevaisuudessa
Villi veikkaus, en tiedä uskonko tähän itsekään: jos Joos valitaan viisuihin Kärtsä tulee hengailemaan sen kanssa prepartyihin ym. wing-maniksi ja tekemään hypetys-somekontsaa sen kanssa.
 
vierailija
Joostista puheen ollen, onkos täällä jo käsitelty se sen ihana kommentti Kärden kuvaan instassa? Suomeksi!
Se oli niin symppis. Aiemminkin kommentoi johonkin toiseen postaukseen myös suomeksi. Ja menikö se Belgiaan varta vasten K:n keikalle? Kai ne ehti sit aika paljon hengata, kun K siitä teki oman postauksen. Tietty niillä taitaa olla sama levy-yhtiö, mutta tosi kiva jos kaveruus syvenee. Mä välillä mietin et ig liveissä ja stooreissa K loistaa, kun sillä on joku henkilö, jonka kanssa voi olla vuorovaikutuksessa. Daltonit ja Häärijä ei ole niin hyviä, kun ne ei puhu tai tuo persoonaansa esille ja ehkä muutenkin liian K alisteisessa roolissa. Just esim B, tanssijat ja Essi kanssa toi uusia puolia esiin K:sta. Joost voi tehdä saman..
 

Yhteistyössä